بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی

اطلاع و آگاهی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی برای افیلیت مارکترها می تواند به اتخاذ استراتژی کاری آنها کمک کند . هر فرد فعال در زمینه افیلیت مارکتینگ جهت بسط و توسعه کسب و کار اینترنتی خود نیازمند استراتژی و ابزارهای مناسب است . چون با داشتن یک استراتژی عالی ، برنامه ریزی دقیق و ابزارهای کاربردی می‌توان اعتماد مخاطبان و مشتریان را جلب کرد .

به جای آنکه سریعا به سراغ تبلیغات آنلاین بروید ، در گام اول باید تلاش کنید مخاطبان خود را جذب کنید . از نیازها و خواسته‌هایشان مطلع شوید . در گام بعدی بر اساس آن شناخت از مخاطب ، می‌توانید محصولات ، کالاها و راه حل‌هایی را برای رفع مشکلات و خواسته‌های آنان ارائه دهید .

برای جذب مخاطب ، حتما باید محتوای مفید و کاربردی تولید کرد . در فرایند اعتماد‌سازی باید بتوانید محتوای کاربردی که مورد علاقه مخاطب باشد را در بسترهای مختلف مانند پست وبلاگ ، پادکست ، ویدئو و غیره منتشر کنید . گاهی این محتوا می‌تواند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم حاوی محصول وابسته باشد گاهی نیز تنها محتوا مد نظر است و هیچ گونه جنبه تبلیغاتی در محتوا وجود ندارد .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی را معرفی کنم . توجه کنید که این ابزارها تنها برای افلیت مارکتینگ مناسب نیستند بلکه برای هر کسب و کار اینترنتی می‌توانند سودمند باشند . البته ممکن است همه ابزارها ، برای کارتان لازم نباشند اما در میان آنها مواردی وجود دارد که می‌توانند اساس کسب و کارتان باشند و در توسعه و افزایش کسب درآمد اینترنتی به شما کمک کنند .

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش چیست؟

کسب و کار افیلیت مارکتینگ (همکاری در فروش) به معنای استخدام بازاریابان همکار معتبر برای تبلیغ محصولات و خدمات سازمان از طریق وب‌سایت است . به همین دلیل به همکاری در فروش ، بازاریابی وابسته یا بازاریابی واسطه ای هم می گویند . یعنی افرادی به عنوان بازاریاب بین صاحب کالا و محصولات و مشتری فعالیت کرده و مشتری را برای خرید ترغیب می کنند .

بنابراین ، افیلیت مارکتینگ را می‌توان به عنوان یک تکنیک فروش اینترنتی برای افزایش فروش محصولات و افزایش کسب درآمد اینترنتی هم تعریف کرد . این تکنیک به طور طبیعی از کانال‌های تبلیغاتی مانند فایل داده محصول ، لینک‌های متنی یا بنرها استفاده می‌کند و برای هر کلیک مشتری بر روی لینک ، تماس مشتری با سازمان یا خرید مشتری از محصولات پیشنهادی ، بازاریاب همکار، کمیسیونی از سازمان یا صاحب محصولات دریافت می‌کند .

توجه کنید که هر صاحب کالا و یا سازمانی از مدل‌های مختلف پرداخت کمیسیون در سیستم همکاری در فروش استفاده می‌کنند . اگرچه ممکن است که شیوه و مقدار کمیسیون یا حق الزحمه تفاوت هایی با هم داشته باشند ولی در اساس شبیه یکدیگر می باشند .

خلاصه اینکه ، در تعریف و معرفی افلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش می توان گفت : در قبال فروش محصول ، کالا یا خدمات دیگران ، در سود فروش شریک می شوید . بازاریابی در این روش به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده قرار می‌گیرید . به بیانی دیگر ، افراد استخدام شده ، تبلیغات را در وب سایت خود قرار داده و یا محصولات یا خدمات را در وب سایت یا وبلاگ خود به بازار عرضه می‌کنند و مبلغی را بابت محصولاتی که به این طریق به فروش می‌رسانند از شرکت‌ها دریافت می‌کنند .

مزایای همکاری در فروش , فواید افیلیت مارکتینگ , ابزارهای فروش برای موفقیت بیشتر بازاریابی وابسته

مزایای همکاری در فروش

توجه کنید که ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی ، در دنیای بازاریابی آنلاین ، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهند تا از طریق همکاری با همکاران خود ، فروش محصولات یا خدمات خود را بهبود بخشیده و افزایش کسب درآمد اینترنتی را تجربه کنند . پیشرفت ها در فعالیت‌های اینترنتی از طریق ابزارهای افیلیت مارکتینگ تأثیر قابل توجهی بر هزینه‌های تبلیغات و بازگشت سرمایه دارد .

همکاری در فروش به طور مستقیم با عملکرد سالم ، جذب و افزایش مشتری جدید و بهره‌وری بالاتر مرتبط است . به عبارت ساده تر، موفقیت در همکاری در فروش از طریق افزایش فروش و کسب درآمد اینترنتی بالا قابل مشاهده است .

افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی وابسته یک کار چالش برانگیز است که در ابتدا می‌تواند کمی سخت باشد . اما با داشتن استراتژی می‌توان در این کار به موفقیت و کسب درآمد اینترنتی مناسب رسید . این نوع بازاریابی مزایایی نسبت به بازاریابی سنتی دارد . مهمترین فواید همکاری در فروش اینترنتی عبارتند از :

۱- شروع با سرمایه‌ اندک

در افیلیت مارکتینگ بدون سرمایه اولیه و یا با داشتن حداقل سرمایه می‌توان یک بستر مناسب برای کسب درآمد اینترنتی خود ایجاد کرد . مثلا برای راه‌اندازی یک وب‌سایت تنها یک دامنه و هاست مورد نیاز است و باقی کارها تقریبا هزینه‌ای برایتان ندارد .

۲- عدم نیاز به فروشگاه و حمل و نقل محصولات

به عنوان یک افیلیت مارکتر هیچ ارتباطی با کالا و شیوه ارسال آن ندارید . پس نیازی به داشتن یک فروشگاه فیزیکی یا افزودن موجودی و مدیریت حمل و نقل کالا نخواهید داشت . در واقع به عنوان بازاریاب محصول را به فروش می‌رسانید بدون اینکه آن را داشته باشید .

۳- نیازی به تیم پشتیبانی ندارید

در همکاری در فروش خودتان می‌توانید وب‌سایت ، پیج ، وبلاگ یا هر پلتفرم تبلیغاتی که دارید را مدیریت کنید بدون اینکه به تیم پشتیبانی نیاز داشته باشید .

۴- امکان داشتن درآمد منفعل

با تبدیل شدن به یک افیلیت مارکتر موفق می‌توانید یک جریان درآمد منفعل ایجاد کنید .

۵- سایر مزایای همکاری در فروش

علاوه بر اینها در بازاریابی وابسته یک بازار جهانی در دسترس دارید که می‌توانید از هر نقطه دنیا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید . انعطاف پذیری کسب و کار نیز یکی دیگر از مزایای افیلیت مارکتینگ است . در افیلیت مارکتینگ دستتان برای انتخاب کالا یا خدمات مورد نظرتان جهت تبلیغات اینترنتی کاملا باز است . می‌توانید از بین محصولات فیزیکی ، محصولات دیجیتال یا دانلودی و خدمات متنوع به دلخواه خود یک سری محصول را انتخاب کرده و تبلیغ کنید .

معرفی برترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی

در اینجا برخی از بهترین ابزارهای افیلیت مارکتینگ که به موفقیت شما کمک می‌کند ، معرفی می شوند . همانطور که در بالا اشاره شد ، ارتباط با مخاطب و کسب درآمد اینترنتی از طریق بازاریابی وابسته در بستر اینترنت و به صورت آنلاین نیازمند ابزارهایی است . از طریق این ابزارها می توانید با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و محصول خود را تبلیغ نمایید .

توجه کنید که ابزارهای زیادی برای توسعه همکاری در فروش اینترنتی و بهبود نتیجه تلاش‌هایتان برای بازاریابی وجود دارد . هر کسی می تواند با استفاده از آنها به ایجاد و حفظ اعتماد مخاطبان پرداخته و با تبلیغ محصولات و کالاهای مورد نظرش کسب درآمد اینترنتی کند .

برای ماندن در بازار بزرگ رقابت افیلیت مارکترها و تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفه‌ای نیاز است مجموعه‌ای کامل از بهترین ابزارهای همکاری در فروش را شناخته و در اختیار داشته باشید . در این مقاله سایت پول یابی تلاش شده تا فهرستی از برترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی معرفی شود . هدف از این کار ، کمک به افراد و بازاریابان برای درک بازار ، اعتماد سازی ، جذب ترافیک و بازدیدکننده واقعی و هدفمند می باشد .

برخی از مهم ترین ابزارهای همکاری در فروش آنلاین عبارتند از :

۱- سیستم وردپرس

این روزها روش‌های زیادی برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد . عده‌ای کسب و کارهای موفقی در بستر یوتیوب ایجاد کرده‌اند . برخی نیز از فیسبوک و اینستاگرام به عنوان ابزاری ارزشمند برای رشد مخاطبان خود و تعامل مثبت با آنها استفاده می‌کنند .

با وجود همه این بسترها ، هیچ کدام نمی‌توانند جایگزین یک وب‌سایت خوب و حرفه ای شوند . خوبی داشتن وب‌سایت این است که صفر تا صد آن توسط خودتان مدیریت می‌شود . لذا مجبور نیستید خود را با قوانین پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک ، تلگرام ، اینستاگرام ، یوتیوب و یا آپارات هماهنگ کنید . علاوه بر این وب‌سایتی که برای کسب و کار یا سرگرمی خود راه‌اندازی کرده‌اید ، همانطور که در جهت هدف راه اندازی ، پیشرفت می کند برای بازاریابی وابسته نیز آماده می‌شود .

یکی از بهترین و عالی ترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی استفاده از سیستم وردپرس می باشد . برای موفقیت در افیلیت مارکتینگ به یک وب‌سایت نیاز دارید . اگر هنوز وب‌سایت خود را راه‌اندازی نکرده‌اید می‌توانید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید . در مقالا مختلف همواره تاکید کرده ام که وردپرس مناسب ترین گزینه سایت های کسب درآمد اینترنتی و همچنین شروع درآمدزایی با همکاری در فروش است .

توجه کنید که وردپرس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های طراحی وب و وبلاگ نویسی در جهان است که تعداد زیادی قالب و افزونه کاربردی را به رایگان یا با هزینه کم در اختیارتان قرار می‌دهد .

۲- استفاده از برنامه Camtasia Studio یا Screenflow

این دو برنامه برای ضبط ویدئو از صفحه نمایش کاربرد دارند . چون افرادی که محصولات نرم افزاری را تبلیغ می‌کنند باید طرز کار نرم افزار یا نکات مربوط به آن را برای مشتریان و مخاطبان توضیح دهند . ساده‌ترین راه برای این کار ، نمایش ویدئو از محیط نرم افزار و کار با آن است .

توجه کنید که کار ضبط ویدئو از محیط نرم افزار با دوربین های معمولی کار سختی است . ضمن اینکه نتیجه آن کیفیت لازم و کارایی مطلوب را ندارد . بهترین راه استفاده از نرم افزارها و برنامه‌های مخصوص برای ضبط ویدئو از صفحه کامپیوتر است .

اینجا که نرم افزارهای کاربردی اهمیت و جایگاه خودشان را نشان می دهند . دو نرم افزار باکیفیت و کاربری به نام Screenflow (برای کاربران مک و IOS) و Camtasia Studios ( برای کاربران ویندوز، مک و IOS) می‌توانند در ضبط ویدئو از صفحه کامپیوتر به شما کمک کنند .

با استفاده از این ابزارها به راحتی می‌توانید هر کاری که در کامپیوتر خود انجام می‌دهید را همراه با صدای خود ضبط کنید . این ابزارها می‌توانند نمای تمام دسکتاپ شما یا فقط یک پنجره خاص را ضبط کنند .

نمایش ویدئو از نرم افزاری که تبلیغ می‌کنید می‌تواند احتمال کلیک افراد بر روی لینک وابسته مربوط به شما را افزایش دهد . چون به افراد نشان می دهید که قرار است چه محصولی را خرید کنند و چه خدماتی دریافت می‌کنند .

۳- گوگل آنالیتیکس Google Analytics

گوگل آنالیتیکس Google Analytics یک سرویس رایگان گوگل است که آمار بازدید کنندگان یک وب سایت را نشان می‌دهد . این دستاورد برای بازاریابان و وبمسترها برای واکاوی وب به کار گرفته می‌شود . تاثیر شگرف این سرویس بر کسب و کارها و افزایش کسب درآمد اینترنتی غیر قابل انکار است .

اینکه چه محصول یا خدماتی را برای تبلیغ انتخاب می‌کنید فرقی چندانی نمی‌کند . زیرا در هر صورت باید بتوانید مخاطب خود را درک کنید و تحلیل درستی از خواسته‌ها و نیازهای او داشته باشید . سرویس Google Analytics یکی از بهترین و گسترده‌ترین ابزارهای تجزیه و تحلیل است که در دسترس افیلیت مارکترها قرار دارد .

بیشتر افیلیت مارکترها از این ابزار برای مشاهده تعداد بازدیدکنندگان سایت خود استفاده می‌کنند . اما باید بدانید که کاربرد ابزار Google Analytics به پیگری آمار بازدیدکنندگان محدود نمی‌شود . عملکردهای بیشتری از جمله ردیابی لینک‌ها ، پیگیری نرخ تبدیل ، تجزیه و تحلیل رفتارهای مختلف کاربر و درک بینش واقعی از نحوه تعامل کاربران با سایت نیز با این ابزار قابل انجام است .

Google Analytics با اندازه‌گیری میزان فروش ، نرخ تبدیل و تجزیه و تحلیل جزئیات عمیق وب‌سایت کمک می‌کند تا بتوانید نقشه بهتری برای موفقیت شکل دهید . این روزها تقریباً همه افیلیت مارکترها از Google Analytics به عنوان یک اهرم برای ارزیابی نتیجه عملکرد خود و اهداف سئو SEO در وب‌سایت استفاده می‌کنند .

با استفاده از Google Analytics از کل اتفاقات وب‌سایت خود آگاه می‌شوید و می‌توانید ببینید وقتی کاربران از سایت شما بازدید می‌کنند چه مدت در این سایت باقی می‌مانند . مهمتر از همه از چه صفحاتی کم و بیش در سایت شما بازدید می‌کنند . نتیجه این تجزیه و تحلیل موجب می‌شود کل وب‌سایت خود را درک کنید و اقدامات بهتری برای بهبود وب‌سایت تان انجام دهید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  همکاری در فروش اینترنتی راه کسب درآمد

۴- ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مانند Hootsuite و Buffer

یکی از راههای افزایش بازدید پست‌های وبلاگ و وب‌سایت اشتراک‌گذاری آنها در شبکه‌های اجتماعی است . اگر می‌خواهید از رسانه‌های اجتماعی برای هدایت کاربران به سمت پست‌های وبلاگ خود و سایر محتواهایی که لینک‌های افیلیت مارکتینگ خود را در آن‌ها به اشتراک می‌گذارید، استفاده کنید می‌توانید این کار را خودکار سازی کنید .

توجه کنید که ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی متنوعی وجود دارد که به شما در برنامه‌ریزی و خودکارسازی پست‌های شبکه های اجتماعی کمک می‌کنند . دو نمونه از بهترین ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی Hootsuite و Buffer هستند .

این ابزارها به شما امکان می‌دهند پست‌های خود را به صورت یکجا دسته‌بندی و از نظر زمانی برنامه‌ریزی کنید . سپس بدون نیاز به انجام کار خاصی به صورت خودکار این پست‌ها در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند .

ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی , انواع ابزارهای افیلیت مارکتینگ

۵- استفاده از میل چیمپ MailChimp

هنوز هم ایمیل یکی از روش‌های غالب و تاثیرگذار برای بازاریابی اینترنتی است . میل چیمپ MailChimp یک بستر بازاریابی قوی برای ایمیل است که کار ایمیل مارکتینگ را برای انواع شرکت‌ها و بازاریابان تسهیل می‌کند . برای بازاریابان افیلیت مارکتینگ می‌تواند ابزاری قدرتمند برای شروع بازاریابی ایمیلی باشد .

از این ابزار مارکتینگ برای ارسال محصولات به بازار از طریق ایمیل استفاده می‌شود تا به دست مخاطبان هدف برسد و منجر به فروش شود . همچنین از MailChimp می‌توانید برای ارسال خبرنامه‌ها ، راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی قطره‌ای ، مدیریت پروفایل‌های مشترکین ، پیگیری ایمیل‌های باز شده و اشتراک‌گذاری اجتماعی استفاده کنید .

میل چیمپ MailChimp برای بازاریابان قالب‌های خبرنامه پیش ساخته‌ای ایجاد می‌کند که با کشیدن و رها کردن می‌توانید آنها را ویرایش کنید و به سادگی یک خبرنامه طراحی کنید . در کل شما به عنوان یک بازاریاب وابسته باید از چهار ویژگی پیشرفته MailChimp شامل اتوماسیون بازاریابی ، بخش‌بندی پیشرفته ، پیگیری عملکرد و تست A / B استفاده کنید .

۶- گوگل ترندز

وب‌سایت‌ها ، اپلیکیشن‌ها و ابزارهای گوگل می‌توانند در یافتن کلمات کلیدی و ایده برای تولید محتوا به بازاریابان کمک کنند .  گوگل ترندز یکی از مهم‌ترین و بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی است . با استفاده از ابزار گوگل ترندز می‌توانید به محبوب‌ترین کلمات کلیدی و موضوعاتی که در گوگل جستجو می‌شود دست پیدا کنید .

۷- استفاده از HubSpot

ابزار HubSpot راهکاری جالب‌ برای گرفتن ایده تولید محتوا انجام می‌دهد . به این صورت که شما کلمه کلیدی را به آن می‌دهید و این ابزار به شما لیستی از پنج عنوان بالقوه را می‌دهد که می‌توانید برای یک پست وبلاگ یا هر محتوای دیگری در زمینه آن کلمه کلیدی استفاده کنید .

یک ابزار همکاری در فروش اینترنتی بوده و برای تیم‌ فروش و بازاریابی طراحی شده است . این ابزار نوعی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را ارائه می‌دهد که از طریق آن تماس‌ها ، فرصت‌ها و اطلاعات مشتریان مدیریت می‌شود . همچنین هاپ اسپوت امکانات آنالیز دقیق و گزارش‌گیری جامع را ارائه می‌کند تا اعضای تیم بتوانند عملکرد فروش و بازاریابی را به دقت نظارت کنند .

یکی از نقاط قوت هاپ اسپوت ، هماهنگی با تیم‌های فروش و بازاریابی است . این امکان به تیم‌ها این اجازه را می‌دهد که به صورت هماهنگ با یکدیگر کار کنند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند . از سوی دیگر هاپ اسپوت ، منابع آموزشی فراوانی ارائه کرده است که به اعضای تیم کمک می‌کند تا از ابزارها به بهترین نحو استفاده کنند .

در نهایت ، هاپ اسپوت، به عنوان یک راهکار جامع برای هماهنگ‌سازی فعالیت‌های فروش و بازاریابی و بهبود ارتباط با مشتریان تلقی می‌شود .

۸- ابزار Quora

یکی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی برای گرفتن ایده تولید محتوا Quora است . Quora به نوعی یک شبکه اجتماعی است که در آن می‌توانید نظر مخاطبان را در مورد موضوع مورد نظر خود بدانید و در مورد مقالات خود نظر دیگران را بپرسید یا به سوالات آنها جواب دهید و برای تولید محتوا ایده بگیرید .

۹- کلیک بانک ClickBank

کلیک بانک ، به عنوان یکی از بهترین ابزارهای افیلیت مارکتینگ مطرح است . چون ابزاری است که بهترین کارآفرینان و برندهای جهان را با برترین بازاریابان به هم پیوند می‌دهد تا کسب و کار خود را به صورت آنلاین رشد دهند .

۱۰- ShareASale

یک شبکه افیلیت مارکتینگ با تعداد زیادی از شرکت‌های معروف و محصولات متنوع است و به عنوان یکی دیگر از ابزارهای افیلیت مارکتینگ به بازاریابان افیلیت این امکان را می‌دهد که با تبلیغ محصولات و دریافت کمیسیون ، درآمد اینترنتی خود را افزایش دهند .

در واقع این پلتفرم بستری است برای آشنایی بازرگانان با شرکت های افیلیت تا بتوانند با هم همکاری داشته باشند . فناوری پیشرفته آنها استفاده برای مشتریان را به صورت یکپارچه می سازد . با استفاده از این ابزار می توانید از منابع خود به صورت بی نهایت استفاده کنید و در بازاریابی شرکت های تجاری برتر باشید .

۱۱- AffiliateWP

یک افزونه وردپرس قدرتمند است که به وب‌سایت‌ها این امکان را می‌دهد که برنامه افیلیت خود را مدیریت و ردیابی کنند . این ابزار با گزارش‌های جامع و امکانات مدیریتی کارآمد ، ابزاری ایده‌آل برای کسب و کارهای آنلاین است .

مهم ترین ویژگی برجسته AffiliateWP عبارتند از :

– یکپارچه‌سازی آسان با پلتفرم‌های محبوب تجارت الکترونیک : بی‌دردسر با بسیاری از راهکارهای تجارت الکترونیک وردپرسی محبوب یکپارچه می‌شود . این امر اطمینان می‌دهد که کسب‌وکارها بتوانند بی‌دردسر برنامه‌های افیلیت خود را با پلتفرم‌های فروش موجود خود ترکیب کنند .

– ردیابی دقیق افیلیت : این ابزار از ردیابی آنلاین برخوردار است . به این معنا که بازاریابان می‌توانند مراجعه‌ها ، درآمد و ثبت‌نام خود را آنلاین نظارت کنند .

– مدیریت کامل افیلیت : از داشبوردهای افیلیت قابل تنظیم تا تولید گزارش‌های دقیق .

در هنگام راه‌اندازی برنامه بازاریابی افیلیت خود با AffiliateWP ، باید سعی کنید که از ویژگی‌های خلاقانه پرمحتوای آن استفاده کنید .

۱۲- ابزار Voluum

یکی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی بیشتر محصولات ، به عنوان یک پلتفرم ردیابی و تحلیل تبلیغات همکاری است . این ابزار به بازاریابان افیلیت کمک می‌کند تا درک بهتر از عملکرد تبلیغات خود داشته باشند . امکانات پیشرفته و گزارش‌های جامع از ویژگی‌های برجسته آن هستند .

این پلتفرم قابلیت گزارش گیری بسیار زیبا و پیشرفته ای دارد . همچنین قابلیت ارائه گزارش های دقیق و شخصی سازی شده را نیز دارد . این ابزار دارای قابلیت ردیابی مستقیم پیکسلی و همچنین مدلهای هزینه CPC، CPM، CPA است . بهترین قسمت این پلتفرم شروع قیمت آن از $۶۹/ ماهانه است .

۱۳- Refersion

به عنوان بهترین ابزارهای افیلیت مارکتینگ برای فروش بیشتر محصولات ، به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا لینک‌ها و کد تخفیف‌های افیلیتی را مدیریت کرده و به بازاریابان خود پاداش دهند .

Refersion یکی از ابزارهای افیلیت مارکتینگ جهت پیگیری افیلیت است که از سال ۲۰۱۳ وجود دارد . به طور خاص به کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی خدمت می‌کنند . به ویژه کسب‌وکارهای سطح کلان با درآمدهای سالانه بزرگ می توانند از آن منتفع شوند .

در واقع این پلتفرم پیشرفته به شما امکاناتی کاملا موثر در زمینه ردیابی ، مدیریت و رشد شبکه خودتان را می دهد . می توانید پلتفرم تجارت الکترونیک خود را یکپارچه سازید تا هرگونه فروش را در شرکت های وابسته به خود ردیابی کنید . این ابزار به شما کمک می کند که نرخ تبدیل ها را در زمان آنی مانیتور کنید .

این پلتفرم به شما اجازه استفاده از ساختارهای کمیسیون نامحدود و همچنین کمیسیون های خودکار را می دهد. به گزارش های مختلف عملکرد و تجزیه و تحلیل نیز دسترسی کامل خواهید داشت . می توانید این نرم افزار را ۱۴ روز به طور رایگان آزمایش کنید .

۱۴- Slack

یک ابزار همکاری در فروش محبوب برای ارتباطات تیمی فوری و سیستم همکاری در فروش آنلاین است . این ابزار به اعضای تیم امکان می‌دهد تا به راحتی اطلاعات و نظرات خود را به اشتراک بگذارند .

۱۵- ابزار Google Drive

به عنوان یکی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی ، ذخیره‌سازی ابری و به اشتراک‌گذاری اسناد و فایل‌ها را برای تیم‌های همکاری، ساده و کارآمد می‌کند . گوگل درایو به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های مهم پروژه خود را به اشتراک بگذارید و مدیریت کنید .

۱۶- Zoom

به عنوان یکی از ابزارهای همکاری در فروش بوده و به صورت یک ابزار ویدئو کنفرانس است که به تیم‌ها این امکان را می‌دهد تا در سایت همکاری در فروش آنلاین با همدیگر در ارتباط باشند و جلسات وبینار برگزار کنند .

۱۷- ابزار Trello

یک ابزار مدیریت پروژه گرافیکی است که به تیم‌ها کمک می‌کند کارها و پروژه‌ها را به صورت کارآمد مدیریت کنند . به عبارت بهتر ، به عنوان یک ابزار مدیریتی و همکاری تیم‌ها ، در همکاری در فروش آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد . با تبدیل تیم فروش به تابلوهای کاری و ایجاد لیست‌هایی برای نمایش مراحل مختلف فروش ، هر معامله و مشتری به شکل کارت‌ها نمایش داده می‌شود .

۱۸- Pretty Links

یک افزونه وردپرس است که به بازاریابان افیلیت این امکان را می‌دهد لینک‌های شخصی‌شان را ساخته و ردیابی کنند .

۱۹- ابزار افیلیت indole ads

یک شبکه پرمیوم افیلیت مارکتینگ است که کار را برای بازاریابان برای متصل شدن به شرکتهای کلیدی صنایع مختلف ساده تر می کند . آنها یک شبکه همکاری در فروش بسیار بزرگ و باکیفیت در سراسر دنیا دارند که می تواند به شما در پیدا کردن مشتری های جدید کمک بسیاری کند .

این ابزار برای ردیابی دقیق ، جلوگیری از کلاهبرداری ، ارائه صورتحساب شفاف ، گزارش درآمد و غیره کمک می کند . نکته جالب این است که پرداخت فقط به ازای انجام یک کار مشخص صورت می گیرد .

برندهایی نظیر eBay ،  Americanas،  Malaysia Airlines،  Lazada،  Agoda،  AliExpress از این ابزار برای تقویت سیستم همکاری در فروش خود استفاده می کنند . همچنین افراد میتوانند به وسیله این ابزار به آگهی دهندگان بزرگ هم متصل شوند و از لینک ها ، بنرها و همچنین کوپن های تخفیف درآمد اینترنتی زیادی کسب کنند .

همکاری آگهی دهندگان با افراد مشغول در بازاریابی وابسته می تواند یک تجربه افیلیت مارکتینگ بهتر ، ساده و موفق تری را در استفاده از شبکه های خود خلق کند .

۲۰- linktrust

بستر سیستم بازاریابی وابسته این شرکت قابلیت شخصی سازی تا حد زیادی را دارد . این شرکت بیشتر به خاطر پشتیبانی برجسته مشتری شناخته شده است . این پلتفرم به شما قابلیت دسترسی به پرداخت ها ، محتوا ، آنالیزهای تبلیغات ، دستگاه ها ، محصولات و حتی پیشنهادات را می دهد .

قابلیت شخصی سازی سیستم این شرکت می تواند انواع آگهی ها را از طریق کانال های مختلف ردیابی کند . این پلتفرم از ماهانه ۲۹۹$ شروع و تا ۷۹۹$ قیمت دارد . البته می توانید درخواست یک دمو رایگان هم بدهید .

۲۱- ابزار afftrack

این شرکت برای مشتریان جدید خود به مدت ۳ ماه فقط ۱ دلار دریافت می کند و دسترسی کامل را نیز به آنها می دهد . بهترین قسمت درباره قیمت این نرم افزار این است که حتی مشاغل کوچک هم می توانند از این نرم افزار استفاده کنند .

۲۲- ابزار مارکتینگ hitpath

HitPath یک پلتفرم ردیابی مولتی چنل و یکی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی است . ظاهر این نرم افزار بسیار کاربر پسند و ساده است . این پلتفرم قابلیت شخصی سازی را نیز دارد . این شرکت به دلیل انعطاف پذیری در درخواست های مختلف مشتریان معروف است . همچنین می توانید درخواست یک دمو رایگان را نیز از طریق سایت آنها ارائه دهید .

۲۳- Everflow

احتمالا می توان ادعا کرد که یکی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش آنلاین است . این ابزار قابلیت آنالیز آنی را دارد . این مورد ، کار را برای ردیابی و مدیریت کمپین های افیلیت مارکتینگ بسیار ساده تر می سازد . به وسیله این ابزار می توانید از تقلب در کلیک ، نمایش ، نرخ تبدیل و همچنین فعالیت های پس از تبدیل مشتری ، محافظت کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سوال درباره گوگل ادسنس

برای بررسی و امتحان می توانید یک نسخه آزمایشی ۳۰ روزه رایگان را بگیرید و استفاده کنید . بعد از آن قیمت این پلتفرم، ماهانه ۲۰۰$ خواهد بود .

۲۴- ابزار Clickink

یک ابزار پیشرفته همکاری در فروش clickink است . بهترین امکان این نرم افزار پیشرفته ، ردیابی افیلیت ، ابزار ارتباط با همکار افیلیت مارکتر داخلی ، هشدار موقع سقوط همکاران و غیره است . همچنین این ابزار به شما برای کسب رتبه به وسیله همکارانتان کمک می کند .

این ابزار همه چیز را از زمان ثبت آدرس همکاران در آن بررسی می کند . میتوانید یک دمو رایگان را از این سایت درخواست دهید . آنها همچنین پیشنهاد یک نسخه آزمایشی ۳۰ روزه نیز برایتان دارند . اما بعد از آن قیمت آن ماهانه ۲۰$ خواهد بود .

۲۵- ابزار افیلیت tune

این ابزار می تواند تعداد همکاران نامحدودی را برایتان توسعه دهد . ابزار tune از نظر قابلیت ردیابی نیز بسیار قوی است . این پلتفرم پیشنهادهای فرآیند خرید و همچنین بینش های جزئیات را ارائه می دهد . این پلتفرم با قیمت $۲۷۹ ماهانه ارائه می شود . البته با ثبت نام در این سایت می توانید یک نسخه آزمایشی نیز دریافت کنید .

۲۶- Journey by Cake

این پلتفرم هزینه پرداختی شما را طبق موقعیت و داده های کلیدی به دست آمده از سفر مشتری ( فرآیند خرید) بهینه می کند . این برنامه همچنین با سایر پلتفرم های بازاریابی ادغام می شود . همچنین نسخه آزمایشی این پلتفرم را می توانید از وب سایت آن درخواست کنید .

۲۷- ابزار Post Affiliate Pro

طبق گفته مشتریان ، شروع کار با این ابزار بسیار ساده است . همچنین پشتیبانی بسیار مناسبی نیز دارد و جزو بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی هم محسوب می شود . از ویژگی های برتر این پلتفرم می توان به جلوگیری از انجام کلاهبرداری و ردیابی دقیق اشاره کرد . در ابتدا یک نسخه رایگان به مدت ۱۴ روز در اختیار شما قرار می گیرد . بعد از آن مناسب ترین قیمت آن از ۹۷$/ ماهانه شروع می شود .

۲۸- ابزار همکاری در فروش adplexity

یکی از بهترین ابزارها برای هوشمند سازی است . از طریق این برنامه میتوانید تبلیغات پرسود رقبا را بررسی کنید . همچنین گزینه های دسکتاپ ، موبایل و همچنین نیتیو را برای تمام نیاز ترافیک خود دریافت می کنید .

همچنین می توانید محصولات و فروشگاه های رقبا را ردیابی و بررسی کنید . قیمت این نرم افزار ۱۹۹$/ ماهانه است .

۲۹- What Runs Where

این پلتفرم به شما اطمینان می دهد که هر مبلغی را که صرف تبلیغات می کنید ، عاقلانه و درست خواهد بود . این ابزار به استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما یک بینش عملی می دهد . به وسیله این ابزار کاربری What Runs Where شما به ۶۰ میلیون تبلیغ از ۷ کشور دسترسی دارید . با داده های به دست آمده به روز می توانید یک برنامه ریزی منظم برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ خودتان داشته باشید . نحوه قیمت گذاری این پلتفرم افیلیت مارکتینگ با سایر ابزارها متفاوت است . قیمت پایه این نرم افزار ۲۹۹$/ ماهانه و قیمت پکیج کامل آن ۳۹۹$/ ماهانه است .

۳۰- CJ Affiliate

CJ Affiliate یکی از بزرگترین شبکه های همکاری در دنیاست که برای دستیابی به نتایج بهتر طراحی شده است . شما می توانید از این پلتفرم برای نفوذ و تاثیر گذاری بر روی مشتری خود در مسیر خریدش استفاده کنید .

۳۱- ابزار awin

Awin یک پلتفرم افیلیت مارکتینگ با بیش از ۱۳۰۰۰ هزار تبلیغ دهنده و ۱۰۰۰۰۰ هزار ناشر است . HP ،  Emirates،  AliExpress،  Forbes از بزگترین مشتریان این مجموعه هستند . با پیوستن به این پلتفرم می توانید به لیست بزرگی از برندها و ناشرها برای رشد کسب و کار خودتان دسترسی پیدا کنید .

۳۲- Thirsty Affiliates

در Thirsty Affiliates بلاگرها نه تنها خود را لیست می کنند بلکه از آن کسب درآمد اینترنتی هم دارند . بنابراین برای بازاریابان مشارکت فعال در آنجا بسیار راحت تر است . نکته جالب این پلتفرم سازگاری آن با وردپرس است . این مطلب موجب شده است که یکی از بهترین سیستم ها برای بازاریابانی که با وردپرس کار می کنند ، باشد .

۳۳- ابزار مارکتینگ affjet

AffJet یکی از بهترین پلتفرم های مدیریت کمپین های افیلیت مارکتینگ است . می توانید از این ابزار برای مانیتور کردن عملکرد شبکه خود و همچنین چک کردن تمام موارد و درآمد شرکت های وابسته خود استفاده کنید . در بخش داشبورد این پلتفرم می توانید از بیش از ۱۰۰ شبکه وابسته آمار بگیرید و به سرعت بهترین فروشنده ها و عملکردهای مختلف را بررسی کنید .

۳۴- LeadDyno

یک ابزار بسیار ساده و در عین حال از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی است که می توان کمپین های افیلیت را با آن راه اندازی کرد . می توانید در جلوی دید بهترین همکارانِ در فروش و اینفلوئنسر هایی که به دنبال محصولاتی مانند محصول شما می گردند قرار بگیرید .

هر یک از شرکت های وابسته (افیلیت) جدید شما به داشبورد همکاری سفارشی ، دسترسی خواهد داشت . تمام اطلاعات مورد نیاز برای تبلیغ برند و محصول خود را در اختیار آنها قرار دهید . همچنین می توانید به مدت ۳۰ روز به طور رایگان از این محصول استفاده کنید .

۳۵- MaxBounty

یک شرکت پیشرو و قابل اعتماد است که به شما اجازه می دهد تا با بهترین شرکت هایی که به صورت پرداخت به ازای انجام عمل (CPA) کار می کنند ، همکاری نمایید . بهترین بخش در مورد این پلتفرم پرداخت به ازای نتیجه ، یعنی به دست آوردن مشتری جدید است . همین دلیل موجب شده است که MaxBounty به یکی از پرسود ترین و موثر ترین شبکه های تبلیغاتی تبدیل شود .

به بیش از ۲۰ هزار شرکت وابسته که به شما در افزایش دسترسی و فروش کمک می کنند ، دسترسی پیدا خواهید کرد .

۳۶- Ambassador

Ambassador یکی از بهترین پلتفرم های نرم افزاری Referral (ارجاع) جامع در دنیا است . می توانید اینفلوئنسرها ، شرکت های وابسته ، کارمندان و همچنین حامی هایی که می خواهید با آنها شراکت کنید را شناسایی کنید . به راحتی آنها را ثبت نام کنید تا کمپین های هدف و شخصی سازی شده Referral خود را راه اندازی کنید . همکاران خود را مانیتور و عملکرد آنها در یک نگاه بررسی کنید .

همچنین می توانید یک نسخه رایگان نیز از آنها دریافت نمایید و به راحتی سیستم خود را با توجه به اطلاعات مختلف بهینه کنید .

۳۷- Affiliate Royale

اگر می خواهید یک برنامه افیلیت را برای خدمات و محصولات خود راه اندازی کنید می توانید از Affiliate Royale استفاده کنید که از ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی مناسب می باشد .

به وسیله پلاگین وردپرس ، می توانید برنامه افیلیت مارکتینگ خودتان را در عرض چند دقیقه راه اندازی و مدیریت کنید . این امکان را دارید که فروش ها ، کلیک و همچنین میزان پرداختی همه شرکت های وابسته خود را کنترل کنید تا همیشه در صدر همه چیز قرار داشته باشید .

۳۸- Omnistar

Omnistar یک نرم افزار همکاری در فروش است که استفاده بسیار راحتی دارد که به شما در بهینه سازی کمپین های Referral در جهت رشد سریع تر کمک می کند . می توانید یک برنامه افیلیت را با سایت خود ادغام کنید . شرکت های وابسته و حتی مشتریان شما نیز می توانند محصولات و خدمات شما را تبلیغ کنند . با این کار شما نه تنها مشتری جدید پیدا می کنید ، بلکه شاهد افزایش فروش خودتان نیز خواهید بود . همچنین می توانید این نرم افزار را به مدت ۱۵ روز رایگان تست کنید .

۳۹- ابزار avant link

این پلتفرم به شما کمک می کند تا به شبکه ای از شرکت های وابسته واجد شرایط دسترسی پیدا کنید که در مورد بازاریابی Referral واقعا جدی کار می کنند . این پلتفرم همچنین دارای ابزارهای بسیار قوی گزارش گیری آنی نیز می باشد .

۴۰- پلتفرم کوتاه کننده لینک Pretty Links

Pretty Links یکی از بهترین ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی برای کاربران وردپرس است . این ابزار خیلی راحت لینک های بلند راه کوتاه و زیباتر می کند . همچنین می توانید لینک های خود را بررسی و آنالیز کنید و میزان تاثیر بخشی آن ها را ببینید . نکته دیگر استفاده از این ابزار در کمپین های ایمیل مارکتینگ است .

۴۱- ابزار bitly

این ابزار نیز ، کوتاه کننده لینک است . بهترین قسمت این ابزار رایگان بودن آن است .

۴۲- ابزار مارکتینگ link track

با این ابزار به راحتی و با دقت بالا می توانید لینک های افیلیت خود را ردیابی و بررسی کنید . حتی می توانید آنالیز زنده لینک های خود را نیز داشته باشید . شما می توانید در بخش پرمیوم و پولی این پلتفرم ، تعداد آنالیز لینک و کلیک های نامحدودی را داشته باشید . همچنین میتوانید میزان نمایش خودتان را نیز ردیابی کنید .

۴۳- ClickMeter

می توانید لینک های خودتان را بررسی و مقایسه نمایید تا بتوانید نرخ تبدیل خودتان را افزایش دهید . به راحتی با این پلتفرم لینک خودتان را بسازید . در آگهی هایتان آن لینک را قرار دهید و سپس آنالیز آن لینک ها را حتی به صورت زنده خواهید داشت .

۴۴- Affiliate Future

با داشتن شبکه ای با بیش از ۳۰۰ هزار ناشر و شرکت وابسته (همکاری در فروش) می توانید برندهای مختلف را بررسی و بهترین همکاران را انتخاب کنید . این امکان را دارید تا از شبکه شرکت های وابسته استفاده کنید تا برند خودتان را گسترش دهید و از منابع خود بهینه استفاده کنید . به راحتی می توانید عملکرد همکاران در فروش خود را بررسی و با توجه به نتایج ، برنامه خود را بهینه کنید . همچنین می توانید میزان کمیسیون را تعیین کرده و بر اساس عملکرد آنها هزینه پرداخت کنید .

۴۵- پلتفرم افیلیت مارکتینگ clickbooth

شما را قادر می سازد با همکاران معتبر ارتباط برقرار کنید . می توانید با مدل های کاری مختلفی کار انجام دهید . CPA / CPL / CPE / CPI / CPS / CPC مدل های مختلف موجود در این پلتفرم هستند .

سخن پایانی ابزارهای همکاری در فروش آنلاین

در این مقاله سایت پول یابی تلاش شد تا کاربردی ترین ابزارهای همکاری در فروش معرفی شوند . این ابزارها به افراد و شرکت‌ها در مدیریت ، موفقیت و اتخاذ استراتژی‌های همکاری در فروش کمک می‌کنند . این ابزارها شامل ویژگی‌های مختلفی مانند ردیابی لینک ، گزارش گیری و مدیریت کمپین‌ها می‌شوند .

توجه کنید که پیشرفت‌های اینترنتی و فناوری امکان فعالیت همه سازمان‌های تجاری در بازار تجارت الکترونیک را فراهم کرده است . افیلیت مارکتینگ به عنوان یکی از سریع‌ترین شتاب دهنده در زمینه بازاریابی آنلاین و استراتژی‌های تجارت الکترونیک برای افزایش فروش به وجود آمده است .

پیشرفت در فعالیت‌های آنلاین از طریق ابزارهای افیلیت مارکتینگ تأثیر قابل توجهی بر هزینه‌های تبلیغات و بازگشت سرمایه گذاشته است . شناخت عواملی که به مشارکت افیلیت مارکتینگ در یک سازمان کمک می‌کند ، حیاتی است زیرا به تشخیص عوامل مهم کمک می‌کند .

ابزارهای افیلیت مارکتینگ یک راهکار موثر در دنیای بازاریابی آنلاین است که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استفاده از همکاران خود ، فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهند . امروزه با توسعه فناوری ، انتخاب ابزارهای همکاری در فروش برای افیلیت مارکترها نقش بسزایی در بهبود عملکرد این استراتژی بازاریابی ایفا می‌کنند .

نکته آخر ابزارهای همکاری در فروش اینترنتی اینکه ، تنوع استفاده از آنها نقش بسزایی در بهبود عملکرد بازاریابی و افزایش کسب درآمد اینترنتی دارند . ابزارهای افیلیت مارکتینگ امکان مدیریت و ردیابی بهتر لینک‌ها و کدهای تخفیف را فراهم می‌کند . ارتباطات تیمی فعال و امکان هماهنگی بهتر با همکاران افیلیت مارکتینگ ، از دیگر مزایای استفاده از این ابزارهاست . به این ترتیب ، بازاریابان افیلیت قادر به بهره‌مندی از ابزارهای افیلیت مارکتینگ برای موفقیت در همکاری در فروش و استمرار کسب درآمد آنلاین خواهند بود .

مطلب پیشنهادی

مزایای همکاری در فروش

بررسی وضعیت همکاری در فروش در ایران

از نظر بسیاری از کاربران اینترنتی همکاری در فروش در ایران مناسب ترین ، آسان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.