راههای کسب پول در ایران

شیوه و راههای کسب پول در ایران بسیار زیاد است البته منظورمان کسب درآمد درست و قانونی می باشد .عده ای غر می زنند که در ایران نمی توان کسب درآمد خوب و مناسبی داشت ولی واقعیت این است که در همین اقتصاد خراب و آشفته می توان اقدام به کسب درآمد کرد به شرطی که بخواهید و آستین همت را بالا بزنید و ایده کسب درآمدتان را اجرایی کنید.

اینترنت هم در این زمینه به کمک آمده و با استفاده از آن می توانید کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنید . در این مقاله سایت پول یابی در ادامه آموزش های کسب پول و ثروت با ۵ ایده از راههای کسب پول در ایران که قابل اجرا می باشند در خدمتتان هستم.

راههای کسب پول در ایران

یک کارشناس خبره بازار می گفت برای کسب درآمد در ایران باید همه اصول و قواعد کسب پول در خانه ، شیوه کسب ثروت با سرمایه کم ، راههای کسب درآمد بدون سرمایه و حتی شیوه کسب درآمد از اینترنت را هم باید یاد بگیرید . بعضی از افراد ثروتمند و حتی افراد عادی در شهرهای بزرگ و به ویژه در تهران از شیوه ها و راههای عجیب و غریب کسب درآمد صحبت می کنند که انسان ها را به فکر فرو می برد.

البته آنچه مسلم و قطعی است برای کسب ثروت و به دست آوردن پول ، باید آستین همت را بالا زد و تلاش مضاعف کرد . نکته معقول دیگری که افراد ثروتمند توصیه می کنند و به نظرم درست هم می باشد ، این است که با این اوضاع اقتصادی و تورم بالا، با یک شغل نمی توان کسب درآمد خوبی داشت و باید به فکر منبع درآمد جانبی بود . منبع کسب درآمد جانبی را می توان در کسب درآمد اینترنتی و یا سنتی و یا در بازار جستجو کرد، این دیگر بستگی به انتخاب افراد دارد.

همه انسان ها به نوعی رویای کسب ثروت و درآمد بالا دارند ولی فقط تعداد کمی این راهها را می شناسند و از این تعداد کم ، فقط افراد معدودی این رویا را اجرایی می کنند آنهایی که با تلاش و جدیت به دنبال رویاهای خود می روند ، موفق می شوند به ثروت و پول برسند. هر کسی می تواند ثروتمند باشد ولی راز بزرگ کسب پول و ثروت این است که : ۱- اراده کند و بخواهد ، ۲- تلاش و پشتکار داشته باشد ، ۳- ایده جذاب ارائه دهد ، ۴- بلندپرواز باشد ، ۵- به فکر تولید ثروت باشد ، ۶- از خطر کردن نترسند و ۷- ایده های خود را از دل زندگی روزمره بیرون بکشد.

معرفی راههای کسب پول در ایران

همان طور که اشاره شد راهها و شیوه های زیادی برای کسب پول در ایران وجود دارد و در این مقاله به ۵ شیوه و راه حل عملی کسب پول و ثروت در ایران اشاره می کنم که با وجود فراز و نشیب فراوان هنوز هم درآمد زایی بالایی دارند. امیدوارم این شیوه های کسب درآمد مورد توجه علاقمندان قرار گیرد و آنها را در تحقق رویای ثروتمند شدن کمک کند.

راههای کسب پول در ایران ، مشاغل پولساز در ایران ، کسب و کار در ایران
علیرغم اوضاع اقتصادی نابسامان ، همواره مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی ، سنتی و خانگی زیادی برای کسب درآمد در ایران وجود دارد.

شیوه ثروتمند شدن و راههای کسب پول در ایران عبارتند از:

۱- قبول ریسک پذیری و سرمایه گذاری در بورس

اگرچه بازار بورس و اوراق بهادار در ایران پر نوسان است و خیلی ها در این بازار ضرر کرده اند. اما توجه کنید آنهایی که سود سرشاری و بسیار کلانی نصیب شان شده هرگز نیامده اند برای شما از میزان سودشان تعریف کنند. افرادی که سود کلان نصیبشان شد دلیلی برای موفقیت خودشان دارند و کسانی که ضرر کردند هم دلیلی بر شکستشان وجود دارد.

البته شروع کسب درآمد در بورس برای خودش قواعد و قوانینی دارد و برای فعالیت در بورس باید دانش و اطلاعات لازم را کسب کرد. اگر در دوره های آموزش سرمایه گذاری و آشنایی با بازار اوراق بهادار و سهام ثبت نام کنید در مدت کوتاهی اطلاعات مناسبی جهت کار در بورس به دست می آورید و می توانید با همراهی یک مشاور مالی یا یک کارگزار خوب هرچقدر که در توان تان است در بازار سرمایه کنید و به طور آنلاین خودتان وضعیت پولتان را رصد کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مشاغل زود بازده کم سرمایه

اگر بر اساس تصمیمات احساسی ، تحت تاثیر تبلیغات دیگران و بدون مطالعه وارد شوید نتیجه ای نخواهید گرفت. کسانی که با درایت و مطالعه دقیق وارد بازار سهام شده اند سود بسیار بالایی نصیبشان شده است . پول های خوابیده و بدون استفاده را وارد بورس کنید و صبور باشید . کسانی در بورس موفق هستند که صبر داشته باشند و در درازمدت سود کلان خود را به جیب می زنند.

۲- فروش محصولات و سوغات سایر شهرها در شهر خودتان

یکی از راههای کسب پول در ایران این است که محصولات و سوغات شاخص سایر شهرها را به شهر و استان خودتان بیاورید و بفروشید. همیشه تولیدات سنتی اقوام مختلف اعم از صنایع دستی و غذایی مورد توجه بوده و خواهان زیادی دارد. لازم نیست حتما اهل قم باشید تا بتوانید سوهان خوب قم را با نصف قیمت مثلا در تهران و یا ساری بفروشید.

کافی است تصمیم بگیرید و درباره یکی از شهرهای ایران که محصولات غذایی خوب ، معروف و پرطرفدار دارد تحقیق کنید سپس دور و بر خودتان با مغازه ها و فروشگاهها صحبت کنید و بازاریابی محصول مورد نظرتان را انجام دهید. بعد از اینکه از یکی دو فروشنده قول قطعی گرفتید و حتی توانستید یک پیش پرداخت اولیه (البته با سپردن وثیقه) بگیرید با یک سفر ارزان قیمت به آن شهر بروید و محصول مورد نظر را بخرید و بیاورید.

تا به حال به سوغات و صنایع دستی سایر شهرها که در شهرتان قابل فروختن است، دقت کرده اید؟ چرا شما یکی از آن فروشنده ها نباشید و پس از مدتی تبدیل به قطب وارد کردن آن محصول مخصوص به شهرتان نشوید و ثروت سرشاری برای خودتان رقم نزنید. فردی را می شناسم که نان برنجی کرمانشاه را در ساری می فروشد و فرد دیگری گردوی تویسرکان را با وانت به تهران می آورد و می فروشد و چون این افراد محصولات را از منبع اصلی تهیه می کنند کسب درآمد بالایی هم دارند.

۳- تدریس آنلاین

کسب درآمد اینترنتی یکی از متنوع ترین و بهترین نوع کسب درآمدها می باشد. از مهارت و تخصصی که دارید و مورد نیاز بازار است ویدیوی آموزشی تهیه کنید و به عنوان مدرس اینترنتی ، کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید. فردی را دیده ام که نقاش است اما بیشتر از آنکه نقاشی را بلد باشد پول درآوردن و پولدار شدن در ایران را بلد است.

 شیوه کار و کسب درآمد اینترنتی با این کار بسیارساده است. کافیست یک مهارت و تخصص قابل آموزش به دیگران را بلد باشید قسمت اعظم کار را رفته اید. برای شروع کسب درآمد اینترنتی فقط باید یک جای ثابت داشته باشید و با یک گوشی موبایل یا دوربین خوب و با کیفیت از آموزش آن مهارت و فن ، فیلم و کلیپ آموزشی تهیه کنید. سعی کنید که فیلم های دنباله دار ( سریالی) و کوتاه اما اثرگذار و کاربردی تولید کنید. برای جذب مشتری می توانید مدتی هم برای فیلم ها در فضای مجازی بازاریابی کنید. کسب درآمد با فروش دوره آنلاین از مشاغل پرسود و پر پول اینترنتی محسوب می شود.

می توانید در کانال ها و گروه های مختلف تلگرامی ، پیج های اینستاگرام ، صفحه فیسبوک و هرجایی که می شناسید درباره اش عکس ها و متن های هیجان انگیز قرار دهید. اگر صبور باشید و محصولات آموزشی خوب و با کیفیت تولید کنید می بینید که پس از مدتی مشتری خودش را پیدا می کند و کسب درآمد از اینترنت شما شروع می شود . میزان کسب درآمد آنلاین از طریق آموزش توسط افراد بسیار بالابوده و برخی تا میلیاردها تومان در ماه درآمد اینترنتی دارند.

۴- فروش وسایل دست دوم ( سمساری )

خرید و فروش وسایل دست دوم همیشه معامله دو سر سود می باشد چون بسیاری از مردم در تمام ایام سال نیاز دارند وسایل اضافی خودرا بفروشند و بسیاری دیگر هم هستند که نیاز دارند اسباب و وسایل دست دوم را بخرند.  در این میان شما می توانید در نقش یک کانال ارتباطی و واسطه بین آنها عمل کنید و از گروه اول بخرید و با اندکی سود به گروه دوم بفروشید.

به دلیل اوضاع اقتصادی کشور و گرانی وسایل و تجهیزات ، بازار وسایل دست دوم بسیار پر رونق شده است و افراد ترجیح می دهند احتیاجات خود را با خرید ابزار و لوازم دست دوم بر طرف کنند. مطمئن باشید هرچقدر هم در این بازار رقیب وجود داشته باشد و حتی سیستم های آنلاین در این زمینه فعالیت کنند باز این شانس را دارید که یک گوشه از بازار کسب و کار را تصاحب کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایده های ساده پولساز

می توانید محصولات و لوازم دست دوم را به صورت سنتی در بازار بفروشید و یا با ایجاد وب سایت ، وبلاگ ، ایجاد کانال تگرامی ، فعالیت در صفحات شبکه های اجتماعی ، آگهی در سایت دیوار و شیپور و… به فروش اینترنتی و کسب درآمد اینترنتی روی بیاورید. شیوه کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی امروزه رواج زیادی دارد و افراد زیادی از این طریق اقدام به کسب درآمد از اینترنت می کنند و به طور کلی کسب و کار اینترنتی پر رونقی هم محسوب می شود.

۵- فعالیت در بازار مسکن ، ملک و زمین

از قدیم الایام در فرهنگ ایرانیان ملک و خانه جزو سرمایه های اصلی بوده و هست و میزان سرمایه افراد را با این معیارها سنجش می کردند. لذا همیشه مشارکت و فعالیت در بازار مسکن و زمین یک راه پولدار شدن در ایران بوده است. اما باید ببینید که چگونه در این حوزه اقتصادی قصد دارید فعالیت و کسب درآمد کنید.

راههای زیادی برای شروع وجود دارد مثلا می توانید با یکی از دوستان یا اقوام به صورت شراکتی کار را شروع کنید و فرضا یک زمین یا خانه کوچک در منطقه ای مستعد و در حال رشد بخرید. یا یک صندوق خانوادگی تشکیل دهید و با جمع آوری مبلغی پول از تمام فامیل یک باغ میوه و یا مزرعه پرمحصولی را بخرید و حسابی سود کنید.

به قول معروف اگر بازاریاب خوبی هستید و زبان چرب و نرمی دارید می توانید به عنوان مشاور املاک و مستغلات وارد عمل شوید و حق العمل خوبی عاید خود کنید. موفقیت در این کار به میزان توانایی شما بر می گردد که از کدام راه بخواهید در این حوزه فعالیت کنید. فقط حواستان باشد هرکاری که خواستید انجام دهید قبلش جستجو و بررسی را بسیار دقیق و موشکافانه در نظر داشته باشید. فعالیت در این حوزه علیرغم سود بالایش ، ریسک های خودش را هم دارد که باید مواظب باشید.

اینجاست که ضرورت داشتن سایت برای مشاوران املاک هم خود را نشان می دهد و افراد می توانند از این طریق اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنند و درآمد و سود خود را بیشتر کنند. ملک و زمین به دلیل اعتبار بالا در نزد ایرانیان ، همیشه مشتری و خواهان خود را داشته و دارد.

سخن پایانی راههای کسب پول در ایران

اگر به شیوه ها وراههای کسب پول در ایران که در بالا اشاره شد دقت کنید برخی دارای ریسک بالا بوده و برخی را با حداقل خطر می توان اجرا کرد . آنچه مهم و مورد تاکید است ایده اجرای کسب درآمد می باشد و می توان از ساده ترین روش های کسب درآمد با ارائه ایده ای جذاب بالاترین میزان کسب درآمد را تجربه کرد.

نکته مهم این است که با گسترش اینترنت در کشور و استفاده عمومی همگانی آن ، کسب درآمد اینترنتی می تواند مورد توجه قرار گیرد و صاحبان کسب و کار می توانند ایده خود را همزمان در دنیای سنتی و هم در فضای مجازی راه اندازی کنند. برای نمونه می توان سوغات شهرها را به صورت آنلاین خرید و به صورت آنلاین سفارش گرفت و ارسال کرد کاری که بسیاری افراد در حال انجام دادنش هستند و درآمد اینترنتی خوبی هم دارند.

نکته آخر درباره راههای کسب پول در ایران این است که مشاغل و کسب و کارها بسیار بیشتر و فراتر از این پنج کسب و کار می باشد و در اینجا بر اساس ضرب المثل مشت نمونه خروار است ، جهت آشنایی چند کسب و کار پولساز به عنوان نمونه آورده شده است و افراد می توانند بر اساس تخصص ، مهارت و علاقه شخصی کسب و کاری را انتخاب کرده و آن را ادامه دهند.

مطلب پیشنهادی

راههای کسب درآمد در ایران ، بهترین روش های کسب درآمد آسان ، راههای کسب پول در ایران ، مشاغل ساده پولساز در ایران

راههای کسب درآمد در ایران

زمانی که صحبت از کسب و کار اینترنتی و یا راههای کسب درآمد در ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.