راههای کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه

اگر چند سال قبل درباره روش های کسب درآمد اینترنتی میلیاردی و به ویژه راههای کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه اولیه صحبت می شد، موضوعی غیر قابل تصور بود . اما امروزه با رشد فناوری و نفوذ اینترنت همه چیز میسر شده است . گوشی موبایل که زمانی به عنوان یکی از وسایل ارتباطی و یا سرگرمی مطرح بود امروزه یکی از ابزارهای کسب و کار اینترنتی محسوب می شود .

افراد زیادی هستند با همین گوشی موبایلی که همه ما در دست دارید درآمدهای میلیاردی در ماه کسب می کنند . نکته جالب اینکه بدون سرمایه اولیه، درآمدشان فقط با یک گوشی موبایل محقق می شود . این افراد بدون ارائه هیچ محصول و یا خدمات خاصی و گاهی حتی بدون داشتن ایده خاص و شاخصی، کسب درآمد بالا دارند .

اگر به جای وقت تلف کردن در اینستاگرام، تلگرام و یا واتساپ ، تمایل دارید با گوشی موبایل خودتان پول در بیاورید ، توصیه می کنم این مقاله سایت پول یابی را مطالعه کنید .

جایگاه تلفن همراه در زندگی امروزی

آنچه مسلم است امروزه کسب درآمد از گوشی موبایل، به عنوان یکی از موثر ترین راه ها برای افزایش سرمایه و امنیت کامل مالی مطرح است . امروزه موبایل بخش بزرگی از زندگی ما را فراگرفته و به عنوان ابزاری ضروری در زندگی روزمره محسوب می شود . در این میان، عده زیادی هستند که به جای اتلاف وقت در شبکه های اجتماعی، از روش های مختلفی با موبایل و بدون سرمایه، اقدام به کسب درآمد می کنند .

نکته جالب اینکه، بیش از ۶۰ درصد ترافیک اینترنت جهان را تلفن های همراه در اختیار دارند . این موضوع جایگاه و میزان گسترش این وسیله ارتباطی نوین را در سطح جهانی نشان می دهد . از طرفی برای پول درآوردن از اینترنت با گوشی، نیاز به وابستگی به شرکت خاصی نیست . هر کسی می تواند اوقات فراغت خود را در خانه، محل کار، حمل و نقل، آرایشگاه و اتاق انتظار پزشک یا هر مکان دیگری بهینه کند و از طریق گوشی درآمد داشته باشد .

به دلیل فراوانی موبایل در میان همه اقشار جامعه، می توان با این وسیله ارتباطی کسب و کاری را شروع کرد . فرقی هم نمی کند خانم خانه دار یا دانشجو باشید، سواد نداشته باشید، پیر یا جوان باشید، در هر صورت می توانید با گوشی موبایل تان پولسازی کنید . امروزه گوشی موبایل جای کامپیوترهای شخصی ، تبلت و لپ تاپ ها را گرفته و هر روز هم در حال افزایش است . با این جایگاه و اهمیت، توجه به راههای کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه و استراتژی موبایل مارکتینگ بیش از پیش اهمیت پیدا می کند .

کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه ،  کسب درآمد با گوشی

حقیقت کسب درآمد اینترنتی با موبایل

شاید برای برخی این سوال مطرح شود که، آیا کسب درآمد با گوشی واقعا حقیقت دارد؟ امروزه از نگاه کارشناسان و کاربران حرفه ای، این نوع سوالات دیگر جایگاهی ندارد چون پاسخ این سوال کاملا واضح است . کافیست سری به اینستاگرام بزنید و در آنجا افرادی را می بینید که خیلی راحت از اینستاگرام پول هنگفت و بالا کسب می کنند .

در اینکه کسب درآمد با گوشی امکان پذیر است هیچ شک و تردیدی وجود دارد . سوال درست این است که راههای کسب درآمد اینترنتی از موبایل  چیست ؟ افراد زیادی وجود دارند که بدون هیچ تخصص و مهارت خاص و حتی بدون سرمایه اولیه از اینستاگرام درآمدهای ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومانی دارند .

برای نمونه فردی با ایجاد یک پیج انگیزشی ، فالوور هایش را به ۱۰۰ کا رسانده و فقط از طریق گذاشتن تبلیغات اینترنتی کسب درآمد اینترنتی می کند . البته این ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت برای کسانی است که هیچ مهارت و تخصصی ندارند .

از طرفی افرادی، فقط با تولید محتوا در حال کسب درآمد آنلاین می باشند . چون این افراد رسانه قوی برای خود ساخته اند و فالوورهایشان زیاد است، مسلما هزینه های تبلیغاتی شان هم باید بالا است . برخی به صورت حرفه ای کار کرده و حدود یک الی دو میلیارد تومان در ماه از اینستاگرام درآمد دارند . کافیست تعرفه تبلیغات شان را بگیرید، تا متوجه میانگین درآمدشان در یک ماه شوید .

پس با این تفاسیر، کسب درآمد از گوشی موبایل کاملا حقیقی بوده و افراد زیادی به این کار مشغول هستند .

امکان کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه

یکی از بزرگترین مزایای کسب درآمد با موبایل این است که نیاز به سرمایه زیادی نیست . از آنجایی که کسب و کارهای موبایلی بیشتر بر پایه شبکه های اجتماعی و پیام رسان های موبایلی مثل اینستاگرام و تلگرام استوار هستند سرمایه چندانی برای شروع نمی خواهند . همین گوشی موبایلی که در دست دارید و یک خط اینترنت برای شروع کسب و کار اینترنتی کافی می باشد .

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی کاملا رایگان است که در آن مخاطبان هدف زیادی وجود دارد . به همین دلیل با فعالیت در آن می توانید محصولات و خدمات خود را به دیگران معرفی کرده و کسب درآمد اینترنتی کنید .

در ساده ترین حالت اگر بدون سرمایه قصد دارید کسب درآمد آنلاین کنید، فقط با تولید محتوا شدنی است . مثلا مهارت آشپزی دارید . می توانید با آموزش آشپزی، مخاطبان زیادی جذب کنید . در این شرایط با همان گوشی موبایل می توانید فیلم بگیرید و در اینستاگرام منتشر کنید . اصلا هم کار سختی نیست . ابزارهای زیادی هم برای ادیت ویدیو وجود دارد که اکثرشان رایگان هستند .

گاهی ممکن است قصد فروش محصولی را داشته باشید . مثلا به لوازم جانبی موبایل علاقه مند هستید . باز هم در این شرایط نیاز به سرمایه زیادی ندارید . چون می توانید از مدل همکاری در فروش کسب درآمد کنید . مثلا عکس محصولات را برای فروش در اینستاگرام قرار می دهید . هر کسی که درخواست خرید محصول را داد می توانید آن را از یک فروشگاه دیگر خریده و برای مشتری ارسال کنید .

شاید این کارها، سود زیادی نداشته و در عین حال دردسر هم داشته باشد . اما شما فقط برای شروع قرار است این کار را انجام بدهید . بعد از مدتی می توانید محصولات و خدمات خود را بفروشید .

مهارت های لازم برای کسب درآمد با گوشی

امکانات خاصی برای کسب درآمد با گوشی تلفن همراه نیاز نیست ، چون تمام مهارت ها و امکانات مورد نیازتان برای کسب درآمد اینترنتی، در همین گوشی موبایلی که در دست دارید، وجود دارد . امروزه اکثر گوشی های موبایل پر از امکانات است . مثلا اگر بخواهید تولید محتوای ویدیویی داشته باشید نیاز به خرید دوربین فیلم برداری نیست . با دوربین تلفن همراه بهترین و با کیفیت ترین فیلم ها را می توانید بگیرید. همینطور برای ضبط صدا و ساخت فایل های صوتی، نیاز به میکروفن ندارید . کیفیت ضبط صدای موبایل ها قطعا مناسب است .

ممکن است به یک سری از ابزارها برای تولید محتوا نیاز باشد که آن هم در گوشی موبایل وجود دارد . مثلا برای ادیت ویدیوها نیاز به پریمیر و ادیت با کامپیوتر ندارید . فقط کافیست از اپلیکیشن inshot استفاده کنید . یا مثلا برای ادیت تصاویر یا ساخت کاور، می توانید از اپلیکیشن کاموا به جای فتوشاپ کامپیوتر استفاده کنید .

مهارت های لازم برای کسب درآمد با موبایل هم دقیقا کار با همین اپلیکیشن ها می باشد . اصلا کار زیاد سخت و پیچیده ای نیست . فقط کافیست کمی با آنها کار کنید تا طرز استفاده از آن ها را یاد بگیرید . توصیه می شود که بیشتر روی یادگیری مهارت های تولید محتوا با موبایل کار کنید که آن هم به لطف هزاران اپلیکیشن رایگان و کاربردی که وجود دارد واقعا کار سختی نیست . ضمن اینکه باید به فکر یادگیری و بهبود استراتژی بازاریابی موبایلی برای افزایش کسب درآمد هم بود .

راههای کسب درآمد با موبایل ، آموزش کامل کسب درآمد با گوشی ، کسب درآمد در خانه با گوشی

ایده های کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه

اگر واقعا دنبال کسب درآمد اینترنتی بالا با موبایل بدون هیچ سرمایه ای هستید با ایده هایی که در ادامه معرفی می شود می توانید اقدام به کار کنید . تلاش شده تا روش هایی که معرفی می شود  بدون نیاز به سرمایه اولیه و یا با کمترین سرمایه ممکن ارائه شود . تنها سرمایه لازم برای شروع این نوع کسب و کار اینترنتی ، فقط گوشی موبایل و یک خط اینترنت است .

البته شیوه و روش های کسب درآمد با موبایل بسیار زیاد و متنوع هستند اما موفقیت در آنها، بستگی به شرایط ، مهارت و علاقه افراد دارد . برخی از مهم ترین روش های پولسازی با گوشی موبایل عبارتند از :

۱- کسب درآمد با اینستاگرام

یکی از بی هزینه و یا کم هزینه ترین راه ها برای کسب درآمد اینترنتی با موبایل، راه اندازی پیج اینستاگرام است . این شبکه اجتماعی قابلیت بیزنس دارد که می توانید محصولات خود را در پیج شخصی خود به فروش برسانید . یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینستاگرام، تولید کلیپ و عکس می باشد که از این طریق می توانید افراد زیادی را به پیج خود جذب کرده و با افزایش دنبال کننده های خود تبلیغات بگیرید .

به طور کلی کسب درآمد از اینستاگرام خیلی زیاد شده و خوشبختانه به دلیل فضای کاری زیاد، سلایق مختلف، به نظر می رسد که اشباع شدنی نیست . قطعا صفحات و افراد زیادی را در اینستاگرام دیده‌اید که درآمدهای نجومی دارند اما این میزان درآمد چگونه ممکن است ؟ برخی از این شیوه های کسب درآمد با اینستاگرام عبارتند از :

الف : ادمینی اینستاگرام

یکی از شغل های نوظهور که این روزها نیاز اصلی خیلی از کسب و کارهای اینستاگرامی محسوب می شود ادمین اینستاگرام یا مدیریت پیج اینستاگرام است . خیلی از شرکت ها و حتی کسب و کارهای کوچک که در اینستاگرام فعالیت می کنند، بعد از مدتی نیاز به یک ادمین حرفه ای اینستاگرامی برای پشتیبانی و پاسخگویی به کاربران پیج شان دارند .

برای اینکه بتوانید ادمین اینستاگرام شوید به هیچ سرمایه خاصی نیاز ندارید . اصلا هم نیاز نیست در دوره های آموزشی خاصی هم شرکت کنید . فقط کافیست کار با یک سری از اپلیکیشن های تولید محتوا مثل اینشات یا کاین مستر را یاد بگیرید .

اگر ادمینی باشید که توانایی تولید محتوا دارد، دستمزدتان خیلی بیشتر می شود . ولی معمولا وظیفه اصلی ادمین ها پاسخگویی سریع به دایرکت ها، مشاوره دادن قبل از خرید محصول و همینطور پشتیبانی می باشد . به طور کلی، ادمین ها، فالوورهای صفحه را افزایش می‌دهند، تعامل را افزایش داده و در نهایت هم فروش ایجاد می کنند .

یکسری از افراد به صورت ثابت حقوق می گیرند و یکسری دیگر نیز، به صورت پورسانتی فعالیت می کنند . در حال حاضر درآمد ادمین های اینستاگرامی چیزی بین ۵ تا ۳۰ میلیون تومان در ماه است . که البته این عدد دقیقا بستگی به توانایی و حجم کاری ادمین مورد نظر دارد .

ب : درآمد از اینفلوئنسری

مورد دوم راههای کسب پول از اینستاگرام مرتبط با تولید محتوا بوده و این کار را افراد شاخص و معروف در این شبکه اجتماعی ( که به آنها اینفلوئنسر می گویند) انجام می دهد . لذا یکی از معروف‌ترین و مشخص‌ترین کارهایی که می توانید برای درآمدزایی از اینستاگرام (و به طور کلی کسب درآمد از تولید محتوا) انجام دهید، اینفلوئنسر مارکتینگ یا بلاگری است .

حوزه‌های بسیار متنوع و مختلفی در این بخش وجود دارد . هر کسی می تواند تبدیل به فردی شود که کلیپ‌های مختلف و متنوع درست می کند . بعضی از افراد دارای خلاقیت‌هایی در طراحی و ویرایش عکس هستند . بعضی‌ها تدوین‌ و ویرایشگر حرفه‌ای و با خلاقیت ویدئو هستند و… . همه‌ این افراد، اینفلوئنسر هستند و هر تولید کننده محتوا می تواند جزوی از این خانواده بسیار بزرگ و پر درآمد اینترنتی باشد .

بعد از این که تبدیل به چنین افراد معروف و شاخصی شده اید، می توانید تبلیغات کنید . انواع تبلیغات مختلف می تواند برایتان درآمدزایی زیادی به همراه داشته باشد و به همین راحتی می توانید صرفا کسب درآمد از موبایل را برای خودتان ایجاد کنید .

راهکار بلاگر یا اینفلوئنسر شدن

همان طور که اشاره شد، اینفلوئنسری یا بلاگری یکی از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی موبایل است که در کل دنیا طرفداران زیادی دارد . هر کسی می تواند با بلاگری درآمد بسیار بالایی در ماه داشته باشد . اصول و پایه بلاگری تولید محتواست . باید با تولید محتوایی که انجام می دهید به فرد تاثیرگذار (اینفلوئنسر) و محبوبی در حوزه کاری خودتان تبدیل شوید .

مثلا اگر در حوزه زیبایی فعالیت می کنید باید جزء یکی از محبوب ترین بلاگرهای صنعت آرایشی و زیبایی در کشور و حتی جهان شوید . مهم ترین نکته در بلاگری این است که نباید ادای کسی را در بیاورید . باید خودتان باشید ، آنچه هستید را نمایش دهید . اگر توجه کنید پست های افراد اینفلوئنسر خیلی خودمانی است و همین موجب شده تا افراد بسیار زیادی همراهشان شوند .

زمانی که به یک بلاگر تاثیرگذار و محبوب در صنعت کاری خودتان تبدیل شوید آن وقت است که برای تبلیغات اینترنتی به سراغ تان می آیند . جالب است بدانید خیلی از بلاگرهای معروف و تاثیر گذار در دنیا درآمدشان در ماه از بازیگران و فوتبالیست ها هم بیشتر است .

ج : تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی

در این حالت ، به جای تولید محتوا برای خودتان ، برای صفحات اینستاگرام دیگران کار می کنید . چون این روزها پیج های اینستاگرامی زیاد شده اند، یکی از نیازهای اصلی آن ها تولید محتوا است . به همین دلیل تقاضا برای افرادی که پست های اینستاگرامی تولید می کنند بسیار بالاست . خیلی ساده با گوشی می توانید در خانه تولید محتوا کرده و پست اینستاگرامی بسازید و پولسازی کنید .

تجربه ثابت کرده، یکی از بهترین و ساده ترین روش های کسب درآمد با گوشی، تولید محتوا برای دیگران به ویژه پیج های اینستاگرامی است . اگر هیچ توانایی و تخصصی هم نداشته باشید خیلی سریع می توانید تولید محتوا در اینستاگرام را یاد بگیرید و از این طریق کسب درآمد اینترنتی کنید .

اول باید کار با اپلیکیشن های ادیت تصاویر و ویدیوها را یاد بگیرید که بسیار ساده است . تولید محتوا برای پیج های اینستاگرامی شامل تدوین ویدیوها ، ادیت تصاویر و ساخت پست های اینستاگرامی می شود . یک سری از پست ها به صورت تصاویر اسلایدی، و یک سری دیگر به صورت ویدیو می باشند . در هر صورت اگر روال کار را یاد بگیرید خیلی راحت می توانید پست های اینستاگرامی تولید کرده و کسب درآمد از اینترنت داشته باشید .

معمولا تولید پست های اینستاگرامی از ۵۰ هزار تومان شروع شده تا ۳۰۰ هزار تومان می باشد . البته این نرخ برای ساخت پست های اسلایدی است . هزینه ساخت و تدوین ویدیوها با توجه به زمانبر بودن شان بیشتر می باشد .

۲- کسب درآمد از طریق تولید محتوای آموزشی

تجربه ثابت کرده، یکی از بهترین روش‌ های کسب درآمد با گوشی موبایل ، تولید محتوای آموزشی و فروش آموزش است . اگر علاقه مند به حوزه آموزش باشید به یکی از پولسازترین حوزه ها در دنیا وارد شده ید . یک بار تولید می کنید و بی نهایت می فروشید .

برای اینکه بتوانید از حوزه آموزش درآمد بالایی داشته باشید لازمه اش این است که ابتدا تولید محتوای رایگان و ارزشمند برای مخاطبان تان انجام دهید و بعد از مدتی آن ها را علاقه مند کنید . سپس می توانید در بهترین شرایط ممکن محصول اصلی خودتان را به آنها بفروشید .

فرضا آشپز ماهر و صاحب سبکی هستید . اولین کارتان باید این باشد از غذاهایی که درست می کنید فیلم بگیرید . سپس در اینستاگرام منتشر کنید . بعد از مدتی فیلم هایتان در پیج های مرتبط می چرخد . این کار موجب افزایش فالوورهایتان می شود . در نهایت می توانید یک دوره آموزش جامع، مثلا در مورد درست کردن بعضی از غذاهای خاص تهیه کرده و آن را برای فروش قرار دهید .

اگر هیچ چیزی هم بلد نباشید باز هم می توانید از این روش کسب درآمد اینترنتی داشته باشید . فقط باید موضوعی را که به آن علاقه دارید پیدا کنید و سپس آموزش های لازم برای یادگیری در آن حوزه را ببینید . اولین قدم برای موفقیت، یادگیری است. اگر هیچ سرمایه ای ندارید بهتر است روی خودتان سرمایه گذاری کنید، آن هم با آموزش دیدن . بعد از مدتی می توانید خودتان مدرس شوید و آموزش دهید .

جایگاه تولید محتوای سئو شده

پایه تمامی مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی برای پیشرفت، تولید محتوا است . بنابراین همیشه برای یک کارشناس تولید محتوا کار وجود دارد، چون کسب و کارها به دنبال رشد و پیشرفت هستند . بسیاری از صفحات و کانال ها، زمان کافی برای تولید محتوای باکفیت و سئو شده ندارند . همین عامل، فرصت را برای نویسنده محتوا فراهم می کند تا کار خود را شروع کند .

اگر محقق و پژوهشگر صاحب سبک خوبی هستید و روحیه جستجوگری دارید، تولید محتوا سئو شده بهترین گزینه برای کسب درآمد اینترنتی می باشد .

مرد یا زن، پیر یا جوان و نوجوان، همگی می توانند تولید محتوا کنند چون اصلا شرایط سنی خاصی ندارد . البته تولید محتوا فقط محدود به محتوای متنی یا نوشتاری نبوده و محتواهای تصویری یا ویدئویی را هم در بر می گیرد .

۳- کسب درآمد از همکاری در فروش

کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از راحت ترین و محبوب ترین روش های درآمدزایی است . چون بدون سرمایه، بدون داشتن محصول یا خدمات و حتی بدون نیاز به دفتر کار یا اخذ مجوز خاصی می توان کسب درآمد آنلاین داشت .

همکاری در فروش دقیقا از اسمش مشخص است، یعنی در قبال فروش محصولات یا خدمات دیگران پورسانت دریافت می کنید . به نوعی شریک شدن در سودشان محسوب می شود . به جای اینکه هزینه تبلیغات کنند شما برایشان بازاریابی کرده و پورسانت خودتان را می گیرید .

فرض کنید قصد دارید لوازم جانبی موبایل بفروشید . اما هیچ محصولی ندارید . اصلا اشکالی ندارد چون وب سایت هایی هستند که لوازم جانبی موبایل می فروشند و می توانید با آن ها همکاری کنید . معمولا این وب سایت ها یک لینک همکاری در فروش دارند که به شما می دهند . اگر از طریق آن لینک، سفارشی ثبت شود به نام شما بوده و پورسانت آن برایتان است .

شیوه کسب درآمد از همکاری در فروش با گوشی

چگونه با گوشی مثلا در اینستاگرام یا جای دیگر درآمد اینترنتی داشته باشید ؟ فرضا قصد دارید یک نگه دارنده موبایل را بفروشید . کافیست در مورد آن محتوایی تولید کرده و در اینستاگرام تان منتشر کنید . مثلا یک راهنمای خرید در مورد نگه دارنده موبایل یا اینکه چند نگه دارنده موبایل را با هم مقایسه کنید . در انتها هم می توانید کاربران را برای خرید محصول به لینک همکاری در فروش خود که در بایو اینستاگرام تان وجود دارد ارجاع دهید .

همکاری در فروش به این شکل است که یک برند، محصولاتی دارد و پشتیبانی و ارسال محصول نیز به عهده شرکت است . صرفا کافی است تا برای آن محصول تبلیغات اینترنتی انجام دهید و آن محصول را بفروشید . سپس در ازای فروش خود کمیسیون دریافت می کنید .

فقط یادتان باشد که حتما با سیستم های همکاری در فروش معتبر کار کنید تا بتوانید درآمد مناسبی داشته باشید . ضمن اینکه اینگونه نیست که بدون هیچ گونه تلاشی پول از آسمان برایتان بریزند . باید وقت بگذارید، آزمون و خطا کنید، از کارشناسان آن سیستم سوال کنید و اطلاعات به دست بیاورید تا بتوانید به یک درآمد مناسبی برسید وگرنه قاعدتا موفق نخواهید شد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  موافقان همکاری در فروش اینترنتی
مزایای همکاری در فروش

توجه کنید سیستم همکاری در فروش دارای مزایا و فواید زیادی است . لذا یادگیری و آموزش همکاری در فروش مهم و ضروریست .  برخی از مهم ترین مزایای همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ عبارتند از :

– درآمد نامحدود (هر چقدر بیشتر فروش داشته باشید، کمیسیون شما نیز بیشتر خواهد بود . )

– عدم نیاز به پشتیبانی محصول، سرمایه اولیه، دردسرهای تولید، انبار و … .

– سادگی و راحت بودن کار و عدم نیاز به تخصص خاص .

– درآمدزایی به صورت ۲۴ ساعته و در همه حالات .

– امکان کسب درآمد اینترنتی برای نوجوانان فقط با یک گوشی .

۴- کسب درآمد از موبایل با بازی کردن

یک سری از بازی ها هستند که می توانید از طریق آن ها کسب درآمد اینترنتی داشته باشید . اگر به بازی کردن علاقه دارید می توانید با بازی های اندرویدی پول خوبی به جیب بزنید . بازی های پرطرفداری مثل Mistplay،Swagbucks ،Lucktastic درآمد خوبی دارند که می توانید امتحانش کنید .

جالب است بدانید یکی از بهترین راه های کسب درآمد از بازی ها، فروش راهنمای بازی است . اگر از ترفندها و روش های دور زدن بازی های معروف اطلاع دارید می توانید با فروش راهنمای آن ها به راحتی به درآمد بالا برسید .

مطمئن باشید افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمرهای حرفه ای حاضرند برای دریافت این ترفندها هزینه کنند . برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود ایجاد کنید و یا از طریق اینستاگرام اقدام نمایید .

در دنیای امروزی دیگر بازی کردن با گوشی موبایل وقت تلف کردن نیست . می توانید از شیوه های مختلف مثل، بازی کردن و تماشای آنلاین گیم ها، به درآمد دلاری برسید . به طور کلی، روش های زیادی برای بازی کردن و درآمدزایی وجود دارد . برخی از شیوه های کسب درآمد و پول از اینترنت با بازی عبارتند از :

الف : گیم بلاگر

توجه کنید که گیم بلاگر ها فقط با تولید محتوای مناسب به درآمد بالا می رسند . پس برای کسب درآمد دلاری باید تمام هنرتان را برای تولید محتوای مناسب خرج کنید . در واقع با نوشتن نقد و بررسی ها در مورد بازی های جدید، معرفی بازی ها، راهنمای خرید کنسول های بازی، راهنمای خرید بهترین بازی ها برای سنین مختلف ، ترفندهای بازی های مختلف و… می توانید برای وب سایت خود محتوا تولید کرده و علاقه مندان زیادی را به سمت وبسایتتان جذب کنید .

ب : فروش راهنمای بازی

همان طور که در بالا اشاره شد، یکی از بهترین روش های کسب درآمد از بازی ، فروش راهنمای بازی ها است . اگر ترفندهای بازی های معروف را بلد هستید، با فروش راهنمای آن به راحتی می توانید درآمد اینترنتی بالا کسب کنید . مطمئناً افرادی که عاشق بازی هستند و همچنین گیمر های حرفه ای برای به دست آوردن این ترفند ها حاضر به پرداخت هزینه هستند .

برای فروش راهنمای بازی بهتر است فروشگاهی در وب سایت خود راه اندازی کنید . سپس راهنمای بازی ها را به صورت فایل های pdf یا به صورت ویدئو به فروش برسانید .

ج : فروش اکانت بازی

شاید راحت ترین و بی دردسر ترین راه کسب درآمد موبایلی، فروش اکانت بازی های معروف است . بسیاری از افراد خواهان رتبه های بالاتر در بازی‌های متفاوت هستند . برای نمونه، در سال های اخیر اکانت بازی محبوب کلش آف کلنز در ایران بسیار خرید و فروش می‌شد .

اگر اکانت بازی محبوبی دارید، که در رنک بالایی قرار دارد، می‌توانید آن را بفروشید . حتی می توانید از افرادی که اکانت هایی با رنک مناسب دارند دعوت به همکاری کنید . در قبال همکاری برای فروش اکانت، پورسانت خود را دریافت می کنید . برای کسب درآمد از فروش کارت بازی ها می توانید در وبسایت خود قسمتی را برای این کار اختصاص دهید .

د : فروش گیف کارت استیم

استیم یک شبکه جامع و وسیع آنلاین بازی ها برای گیمرها است . شبکه جهانی استیم فروشگاه گسترده ای از بازی های PC ، Mac و Linux است . گیفت کارت استیم یکی از امکانات شرکت استیم و بهترین راه‌ برای خرید بازی‌ های استیم می باشد .

گیفت کارت استیم ساده ترین و بهترین راه برای افزایش اعتبار و شارژ اکانت استیم ، برای خرید بازی های استیم و انجام بازی های آنلاین است . با استفاده از گیفت کارت های استیم می توانید حساب خود را در استیم شارژ کنید . سپس از میان هزاران بازی موجود، بازی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به صورت آنلاین بازی کنید .

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت گیفت کارت استیم در بین کاربران و گیمرها نبود هیچ نوع محدودیت مکانی در سرویس استیم شرکت Valve است .

ه : تبلیغ بازی و کنسول های بازی

کسب درآمد با بازی موبایل به صورت غیر مستقیم از طریق جذب تبلیغات اینترنتی نیز امکان پذیر است . یک وب سایت پربازدید منبع مناسبی برای تبلیغات شرکت های مرتبط با حوزه آن می باشد . زمانی که به یک گیم بلاگر حرفه ای تبدیل شده اید و وب سایتی با محتوای مرتبط با گیم های روز دنیا داشته باشید، به راحتی با تبلیغ بازی و کنسول های آن به درآمد بالا می رسید .

بسیاری از گیمرهای حرفه ای در دنیا، فقط با بازی کردن یک بازی، آن را تبلیغ می کنند . به همین راحتی، فقط از راه تبلیغات می توانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید .

۵- کسب درآمد با گوشی از تلگرام

تلگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی با صدها میلیون کاربر فعال ماهانه است . تلگرام به دلیل به روز کردن دائمی ویژگی های خود، همواره مورد توجه مردم بوده و جزو شبکه های اجتماعی پرطرفدار است  . در ایران هم علیرغم فیلتر شدن تلگرام، دهها میلیون کاربر ایرانی در آن حضور فعال و دائمی دارند .

مردم به دلایل مختلف از جمله ارتباط، سرگرمی، آموزش، ارسال عکس و فیلم، کسب درآمد اینترنتی و موارد دیگر از تلگرام استفاده می کنند . امروزه بسیاری از افراد از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده می کنند و این موضوع، به همه افراد فرصت خوبی می دهد تا از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنند . اگر به استفاده از تلگرام علاقه دارید می توانید دنبال راههایی برای کسب درآمد از تلگرام هم باشید .

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد از تلگرام ایجاد کانال و عضویت در آن است . هرچه تعداد افرادی که کانال شما را دنبال می کنند بیشتر باشد، بهتر است . مردم برای تبلیغ خدمات یا محصول شان در کانال تلگرام پول می دهند . بنابراین داشتن افراد بیشتر در کانال تلگرام، پول بیشتری برایتان به همراه دارد . تعداد افرادی که می توانند به کانال تلگرام بپیوندند محدود نیست . یکی از بهترین ویژگی های تلگرام رایگان بودن همیشگی آن است .

شیوه کسب درآمد از تلگرام

همان طور که اشاره شد، پیام رسان تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های محبوب در ایران است که می توانید صرفا با یک موبایل در آن درآمد اینترنتی کسب کنید . اما نکته‌ای که در کسب درآمد اینترنتی از تلگرام وجود دارد این است که برای درآمدزایی از این طریق، دو راه عمده وجود دارد :

– کانال تلگرامی خود را افتتاح و مدیریت کنید .

– کانال افراد و برندهای دیگر را مدیریت کرده و فعال نگه دارید .

این بخش از کار بسیار شبیه اینستاگرام است . کافی است که کسب درآمد با گوشی موبایل و تلگرام را بدانید . موارد زیر می تواند برای کسب درآمد از تلگرام به ویژه از طریق کانال تلگرامی مورد توجه قرار گیرد ::

الف : ایجاد کانال

ابتدا باید موضوعی یا برخی موضوعات مرتبط مانند مدل لباس، لایف استایل، غذا، سرگرمی، آموزش و غیره را انتخاب کرده و برای جذب افراد بیشتر آنها را با اعضای کانال به اشتراک بگذارید . برای کسب درآمد در تلگرام، باید حداقل ۱۰۰۰ ممبر داشته باشید . هرچه تعداد اعضای کانال بیشتر باشد، امکان کسب درآمد اینترنتی بیشتر است . همیشه امکان امتحان روش های جدید درآمدزایی وجود دارد .

ب : جذب تبلیغات اینترنتی

چیزی که مسلم است اینکه، می توانید در این پیام رسان با تبلیغات اینترنتی کسب درآمد داشته باشید . حال هرچه بتوانید کانال خود را بزرگ‌تر و قوی‌تر کنید، مسلما پول بیشتری برای تبلیغات در کانال پرداخت خواهند کرد .

ج : بازاریابی اینترنتی

می توانید یک سرویس یا محصولی را در کانال تلگرام خود تبلیغ کنید . سپس لینک کانال یا سایتی که آن محصول در آن فروخته می شود را به اشتراک بگذارید و به عنوان یک بازاریاب از ارائه دهنده محصول کمیسیون دریافت کنید . همچنین اگر برای محصولات خود کانال تلگرامی دارید، به رشد کسب و کار خود و کسب درآمد آنلاین کمک زیادی کرده اید .

د : درآمد از طریق حق عضویت

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از طریق موبایل و تلگرام، ایجاد یک کانال خصوصی و دریافت حق عضویت در آن کانال است . برای این کار باید مطالب جالبی را به اشتراک بگذارید تا افراد انگیزه لازم برای  پرداخت حق عضویت در کانال را داشته باشند .

ه : ادمین

می توانید به عنوان مدیر یا ادمین کانال تلگرامی، کانال برند و افراد مختلف را نیز مدیریت و آن‌ها را به جایگاه‌های بهتری برسانید . در این مدل کسب درآمد اینترنتی از تلگرام، می توانید به صورت ثابت و یا پورسانتی حقوق دریافت کنید .

و: رزومه سازی برای متخصصان

کانال تلگرامی راه اندازی کنید تا متخصصان بتوانند رزومه هایشان را در آن به نمایش بگذارند . در کانال خود باید هر فردی که خواستار به نمایش گذاشتن رزومه اش در کانال شماست، هزینه ای پرداخت کند . هشتگ هایی در پایین هر پست گذاشته می شود که می توان به کمک آنها رزومه هر متخصصی را در کانال تان پیدا کرد .

تجربه ثابت کرده، کانال هایی که در این زمینه کار می کنند معمولا رشد خوبی دارند و در نتیجه درآمد مناسبی هم خواهند داشت .

ز : کانال آموزشی

حوزه آموزش یکی از پردرآمدترین کسب و کارها است و می توان از این موضوع استفاده کرد و کانالی راه اندازی کرده و به درآمد بالا رسید . اول از همه باید ببینید که در چه چیزی مهارت دارید . زمینه کاری شما می تواند از دروس مدرسه، راهنمایی، دبیرستان گرفته تا آشپزی و ورزش و سلامت باشد .

در ابتدای راه اندازی کانال، سعی کنید محتوای باکیفیت و رایگان تولید کنید تا بتوانید اعضای واقعی زیادی جذب کانال کنید . بعد از آن می توانید آموزش های ویژه خود را با مبالغ خوبی به مخاطبان بفروشید . به عنوان مثال اگر کانال آشپزی زده اید، می توانید دستور پخت های VIP را پولی کنید .

ح : کانال نیازمندی های بومی

ایجاد کانال نیازمندی محلی و بومی یکی از ایده های پولساز در تلگرام است . می توانید کانالی راه اندازی کنید که در آن افراد بتوانند همدیگر را جهت همکاری پیدا کنند . این کانال ها به این صورت کار می کنند که فردی خواهان نیروی کاری با شرایط خاصی است . از طرفی فرد دیگری به دنبال کار است و می توان دو فردی که از نظر کاری می توانند همکاری خوبی باهم داشته باشند را با هم آشنا کرد . دادن تبلیغ و پست در این کانال ها هزینه دارد و به ازا هر پستی که در کانال می گذارند می توانید مبلغی دریافت کنید .

ط : فروش کتاب های صوتی

از آنجایی که مشغله افراد روز به روز بیشتر می شود، مسلماً زمان کافی برای مطالعه و کارهایی از این قبیل نخواهند داشت . بیشتر اقشار متوسط جامعه مطالعه و دانش افزایی را دوست دارند اما به دلیل نداشتن وقت کافی، از داشتن برنامه منظم برای مطالعه دست می کشند . بنابراین می توانید از این موضوع استفاده کرده و کتاب های صوتی تولید کنید .

فایل های صوتی که تولید کرده اید را می توانید در کانالتان به اشتراک بگذارید . ابتدا چند فایل صوتی رایگان بگذارید و کم کم کارها را پولی کنید . البته همیشه سعی کنید فایل های رایگان هم به مخاطب ارائه دهید تا جذب مخاطب قطع نشود و افراد دلیلی برای ماندن در کانالتان داشته باشند .

مزایای کسب درآمد با تلگرام

پیام رسان تلگرام به دلیل کارپسند بوده ، به روز بودن ، امنیت بالا و امکانات فراوان جزو شبکه های محبوب بین ایرانیان است . کسب درآمد اینترنتی در تلگرام مزایای زیادی دارد که عمده ترین آنها عبارتند از :

– بسیار ساده و راحت می باشد .

– نیاز به لپ تاپ و کامپیوتر ندارید .

– لازم نیست وبسایت راه اندازی کنید .

– احتیاجی به دانش برنامه نویسی ندارید .

– نیازی نیست ساعت های زیادی کار کنید .

– در کمترین زمان ممکن ( ۳ روز ) می توانید به درآمد اینترنتی خوبی برسید .

– نیازی به سرمایه اولیه ندارید .

فقط به کمک یک گوشی هوشمند و اینترنت نسبتا پر سرعت می توانید کسب درآمد از اینترنت را در تلگرام شروع کنید . البته راه های دیگری برای کسب درآمد از تلگرام وجود دارد که می توانید به مقالات سایت پول یابی در این زمینه مراجعه کنید .

۶- کسب درآمد از موبایل با عکاسی

اگر گوشی هوشمند خوب، با دوربین باکیفیت دارید می توانید به کسب درآمد از اینترنت با عکاسی فکر کنید . یکی از بهترین راه های درآمدزایی از طریق گوشی موبایل ، عکاسی کردن و فروش عکس است . عکاسی با موبایل زیاد سخت و پیچیده نیست . به راحتی با آموزش های رایگانی که از عکاسی با گوشی در اینترنت وجود دارد، می توانید آموزش ببینید .

از این شیوه به دو طریق می توانید کسب درآمد آنلاین کنید . اول اینکه به صورت مستقیم عکس ها را بفروشید و دوم اینکه بابت عکاسی برای مجموعه های مختلف کسب درآمد کنید . در هر صورت می توانید به درآمد خوبی برسید چون این روزها یکی از مهمترین فرمت های تولید محتوا در وب، تصاویر است .

در قدم اول باید خودتان را به بازار معرفی کنید . این کار را می توانید از طریق اینستاگرام، لینکدین یا حتی تلگرام انجام دهید . گوگل هم می تواند به یکی از مشتریان شما تبدیل شود . اگر از فضاهای خاص طبیعی یا معماری های خیره کننده تصویر ثبت کنید می توانید آن ها را در Google maps و Google Business Photo ثبت کرده و توجه گوگل را به خود جلب کنید . با کمی برنامه ریزی می توانید، فریلنسری و کارمندی این غول جستجوگر را تجربه کنید .

۷-  فعالیت در شبکه های اجتماعی

برخی از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام، سروش، روبیکا و ایتا قابلیت ساخت کانال اجتماعی را دارند . پس از راه اندازی کانال ، می توانید از طریق تولید محتوای مناسب توسط گوشی موبایل ، اقدام به کسب درآمد کنید . البته باید موضوعات جدید و جذابی را دنبال کنید و برای تولید محتوا، ایده های ناب و خلاقانه داشته باشید تا بتوانید مخاطبان بیشتری جذب کنید .

برای پول درآوردن از اینترنت با گوشی می توانید در کانالتان تبلیغات اینترنتی بگیرید . شبکه های اجتماعی به طور عام و شبکه های اجتماعی پرطرفدار به طور خاص ، یکی از بهترین راه‌ها برای پول درآوردن از اینترنت محسوب می شوند .

البته فعالیت در شبکه های اجتماعی جهت پولسازی باید به نحو احسن و کاملا هدفمند انجام شود . چون به برخی راههای کسب درآمد در اینستاگرام ، تلگرام ، یوتیوب و… در این مقاله پرداخته می شود به همین مقدار درباره شبکه های اجتماعی بسنده می شود .

۸- کسب درآمد با گوشی موبایل در یوتیوب

قطعا یکی از اولین و کاربردی ترین راههای کسب درآمد اینترنتی با گوشی، یوتیوب به عنوان بزرگترین شبکه اشتراگذاری ویدیو است . با ساخت کانال یوتیوب و تولید محتوای مناسب برای آن به یک یوتیوبر موفق تبدیل خواهید شد . تنها کافی است، کانال تان موضوعی کاربردی و جذاب داشته باشد، تا سابسکرایبرهای فعال زیادی جذب کنید .

مطابق با قوانین یوتیوب، باید در ۱۲ ماه ۴۰۰۰ ساعت بازدید ویدئو و ۱۰۰۰ سابسکرایبر داشته باشید . در این صورت کانال شما Monetizie می شود که می توانید با اتصال گوگل ادسنس به یوتیوب، درآمد خود را نقد کنید .

درآمد هر ۱۰۰۰ بازدید ویدئو در یوتیوب مطابق با نوع محتوا، متفاوت است . به طور میانگین یوتیوبرهای موفق بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار درآمد ماهیانه دارند .

۹- درآمد موبایلی از طریق پادکست و ویس

همه گوشی های هوشمند قابلیت ضبط صدا با کیفیت مناسب را دارند . اگر صدای نسبتا خوبی دارید، با آماده کردن متن های مختلف، ویس های آموزشی خبری و مذهبی و به اشتراک گذاشتن آن در فضای اینترنتی می توانید از فروش آنها درآمد اینترنتی خوبی کسب کنید .

برای این کار شاید به چند نرم‌افزار نیاز داشته باشید، که البته اکثر آنها رایگان هستند . این نرم افزار ها برای تقویت صدای ضبط شده و هماهنگ سازی آنها می باشند . با استفاده از این نرم افزار ها می توانید ویس های بهتر و مورد علاقه مخاطبین خود آماده کنید . کسب درآمد از اینترنت از طریق موبایل با ضبط صدا، با استفاده از چند ترفند ساده امکان پذیر است . برای این کار اصلاً نیازی به استودیوهای حرفه ای و هزینه های زیاد نیست .

ضبط صوت در گوشی هوشمند و ضبط صداهای مختلف می تواند منبع درآمد اینترنتی خوبی برایتان باشد به شرطی که ایده خوبی پشت آن باشد . ضبط صوت ساده ترین راه تولید محصول است و با ارزان ترین امکانات ممکن می توانید آن را تولید کنید . از همه مهم تر اینکه، اصلا نیازی به بازریابی برای فروش آنها ندارید . در کمتر از نصف روز می توانید برای شروع کار، یک محصول صوتی خوب تولید کرده و بفروشید .

از بین مطالب مفیدی که دیده اید، خوانده اید یا شنیده ایده می توانید یکی را انتخاب و آن را با رعایت یکسری اصول به یک صوت جذاب تبدیل کنید . در آخر باید بتوانید آن را به فروش برسانید چون بدون فروش ، کسب درآمدی اتفاق نیفتاده است .

۱۰- تولید فیلم تبلیغاتی

یکی دیگر از راه های کسب درآمد با موبایل، تولید کلیپ های آموزشی و یا تبلیغاتی است . همه گوشی های موبایل هوشمند امروزه دارای قابلیت فیلمبرداری هستند . می توانید آموزش هایی در زمینه پرورش گیاهان، آشپزی، نحوه بستن شال و روسری، ست کردن لباس یا موضوعات اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و… آماده کنید و با آپلود کردن آن در اینترنت از طریق آنها به کسب درآمد برسید . توجه داشته باشید که با یک ادیت مناسب، می توانید کیفیت ویدئو را بالا ببرید .

۱۱- کسب درآمد از طریق ارز های دیجیتال

سالهاست که بازار ارزهای دیجیتال به ویژه بیت کوین بسیار داغ شده است . با توجه به نوسانات قیمت دلار، ارزهای دیجیتال راهی مناسب جهت کسب درآمد دلاری برای ایرانیان است . پول درآوردن از اینترنت با گوشی، با نوسان گیری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان پذیر است .

می توانید از صرافی های معتبر ایرانی و خارجی، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنید . البته راه های دیگری هم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد . با سرمایه گذاری های بلند مدت در رمز ارز هایی نظیر بیت کوین، می توانید به سود بالا برسید . فقط شتاب زده عمل نکنید .

۱۲- کسب درآمد با تولید محتوای ویدیویی

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تولید محتوا ویدئویی از آن ایده‌هایی است که امروزه خیلی استفاده می شود . فکر کنید توانایی رقص داشته باشید . به راحتی و صرفا با ویدیو گرفتن از خودتان می توانید به سادگی هرچه تمام‌تر کسب درآمد در خانه داشته باشید . نه نیازی به تجهیزات خاصی می باشد و نه گوشی گرانقیمتی می خواهد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تبلیغات رایگان برای کسب و کار

از انواع محتوایی که می توانید صرفا با موبایل تولید کنید، دابسمش، کلیپ‌های طنز، آشپزی و غیره است . همه این مدل محتواها را با یک موبایل و اغلب بدون نیاز به تدوین هم می توانید تولید کرده و در اینترنت به اشتراک بگذارید و از راه‌های مختلف به کسب درآمد با گوشی بپردازید .

کسب کار اینترنتی با گوشی آن قدرها هم سخت نیست . حتی می توانید با همین موبایل کسب درآمد دلاری داشته باشید . می توانید محتواهای خود را در سیستم‌های اشتراک ویدئو خارجی مثل یوتیوب آپلود کرده و یا کلا برای خارج از کشور کار کنید .

۱۳- مشاوره آنلاین

گسترش کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان با گوشی در دوران کرونا عین واقعیت است . حتی در همین ایام شیوع کرونا، خیلی از دکترها، به صورت مجازی و با تلفن به صورت تصویری مشاوره می دادند . بعضی‌ها هم حتی بدون تصویر و صرفا با تلفن کردن مشاوره خودشان را به بیمار ارائه می دادند .

یعنی دکترها هم در این ایام شیوع کرونا دچار ضرر نشدند . حالا فکر کنید مشاوره وکالت هم اضافه شود . مشاوره های روانشناسی ، املاک ، خانواده ، کنکور، ازدواج ، توانبخشی و…. را می توان از این طریق انجام داد . کسب درآمد از طریق مشاوره بسیار متنوع بوده و هر کسی بر اساس مهارت و تخصص خود می تواند اقدام کند .

۱۴- فروش اینترنتی محصولات

یکی از راههای کسب درآمد با موبایل فروش محصولات و کالاها به صورت فیزیکی است . یعنی اینکه، مثلا یک فروشگاه دارید که لباس زنانه می فروشید . کافیست از محصولاتتان عکس بگیرید و در اینستاگرام، تلگرام، دیوار، شیپور و کلی جای دیگر منتشر کنید .

به دو حالت می توانید محصولات خود را معرفی کنید . یکی اینکه از محصولات و کالاها عکس بگیرید و منتشر کنید .حالت دوم اینکه از یک مدل برای این کار استفاده کنید . تمام این کارها با یک گوشی موبایل و وصل شدن به اینترنت میسر است . در واقع برای کسب درآمد به این شیوه به سه چیز: گوشی هوشمند، دسترسی به اینترنت و داشتن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام نیاز دارید .

کل فرآیند کار بسیار ساده و راحت بوده و سرعت راه اندازی آن نیز بسیار بالاست . در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید شروع به کار کنید . این مدل کسب و کار اینترنتی مناسب افراد زیر می باشد :

– افرادی که سرمایه ای برای شروع کسب و کار ندارند .

– کسانی که کامپیوتر یا لپ تاپ ندارند .

– اشخاصی که به کسب و کار اینترنتی اعتماد ندارند و به این نوع کسب درآمد از اینترنت شک دارند .

– افرادی که ریسک پذیر نیستند .

– کسانی که تخصص و مهارت خاصی برای شروع ندارند .

۱۵- کسب درآمد با فروش اکانت بازی

قطعا بسیاری از کاربران مخصوصا نوجوانان و جوانان با این مدل کسب و کار آشنا هستند . بازی کردن و پول درآوردن از طریق اکانت بازی ها امکان پذیر است . چند سال قبل یک بازی‌ به نام کلش آف کلنز Clash Of Clans وجود داشت که به طرز عجیبی همه گیر شد و افراد زیادی به آن معتاد شدند . در آن زمان عده‌ زیادی شروع به درآمدزایی از طریق این بازی موبایلی کردند .

در همین حال افراد بسیار زیادی بودند که این بازی را انجام می دانند و با موبایل خود اکانت‌های مختلف را به سطوح بالا در بازی می رساندند و آن را می فروختند . نکته جالب اینکه، درآمد اینترنتی بسیار خوبی برای این افراد وجود داشت . امروزه یکی از راههای کسب درآمد که اتفاقا پولساز هم است ، فروش اکانت بازی است . افراد زیادی تنها با موبایل ، از این طریق اقدام به پولسازی می کنند .

۱۶-  کسب درآمد با گوشی از دیوار و شیپور

دو سایت و اپلیکیشن‌ بسیار پرطرفدار که می توانید محصولات خود را به سادگی در آن‌ها به فروش برسانید، دیوار و شیپور هستند . در این دو اپلیکیشن، بخش‌های مختلفی برای فروش انواع لوازم و کسب و کارها وجود دارد .

تصور کنید که از طریق یک سیستم همکاری در فروش می خواهید محصولات آن برند را به بفروشید و کمیسیون خود را دریافت کنید . به راحتی می توانید آن محصولات را از طریق این دو اپلیکیشن فروخته و درآمد بسیار مناسبی داشته باشید . حتی می توانید محصولات و خدمات تولیدی خودتان را به راحتی بفروشید . فقط باید با گوشی موبایل از آنها عکس گرفته و یا توضیح دهید و منتظر مشتری بمانید .

هر دوی این اپلیکیشن‌ها بسیار قدرتمند و پر طرفدار می باشند و  کاربران زیادی در آنها فعالیت می کنند . می توانید با کمی درایت و ایده پردازی، فروش بسیار زیادی را در این دو پلتفرم تجربه کنید .

۱۷-  کسب درآمد با گوشی از طریق نصب نرم افزار

بسیاری از سازمان ها و شرکت های مطرح در زمینه طراحی و اجرای نرم افزار، پیش از ورود برنامه هایشان به بازار نیازمند افرادی هستند که اپلیکیشن هایشان را روی گوشی یا کامپیوتر نصب کنند . شرکت های بزرگی مثل گوگل و مایکروسافت انجام این امر مهم را به شرکت های تحقیقاتی می سپارند . این شرکت های پژوهشی هم به سراغ کاربران می آیند و برای تست کردن این نرم افزارها به آنها پول می دهند .

به همین راحتی می توان کسب درآمد از اپلیکیشن موبایل را تجربه کرد . عضو شدن در این شرکت ها برای نصب نرم افزار کار ساده ای نیست و عموما برای ایرانی ها با مشکلاتی همراه است . شرکت های تحقیقاتی مثل SurveySavvy و Luth research LLC بیشتر ترجیح می دهند آلمانی ها و انگلیسی ها را عضو کنند .

با این همه بعضی نرم افزارها هم به صورت مستقل قبل از ورود به بازار برای نصب و تست کردن، هزینه پرداخت می کنند . اگر گوش به زنگ باشید و این نرم افزارها را خیلی زود شناسایی کنید، می توانید این کار را به منبعی برای درآمدزایی از موبایل تبدیل کنید . با انجام این کار، شاید دیگر نیازی به شغل دوم هم پیدا نکنید .

۱۸- سفیر برند شدن

برای رسیدن به جایگاه سفیری یک برند ، چیزی فراتر از داشتن یک گوشی موبایل نیاز دارد . ولی ادامه راه در این نوع درآمد زایی تنها با یک گوشی تلفن همراه هموار می شود . کافی است از چهره و استایل مناسبی برخوردار باشید و در فضای مجازی به عنوان اینفلوئنسر یا بلاگر مطرح شوید . بعد از آن فقط باید به عنوان سفیر یک برند رفتار کنید .

برای شروع و در ابتدا چند عکس تبلیغاتی می گیرید و بعد با پست های روزانه آن برند را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تبلیغ می کنید . البته اگر سلبریتی باشید نصف راه را رفته اید . ولی تا رسیدن به این مرحله راه چندانی در پیش نیست . تنها پشتکار و جذابیت های لازمِ تبلیغاتی برای شروعِ کار کافی است . بیشتر ویدئوهای تبلیغاتی را هم صاحبان برندها در اختیارتان قرار می دهند .

۱۹- درآمد از طریق ساخت اپلیکیشن

از آنجایی که با ساخت اپلیکیشن می توان به درآمد بالارسید، جوانان زیادی به سمت افزایش دانش خود در زمینه ساخت اپلیکیشن رفته اند . اگر به خوبی آموزش ببینید، با استفاده از دانش خود می توانید به درآمد بسیار بالایی برسید .

اولین راهی که بعد از ساخت اپلیکیشن شاید به ذهن تان برسد، فروش اپ از طریق «کافه بازار» است . اگرچه بستر های زیادی برای فروش اپ وجود دارد، اما به دلیل شناخته تر بودن کافه بازار، بسیاری از افراد ترجیح می دهند با آن کار خود را شروع کنند . از جمله اپلیکیشن های برتر می توان از موبایلت، حسابدار نیوُ، دیتاشهر، شکن، بپرسیم، لرنیت، دیجی‌کالا، سینماتیک، دکتر ساینا، اسنپ‌کیو، کرفس، کتابراه، فیدیبو و گویا نام برد .

۲۰- کسب درآمد با گوشی از طریق تبلیغات

اگر در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا اینستاگرام فعالیت می کنید، می توانید تبلیغات صاحبان کسب و کار ها را در بستر آنلاین خود به نمایش بگذارید و به درآمد اینترنتی کلان برسید .

نقشه راه شما در گرفتن تبلیغات، ایجاد صفحه اینستاگرام و یا کانال تلگرام و افزایش مخاطبان آن است . بعد از گرفتن تعداد قابل توجهی فالوور و یا ممبر، می توانید تبلیغات بگیرید و درآمد اینترنتی خوبی کسب کنید . همچنین می توانید واسط فرد تبلیغ کننده و تبلیغ دهنده شوید و از این طریق کسب درآمد اینترنتی کنید . برای انجام این کار هم فقط نیاز به یک گوشی موبایل دارید .

۲۱- کسب درآمد از فروش فالوور و لایک اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام پیج های بالای ۱۰ کا را به عنوان پیج حرفه ای می شناسد و بسیاری از اپشن های خود را روی پیج های بالای ۱۰ کا باز می کند . به همین دلیل بسیاری از کاربران اینستاگرام به خرید فالوور، لایک و ویو روی آورده اند تا به کسب درآمد از پیج کاری خود برسند .

راه دیگری که به درآمدازیی کمک می کند، کسب درآمد از خرید و فروش پیج های اینستاگرام است . به این طریق که، پیج اینستاگرامی را بالا می آورید و زمانی که به تعداد فالوور دلخواه رسید آن را می فروشید . این راه نیز اخیرا مورد استقبال بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار گرفته است .

۲۲- سمساری آنلاین

راه اندازی کسب درآمد از سمساری آنلاین به دو شیوه امکان پذیر است . اول اینکه، اگر خودتان صاحب کالا هستید، می توانید محصولات تان را در پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام پر مخاطب خود بفروشید . کافیست با موبایلتان از آنها عکس گرفته و منتشر کنید .

راه دوم اینکه، اگر خودتان محصولی برای فروش ندارید، می توانید برای دیگران کار کنید . با سمساری های شهرتان صحبت کنید و برای آن ها تبلیغ کنید و محصولات آن ها را معرفی کنید و از این طریق به درآمد اینترنتی برسید .

۲۳- درآمد از تدریس خصوصی در کلاس آنلاین

تدریس خصوصی زبان انگلیسی، دروس کنکور و… می تواند راه بسیار خوبی برای درآمدزایی با موبایل باشد . برای نمونه ، در سالیان اخیر کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی همیشه پرطرفدار بوده است . آنچه لازم دارید یک موبایل ، دانش کافی و تخصص در زمینه کار مورد نظرتان است . بعد از آن می توانید در صفحه اینستاگرام خود تبلیغات کسب و کارتان را داشته باشید و درآمد خوبی کسب کنید .

۲۴- درآمد از آپلود ویدیو و استریم

اگر نوجوان یا دانشجو هستید، درآمدزایی با استریم یکی از آسان ترین راه ها می باشد . مراحل کار به این صورت است که در ابتدای کار باید به دنبال بازی های پرطرفدار بگردید و در نهایت یکی را انتخاب کنید . در قدم بعدی باید مهارت لازم در آن بازی را به دست آورید تا حرفه ای شوید .

اگر در حین بازی کردن از خودتان و عکس العمل تان فیلم بگیرید و آن را در یک رسانه اشتراک ویدئو پرمخلاطب به اشتراک بگذارید می توانید به درآمد فوق العاده ای برسید . افراد حرفه ای زیادی هستند که از طریق همین راههای ساده، اقدام به کسب درآمد اینترنتی بالا می کنند .

۲۵- کسب درآمد از طریق سفارش ترجمه

اگر سطح زبان خارجی خوبی دارید، کسب پول از طریق ترجمه متون علمی و غیر علمی می تواند منبع درآمدی مناسبی برایتان باشد . جهت تبلیغات و گرفتن ترجمه، کافی است در کانال های پر مخاطب ، آیدی تلگرام خود را به اشتراک بگذارید و یا در بیو اینستاگرام خودتان قرار دهید . بعد از گرفتن اولین کارها و به نمایش گذاشتن نمونه کارهایتان در صفحه اینستاگرام، با سیلی از مشتریان مواجه خواهید شد .

کسب پول با گوشی ، ایده کسب درآمد راحت با گوشی، راههای درآمد با موبایل

یافتن ایده کسب درآمد از موبایل    

ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که، ایده کسب درآمد با گوشی را از کجا پیدا کنیم؟ توجه کنید که، یکی از مشکلاتی که نه تنها در کسب درآمد از موبایل بلکه در هر مدل کسب درآمدی وجود دارد، این است که ایده از کجا پیدا کنید . برای یافتن ایده مناسب برای درآمدزایی به نکات زیر توجه کنید :

۱- تمرکز بر صنایع دارای کمترین نوآوری

اگر به دنبال ایده برای درآمدزایی از موبایل هستید، ببینید که در کجا نوآوری کمتر شده است . تحقیق کنید و بگردید به دنبال صنایعی که نوآوری در آن‌ها کمتر از بقیه بوده و روی آن‌ها تمرکز کنید .

با این تفکر است که می توانید رشد بسیار خوبی داشته باشید . چون در جایی فعالیت می کنید که خلاقیت و نوآوری در آن کم است . نبود خلاقیت در آنجا ، این امکان را به شما می دهد که چیز جدیدی به آن اضافه کنید .

۲- بهبود ایده های موجود

راه دیگر برای یافتن ایده کسب درآمد از موبایل این است که، ایده‌های موجود را بهبود دهید . به طور مثال برای فلان کار، فلان اپلیکیشن موجود است . خوب شما می توانید مشکلات و معضلات آن را پیدا کرده و خودتان با خلاقیت و بررسی ، یک اپلیکیشن بهتر طراحی کنید .

حالا صرفا بحث، اپلیکیشن نیست، بلکه در هر چیزی می توانید این کار را انجام دهید . باید ایده شما چیز بهتر ، خاص تر و متمایز تر از قبلی باشد تا نگاهها را به طرف خود جلب کند .

۳- شناخت مشکل خودتان

تا حالا به این فکر کردید که اصلا خودتان چه مشکلاتی دارید؟ ابتدا از خودتان شروع کنید . لیست مشکلات خود را بنویسید و سپس به دنبال ایجاد راه حل برای آن‌ها بروید . یک ضرب المثل معروف است که می گوید، نیاز باعث خلاقیت می‌شود . پس در ابتدا ببینید که چه چیزی نیاز دارید .

۴- دنبال کردن فناوری‌های جدید

نمی توانید با روندها، سلایق و مدل‌های چند دهه قبل بیایید و راه‌حل‌هایی را برای مردم امروز در موبایل طراحی کنید . باید همواره به دنبال جدیدترین مباحث، روندها و فناوری‌ها بروید . در این صورت است که می توانید مخاطبان خود را پیدا کرده و آنها را راضی نگه دارید و در نهایت موفقیت‌های زیادی به دست آورید .

۵- صحبت با کاربران فعلی و بالقوه خود

نظرسنجی به هر شکلی چه به صورت صحبت چه به صورت تهیه یک گزارش و یا هر شکل دیگری، می تواند کمک زیادی به یافتن ایده کند . باید بدانید کاربران چه مشکلاتی دارند و چگونه می توانید به بهترین شکل آن‌ها را رفع کنید . این مسئله را باید همیشه جزو مهم‌ترین کارهای خود قرار دهید . به طور مرتب و دائمی آنالیز و بررسی‌های مختلفی بر روی محصولاتی که طراحی می کنید، انجام دهید .

۶- الهام گرفتن از ایده دیگران

می توانید از ایده‌هایی که دیگران از آن‌ها استفاده کرده‌اند، بهره ببرید و الگو برداری کنید . با الهام گرفتن از آن ایده ها، با توجه به کار، مسائل و استراتژی خودتان، آن‌ها را بومی سازی کنید .

توجه کنید که ایده و روش‌ های درآمدزایی از موبایل زیاد هستند . این شما هستید که با توجه به شرایط و موقعیت خودتان تصمیم می گیرید که کدام ایده کسب درآمد در خانه با گوشی را انتخاب کنید .

سوالات متداول درباره درآمدزایی با موبایل

افراد زیادی وجود دارند که مشتاق کسب و کار اینترنتی با موبایل هستند . علت آن هم، در دسترس بودن و راحتی کار با موبایل است . از آنجایی که راه های پول درآوردن از گوشی بسیار است، سوالات و ابهامات فراوانی در مورد آن وجود دارد .

در این مقاله سایت پول یابی راههای مختلف کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه شرح داده شد . هر کسی با انتخابش می تواند یکی از این راه های عملی  را برگزیند و کسب درآمد میلیونی با گوشی را تجربه کنند . با این حال برخی سوالات ممکن است که در ذهن افراد باشد که در اینجا پاسخ داده می شود .

۱- امکان درآمدزایی از اپلیکیشن بازی گوشی

این سوال مطرح می شود که، آیا درآمدزایی از اپلیکیشن بازی موبایل واقعا شدنی است؟ در این مقاله پاسخ این سوال داده شد و جواب مثبت است . می بینید خیلی از افراد گیمر هستند که با فروش اکانت‌های بازی برای خود درآمدزایی می کنند . همچنین بعضی افراد هم با فروش آپشن‌ها و قابلیت‌های خاص یک بازی جذاب و پرطرفدار ، درآمد اینترنتی کسب می کنند . قطعا مدل‌های دیگر و متنوعی برای کسب درآمد از بازی وجود دارد باید تحقیق و پژوهش کنید .

۲- شکل کسب درآمد از اپلیکشن موبایل

کسب درآمد از اپلیکشن موبایل به چه صورت است؟ همانطور که در این مقاله اشاره شد، خیلی از اپلیکیشن‌ها برای گوشی موبایل طراحی شده‌اند . هر کسی می تواند از آن‌ها درآمد‌های بسیار بالایی هم داشته باشد . به طور مثال: کسب درآمد از روبیکا، اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک، تیک تاک، و… از این نمونه هستند .

۳- بهترین روش های درآمد اینترنتی از موبایل

بهترین و ساده ترین روش های پول درآوردن از اینترنت با گوشی کدام هستند؟ روش های فراوانی وجود دارد که هر کسی می تواند با توجه به تخصص ، مهارت و علاقه خود اقدام کند . بر حسب تجربه این موارد بهترین روش های کسب درآمد اینترنتی از تلفن همراه هستند :

– همکاری در فروش

– تولید محتوای ویدئویی

– فروش محصول و خدمات

– آموزش و بلاگری

۴- شیوه یافتن ایده های خوب

چگونه ایده های خوب کسب درآمد از موبایل را پیدا کنیم؟ باید بگردید به دنبال صنایعی که نوآوری در آن‌ها کمتر از بقیه است و روی آن‌ها تمرکز کنید . ایده‌های موجود را با پیدا کردن مشکلات و کمبودهایشان بهبود دهید . نظرات کاربران و فعالان شبکه های مختلف اجتماعی را بخوانید و ببینید چه مشکلاتی دارند .

۵- شیوه کسب درآمد از تلگرام

چطور می توان از تلگرام درآمد اینترنتی کسب کرد؟ در ابتدا کانال خود را افتتاح کنید . در گام بعدی، با ایجاد محتوای جذاب، مخاطبان زیادی پیدا کنید و بعد از طریق تبلیغات اینترنتی می توانید درآمد اینترنتی داشته باشید . همچنین می توانید کانال افراد و برندهای دیگر را مدیریت کرده و اقدام به کسب درآمد کنید . راه دیگر فروش محصول و خدمات است که درآمد پایداری به همراه دارد .

سخن پایانی کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه

در این مقاله سایت پول یابی تلاش شد، روش های کسب درآمد رایگان و بدون سرمایه با گوشی موبایل آموزش داده شود . قطعا روش های بیشتری برای کسب درآمد با موبایل وجود دارد اما سعی شد بهترین و ساده ترین روش ها بیان شود تا هرکسی در هر شرایطی بتواند استفاده کند . اگر دنبال کسب درآمد در خانه با گوشی هستید این روش ها به دردتان می خورد .

مهمترین مزیت این روش ها، درآمدزایی بدون سرمایه است که تنها با یک تلفن همراه هوشمند میسر است . پول درآوردن از اینترنت با گوشی موبایل ، رویایی شیرینی است که با به کار گیری دانش و صبر به وقوع می پیوندد . توجه کنید که همه این ایده‌های کسب درآمد، در حال حاضر پیاده سازی می‌شوند . افراد زیادی از طریق همین روش‌ها، از گوشی موبایل خود به کسب درآمد میلیونی می پردازند .

سخن آخر کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه اینکه، بیشتر این آموزش های کسب درآمد اینترنتی  با گوشی کاملا عملی و تست شده هستند . اگر تحقیقی در اطراف خودتان کنید  بدون شک متوجه می شوید که افراد مختلفی از این طریق کسب و کار پولساز خود را دارند . لذا واقعا اگر دوست دارید کار اینترنتی در منزل با گوشی انجام دهید و به درآمد ایده آل خودتون برسید، این فرصت عالی را از دست ندهید .

مطلب پیشنهادی

کارهای هنری خانگی پولساز ، کارهای هنری درآمدزا در منزل ، مشاغل هنری خانگی

ایده کارهای هنری خانگی پولساز

در چند سال قبل وقتی صحبت از شغل و کار می شد مشاغلی مانند، کارمندی …

یک دیدگاه

  1. مرسی از مطالب خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.