راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر

دانستن شیوه و راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر آرزوی اکثر افراد جامعه است. البته منظور از پولدار شدن از طریق مبادی قانونی و به صورت حلال می باشد. به قول یکی از دوستان ، برای ثروتمند شدن باید دارای منو و لیستی باشید که در دست هر کسی وجود ندارد. تا حدودی با نظر ایشان موافقم چون برای کسب ثروت باید آموزش کسب درآمد و لیست شیوه های کسب پول را یاد گرفت.

راهکارها و شیوه های فراوانی برای آموزش کسب درآمد و پولدار شدن وجود دارد که در این مقاله سایت پول یابی ۵ درس مهم یا راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر را فهرست کردم امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر

وقتی کلمه کسب درآمد را در گوگل جستجو می کنید انواع و اقسام عبارات مثل : آموزش کسب درآمد از اینترنت ، آموزش رایگان درآمد اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی ، درآمد واقعی اینترنتی ، رازهای موفقیت ، کسب درآمد در خانه ، کار در منزل ، کسب درآمد آنلاین ، کسب درآمد عالی اینترنتی ، کسب درآمد خانگی ، کسب و کار اینترنتی و… را نشان می دهد . زمانی که به این عناوین نگاه می کنید انگار در باغ سبز ( به ظاهر زیبا کسی را فریب دادن ) را به شما نشان می دهند.

آخر یکی نیست بگوید که یک شبه میلیونر شدن و یا شش ماهه میلیاردر شدن اگر امکان پذیر بود که خودتان لنگ پول دو زار دهشاهی نبودید. درست است که هر انسانی دوست دارد با کسب ثروت زندگی و رفاه خوبی داشته باشد ولی باید امکان کسب ثروت در بازار واقعی و اینترنت وجود داشته باشد و یا حداقل به اصول اولیه و بدیهی آن آگاهی داشته باشد. بدون دانش چگونه می توان قدم در راهی ناشناخته گذاشت؟

اگر به دنبال راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر در اینترنت و یا دنیای واقعی هستید اول از همه باید دنبال شغل مناسب باشید و در مرحله بعد یک سری نکات و مراحل را طی کنید تا به هدفتان برسید . بدون برنامه و ترسیم اهداف ، موفقیتی در کسب درآمد حاصل نخواهد شد.

راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر ، برنامه پولدار شدن ، راه سریع پولدار شدن
راههای پولدار شدن، یادگیری ، افزایش سواد و شم مالی و آمادگی ذهنی است

۵ درس و شیوه کسب درآمد

با مقدمه بالا که بیشتر تاکید بر یادگیری و آموزش راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر به صورت اصولی است ، در ادامه ۵ درس مهم و کلیدی برای تحقق کسب درآمد بیشتر ارائه می شود. توجه کنید که این درس های پنج گانه ، کمک خواهند کرد تا تفکر اقتصادی در ذهنتان روشن شود و راهتان را برای حرکت جهت موفقیت کسب و کارتان هموار کند.

این ۵ درس یا راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر عبارتند از:

۱- جهت ثروتمند شدن برای خودتان کار کنید نه برای پول

به کارتان عشق و علاقه داشته باشید و آن کار را برای خود و دل خودتان انجام دهید. هرگز برای پول کار نکنید بلکه بگذارید پول برای شما کار کند و شما از زندگی خودتان لذت ببرید. اولین قدم برای هر کسب و کاری عشق و علاقه به آن کار است ، اگر فقط هدفتان کسب در آمد باشد قطعا شکست خواهید خورد. چون فقط به فکر کسب در آمد بودن ذهن شما را منفعل خواهد کرد.

ولی اگر از ابتدا برای خودتان ارزش قایل شوید و کارتان را دوست داشته باشید مطمئن باشید که خلاقیت های زیادی را پیدا خواهید کرد و آنگاه است که شما می توانید هر روز بیشتر و بهتر از دیروز به اندوخته هایتان بیفزائید. از تک تک فرصت ها که در کارتان پیش می آید استفاده کامل را ببرید.

همه ما باید باور داشته باشیم که پول در می آوریم تا زندگی کنیم و نه زندگی می کنیم تا پول در بیاوریم. این بازی با کلمات نیست بلکه بیان کننده فلسفه زندگی می باشد. اگر برای خودت و آنچه علاقه دارید کار کنید ، یقینا موفق شده و کسب پول هم به همراهش خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مراحل انتخاب حوزه کسب درآمد اینترنتی

۲- افزایش سواد مالی برای پولدار شدن

اگر می خواهید بدانید فرصتی که برایتان پیش آمده واقعا درآمد زا و پولساز است یا خیر؟ در ابتدا این سوال را از خودتان بپرسید که آیا این فرصت ، دارایی ها و سرمایه من را افزایش می دهد یا نه؟ نکته ای که باید به آن توجه کنید همین امر است که شما باید به سرمایه و دارایی هایتان اهمیت دهید ، لذا کسب و کاری را شروع کنید که بخش دارایی های شما را افزایش دهد.

باید یاد بگیرید که کسب و کاری را شروع و ادامه دهید که برایتان همراه با سود فراوان و درآمد زایی باشد . سطح درآمد باید به اندازه ای باشد که با کم کردن مخارج ، در آخر سود خوبی نصیبتان شود. علت شکست خیلی از کسب و کارهای امروزی ، ندانستن همین موضوع ساده است که ارتباط بین درامد و هزینه ها را نمی دانند.

باید بدانید که راز پولدار و ثروتمندان شدن ، دانستن همین ارتباط ساده است که ثروتمندان را در کسب درآمدشان موفق تر می کند. توجه کنید که یادگرفتن این قاعده ساده، سواد مالی شما را افزایش می دهد و شما را به پولدار شدن نزدیک می کند. از این علم و آگاهی با عنوان « سواد مالی » یاد می کنند موضوعی که بسیاری از فعالان عرصه اقتصادی از آن خبر ندارند.

سواد مالی چیست؟

در تعریف سواد مالی گفته می شود: توانایی خواندن و درک وضعیت و گزارشات مالی است. این توانایی به افراد امکان می دهد تا نقاط ضعف و قدرت هر کسب و کاری را ارزیابی کنند. به عبارت دیگر، سواد مالی ترکیبی از آگاهی، دانش، مهارت­ها، گرایش و رفتارهای مالی لازم برای تصمیم­گیری صحیح مالی و سرانجام دستیابی به وضعیت مساعد مالی فردی است. افراد با داشتن سواد مالی می توانند به راحتی درباره امور مالی شخصی خود فکر کرده و قبل از تصمیم گیری تمامی گزینه های موجود را بررسی کرده و در نهایت بهترین آنها را انتخاب نمایند.

هنگامی می توانید متوجه شوید که کارتان برای شما درآمدزا است که به رفاه کاری برسید و از درون شغل خود، هزینه های جاری  را پرداخت نمایید. برای درک بهتر موضوع، فرض کنید که سرمایه نقدی شما برابر با ۱۰۰۰۰۰۰۰ تومان است و هزینه های جاری برابر با ۱۲۰۰۰۰۰۰ تومان است. یقینا اگر این کار را ادامه دهید خسارت زیادی خواهید دید چون هزینه ها بیشتر از درآمدهاست.

اما از آن طرف اگر هزینه ها با سرمایه برابری کند شما فقط می توانید کسب و کارتان را حفظ کنید و پیشرفتی حاصل نمی شود و به عبارتی در جا می زنید.  اما زمانی می توان ادعا کرد که در کارتان به رفاه رسیده اید که سرمایه شما بیش از هزینه ها باشد و شما از دل سرمایه هاست که هزینه های کارتان را پرداخت کنید. اگر این اتفاق بیفتد شما روی دور کسب پول و ثروت افتاده اید.

۳-  برای خودتان کار کنید نه برای دیگران

اگر واقعا از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید کسب درآمد بالایی داشته باشید و از کار کردن برای دیگران بیزار هستید، باید در کنار حرفه خود به کار شخصی تان نیز اهمیت دهید و برای آن نیز وقت و هزینه ای را درنظر بگیرید. شاید مجبور باشید در مقطعی به دلیل نیاز مالی برای دیگران کار کنید تا سرمایه اولیه کار را به دست آورید که این موضوع هیچ اشکالی ندارد ولی در کنارش به اهداف بلندمدت خود فکر کنید.

لذا توصیه می شود که در کنار کار و حرفه ای که دارید کار شخصی مورد علاقه خود را ایجاد کنید و برای آن وقت و هزینه صرف کنید. افراد موفق کسانی هستند که به کار شخصی خودشان توجه کرده اند و امروز توانسته اند موفقیت و درآمد های زیادی را کسب کنند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  هوش مالی و کسب درآمد بیشتر

۴- تربیت شم مالی

درس چهارم و راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر دیگر این است که شم مالی خود را برای ثروتمند شدن تربیت و تقویت کنید. قدرتمندترین دارایی هر انسان مغز اوست. اگر درست تربیت شود قادر است ثروت و قدرت سرشاری را در یک لحظه برای انسانها خلق کند. ذهنتان را جوری تربیت کنید که بتواند برایتان درآمد خلق کند و شما را ثروتمند تر کند.

وقتی ذهنتان برای کسب پول آماده باشد همه چیز مهیا می شود. حال هر کاری که دوست دارید را شروع کنید. هیچ فرقی ندارد فرضا می توانید اقدام به خرید یک زمین کنید و یا برای خرید یک سهام و یا راه اندازی یک وب سایت و کسب درآمد اینترنتی اقدام کنید. فقط تنها کاری که باید انجام دهید این است که شم کاری و مغزتان را به کار بیاندازید و این موضوع را درک کنید که با موقعیت فعلی چه کاری برای من درآمد بیشتری را به دنبال خواهد داشت و همان را اجرایی کنید.

۵- داشتن چندین مهارت برای پولدار شدن

بر خلاف تصور عمومی ، برای پولدار شدن داشتن یک مهارت کافی نیست. بیشتر مردم گمان می کنند که چون در یک کاری مهارت های لازم را دارند می توانند از آن درآمد های زیادی را کسب کنند. البته داشتن یک مهارت ، خوب است ولی کافی نیست. تجربه ثابت کرده افرادی در کسب درآمد موفق هستند که از چند مهارت مختلف در کارشان استفاده می کنند. به طور کلی افراد در کسب درآمد باید چهار مهارت زیر را داشته باشند:

الف: مهارت حسابداری و امور مالی

ب: مهارت سرمایه گذاری

ج: مهارت بازاریابی ( بازاریابی اینترنتی و سنتی )

د: مهارت حقوق و قانون

ترکیب این چهار مهارت با یکدیگر است که برای صاحبش کسب پول را امکان پذیر می کند. هنگامی که صحبت از کسب درآمد از کاری می آید تنها مهارتی که اکثریت مردم در این خصوص می شناسند سخت کار کردن و یا پشتکار داشتن است. البته داشتن آن لازم است ولی این ذهنیت ، کسی را به موفقیت نمی رساند. داشتن این چهار مهارت است که می تواند کسب درآمد را رونق دهد.

نکته مهم اینکه تنها به یک مهارت و یا تخصص نباید اکتفا کنید و مهارت های خود را افزایش دهید تا درآمد زیادی را کسب نمایید. کسب پول و ثروت برای کسانی است که مهارت های بالا ، متنوع و به روز دارند.

نتیجه گیری راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر

از مجموعه پنج درس یا راه پولدار شدن و کسب درآمد بیشتر که در این مقاله سایت پول یابی ذکر شد اینگونه می توان استنباط کرد که کسب درآمد و ثروتمند شدن بر اساس واقعیت های ذهنی افراد و میزان تنوع مهارت و شم بالای مالی امکان پذیر است افرادی که سواد مالی مناسب نداشته و فقط برای پول درآوردن کار و زندگی می کنند نباید انتظار موفقیت زیادی در کسب و کارشان را داشته باشید. نقش دهن در پولدار شدن غیر قابل انکار می باشد.

اگر واقعا به دنبال کسب درآمد هستید، همین الان تصمیم بگیرید که کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و با راه اندازی یک سایت به این دنیای پرسود و پررقابت گام بردارید. می توانید با راه اندازی یک سایت فروشگاهی یک تاجر اینترنتی موفق شوید. چرا خودتان را دستکم می گیرید؟

نکته آخر اینکه همه افراد می توانند موفق به کسب ثروت و پول شوند و امروزه با ورود اینترنت ، کسب پول و ثروت خیلی راحت تر و ساده تر شده است. فقط باید ذهن خود را برای کسب و کار آماده کنند و با فراگیری آموزش های ضروری قدم در این راه بگذارند.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.