فهرست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

با وجود تغییرات اساسی در الگوریتم های گوگل بک لینک هنوز تاثیرگذار است . یکی از این شیوه ها ، استفاده از سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی می باشد . توجه کنید داشتن بک لینک یکی از مهم‌ترین بخش‌های استراتژی سئو یا بهینه سازی سایت ها محسوب می شود .

به طور کلی، هر کسی (حتی خود صاحب سایت ) در هر جایی از وب به وب‌سایت‌تان لینک دهد، بک لینک گرفته است . هرچقدر تعداد بک‌لینک‌ها بیشتر باشد، ترافیک بیشتری جذب ‌سایت شده و گوگل برای کسب و کار اینترنتی شما اهمیت بیشتری قائل می شود .

اگرچه بک لینک ساختن یا همان Link Building انواع مختلفی دارد، ولی در نهایت موجب ارتقای کسب و کار آنلاین و افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود . به دلیل همین جایگاه و اهمیت بالای بک لینک ، در این مقاله سایت پول یابی به لیستی از سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی پرداخته می شود . امیدوارم مورد استفاده وبمستران قرار گیرد .

بک لینک رایگان

همان طور که اشاره شد، لینک‌سازی طبیعی و هوشمندانه ، تأثیر بسیار زیادی روی سئو سایت‌تان می‌گذارد . هنوز هم بک لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه سایت ها در نتایج جست و جو دارند . ارتقای سایت به دنبال خودش افزایش کسب درآمد از اینترنت و استمرار کسب و کار آنلاین را به همراه دارد . به همین دلیل یک سئو کار حرفه ای همیشه باید به فکر ساختن بک لینک های با کیفیت برای سایت خود باشد .

بسیاری از وبمستران و مدیران کسب و کارهای اینترنتی ، توانایی خرید بک لینک های باکیفیت و قوی را ندارند .  به همین دلیل به سراغ ساخت بک لینک های رایگان می روند . البته رایگان بودن بک لینک ها اصلا ایرادی نداشته و به هیچ عنوان دلیل بر بی کیفیت بودن آنها نیست . برخی فکر می کنند بک لینک پولی فقط در سئو موثر است و ساخت بک لینک رایگان کاری بیهوده است. در صورتی که اصلا اینگونه نیست و گوگل برای هر لینک سازی طبیعی و ارگانیک اهمیت قائل است .

بک لینک های یک وب سایت چه رایگان باشد و چه پولی ، نشان دهنده اعتبار آن سایت می باشند . اگر به سایت های قدیمی و بزرگ نگاهی بیندازید متوجه می شوید که بیش از ۹۰ درصد از بک لینک های آنها رایگان، طبیعی و ساخته شده توسط دیگران هستند .

پس بک لینک رایگان هم می تواند برای وب سایت ها مفید و تاثیر گذار باشد . یکی از راههای کسب بک لینک رایگان استفاده از سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی است . کاری که برخی از وبمستران برای جذب ترافیک بیشتر انجام می دهند .

ساخت بک لینک رایگان با سایت های سوال و جواب

از نظر سئوکاران حرفه ای یکی از بهترین روش ها برای ایجاد لینک های خوب ، استفاده از سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی است . فرقی ندارد این سایتها ایرانی یا خارجی باشند . برای نمونه سایت quora.com را اکثر کاربران اینترنتی می شناسند . این سایت بزرگترین سایت سوال و جواب در دنیاست که کاربران آنلاین زیادی در روز سوالات خود را از دیگران می پرسند .

نمونه ایرانی این مدل سایت ها هم زیاد است . مثل سایت جواب کو که در این سایت می توانید هر سوالی را در هر زمینه ای که داشته باشید ، بپرسید تا کاربران دیگر به سوالتان پاسخ دهند .

بک لینک گرفتن از این سایتها بسیار ساده است . کافی است سوالاتی که در حوزه کاری تان وجود دارد را پیدا کرده و به آن پاسخ دهید . فرضا شخصی سوال پرسیده و شما در پاسخ به سوالش لینک مقاله ای مرتبط که در سایتتان قرار دارد را به او معرفی می کنید . به همین سادگی می توان از سایت های سوال جواب که تعدادشان هم کم نیست بک لینک باکیفیت دریافت کنید .

نکته مهم در سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی این است که حتما باید لینک مرتبط به سوال را درج کنید . در غیر این صورت جواب شما منتشر نمی شود . نکته مهم دقیقا در این موضوع نهفته است . چون ممکن است روی لینک شما زیاد کلیک شود، لذا باید حتما مرتبط با موضوع سوال باشد .

اکثر سایت های سوال و جواب لینک نوفالو می دهند . اما نگران نباشید چون قرار است لینکی بگیرید که روی آن کلیک شود و این برای سایتتان بسیار مفید خواهد بود . افزایش کلیک خوری در نهایت موجب ارتقای سایت نزد موتورهای جستجو به ویژه گوگل خواهد شد .

سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی , نحوه لینک سازی در سایت های پرسش و پاسخ , بک لینک گرفتن

شیوه لینک سازی در سایت های پرسش و پاسخ

به نظر اکثر کارشناسان سئو ، ساختن لینک در سایت های پرسش و پاسخ یک تکنیک معتبر لینک سازی است . البته این کار بستگی به میزان دسترسی کاربران به سایت پرسش و پاسخ و ترافیک جاری روی انجمن آن دارد .

نکته مهم اینکه در حالت عادی مردم در جستجوهای خود از عبارات طولانی و بلند استفاده می کنند . در واقع پرسیدن سوال را به جستجوی کلمه کلیدی ترجیح می دهند . پرسیدن یک سؤال خاص معمولاً نتایج دقیق و مرتبط تری را در نتایج جستجو گوگل به کاربران برمی گرداند . اینجاست که سایت ها و انجمن های پرسش و پاسخ وارد عمل می شوند .

وب سایت های پرسش و پاسخ از پلتفرمی برای یافتن جدیدترین اطلاعات در مورد موضوعات مختلف استفاده می کنند . در واقع مانند یک موتور جستجو کار می کنند و نتایج جستجوی یک عبارت را بر می گردانند در حالی که این عبارت ممکن است پاسخ هر یک از اعضای انجمن باشد .

فایده استفاده از سایت های پرسش و پاسخ

تا اینجا درباره اهمیت و جایگاه سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی بحث شد . شاید این سوال مطرح شود که این نوع وبسایت ها چه فایده ای دارند . برخی از مهم ترین فواید سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی رایگان عبارتند از :

۱- تنوع ساخت لینک پروفایلی

استفاده از وبسایت های پرسش و پاسخ روشی هوشمندانه می باشد که کمک می کند تا لینک سازی های پروفایلی خودتان را تنوع ببخشید . همان طور که بالاتر اشاره شد، اگرچه لینک های خارجی در سایت های پرسش و پاسخ معمولا نوفالو هستند ، اما نباید اثر این بک لینک ها را دست کم گرفت . بنابراین برای اطمینان از سایت های پرسش و پاسخی استفاد کنید که رتبه و اعتبار بالایی دارند . به عنوان مثال ، از سایت معروف Quora با رتبه جهانی و بازدید بسیار زیاد استفاده کنید .

۲- هدایت هوشمندانه ترافیک به سایت

به سوالات آموزنده و مهم پاسخی جامع بدهید و در انتها به محتوای مرتبط سایت خود پیوند دهید . نکته مهم اینکه اصلا از لینک های نامرتبط در محتوای خود استفاده نکنید . چون کم کم اعتماد کاربران واقعی خود را از دست داده و ممکن است اکانت شما اسپم شناخته شود .

توجه داشته باشید گاهی نیازی نیست حتما از لینک سایت خودتان در پاسخ خود استفاده کنید . برای جلب اعتماد اگر هیج لینک مرتبطی ندارید ، کلا لینکی درج نکنید . می توانید لینک سایت خود را در پروفایل کاربریتان به کار ببرید .

خودتان را به عنوان یک کارشناس و یا حداقل یک منبع قابل اطمینان در پروفایل کاربری معرفی کنید . در این صورت زمانی که یکی از اعضا ، پروفایل شما را مشاهده می کند ، به بررسی سایت شما تمایل پیدا خواهد کرد . لذا بهتر است از شیوه های تبلیغات هدفمند و غیر مستقیم برای کسب و کارتان استفاده کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

۳- ایجاد اعتبار و اعتماد

هدف اصلی از ایجاد وب سایت های پرسش و پاسخ ، حل مشکلات مردم در موضوعات مختلف می باشد . دقیقا مثل این می ماند که محصول یا خدمات شما ، مشکل مشتری را حل می کند ، به این نکته کلیدی توجه کنید . لذا به سوالات در تاپیک ها پاسخ دهید و خود را با کاربر درگیر و همراه نشان دهید . با ایجاد رابطه ای صادقانه و سودمند به مروز زمان اعتبار کسب خواهید کرد .

برخی کارشناسان می گویند ، به جای پلتفرم های بازاریابی ، از سایت های پرسش و پاسخ مانند انجمن ها می توان استفاده کرد . بیشتر سایتهای پرسش و پاسخ به اعضا اجازه می دهند پروفایل ها و پاسخ ها را رتبه بندی کنند . بنابراین ارائه راه حل های مفید و تعامل با سایر اعضا در درازمدت تاثیر خوبی روی کسب و کارتان خواهد داشت .

۴- بهبود سئوی سایت

سایت های پرسش و پاسخ به دلیل فعالیت مستمر کاربران به رشد خود ادامه می دهند و قدرت و اعتبار بیشتری به دست می آورند . به همین دلیل بسیاری از سؤالات و مکالمات انجمن این سایت ها در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر می شود .

وقتی یک سوال درگیر کننده پرسیده و یا یک پاسخ مفید ارائه می شود ، این موضوع مورد توجه قرار می گیرد . نتیجه اینکه ، ترافیک قابل توجهی را به سایت پرسش و پاسخ روانه می کند . لذا اگر از کلمه برند و لینک به محتوا سایت خود استفاده کنید ، می توانید قدرت دامنه و سئو سایت تان را تقویت کنید .

روش های ساخت لینک در سایت های پرسش و پاسخ

برای متنوع ساختن لینک های پروفایلی و بهبود سئو ، باید روش های خاص برای ساخت لینک در سایت های پرسش و پاسخ را در پیش بگیرید . در اینجا ۳ تا از بهترین شیوه ها بیان می شود :

۱- توسعه جستجوی کلمات کلیدی

استفاده از ابزارها برای پیدا کردن کلمه کلیدی یک راه عالی جهت افزایش رتبه سایت تان در نتایج گوگل می باشد . استفاده از سایتهای پرسش و پاسخ در کنار ابزارها می تواند کمک کند تا به عبارات و کلمه کلیدی خاص و هدفمند کاربران خود برسید . با استفاده از کلمات کلیدی و عباراتی که از سایت های پرسش و پاسخ به دست می آورید، می توانید لینک های مرتبط تر و موثر تری را به سایت خودتان بفرستید .

۲- توسعه و ارتقای استراتژی محتوا

از جستجوهای متوالی که در سایت های پرسش و پاسخ درباره کلمه کلیدی و برندتان می شود ، می توانید در استراتژی محتوای خودتان استفاده کنید . همچنین می توانید از همان روشی که در پیدا کردن کلمات کلیدی هدف خود به کار برده اید ، در چیدن استراتژی محتوا نیز استفاده کنید .

توصیه می شود یک تقویم محتوا براساس نتایج جستجو درست کنید . سپس محتوای جدید سایتتان را بر اساس سوالات خاص پیدا شده از سایت های پرسش و پاسخ ، بنویسید . سپس در گفتگوها و پرسش و پاسخ های انجمن شرکت کنید و به مطلب خود در سایت لینک دهید .

۳- یافتن همکاران با استعداد

علاوه بر یافتن کلمات کلیدی و توسعه ایده های منحصر به فرد جهت تولید محتوا ، سایت های پرسش و پاسخ ، می توانند در پیدا کردن نیروی تولید محتوا و بلاگ نویس کمک کنند . در مورد بحث و مکالمات در زمینه کسب و کار خود به روز و آنلاین باشید . اعلان هایی که مربوط به صحبت از کلمه کلیدی و برند شما هست را دنبال کنید . با اعضایی که محتوای مشابه شما تولید می کنند ، ارتباط و همکاری قوی برقرار کنید .

استفاده از وبلاگ نویس ها و همکاری با شرکا ، روش های عالی برای متنوع ساختن لینک های پروفایلی و کسب قدرت بالا برای دامنه سایت می باشد .

انتخاب سایت های پرسش و پاسخ

با افزایش محبوبیت سایت های پرسش و پاسخ ، به احتمال زیاد سایت های جدید را همواره پیدا خواهید کرد . سایت های پرسش و پاسخی را پیدا کنید که معروف هستند و یا حتی مرتبط با کسب و کارتان می باشند . چند گزینه را انتخاب کنید و تست کنید که کدام برای کسب و کار شما بهتر و مناسب تر است .

فراتر از سئو و بهینه سازی سایت فکر کنید . هنگام فعالیت و مشارکت در سایت های پرسش و پاسخ ، فکرتان فراتر از سئو و مسائل مرتبط با آن باشد . می توانید با همین وب سایت ها و لینک سازی در آنها ترافیک خود را افزایش دهید .

در انتخاب کردن ، از سایتهای پرسش و پاسخ استفاده کنید که بتوانید یک استراتژی محتوای مؤثر بچینید . روابط تان را با متشریان و همکاران بهبود ببخشید . مارک و برند خودتان را به عنوان یک متخصص و حرفه ای در لابه لای پرسش و پاسخ ها به کاربران معرفی کنید .

بهترین سایت های سوال و جواب فارسی و انگلیسی

تنوع سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی اعم از فارسی و انگلیسی در وب زیاد هستند . در صورت علاقه به بک لینک Backlink گرفتن ، می توانید آنها را پیدا کرده و اقدام به لینک سازی کنید . نکته مهم و قابل توجه درباره سایت های انگلیسی زبان این است که حتما باید پاسخ ها به زبان انگلیسی باشد و لینک سایت تان را قرار دهید . در غیر اینصورت پاسخ شما هیچ وقت منتشر نمی شود . سعی کنید برای درج لینک ها در این سایت ها حتما از کوتاه کننده های لینک استفاده کنید .

با وجود فناوری مانند اینترنت بعید است سوالی بی جواب برای افراد وجود داشته باشد . امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت می توان به انبوهی از اطلاعات راجع به هر موضوعی دست یافت . حتی اگر با جستجو موفق به یافتن پاسخ سوالات خود نشده اید سایت هایی هستند که با فراهم آوردن امکان پرسش و پاسخ می توانند به حل مشکل تان کمک کنند .

وبسایت هایی که امکان پرسش و پاسخ در زمینه های گوناگون را برای کاربران خود فراهم می کنند هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شوند . ضمن اینکه از این سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی هم می توان استفاده کرد . در این میان نکته ای که موجب تمایز این وبسایت ها می شود میزان اعتمادی است که می توان به پاسخ های ارائه شده در آنها داشت .

قبل از ارائه لیست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی ایرانی و خارجی تعدادی از آنها شرح داده می شود . برخی از بهترین سایت های پرسش و پاسخ انگلیسی و فارسی در زمینه کامپیوتر ، پزشکی ، شیمی ، فیزیک ، روانشناسی و.. عبارتند از :

۱- پاسخ به سوالات انگلیسی در سایت Quora

در سایت Quora می توانید به سوال کردن و دریافت پاسخ از دیگر کاربران بپردازید . ضمن اینکه می توانید موضوعات مختلفی را که کاربران در آن به طرح سوالات متفاوت می پردازند را نیز دنبال کنید . بدین صورت همیشه از آخرین بحث ها در موضوع مورد نظر مطلع خواهید بود .

۲- سوال و جواب علمی در سایت Askville

سایت Askville متعلق به شرکت آمازون بوده و بیشتر شبیه جامعه ای از متخصصین است . در این وب سایت افراد قابل اطمینانی استخدام شده اند که جواب سوالات را به بهترین شکل ممکن برای کاربران فراهم می کنند . در این سایت انواع موضوعات پوشش داده شده اند . از رسانه گرفته تا کسب و کار و حتی مسائل خانوادگی را می توانید مشاهده کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش ساخت لینک رایگان

۳- سایت سوال و جواب Formspring

در سایت Formspring بییشتر بر ارتباط و مکالمه بین کاربران تمرکز شده است . می توانید عقاید و نظرات دیگر کاربران را دنبال کرده و به بحث و تبادل نظر با آن ها بپردازید . همچنین امکانی فراهم شده است که از طریق آن می توان به هر پاسخ و نظر رای داد و از این طریق بهترین پاسخ ها را شناسایی کنید .

۴- وبسایت Answerbag

Answerbag یکی از اولین وبسایت هایی است که امکان پرسش و پاسخ مستقیم بین کاربرن را فراهم کرده است . در اینجا هم می توان به هر سوال یا جوابی که کاربران در سایت می گذارند رای داد و بدین شکل به رتبه بندی آن ها پرداخت . در این سایت، کاربران با توجه به رای هایی که دریافت می کنند به سطوح کاربری بالاتر می رسند و از اعتبار بیشتری برخوردار می شوند .

۵- سوال و جواب در سایت Yahoo

سایت answers.yahoo.com یکی از معروف ترین وبسایت ها در زمینه سوال و جواب پزشکی ، روانشناسی ، فیزیک و.. می باشد . انواع سوالات و جواب های مدنظرتان را در این سایت و در زمینه های گوناگون می توانید پیدا کنید .

۶- وبسایت Mahalo

سایت Mahalo برای پاسخ به سوالات علمی ، فناوری و… است . در اینجا به عنوان کاربر می توانید به پست کردن سوال خود پرداخته و دیگر کاربران به سوال شما در صورت امکان پاسخ می دهند . نکته جالب سایت اینکه ، اگر مایل باشید می توانید به کاربری که بهترین پاسخ را به سوال تان داده، پاداش مالی بدهید .

۷- سایت سوال و جواب علمی AllExperts

سایت AllExperts موضوعات بسیار متنوعی را تحت پوشش قرار می دهد . از اطلاعاتی راجع به حیوانات گرفته تا موضوعات مربوط به سلامتی و تناسب اندام . در همه موضوعات میلیون ها پست ایجاد شده است که تقریبا شامل تمام سوالات ممکن در هر حوزه می باشند . از آنجایی که AllExperts سایت محبوب و پر طرفداری است به آسانی می توانید به پاسخ های مورد نظر خود برسید .

۸- سایت پرسش و پاسخ AOLAnswers

اگر سوالاتی درباره سیاست یا راجع به داغ ترین موضوعات روز دارید، در وبسایت aolanswers می توانید به پاسخ های مد نظر خودتان برسید . در اینجا هم با توجه به رای هایی که به هر پاسخ داده شده، می توانید معتبرترین و بهترین آن را انتخاب کنید .

۹- وبسایت Answers

برای استفاده از امکانات سایت Answers باید ابتدا در این سایت عضو شوید . بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در این سایت عضو هستند که مطمئنا هیچ کدام از سوالات شما را بی پاسخ نخواهند گذاشت . ضمن اینکه در این سایت جمعی از متخصصان در حوزه های مختلف هم حضور دارند که می توانند به ارائه پاسخ های قابل اطمینان به شما کمک کنند .

۱۰- سایت Stackoverflow

وبسایت Stackoverflow بهترین مکان برای برنامه نویسان است تا در آن به پاسخ سوالات خود در حوزه های مختلف برنامه نویسی برسند . در اینجا هر کسی می تواند سوال کند یا به سوالات دیگر کاربران پاسخ دهد . بهترین پاسخ ها از کاربران رای مثبت می گیرند و کاربرانی که این پاسخ ها را ارسال کرده اند از رتبه بالاتری در سایت برخوردار خواهند شد .

۱۱- سایت پرسش و پاسخ فارسی Porseshkadeh

در این سایت Porseshkadeh می توانید به پرسش و پاسخ با دیگران در زمینه روانشناسی ، دینی ، زناشویی ، بارداری ، شیمی ، فیزیک و.. به صورت کاملا فارسی بپردازید . در صفحه اول سایت می توانید بهترین سوالات را که با رای کاربران نمره بالاتری کسب نموده اند مشاهده کرده و در صورت علاقه، پاسخ آن ها را جویا شوید . همچنین در سمت چپ صفحه هم می توانید برخی سوالات که هنوز پاسخی به آن ها داده نشده است را ببینید و در صورت امکان به آنها پاسخ دهید .

۱۲- وبسایت Kingit

Kingit یک وب سایت فارسی برای پرسش و پاسخ کامپیوتری به صورت رایگان می باشد . این وب سایت در زمینه انواع موضوعات مربوط به حوزه های فناوری اعم از سخت افزار، نرم افزار، شبکه و… فعالیت می کند . در این سایت علاوه بر پرسش و پاسخ می توانید مطالب آموزشی خود را نیز در قالب یک پست، ارسال کنید . در حال حاضر بیش از ۱۳ هزار کاربر در آن عضو هستند . این تعداد، جامعه آماری خوبی را برای پاسخ دادن به سوالات فراهم کرده است .

۱۳- سایت Javab24

در وب سایت Javab24 تقریبا در هر زمینه ای که فکرش را کنید می توانید به طرح سوال به زبان فارسی بپردازید . از راهنمایی در مورد خرید گوشی گرفته تا سوال در مورد بهترین مکان ها جهت مسافرت در یک فصل خاص . برای استفاده از امکانات این سایت باید حتما ثبت نام کرده باشید . یکی از ویژگی های جالب سایت Javab24 این است که در یکی از ستون های سمت چپ آن می توانید فعال ترین کاربران سایت در ماه گذشته را مشاهده کنید .

لیست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

تعدادی از سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی اعم از ایرانی و خارجی در بالا معرفی شده اند . در این سایت ها می توانید طرح سوال کرده و یا به سوالات سایر کاربران جواب دهید . همزمان و حین پاسخ دادن می توانید مطلب و محتوایی از وب سایت خودتان را لینک دهید . این یک شیوه ساده جهت استفاده از سایتهای سوال و جواب ​برای گرفتن انواع بک لینک رایگان می باشد . تاثیر نهایی این کار افزایش کلیک خوری سایت و ارتقای نزد موتور جستجوی گوگل می باشد .

تعدادی از مهم ترین وبسایت های ایرانی و خارجی سوال و جواب عبارتند از :

https://javabyab.com

https://porseshkadeh.com

http://kingit.ir

http://ojobeh.com

http://danatarin.com

https://javab24.com

http://webanswer.ir

http://soja.ir

https://quora.com

https://spring.me

https://answerbag.com

https://answers.yahoo.com

http://mahalo.com

https://all-experts.gr/en

http://aolanswers.com

http://answers.com

https://stackoverflow.com

http://geoscienceworld.org

سخن پایانی سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

استفاده از سایت های سوال و جواب ایرانی یا خارجی تکنیک خوبی برای ساخت بک لینک های قوی و رایگان است . با توجه به اینکه این سایت ها اغلب کاربران زیادی دارند و سوال های زیادی در صفحات مختلف آن پرسیده می شود، استفاده از این استراتژی بسیار موثر و کمک کننده خواهد بود .

سعی شد در این مقاله ، تعدادی از بزرگترین سایت های سوال و جواب ایرانی و خارجی که کاربران آنلاین زیادی در روز سوالات خود را از دیگران می پرسند، لیست شود . با کمی جستجو در اینترنت می توانید به فهرست بیشتری از آنها دست یابید . این گونه سایت ها در سال های اخیر بسیار رواج یافته اند و می توان گفت که کاربران بسیاری هم دارند . فعالیت در آنها می تواند ارزش زیادی به کسب و کار اینترنتی تان و همچنین پروفایل بک لینک شما ارائه دهد .

نکته پایانی سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی اینکه ، تمام آنها رایگان بوده و بیشتر لینک هایشان نوفالو می باشند . اما نوفالو بودن لینک اصلا جای نگرانی نیست . چون لینکی از این سایت ها می گیرید که با کلیک کاربران ، موجب افزایش کلیک وبسایت تان می شود . افزایش کلیک خوری ضمن رشد سایت نزد موتورهای جستجو ، در نهایت موجب ارتقای کسب و کار آنلاین و افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود .

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.