فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان غافل نشوید . یکی از این راهها ، استفاده از سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی است . امروزه تاثیر بک لینک بر سئو یا بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو غیرقابل انکار است . چنانچه به دنبال توسعه کسب و کار آنلاین و استمرار و یا افزایش کسب درآمد اینترنتی هستید باید به مقوله بک لینک توجه کنید .

برای لینک سازی خارجی یا بک لینک گرفتن می توانید به دو شیوه عمل کنید . اگر پول و سرمایه کافی دارید با خرید رپورتاژ آگهی و یا بک لینک گرفتن از طریق سایت های پرترافیک و رتبه بالا اقدام کنید . درصورت نداشتن سرمایه کافی ، اقدام به لینک سازی رایگان کنید . در صورت رعایت اصول بک لینک گرفتن ، تاثیر هر دو تقریبا شبیه هم می باشد .

در این مقاله سایت پول یابی لیستی از سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان ارائه می شود . می توانید به راحتی و به صورت کاملا رایگان در آنها لینک سازی کرده و رتبه سایت خود را بهبود ببخشید .

بهبود رتبه سایت با بک لینک رایگان

ایجاد بک لینک رایگان یکی از مواردی است که هنگام انجام پروژه سئو بخشی از Off-Page محسوب می شود . در سئو به این نکته مهم توجه کنید که : صبور باشید و منتظر نتیجه سریع نباشید . طبق معمول کار کنید و به خاطر داشته باشید که سئو یک فرآیند مداوم و مستمر است . نحوه ایجاد بک لینک رایگان در ابتدا بسیار پیچیده به نظر می رسد . اما هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، آسان تر و راحت تر خواهد شد .

ساخت بک لینک رایگان و همچنین تهیه لیستی از بک لینک های بدون پرداخت هزینه کار آسانی نیست . بکلینک های رایگان ایرانی و خارجی زیادی وجود دارد . برای ساخت بک لینک باید از هر دو وبسایت های ایرانی و خارجی استفاده کنید .

البته استفاده از لینک های قوی و ساخت بک لینکهای با کیفیت بسیار مهم است و نباید از آن غافل شد . به این نکته توجه کنید، اگرچه بک لینک ها رایگان می باشند، اما به این مفهوم نیستند که وب سایت ها و لینک های بی کیفیتی هستند .

نکته کلیدی اینکه، هرگز از همه لینک ها یکجا استفاده نکنید . توصیه می شود که به تدریج و طی برنامه  ای منظم لینک ها را بسازید . وقتی لیستی از سایت ها برای بک لینک های رایگان پیدا کردید، لینک ها را روزانه و گهگاهی انجام دهید تا طبیعی به نظر برسند . مواظب باشید در گوگل و موتورهای جستجو ایجاد شک و شبهه نکنید .

از لیست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان که در اختیارتان قرار می گیرد، به مرور زمان لینک سازی کنید . همه چیز در سئو به استراتژی درست مربوط می شود . بنابراین بهتر است یک استراتژی خوب برای ایجاد بک لینک شناسایی کنید . نکته جالب اینکه پول در آوردن با کوتاه کننده لینک هم میسر است .

تعریف کوتاه کننده لینک

قبل از پرداختن به فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی به معرفی کوتاه کننده لینک پرداخته می شود . طول لینک یا URL یکی از اصول مهم در سئو سایت است و هرچه طول لینک سایت کوتاه تر باشد بهتر است . ضمن اینکه تبلیغات آن ساده تر انجام می‎شود و هزینه کمتری دارد . اگر آدرس سایت تان طولانی است می توانید برای کوتاه کردن آدرس، از سرویس های کوتاه کننده لینک به صورت رایگان استفاده کنید .

لینک یا URL ، آدرس اینترنتی سایت است که می‎تواند طول های مختلفی داشته باشد . اما کوتاه کردن لینک هر وب سایت به پیروی از قوانین خاصی نیاز دارد . یعنی طول لینک نباید از یک مقدار معین شده بیشتر یا کمتر باشد . لینک طولانی می تواند تاثیر منفی روی سئو وبسایت بگذارد .

کوتاه کننده لینک یک سرویسی است که به کمک آن می‎توانید طول لینک سایت خودتان را کوتاه کنید . زمانی که کاربران روی این لینک کوتاه کلیک می کنند به سایت شما هدایت می‎شوند . لذا یک ابزار بسیار کاربردی برای اشتراک گذاری لینک های مفید و مشخص در دنیای اینترنت و شبکه های  اجتماعی است . این لینکها معمولا دارای ترکیبی از حروف و اعداد هستند .

برای این کار کافی است لینک خودتان را به سرویس های کوتاه کننده لینک دهید و آنها شکل کوتاه شده لینک را تحویل می‌دهند . این ابزار، سرویس آنلاینی است که به آن آدرس بلند صفحه وبسایت داده می‌شود و آن را به یک URL با کاراکترهای کمتر تبدیل می‌کند . به عبارت دیگر لینک را کوتاه و ساده می‌کند . مزیت لینک کوتاه این است که فضای کمتری را در مقایسه با URL بلند اشغال می‌کند .

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

اهمیت و ضرورت کوتاه کننده لینک

استفاده از کاراکترهای کمتر در هنگام به کار بردن متن در مکانی که محدودیت در تعداد کاراکترها وجود دارد، مهم است . ارائه لینک به وب سایت‌های دیگر می‌تواند یک منبع فوق‌العاده مفیدی برای به اشتراک گذاری محتوا با دوستان و مخاطبان باشد . همچنین کوتاه کردن لینک به دلیل راحتی در اشتراک‌گذاری آن، می‌تواند تأثیر مثبت در سئو داشته باشد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  آموزش لینک بیلدینگ

از لحاظ سئو هر اندازه که طول لینک و URL وب سایت کوتاه تر باشد، برای سئو سایت بهتر و تاثیرگذارتر است . یکی از دلایل این است که اشتراک گذاری لینک‌های کوتاه بسیار ساده تر از لینک‌های بلند است . در صورتی که بخواهید سایت خود را تبلیغ کنید و URL آن را در صفحات دیگر به اشتراک بگذارید، هرچه طول لینک آن کوتاه تر باشد، بهتر است . ضمن اینکه می توان به تاثیر ایجاد بک لینک های خوب از این طریق هم امیدوار بود .

در دنیای دیجیتال، سرعت از اهمیت زیادی برخورداراست . بنابراین هر چه طول لینک شما کوتاه تر باشد و از یکی از سرویس‌های کوتاه کننده لینک استفاده کنید، برای نوشتن آدرس سایت و یا ارسال آن توسط ایمیل و پیامک، زمان و انرژی کمتری صرف می‎شود . اطمینان کنید این مساله می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سئوی سایت و میزان بازدید از آن داشته باشد .

بیشتر وب سایت ها دارای محدودیت در تعداد کاراکتر هستند . مزیت استفاده از کوتاه کننده لینک این است که می‌توانید تعداد کلیک بر روی لینک ها را هم شمارش کنید . استفاده از سرویس‌های کوتاه کننده لینک کاملا رایگان است . می توانید بدون پرداخت هزینه آدرس اینترنتی سایت خود را کوتاه کنید و آن را در سایت‌‌های دیگر به اشتراک بگذارید . یکی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از کوتاه کننده ها، عدم نمایش لینک بلند و واقعی به کاربران می‎باشد .

مزایای استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک

استفاده از لینک کوتاه می‎تواند کمک زیادی به کسب و کارهای اینترنتی کند . ضمن اینکه استفاده از سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان بوده و تاثیر فراوانی در روند رشد برند خواهد داشت . برخی از مزایای استفاده از کوتاه کننده های لینک عبارتند از :

۱- استفاده آسان تر در صفحات شبکه های اجتماعی

بیشتر وب سایت ها فعالیت های خود را علاوه بر گوگل و موتورهای جستجو، در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام و یوتیوب نیز متمرکز کرده اند . برای ارتقا سئو و افزایش بازدید باید لینک هر کدام از صفحات و محتواها را در این شبکه های اجتماعی پرطرفدار گذاشت .

اگر لینک وب سایت تان طولانی باشد، گذاشتن یک آدرس طولانی در بیو هم فضای زیادی می‎گیرد و هم روی زیبایی صفحه تاثیر منفی می گذارد . لذا می ‌توانید با بهره گیری از یک سرویس کوتاه کننده ، لینک صفحه اینترنتی خود را کوتاه کرده و آدرس کوتاه شده را در صفحات اجتماعی قرار دهید .

۲- استفاده از لینک‌های کوتاه شده متناسب با سلیقه

انتخاب آدرس کوتاه شده منطبق با سلیقه شما، یکی دیگر از مزایای استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک است . این آدرس می تواند با آدرس واقعی سایت شما متفاوت باشد . لازم به ذکر است آدرس کوتاه شده باید غیر تکراری و یونیک باشد  .

در واقع استفاده از آدرس ، کاملا انتخابی و طبق سلیقه خودتان می شود . هنگام کوتاه کردن لینک ها به صورت اختیاری می توانید آدرس لینک تولید شده را خودتان انتخاب کنید . این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا آدرسی مرتبط با موضوع لینک انتخاب نمایید .

۳- استفاده آسان تر در پیامک های تبلیغاتی و ایمیل مارکتینگ

با استفاده از ایمیل مارکتینگ و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‎توانید مخاطبان خود را چند برابر کنید . سرویس های زیادی با دریافت هزینه هایی مناسب، تبلیغات شما را برای گروه‌های هدف تان ایمیل می‎کنند . همچنین می توانید از طریق پیامک برای آنها ارسال کنید، بنابراین تبلیغات شما بیشتر و بهتر دیده می‎شود .

بسیاری از ایمیل‌ها حاوی لینک‌های طولانی هستند که خواندن آنها مشکل است . داشتن URL طولانی، غیر ضروری است . هدف ایمیل کوتاه بودن است و اینکه پیام را به روشنی بیان کند . بنابراین لینک را می‌توان با کوتاه کردن زیباتر و ساده‌تر کرد .

بهره گیری از این روش تبلیغات مثل هر روش بازاریابی نیازمند توجه به اصول و قواعدی است که عدم توجه به آنها موجب کاهش میزان بازدهی می‎شود . استفاده از لینک‌های کوتاه یکی از این اصول است . اگر آدرس اینترنتی وب سایت تان طولانی است، قبل از ایمیل مارکتینگ یا تبلیغ به وسیله پیامک، با استفاده از سرویس های کوتاه کننده لینک، آن را کوتاه و بهینه نمایید .

۴- استفاده از لینک‌های کوتاه شده برای بازاریابی آفلاین

تاثیر بیشتر و ملموس تر روی بازاریابی آفلاین است . به عبارتی، یک نمونه عالی استفاده از لینک‌های کوتاه شده در بازاریابی آفلاین است . لینک‌های کوتاه به راحتی به خاطر سپرده می‌شوند و فضای کمتری را می‌گیرند . کوتاه بودن و ساده بودن یکی از اصول مهم برای انتخاب نام هر کسب و کار است . این مساله درباره URL و لینک سایت ها نیز قابل استفاده است . هرچه آدرس سایت کوتاه تر باشد، به خاطر سپردن آن نیز ساده تر است و بازاریابی آفلاین آن نیز با سرعت و کیفیت بهتری انجام می‎شود .

۵- لینک کوتاه بدون تاریخ انقضا

معمولا این لینک های کوتاه شده ، دائمی و همیشگی هستند . در نتیجه کاربران بدون نگرانی از منقضی شدن لینکها می توانند لینک های خود را کوتاه کرده و برای همیشه از آن ها استفاده کنند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای رپورتاژ آگهی

۶- تاثیر در سئو

لینک های کوتاه دارای تاثیر مثبت در سئو هستند . زیرا به اشتراک گذاری آن ها بسیار راحت تر از لینک های طولانی است . این مزیت مهم یکی از اهداف سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان از طرف وبمستران می باشد .

۷- استفاده مداوم از سرویس ها

برای استفاده از هر سرویس نیاز است پس از هر دوره زمانی، سرویس خود را شارژ کنید که معمولا همراه با هزینه است . اما بهره گیری از سرویس‌های کوتاه کننده لینک رایگان است . استفاده از این سرویس‌ها دائمی بوده و به تمدید و یا شارژ مجدد نیازی ندارد .

۸- سایر مزایای کوتاه کردن لینک ها :

– صرفه جویی در زمان و وقت به دلیل کوتاه بودن آدرس برای نوشتن آدرس یا ارسال در پیامک .

– امکان دریافت گزارش دقیق از جزئیات بازدیدکنندگان لینک .

– رایگان و مجانی بودن .

– امکان کسب درآمد از لینک های کوتاه و دریافت درآمد به ازای هر بازدیدکننده از لینک کوتاه در برخی سرویس دهنده ها . البته اگر با هدف کسب درآمد اینترنتی اقدام می کنید باید به تمام جوانب مزایای کسب درآمد از کوتاه کننده لینک و همچنین معایب کسب درآمد کوتاه کننده لینک توجه کنید .

– نمایش ندادن لینک واقعی به کاربران و تهییج آنها به کلیک کردن و مشاهده وب سایت .

لیست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

همان طور که در بالا اشاره شد ، یکی از راههای گرفتن بک لینک رایگان استفاده از سایت های کوتاه کننده است . به ویژه اگر قصد لینک سازی لایه ای و ساخت پی ان را دارید این سایت های کوتاه کننده بسیار کاربردی هستند . شیوه عمل وب سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان هم جالب است . وبسایت های کوتاه کننده ، لینک اصلی را ریدایرکت ۳۰۱ می کنند بنابراین تمامی اعتبار را به لینک شما انتقال می دهند . توجه کنید که، سایت های کوتاه کننده خارجی ، آتوریتی بالایی دارند اما سایت های ایرانی خوبی هم در این زمینه وجود دارد . به عنوان یک پیشنهاد حتما در لینک سازی های کسب و کارتان، از سایت های کوتاه کننده لینک استفاده کنید .

می توانید در لینک سازی که در سیستم های وبلاگ دهی انجام می دهید گاهی به جای لینک مستقیم به سایت خودتان، از این لینک های کوتاه استفاده کنید . با انجام این کار لینک سازی شما هم طبیعی تر می شود . البته لازم نیست همیشه از این لینک های کوتاه استفاده کنید و به عنوان یک روش لینک سازی می توانید گاهی اوقات از آن استفاده کنید .

برخی از مهم ترین سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان عبارتند از :

http://bit.ly

http://bit.do

http://u.to

http://gg.gg

http://shorte.st

http://shorturl.at

http://gestyy.com

https://tinyurl.com

https://shorturl.com

https://clck.ru

https://bitly.su

http://shorl.com

https://goo.su

http://0rz.tw

http://cutt.u

https://1da.ir

https://rizy.ir

https://zaya.io

https://yun.ir

https://bitn.ir

https://nurl.ir

https://b2n.ir

https://llink.ir

https://air.ir

https://fi9.ir

https://plink.ir

http://opizo.com

https://bitly.com

https://cutt.ly

https://ow.ly

http://bit.do

https://is.gd

http://v.ht

مجموعه بالا ، فهرستی از وب سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی رایگان و در عین حال عالی هستند . این لیست مخصوصا جهت استفاده برای لینک سازی لایه ای و ساخت اصولی بک لینک کاربرد فراوانی دارند .

سخن پایانی سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

مجموع سایت های کوتاه کننده لینک فرصت مناسبی برایتان فراهم می کنند تا با کمک آن ها بتوانید تغییرات مثبت و خوبی در پروفایل بک لینک سازی خود ایجاد کنید . نوع ریدایرکت آن ها از نوع ۳۰۱ است که موجب می شود تمام اعتبار و ارزش سایت منتقل شود .

این وب سایت ها جدا از فایده بک لینک سازی، بسیار کاربردی هم هستند . می توانید با کوتاه کردن لینک های مد نظر خودتان و ایجاد نسخه کوتاه شده، به راحتی آن ها را به اشتراک بگذارید و ورودی های جدید نیز دریافت کنید . لذا پیشنهاد می شود که در لینک سازی هایتان حتما از لینک های کوتاه شده استفاده کنید .

استفاده از این سرویس‌ها بسیار آسان است.  ضمن اینکه استفاده از لینک های کوتاه برای سایت تان مزایای زیادی دارد . در زمینه سئو، از لحاظ هزینه و تبلیغات بسیار سودمند هستند . البته در استفاده از کوتاه کننده لینک Link Shortener دقت کنید . گاهی زیاده روی و استفاده دائمی از این بک لینک‌ها ممکن است که موجب پنالتی شدن توسط گوگل ‌شود و اعتبار کمتری را به سایت تان منتقل ‌کند . اما در بک لینک‌هایی که احتمال می‌دهید خطرناک باشند از این کوتاه کننده‌ها استفاده کنید .

نکته مهم و آخر درباره وبسایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی ، ریدایرکت آن است که باید از نوع ریدایرکت ۳۰۱ باشد تا اعتبار آن انتقال شود . البته در نظر داشته باشید این نوع ساخت بک لینک قرار نیست جادو کند و تغییرات بنیادی شگرف ایجاد کند . اما به گوگل سیگنالی ارسال می‌کند که برای سئو سایت مفید است .

مطلب پیشنهادی

سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی , نحوه لینک سازی در سایت های پرسش و پاسخ , بک لینک گرفتن

فهرست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

با وجود تغییرات اساسی در الگوریتم های گوگل بک لینک هنوز تاثیرگذار است . یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.