راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار

شیوه های کسب پول در جهان امروزی به اندازه ای متنوع شده که برخی راههای کسب درآمد عجیب و غریب را در پیش گرفتند و یا ابداع کرده اند . یافتن یک شغل سود ده و صنعت پول ساز که بتوان از آن درآمد زیادی کسب کرد همواره یکی از دغدغه های انسان بوده است . معمولا بیشتر افراد به دنبال کسب درآمد زیاد ، بالا ، سریع و راحت هستند . ضمن اینکه با رونق کسب درآمد اینترنتی شیوه سریع و راحت این نوع کسب و کارها پرطرفدار شده است .

مسلما بدون داشتن ایده و خلاقیت های نو و جذاب نمی توان انتظار درآمد کلان و یا میلیاردی را داشت . در دنیا افراد زیادی وجود دارند که راههای کسب درآمدعجیب ، جالب و در عین حال خنده دار را دارند . راه هایی که بیشتر با ایده های نو و تازه شکل گرفته اند .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا به معرفی راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار بپردازم . البته باید متذکر شوم که برخی از این ایده های عجیب و یا مضحک کسب درآمد ، صاحبانشان را میلیاردر کرده اند . لذا می توان تصور کرد گاهی برخی از افراد ممکن است که با چند ایده و فکر ساده به درآمدهای میلیاردی برسند . تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

راز ایده های عجیب کسب درآمد

درک اسرار درآمدهای کلان از طریق ارائه ایده عجیب کسب درآمد می توان کمک رسان افراد در شروع کسب و کارشان باشد . هر کسب و کار پر رونقی که امروزه مشاهده می کنید، با یک ایده شکل گرفته اند . ایده ای که ممکن است عادی نباشد ولی موجب شکل گیری درآمدها و ثروت های بزرگی شده اند .

البته بهتر است بگویم هر کسب و کاری که امروزه مشاهده می کنید، صرفا با یک ایده خلاقانه و علمی شکل نگرفته است . گاهی اتفاق افتاده که ایده های مسخره و عجیب پولساز بسیاری موجب شده اند که درآمد های کلان برای صاحبانشان به وجود آید . معمولا هر کدام از ما به دنبال راههای ساده کسب پول و ثروت هستیم ولی گاهی کسب پول از راههای خنده دار با ایده های عجیب خود را نشان می دهد . مهم ایده ای است که منجر به پول سازی از شیوه ای خنده دار و عجیب می شود .

با این تفاسیر می توان راز شکل گیری بسیاری از درآمدهای میلیاردی امروز را به ایده های مسخره و خنده دار پولساز ربط داد . دنیا پر از کسب درآمد های عجیب است . برخی از مشاغل عجیب در دنیا از یک ایده شروع شده اند و موجب پولسازی برای صاحبان خود شده اند. خلاصه اینکه از هر راهی می توان کسب درآمد کرد به شرطی که راهش را بلد باشیذ و بتوانید ایده ای جذاب ارائه دهید .

فلسفه عجیب ترین و خنده دار ترین مشاغل دنیا

همان طور که در بالا اشاره شد دراین مطلب سایت پول یابی به راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار شغل‌های دنیا پرداخته می شود . لازم به ذکر است که این نمونه‌ها تنها برخی از مشاغل عجیب و غریب هستند که در جوامع مختلف وجود دارند . فلسفه وجودی برخی از این مشاغل به نوع فرهنگ و شیوه کسب درآمدشان وابسته است . هر کشور و فرهنگی ممکن است شغل‌های خاص و منحصر به فرد خود را داشته باشد .

لذا بعضی از مشاغل به خاطر طبیعت عجیب و غریب یا نامتعارف شان می‌توانند خنده دار به نظر بیایند . البته لازم به ذکر است که عجیب یا خنده دار بودن یک شغل بستگی به نگرش فرد و جامعه متفاوت آن دارد . خنده دار ترین شغل‌های دنیا ، برخی از شغل‌هایی هستند که به دلیل طبیعت یا ویژگی‌های خاص خود، از شغل‌های معمولی و رایج متمایز می‌شوند . توجه کنید که برخی از اینها جزو مشاغل پردرآمد و ممنوع در ایران می باشند و قابل اجرا در کشورمان به دلایل متعددی نیستند .

در اینجا چند نمونه از شغل‌های عجیب و غیرمعمول معرفی می شوند . در دنیا بسیاری از شغل‌های منحصر به فرد وجود دارد که بستگی به فرهنگ، آداب و رسوم هر منطقه دارد . خلاصه ، دنیا پر از شغل‌های عجیب و غریب است که ممکن است برای بسیاری از ما جالب و شگفت‌انگیز به نظر بیایند .

راههای کسب درآمد عجیب و غریب , شغل های عجیب با درآمد عالی و باورنکردنی , مشاغل خنده دار

معرفی راههای کسب درآمد عجیب و مسخره

همان طور که در بالا اشاره شد با داشتن ایده ، می توان از راههای مختلف کسب درآمد کرد . امروزه با نفوذ اینترنت این نوع کسب درآمدهای اینترنتی هم زیاد شده است . مهم این است که افراد با آگاهی از یک نیاز و یا ارائه یک راهکار اقدام به کسب درآمد از اینترنت و یا درآمد سنتی می کنند . در اینجا چند تا از عجیب ترین آنها معرفی می شوند . هدف این مقاله ، معرفی و آشنایی با تنوع کسب و کارها برای پولسازی است و اینکه شما هم می توانید اقدام به نوع کارها کنید .

برخی از مهم ترین راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار عبارتند از :

۱- بو کردن زیر بغل

یکی از راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار ، بو کردن زیر بغل افرادی است که از مام استفاده می‌کنند . در واقع، شرکت تولید‌کننده مام زیر بغل، افرادی با حس بویایی بسیار قوی را استخدام کرده است که زیر بغل استفاده‌کننده‌گان از این مام‌ها را بو می‌کنند . هدفش این که متوجه شوند که محصولشان کارایی لازم را داشته است یا خیر .

این افراد در یک اتاق گرم کار می‌کنند و می‌توانند در ۱ ساعت زیر بغل ۶۰ نفر را بو کنند تا با درجه‌بندی از ۱ تا ۱۰، تعیین کنند چـه عناصری بهترین نتیجه را خواهد داشت . بسته به تجربه و سابقه‌ی کاری، این افراد می‌توانند سالانه بین ۱۹ هزار تا ۵۲ هزار دلار درآمد داشته باشند . شاید کم‌تر کسی مشتاق باشد تا این کار را انجام دهد و فقط افرادی که حساسیت نسبت به بو ندارند در این شغل استخدام می‌شوند .

۲- کسب پول از راه دوستی با دیگران

تصور کنید تنها با دوست شدن با یک نفر می توانید کسب درآمد داشته باشید . مثلا فقط برای تماشای یک فیلم، بازی تنیس و شاید حتی برای ساعاتی بیرون رفتن با یک نفر دوست شوید . نکته خوبش این است که بابت این دوستی پول دریافت می کنید .

ممکن است واژه همسر اجاره‌ای را شنیده باشید . هرچند برخی افراد ممکن است این واژه را کاملاً ناپسند و سوء استفاده کامل از اصطلاح « همسر»  بدانند که البته حق هم دارند این تصور را داشته باشند . اما با مطالعه این متن مفهوم آن را خواهید دانست . این شیوه دوست یابی راهکاری برای کسانی است که نتوانسته اند فرد مورد نظرشان را پیدا کنند . همچنین ممکن است کسی را پیدا کنید که شما در منطقه‌ای جدید برای پول همراهی کنند .

البته این کار حالات مختلف و متنوعی هم دارد . برای مثال، ممکن است فردی برای چند روز به یک منطقه جدید سفر کند و از کسی بخواهد که با او همراه شود . یا ممکن است کسی بخواهد حرفه جدیدی بیاموزد و با پرداخت هزینه‌ها شما را هم با خود همراه کند . حتی شاید فردی به خاطر بیماری و ترس به همراه و دوست نیاز داشته باشد .

۳- راه عجیب کسب پول با فروش بکارت

دوشیزه یا باکره بودن در زمان های مختلف یک اعتبار ، افتخار و نشانه پاکدامنی محسوب می شد . لذا نمی‌توان انکار کرد که باکرگی یک دارایی ارزشمند است که در بسیاری از فرهنگ‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است . از آن طرف ، داشتن رابطه یا یک دختر باکره برای مردان افتخار بزرگی به نظر می‌رسد. همچنین برای خانم‌ها هم اهمیت زیادی دارد.

شیوه کسب درآمد عجیب و خنده دار به این وادی هم کشیده شده است . برخی از خانم ها دوست دارند باکرگی خود‌شان را حفظ کنند و سپس آن را به قیمت بالایی به فروش برسانند . اگر پس از داشتن رابطه حرف آن‌ها درست باشد، مبلغ بالایی به دست می‌آورند که زندگی‌شان را زیر و رو خواهد کرد .

در بعضی کشورها دختران دانشجو، فقط با داشتن یک شب رابطه با یک فرد غریبه می‌توانند ثروتمند شوند . مثلا  وام‌های دانشجویی‌شان را می پردازند، یا یک سرمایه گذاری بزرگ انجام می دهند . حتی برخی از زنان با فروختن باکرگی‌شان ۳ تا ۴ میلیون دلار کسب کرده اند . غیر اخلاقی است ولی واقعیتی است که در دنیای امروز وجود دارد .

۴- درآمد با انجام بازی های ویدئویی

کسب درآمد اینترنتی هنگام انجام بازی های ویدیویی قطعاً بزرگترین فانتزی برای هر فرد است . با این حال، یک رویا نیست و واقعیت دارد . گزینه های زیادی برای کسب درآمد حین بازی های ویدیویی وجود دارد . این روش ها برای افزایش درآمد فوق العاده کاربردی و عالی هستند . حتی برخی افراد این شیوه را منبع درآمد تمام وقت می‌دانند .

هر کسی می تواند با آپلود کردن و اشتراک ویدیو در YouTube یا Twitch کسب درآمد اینترنتی کنند . با این حال، اگر مصمم هستید تا با بازی‌های ویدئویی کسب درآمد آنلاین کنید، بهتر است فردی باشید که با بازی مشکلاتش را پیدا کنید، که مزد آن به طور متوسط حدود ۱۶۰۰۰ دلار است . حتی در مسابقات لیگ ورزش‌های الکترونیکی هم می‌توانید کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنید . اما باید آنقدر کاهر و حرفه‌ای باشید که باختن در برنامه تان جا نداشته باشد . برنده ها جواییز را درو می کنند .

۵-  کسب پول از طریق فروش هوای تازه

شاید برایتان جالب باشد و با خودتان بگویید وقتی می‌توان در طبیعت و اطرافمان هوا و اکسیژن دریافت کنیم، چرا باید آن را بخریم . اما اینطور نیست، بسته به این که کجای این کره خاکی زندگی می‌کنید، این موضوع خیلی فرق دارد .

یکی از راههای کسب درآمد عجیب و غریب در دنیای امروزی فروش هوا یا کسب درآمد با هوای تازه است . فروش اکسیژن یا هوای تازه بسته به ظرفیت قوطی، هزینه ای بین ۱۴ تا ۲۰ دلار دارد . برخی از مناطق به قدری کثیف و آلوده هستند که یک سری افراد برای تنفس هوای تازه نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و در چنین شرایطی، به هزینه آن اهمیت نمی‌دهند .

فروش هوای تازه در مناطق بدون آلودگی یک گزینه مناسب برای کسانی است که در مکان‌های آلوده زندگی می‌کنند . افراد مبتکر در بریتانیا و کانادا می‌توانند فقط از فروش هوای کسب درآمد کنند . مشتریان در چین، هوای داخل ظرف را به عنوان یک دارایی و درمان برای ریه‌هایی که اغلب در معرض آلودگی هستند، می‌دانند .

دود سمی کارخانه‌ها که محیط را آلوده می‌کنند سالانه بین ۵٫۵ تا ۷ میلیون نفر را می‌کشند . تلفات این هوای آلوده به ویژه در چین و هند نگران کننده است که تنها در این دو کشور منجر به مرگ سه میلیون نفر می شود .

هر فردی که نفس تنگی دارد به اقدامات شدیدی مانند استفاده از اکسیژن فیلتر شده احتیاج دارد . کسب و کار از طریق فروش هوای تازه به طور فزاینده ای در حال رشد است . آنها هوای تازه روستا را فشرده و وارد بطری‌ها می‌کنند و سپس آن را به صورت دیجیتالی توزیع می‌کنند . ممکن است شوخی به نظر برسد، اما هدف ارائه هوای تازه به مردم در ازای پرداخت پول است .

۶- درآمدزایی با فروش شیر مادر

برخی از مادران از شیر خود برای کسب درآمد استفاده می‌کنند . یقینا، همه مادران قادر به انجام این کار نیستند . اما حداقل نیمی از جمعیت مادران می توانند این کار را انجام ‌دهند . طبق گفته سازمان بهداشت جهانی، اگر مادر نوزاد نتواند به درستی با شیر خودش نوزادش را تغذیه کند، شیر از یک زن سالم دیگر بهترین وعده غذایی برای نوزاد تازه متولد شده است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آگهی استخدام مدیر در کشور

به عنوان مثال سایت Onlythebreast.com به شما امکان را می‌دهد یک تبلیغ آنلاین بگذارید و منتظر پاسخ کسانی باشید که به شیر مادر نیاز دارند . مثلا، قوطی‌های ۱۱۸ میلی لیتر شیر در حال حاضر به قیمت ۱۵ دلار فروخته می‌شود .

البته کاملا طبیعی است افرادی که شیر مادر را به صورت دیجیتالی خریداری می‌کنند، نگران سالم بودن آن باشند . زیرا خریداران نگران هستند که از چه کسی این شیر را خریداری می‌کنند . نگرانی آن‌ها نیز در مورد مادر شیرده است که ممکن است شیر آلوده به دارو یا عفونت داشته باشد . بنابراین هر چند خرید شیر مادر یک گزینه مناسب است اما بهتر است از زنی آن را خریداری کنند که از سلامتی کامل برخوردار باشد  .

۷- کسب درآمد با خوابیدن

می‌توانید تصور کنید که برای انجام هیچ کاری جز خوابیدن به شما پول بدهند . چه ایده فوق العاده‌ای خواهد بود که تنها با خواب کسب درآمد کنید . کاملا بدیهی است که ایده عجیب و غریب برای کسب درآمد به حساب می‌آید . اما خوب این منبع درآمدی برای کسانی است که تخت‌ها را تبلیغ می‌کنند .

به تسترهای تخت این فرصت داده می‌شود تا انواع تخت‌ها را که همگی لوکس هستند امتحان کنند . سپس بر اساس تجربه‌شان در مورد کیفیت و کمیت آن صحبت کنند . آزمایش راحتی و کیفیت تشک و ملحفه‌ها برای یک شرکت بسته بندی در طول فرآیند تولید یک محصول جدید یکی از وظایف تستر‌های حرفه‌ای تخت است .

وظایف تسترهای تخت‌خواب شامل دراز کشیدن و استراحت روی یک تشک و همچنین نوشتن دیدگاه و نظر در مورد راحتی و سایر ویژگی‌های آن است . همچنین باید روکش‌ها، بالش‌ها و سایر لوازم خواب را هم امتحان کنند . هر تستر مکلف است تا راحتی تخت‌های اتاق‌های هتل و سایر عوامل مؤثر بر خواب با کیفیت و راحت را ارزیابی کند . با آزمایش آن‌ها می‌توانید کیفیت آن‌ها را ارزیابی کرده و پول در بیاورید .

۸- درآمد از طریق چشیدن غذا

باور ‌کنید که حتی با چشیدن غذا هم می‌توانید کسب درآمد کنید . بر خلاف کسب درآمد با خوابیدن، به احتمال زیاد برای انجام این کار استخدام می‌شوید . پس از پختن یک غذا یا تولید یک محصول جدید، از شما خواسته می‌شود که طعم آن را بچشید .

شاید یک کار گروهی ساده باشد یا یک نظرسنجی برای ارزیابی محصول . در هر حال می‌توانید از این طریق کسب پول و درآمد کنید . بین هر نمونه غذا یک پاک کننده دهن مانند کراکر و نوشیدنی به تسترها پیشنهاد می‌شود تا برای چشیدن طعم غذای بعدی آماده شوند .

آزمون‌ها معمولاً یک یا دو ساعت طول می‌‌کشند، اما گاهی ساعات بیشتری هم طول خواهد کشید . البته شاید نتوانید این مورد را به عنوان یک شغل در نظر بگیرید . اما با این فرصت سرگرم کننده می‌توانید با شرکت در نظرسنجی یا یک مصاحبه گروهی، چیزی بین ۲۰ تا ۸۰ دلار به دست آورید .

۹- راه عجیب کسب پول با فروش اسپرم و تخمک

صادقانه بگویم، اگر پسر هستید، این یک راه عجیب اما موثر برای کسب درآمد است . همچنین می‌توان آن را به عنوان یک برنامه تفریحی هم طبقه بندی کرد . اما فراموش نکنید که شما نباید سابقه بیماری‌های مقاربتی یا سابقه بیماری ارثی و خانوادگی داشته باشید .

همچنین ممکن است تحت آزمایش‌های پزشکی مانند آزمایش ایدز یا  HIV قرار بگیرید . توجه کنید که اگر کیفیت اسپرم به اندازه کافی خوب نباشد، نمی‌توانید آن را بفروشید . در حالی که HFEA می‌گوید که نمی‌توان بابت اهدای اسپرم پول دریافت کرد، اما ممکن است به ازای هر سهم ۵۰ دلار پول به دست آورید .

از طرفی اهدای تخمک عمل بسیار خطرناک‌تری است که شاید چندان خوشایندتان نباشد . اهدا کننده تخمک باید بین ۱۸ تا ۳۶ سال سن داشته باشد . همچنین قبل از اهداء اسپرم و تخمک‌ها غربالگری می‌شوند تا خطر نقص‌های ارثی و بیماری های مقاربتی از بین برود .

پس از آزمایش اگر فرد برای اهدا مناسب باشد، با تخمک یا اسپرم زن یا مردی که با ناباروری دست و پنجه نرم می‌‌کنند، جفت می‌شوند . پس از آن، داروهای باروری به فرد داده می‌شود تا در خانه مصرف کنند، که موجب می‌شود تخمدان‌ها تعداد زیادی تخمک تولید کنند .

با وجود همه محدودیت ها ، درآمدی حدود ۸۰۰ دلاری برای اهدای تخمک تعیین شده است . اعتقاد بر این است که این امر به مردم انگیزه می‌دهد که تخمک یا اسپرم‌شان را از سر نوع دوستی به فردی اهدا کنند نه از سر نیاز مالی .

۱۰- درآمد از طریق فروش مدفوع انسان

اگرچه ممکن است جالب به نظر برسد، اما مدفوع یک فرد ممکن است جان یک نفر دیگر را نجات دهد . بله درسته ، فروش مدفوع یکی از راههای کسب درآمد عجیب و غریب در دنیا محسوب می شود . همه افراد مبتلا به کلستریدیوم دیفیسیل هستند، یک عفونت باکتریایی مداوم و کشنده که هر ساله موجب مرگ ۱۵۰۰۰ نفر فقط در ایالات متحده می‌شود .

احتمال دارد که از اهدای مدفوع یک فرد دیگر برای درمان این بیماری استفاده شود . باکتری‌های خوب از مدفوع فرد سالم به روده فرد بیمار تزریق می‌شود ، که به حذف کلستریدیوم دیفیسیل از روده فرد بیمار کمک می‌کند . مثلا در سال ۲۰۲۰ ، یک محقق موسسه فناوری ماساچوست (MIT) با فروش مدفوع‌ خودش حدود ۲۰۰۰ دلار به دست آورد .

با این حال، همه واجد شرایط اهدای مدفوع نیستند . برای پاکسازی همه عوامل بیماری زا باید یک معاینه بهداشتی جامع انجام شود . سالم و مناسب ترین فرد برای این کار انتخاب می شود .

۱۱- کسب پول با جاروبرقی کفشی

یکی از بهترین ایده های خنده دار و راههای کسب درآمد عجیب و غریب جاروبرقی کفشی بود . این ایده شاید ابتدا در دسته ایده های مسخره پولساز قرار بگیرد . اما اگر کمی به آن دقت کنید متوجه می شوید که چندان هم ایده مسخره ای نیست .

ایده اولیه ای که برای ساخت این کفش داده شد بسیار مسخره به نظر می رسد و کسی موافق با اجرای آن نبود . اما بعد از تولید مورد استقبال همگان قرار گرفت و در مدت زمان کوتاهی فروش بسیار زیادی داشت . این وسیله را بیشتر زنان خانه دار برای راحت تر انجام دادن کار های خانه خریداری می کنند .

درون یک کفش و قسمت زیرین آن یک جارو برقی کوچک قرار داند که می توانید با پوشیدن آن و راه رفتن در خانه به راحتی کف خانه را تمیز کنید . این ایده موجب شد دیگر از حمل کردن جاروبرقی های سنگین رهایی یابید . پوشیدن و راه رفتن این جارو برقی کفشی سبب می شود، گرد و غبار، ذرات و آشغال های خرده ریز به درون کفش کشیده شوند و سطح زمین تمیز شود .

این محصول جزو محصولات پر فروش بود که ایده اولیه آن بسیار مسخره به نظر می رسد . نکته جالب اینکه ، بیشتر افراد تنبل خواهان خرید این محصول هستند .

۱۲- هندوانه های مکعبی

شاید قبل از تولید هندوانه های مکعبی شکل، کمتر کسی فکر می کرد هندوانه را بتوان به صورتی مکعب مربع تولید کرد . هندوانه یک میوه کروی شکل است و قبل از تولید این هندوانه ها هیچکس در هیچ کجای دنیا فکر نمی کرد بتوان در شکل و اندازه هندوانه تغییر ایجاد کند . ایده تولید هندوانه مکعبی ابتدا توسط یک فرد ژاپنی مطرح شد و خود این شخص نمونه آن را تولید کرد .

در کشور ژاپن استفاده از فضا اهمیت زیادی دارد و هر کس سعی می کند در استفاده از فضا ، بهینه مصرف کند . از آنجایی که این نوع هندوانه ها فضای کمتری را اشغال می کنند و به راحتی می توان آن ها را مرتب کرد، فورا این ایده احمقانه طرفدار پیدا کرد . در واقع مبدا بسیاری از ایده های عجیب کسب درآمد برطرف کردن یک مشکل ساده و یا ارائه راه حل متفاوت برای مسئله است .

پس از ارائه ایده هندوانه های مکعبی ، ظرف چند هفته این محصول تولید شده مورد استقبال مردم ژاپن قرار گرفت .  مردم برای اینکه هندوانه های مکعبی شکل را راحت تر از هندوانه های کروی شکل جا به جا می کردند، به خرید این هندوانه ها روی آوردند . شروع کار پرورش هندوانه مکعبی شکل در همین جا کلید خورد . روز به روز فروش این هندوانه ها بیشتر شد و باعث شد صاحب ایده به راحتی و با یک ایده به ظاهر مسخره به درآمد میلیاردی برسد .

۱۳- عینک سگ

در دنیا راههای کسب درآمد عجیب و غریب و حتی خنده دار بسیار زیاد است . ایده تولید عینک آفتابی برای سگ هم راستا با افزایش علاقه مردم دنیا برای نگهداری از حیوانات خانگی بود . امروز مردم علاقه زیادی به نگهداری از حیوانات خانگی دارند . اگر امروزه به مردم کشورمان نگاهی بیندازید متوجه این امر خواهید شد و می بینید که افراد تا چه اندازه به نگهداری از حیوانات خانگی بخصوص سگ ها علاقه مند شده اند .

این افزایش آمارها موجب شد یک شرکت تولید کننده اقلام سگ برای سگ هایی که به نور آفتاب حساسیت دارند و یا چشم شان به آفتاب عادت ندارد، عینک آفتابی تولید کند . شاید ایده اولیه این کار در ابتدا کمی خنده دار باشد . اما امروزه خریداران این محصول به شدت افزایش یافته است . حتی روز به روز به تعداد خریداران این محصول نیز افزوده می شود .

تولید این عینک ها در ابتدا آنقدر عجیب بود که برخی از شبکه های تلویزیونی نیز به آن پرداختند . حتی تصاویر پسری که امروزه از سگ ها با عینک آفتابی در اینستاگرام، فیسبوک و یا سایر شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید، برای افراد بسیاری عجیب است .

این ایده اکنون به عنوان یک خرید احمقانه به نظر نمی رسد . چون افرادی که حیوان خانگی دارند با علاقه ای که به آن دارند سعی می کنند تمامی نیاز های آن را برطرف کنند . صاحب این ایده نیز با فروش محصول خود به ثروت چند میلیاردی رسید . تولید و فروش عینک سگ امروزه به عنوان یکی از راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار در دنیا شناخته می شود .

۱۴- شکارچی گنج خرگوش

این شغل، در برخی کشورها مشهور و رایج است . این شغل ، شکارچیانی را توصیف می‌کند که به دنبال گنج خرگوش‌های خیالی در مکان‌های غیرمعمول می‌گردند .

۱۵- تست‌کننده راه‌های آبی

بعضی از شرکت‌ها و استخرها افرادی را استخدام می‌کنند تا راه‌های آبی و توضیحاتی مشخص را بررسی کنند و بهبود آنها را ارائه دهند . افرادی از این طریق کسب درآمد دارند .

۱۶- آزمایشگاه‌چی طعم‌چاقو

این شغل عجیب و غریب، افرادی را توصیف می‌کند که در آزمایشگاه‌ها طعم و قوام چاقوها را تست می‌کنند .

۱۷- تست‌کننده تله‌های آبی

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند، مسئول تست تله‌های آبی در پارک‌ها و مجموعه‌های آبی هستند .

پول درآوردن عحیب , جالب ترین روش های درآمدزایی در منزل و بیرون خانه , مشاغل جالب ایرانی و خارجی

۱۸- متخصص خیارپاک‌کنی

این شغل مربوط به افرادی است که مسئول پاک‌کردن خیارها در کارخانه‌های تولید خیارشور هستند .

۱۹- مربی طعم‌آشپزی

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند ، به آشپزان حرفه‌ای کمک می‌کنند تا طعم و کیفیت غذاها را بهبود بخشند .

۲۰- کارشناس جلوبینی

این شغل برای افرادی است که مسئول بررسی و تست جلوبینی و خنده‌های استندآپ کمدین‌ها هستند .

۲۱- آزمایشگاه‌چی اسنوکل

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند ، مسئول تست اسنوکل‌های تولیدی هستند و کیفیت و اثربخشی آنها را بررسی می‌کنند .

۲۲- شکارچی خزنده‌ها

یکی دیگر از راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار ، کسب پول از طریق شکار خزده های مزاحم است . این شغل در برخی مناطق جهان، مانند استرالیا و آفریقا، انجام می‌شود . شکارچی خزنده‌ها مسئول شکار و کنترل جمعیت حیوانات خزنده است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  گام های شروع کسب و کار جدید

۲۳- جمع‌آوری کفن

در برخی کشورها، افرادی به عنوان جمع‌آورندگان کفن فعالیت می‌کنند . آنها مسئول جمع‌آوری کفن از قبرستان‌ها و نگهداری آنها هستند .

۲۴- شناگر قفس ماهی

در برخی کشورها مانند تایلند و فیلیپین، افراد به عنوان شناگران قفس ماهی فعالیت می‌کنند . این افراد در قفس‌های زیرآبی زندگی می‌کنند و مراقبت و تغذیه از ماهیان را بر عهده دارند .

۲۵- مربی عقاب پروری

این شغل در برخی کشورها و باغ‌های وحش وجود دارد . مربیان عقاب، عقاب‌ها را آموزش می‌دهند تا بتوانند در نمایشات هوایی شرکت کنند .

۲۶- جستجوگر تمبرهای پستی

برخی افراد به عنوان جستجوگران تمبرهای پستی مشغول به کار هستند . آنها به دنبال تمبرهای قدیمی و کمیاب می‌گردند و آنها را جمع‌آوری می‌کنند .

۲۷- آزمایشگاه‌چی مزرعه لاوندر

در برخی کشورها ، مزرعه لاوندر برای تولید اسانس لاوندر وجود دارد . آزمایشگاه‌چیان در این مزرعه‌ها مشغول به کار هستند .

۲۸- مربی راهنمای تابستانی

در برخی از کشورها، افراد به عنوان مربیان راهنمای تابستانی مشغول به کار هستند . این افراد در مسافرت‌های تابستانی گروه‌های کوچک را همراهی و راهنمایی می‌کنند .

۲۹- آزمایشگاه‌چی خوشبوکننده

برخی از شرکت‌ها در زمینه تولید عطر و ادکلن، آزمایشگاه‌چیان خوشبوکننده دارند که مسئول ترکیب و تست عطرها هستند .

۳۰- آزمایشگاه‌چی پاپکورن

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند، مسئول آزمون و تست کردن پاپکورن‌های تولیدی هستند تا کیفیت و طعم آنها را بررسی کنند .

۳۱- متخصص آبنبات ترد

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند، به تست و ارزیابی آبنبات‌های ترد مختلف می‌پردازند و کیفیت و طعم آنها را بررسی می‌کنند .

۳۲- طراح پارچه مرده

این شغل مربوط به افرادی است که پارچه‌هایی را طراحی می‌کنند که الگوها و طرح‌های مربوط به موضوع مرگ و مرموزیت را نمایش می‌دهند .

۳۳- تست‌کننده توالت‌ها

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند، مسئول تست و ارزیابی توالت‌های جدید هستند و به بررسی قابلیت‌ها و کیفیت آنها می‌پردازند .

۳۴- جمع‌آوری دستکش‌های استفاده‌شده

در برخی کشورها، افرادی مشغول جمع‌آوری و بازیافت دستکش‌های استفاده‌شده هستند تا از آلودگی محیطی جلوگیری شود .

۳۵- مدیر شادابی میمون‌ها

در برخی باغ‌های حیوانات، افرادی برای مراقبت و مدیریت شادابی میمون‌ها و ضمانت سلامت آنها استخدام می‌شوند .

۳۶- کارشناس ارزیابی مزاحمت صدا

افرادی که در این شغل فعالیت می‌کنند، به ارزیابی و اندازه‌گیری مزاحمت صداها در محیط‌های مختلف می‌پردازند و اقدامات لازم را برای کاهش آن انجام می‌دهند .

۳۷- طراح برف

در مناطقی با فصل زمستانی قوی، افرادی برای طراحی الگوها و طرح‌های مختلف روی برف استخدام می‌شوند تا مناظر زیبا ایجاد کنند .

۳۸- درآمد پولساز از طریق پتوهای آستین دار

شاید بتوان یکی از بهترین ایده های عجیب کسب درآمد که صاحبانشان را میلیاردر کرد ، پتوهای آستین دار دانست . تصور کنید لباسی بپوشید که به گرمی و نرمی پتو باشد . شاید این ایده در وهله اول به عنوان یکی از راه های عجیب کسب درامد باشد اما بدون شک جزو دسته از ایده هایی است که امروزه به شدت جواب مثبت گرفته است .

حتی صاحبان این ایده فکر نمی کردند برنامه آن ها جزو ایده های مسخره پولساز دنیا شود . این ایده توانست صاحب آن را میلیاردر کند . چون در سال اول توانست تعداد ۲۰ میلیون از این پتوها را بفروشد .

شاید کمی عجیب باشد بدانید صاحب این ایده چه کسی است . اسکات بویلن صاحب محصولات ال استار کسی بود که ایده ساخت این محصول را به مرحله اجرا رساند . ثروت او را اگر از قبل و بعد این ایده با یکدیگر مقایسه کنید به درستی متوجه تغییر درآمد و افزایش ثروت او خواهید شد . جالب اینکه حتی تبلیغاتی که برای فروش این محصول صورت گرفت هیچ کدام جدی نبودند . تبلیغات آن به صورت خاص و خنده دار بود .

۳۹- هل دادن مسافر

فشار دادن مسافران مترو، یکی دیگر از راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار است که در دنیا، افراد زیادی مشغول به این کار می‌شوند . در کشور ژاپن، به دلیل آنکه، وقت شناسی بسیار اهمیت دارد و مردم برای رسیدن به محل کار و قرار هایی که دارند، بتوانند سر وقت به آن مکان برسند، از مترو استفاده می‌کنند . برای همین حجم بسیاری از مسافر در ایستگاه‌ها وجود دارد . افرادی در شرکت مترو استخدام می‌شوند که مردم را به داخل مترو هل می‌دهند تا تمام مسافران به صورت فشرده در واگن جا شوند .

درواقع دولت افرادی را استخدام می‌کند تا مسافران را به داخل قطارها هل دهند . تا جایی که ممکن اسـت افراد بیشتری سوار قطار شوند . این خدمه مترو طبق معمول از ۷ تا ۹ صبح کار می‌کنند و ساعتی ۱۰ دلار درآمد دارند . البته در مترو تهران هم کسانی هستند که با هل دادن جای خود را باز می‌کنند اما پولی دریافت نمی‌کنند .

۴۰- عزاداری حرفه ای

وقتی کسی از دنیا می‌رود، اگر کسی را داشته باشد، برایش مراسم خواهند گرفت و به سوگواری می‌پردازند . اما اگر آن شخص کسی را در دنیا نداشته باشد، گروه‌هایی وجود دارند که برای شخص فوت کرده مراسم می‌گیرند و برایش سوگواری می‌کنند . در واقع باید گفت که برای این کار از عزادارهای حرفه‌ای استفاده می‌شود . این بازیگرها برای حضور در مراسم تشییع شخص متوفی و سوگواری برای مرگ او دست مزد دریافت می‌کنند .

این شغل در کشور‌های جنوب شرقی آسیا بسیار رایج اسـت و دست مزد اینکار در انگلستان، ۷۰ دلار برای تنها ۲ ساعت کار اسـت . با توجه به ساعت کاری کم، درآمد بسیار بالایی دارد . مشابه چنین اقدامی، یک فیلم سینمایی در کشور ساخته شد با موضوع چند می‌گیری گریه کنی . این فیلم در زمان خودش، سر و صدای بسیاری کرد اما بعد‌ها عده‌ای به همین شغل مشغول شدند .

۴۱- پوشاندن پلاک خودرو

پوشاندن پلاک خودرو در ایران مرسوم است و از راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار ما ایرانی ها می باشد . افرادی هستند که در ورودی‌های محدوده طرح ترافیک حضور دارند و با دریافت مبالغ بسیار ناچیز، پشت خودرو حرکت می‌کنند که دوربین‌های ثبت تخلف، نتواند پلاک آنها را ثبت کند . مبلغ دقیق درآمد این شغل مشخص نیست و این افراد احتمالا بسته به نوع خودرو، پول دریافت می‌کنند .

ممکن است از یک خودرو مدل پایین ۵۰ هزار تومان و از یک خودرو مدل بالا ۱۰۰ هزار تومان دریافت کنند . با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی از میزان درآمد این شغل وجود ندارد .

۴۲- تمیز کردن گوش

شغل بسیار کثیفی به نظر می‌آید اما در کشور هند این شغل رواج بسیاری دارد . افرادی که در گوش خود احساس سنگینی می‌کنند و فکر می‌کنند که درون گوش آنها جرم گرفته است، نزد این گوش پاک کن‌ها می‌روند . به کمک این گوش پاک کن های حرفه ای ، آنها گوش خود را از جرم و کثیفی خالی می‌کنند .

این افراد با تمیز کردن گوش دیگران امرار معاش می‌کنند . این شغل ناخوشایند هنوز در هند رایج اسـت و برای تمیز کردن گوش‌ها از هر ماده خارجی مثل جرم و گرد و غبار انجام می‌شود . این گروه برای خارج کردن جرم گوش‌ها اغلب از یک موچین استفاده می‌کنند کـه سر آن یک سوزن قرار دارد و با پنبه پوشیده شده اسـت . دست مزد اینکار تنها ۳۰ سنت است .

ایده های عجیب کسب درآمد , پول سازی خنده دار , راه های کسب درآمد سریع و جالب

۴۳- تست غذای حیوانات خانگی

افراد بسیاری در دنیا هستند، که حیوانات خانگی دارند و سلامت غذای حیواناتشان، برایشان بسیار با اهمیت است . این افراد با حساسیت بالا حیوان خانگی خود غذا می‌دهند . دوست دارند که آن غذا بسیار سالم باشد اما خودشان حاضر نیستند که اندکی از آن غذا را امتحان کنند .

لذا افرادی وجود دارند کـه شغل آنها تست کیفیت غذای حیوانات خانگی است . این افراد سالانه ۴۰ هزار دلار درآمد دارند . بـه علاوه، این افراد وظیفه دارند قبل از تف کردن غذا، ارزش غذایی و کیفیت آنرا برآورد کنند .

۴۴- شغل ساقدوش حرفه‌ای عروس

قطعا برای هر  دختری، مهم‌ترین روز زندگی اش، روز عروسی خواهد بود . لذا دوست دارد که افراد بسیاری در کنارش تحت عنوان ساقدوش حضور داشته باشند . کسانی که در روز مراسم عروسی، دلشان می‌خواهد که ساقدوش‌های بسیاری درکنارشان باشد، با شرکت‌های اجاره ساقدوش ارتباط می‌گیرند . در واقع برای خودشان ساقدوش شفارش می‌دهند . این شغل یکی از بهترین و پولسازترین مشاغل برای زنان در دنیا محسوب می شود

ساقدوش بودن شاید خیلی راحت نباشد، اما بسیار جالب به می‌رسد . یک شرکت اجاره‌ ساقدوش، افرادی رابه‌عنوان ساقدوش عروس در اختیار مراسم عروسی قرار می‌دهد . هویت واقعی این افراد برای مشتریان ناشناس است . دستمزد ساقدوش‌ها برای هر عروسی ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است .

۴۵- شغل تست‌‌کننده سرسر‌ه‌ آبی

شاید تعداد زیادی از مـا حاضر باشیم اینکار را بدون دریافت حقوق انجام دهیم . اما افرادی هستند کـه برای تست و محاسبه سرسره‌های آبی حدود ۲۷۰۰۰ هزار دلار دریافت می‌کنند . تامی لینچ کسی است که ۴ سال اینکار را انجام داده است . از نظر او ، تست سرسره‌‌های آبی بهترین شغل جهان است .

۴۶- شغل خوابیدن طولانی روی تخت

اکثر ما شاید دوست داشته باشیم بخوابیم و حسابمان پر از پول شود . هیچ کس از استراحت بدش نمی‌آید ، مخصوصا زمانی که در کنار خوابیدن پول هم بدهند . یکی دیگر از راههای کسب درآمد عجیب و خنده دار این اسـت که بخوابید و پول بگیرید . ناسا افرادی را برای شرکت در تحقیقات استراحت در رخت خواب استخدام می‌کند .

در یکی از تحقیقات ناسا، بـه شرکت‌کنندگان ۵ هزار دلار در ماه حقوق تعلق گرفت . به هیچ وجه پول کمی نیست . این افراد باید بـه‌مدت ۸۷ روز، روی تخت می‌خوابیدند . امکاناتی از قبیل تلویزیون، کامپیوتر و کنسول بازی در اختیار این افراد قرار می‌گیرد . همچنین ملاقات با دوستان و خانواده نیز برای شرکت‌کنندگان آزاد است . البته تمام این کارها باید در رخت خواب انجام شود .

سخن پایانی راههای کسب درآمد عجیب و غریب

زندگی خرج دارد و افراد باید به دنبال کسب درآمد از طرق مختلف باشند . کاملا طبیعی است که برای بدست آوردن پول زیاد، به طور معمول به یک شغل خوب و پولساز نیاز دارید . برخی از افراد موفق می شوند از طریق ارث یا دیگر فرصت ها پول دار شوند . اما در این میان افرادی هستند که بیشترین تلاش خود را انجام می دهند تا به هدفشان برسند . عده ای سعی می کنند با ایده های عجیب و غریب و حتی مشاغل خنده دار به ثروت و مال فراوان برسند .

در این مقاله سایت پول یابی راه های کسب درآمد عجیب و خنده دار معرفی شد . آنچه مسلم است برای دستیابی به رفاه مالی راه‌های مختلفی وجود دارد که افراد خلاق از آنها استفاده می‌کنند . این افراد هیچ فرصتی را برای کسب درآمد از دست نمی‌دهند . هرچند گزینه‌های زیادی برای افزایش درآمد و پول وجود دارد اما مسئله مهم این است که برخی از این پیشنهادات خیلی عجیب و غریب به نظر می‌رسند طوری که حتی نمی‌توانید آن‌ها را تصور کنید .

نکته آخر راههای کسب درآمد عجیب و غریب اینکه ، بر طرف کردن هر مشکلی می تواند یک ایده جدید باشد تا از این طریق یک کسب و کار تازه ای خلق شود . نمونه آن را در این مطلب و در بخش فروش هوای تازه مشاهده کرده اید . مشکلاتی همچون نبود آب لوله کشی در هر جا، آلودگی هوا و مشکلاتی از این قبیل می تواند فرصت خوب برای شکل گیری یک درآمد باشد . نکته جالب اینکه ، برخی از این ایده های عجیب کسب درآمد صاحبانشان را میلیاردر کردند . لذا هر کسی می تواند با یک ایده نو یا حتی ایده ای که در نگاه اول احمقانه به نظر برسد، به درآمدهای میلیاردی برسید کافیست خود را باور داشته و اقدام کند .

مطلب پیشنهادی

مشاغل آزاد پردرآمد در ایران ، لیست شغل های پولساز در ایران ، لیست مشاغل جدید اینترنتی و آزاد

معرفی مشاغل آزاد پردرآمد در ایران

سوالات مهمی در ذهن افراد زیادی راجع به راه اندازی کسب و کارها مخصوصا مشاغل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.