معرفی وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان

وبمستران و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می توانند علاوه بر گرفتن بک لینک از وبلاگهای فارسی به وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان هم توجه کنند . گرفتن بک لینک رایگان از بلاگ های خارجی علاوه بر بهبود سئو و رشد ترافیک سایت در درازمدت ، موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی و رشد کسب و کارهای آنلاین می شود . نکته جالب اینکه خود لینک سازی و فروش بک لینک هم یکی از شیوه های کسب درآمد از اینترنت است .

خوبی بک لینک گرفتن از بلاگ های خارجی این است که هیچ هزینه ای نکرده و در درازمدت موجب ارتقا و استمرار کسب و کارتان می شود . اگر قصد لینک سازی حرفه ای در سایت های خارجی را دارید بعد از عضویت در آنها باید محتوای مناسب و تخصصی تولید کنید تا لینک بیلدینگ ارگانیک اتفاق بیفتد .

در لیست وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان به تعدادی از وبلاگ های معروف فارسی زبان اشاره شد . در این مقاله سایت پول یابی به دلیل اهمیت لینک سازی ، فهرستی از وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان معرفی می شود . امیدوارم مورد استفاده صاحبان کسب و کار اینترنتی قرار گیرد .

مزایای بک لینک از وبلاگ های خارجی

در آغاز ممکن است این سوال مطرح شود که آیا وبلاگ های خارجی برای وبسایت های فارسی مناسب می باشند . با توجه به شواهد و قرائن ، جواب این سوال مثبت می باشد . البته جایگاه رفیع و تاثیرگذاری بک لینک های ایرانی به این دلیل می باشد که میزان تراست و اعتماد گوگل را خیلی بالا می برد . با این حال، اگرچه وبلاگ های فارسی زبان یا ایرانی به دلیل تناسب زبان نوشتاری اهمیت دارند ولی چیزی از اهمیت و جایگاه وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان کم نمی کند .

برای افزایش کسب درآمد از اینترنت و رشد وب سایت نباید فقط به یک یا دو منبع برای بک لینگ گرفتن اکتفا کرد . به عبارتی لزوما نباید تنها در منابع فارسی برای وبسایت های فارسی زبان لینک سازی انجام شود . بلکه انتخاب منابع متنوع با شرایط مختلف و زبان های مختلف نیز می تواند در طبیعی سازی فرایند بک لینک سازی نقش زیادی داشته باشد .

مورد دیگر اینکه، تنوع امکانات و کثرت وبلاگ های خارجی بسیار بیشتر بوده و دست وبمستران را برای لینک سازی باز می گذارد . مجموعه وبلاگ های خارجی بستر فوق العاده و متنوعی برای بک لینک سازی رایگان در اختیارتان قرار می دهند . با وجود تنوع لینک سازی به کمک وبلاگهای خارجی می توانید ارزش و اعتبار خوبی برای کسب و کارتان به دست آورید .

مزیت بعدی اینکه ، وبلاگ های خارجی عموما از آتوریتی بالایی برخوردار هستند و به صاحبان سایت های ایرانی کمک می کنند تا پروفایل بک لینک خود را بیش از پیش قوی تر کنند . با کمک مجموعه وبلاگ های خارجی برای لینک سازی می توانید رتبه های بهتری در نتایج موتور های جست و جو و به خصوص موتور جستجوی گوگل کسب کنید .

وبلاگ های خارجی برای لینک سازی , بک لینک رایگان , بهترین وبلاگ های خارجی

اهمیت لینک سازی رایگان از وبلاگ خارجی

در بالا به مواردی از مزایا و جایگاه وبلاگ های خارجی برای گرفتن بک لینک ارزان یا لینک سازی رایگان اشاره شد . توجه کنید در این نوع وبلاگ ها بازار انتشار محتواهای تخصصی و یونیک بسیار داغ است و این بلاگ ها به دلیل امکانات خوب ، محتواهای تولید شده تولید کاربران را بهتر سئو می کنند . مدیران کسب و کارها می توانند بخشی از محتوای پرطرفدار سایت خود را در آنها منتشر کرده و نتایج شگفت انگیز را در درازمدت مشاهده کنند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ضرورت بخش وبلاگ برای سایت

معمولا اکثر سایت های خارجی معرفی شده در این مقاله سایت پول یابی دارای دامین اتوریتی و ارزش بالایی می باشند . با ساخت بک لینک در آنها می توانید اعتبار و ارزش زیادی را به وب سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان منتقل کنید . توجه کنید که این کار ضمن بهبود سریع رتبه سایت تان ، موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی خواهد شد . طبیعی است که همه مدیران سایت ها به دنبال کسب درآمد از اینترنت و پایداری کسب و کار اینترنتی خود باشند لذا لینک سازی در این وبلاگ ها توصیه می شود

معمولا با رعایت اصول اولیه لینک سازی می توانید بهترین و قدرتمندترین بک لینک های رایگان خارجی را از این وبلاگ ها بگیرید . تنوع بالا در وبلاگ های خارجی دست مدیران کسب و کارهای اینترنتی و صاحبان سایت ها را کاملا باز می گذارد . ضمن اینکه رایگان بودن لینک سازی یک مزیت مضاعف برای کسب و کارهای اینترنتی با سرمایه کم است . به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا رفتن هزینه نگهداری وب سایت و فروشگاهها، بیشتر وبمستران با کمبود سرمایه مواجه هستند و ممکن است نتوانند سرمایه لازم برای بک لینک سازی پولی را داشته باشند . لذا استفاده از وبلاگ های خارجی برای لینک سازی می تواند گزینه مناسبی باشد .

ارزش لینک سازی رایگان در سئو

فارغ از اهمیت بک لینک سازی ، این سوال مطرح می شود آیا بک لینک رایگان ارزشی در سئو دارد . پاسخ به این سوال بدون هیچ گونه شک و تردیدی کاملا مثبت می باشد . درست است که بسیاری از بک لینک های رایگان نوفالو هستند و ارزش زیادی به سایت منتقل نمی کنند ولی در روند رشد و پیشرفت یک وب سایت ، لینک های نوفالو هم نیاز می باشند .

نکته ای که بسیاری از آن غافل هستند این است که در استراتژی اصولی و قوی سئو که برای سایت یا مجموعه ای از سایت ها می چینند به بک لینک های نوفالو هم احتیاج است . دلیلش این است که می خواهند فرآیند اجرای سئو سایت را کاملا طبیعی جلوه دهند تا بتوانند به نتایج درخشان مدنظرشان برسید .

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد این است که در بعضی مواقع شاید برخی از بک لینک ها به ارتقای سایت کمک نکنند و آنچنان ارزش مشخصی به سایت ندهند اما ضرری هم ندارند . لذا شناخت بک لینک اهمیت پیدا می کند . این نوع بکلینک ها مثل خیلی از بک لینک های پروفایلی و یا بعضا فرومی که در نهایت وجود داشتن شان بهتر از وجود نداشتن شان است .

از طرفی هزینه خرید بک لینک زیاد بوده و اگر بخواهید با آژانس‌ها و شرکت های سئو همکاری کنید، باید هزینه زیادی بابت لینک سازی پرداخت کنید . در نتیجه اگر بودجه مناسبی داشته باشید، خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی تکنیک و روش خوب و ساده ای محسوب می شود . اما اگر بودجه کافی ندارید و در عوض زمان و تجربه قابل توجهی دارید، بک لینک های رایگان از جمله وبلاگ های خارجی برای لینک سازی برایتان گزینه متعادل تر و رویکردی منطقی تر خواهد بود .

فهرست وبلاگ های خارجی برای لینک سازی

در تمام این وبلاگ های خارجی برای لینک سازی که معرفی می شود، می توانید پس از ثبت نام ، به صورت رایگان بک لینک سازی کنید . ثبت نام و چگونگی ساخت بک لینک در آن ها بسیار آسان بوده و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  بک لینک ارزان

تلاش شده تا بهترین و برترین وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان معرفی شود . این وبلاگ ها تست شده و تا زمان انتشار مقاله ، به روز بوده ولی ممکن است به مرور زمان تغییر سیاست داده یا سخت گیری هایی را برای تولید محتوا و لینک سازی اعمال کنند . علاوه بر این ممکن است که در ایران به دلایل متعدد مشمول قانون فیلترینگ شده و مسدود شوند . این موارد را در لینک سازی لحاظ کرده و اقدام به کار کنید . برخی از مهم ترین وبلاگ های خارجی برای لینک سازی رایگان عبارتند از :

https://blog.com

https://blogspot.com

https://allmyblog.com

https://sosblogs.com

https://creerunblog.fr

https://blog.af

https://blog.co.uk

https://space-blogs.com

https://bloggles.info

https://webself.net

https://eklablog.com

https://hatenablog.com

https://doodlekit.com

https://launch.joomla.org

https://blogsayfasi.com

https://wikidot.com

https://blog.fc2.com

https://estranky.sk

https://altervista.org

https://over-blog.com

https://webnode.com

https://webs.com

https://emyspot.com

https://e-monsite.com

https://site123.me

https://weebly.com

https://wordpress.com

https://blogger.com

https://centerblog.net

https://blog4ever.com

https://webself.net

https://jimdo.com

https://zoho.com

https://sites.google.com

https://yola.com

https://weebly.com

https://wix.com

https://webs.com

https://puzl.com

https://arwebo.com

https://fitnell.com

https://diowebhost.com

https://full-design.com

https://pages10.com

https://blogs-service.com

https://bluxeblog.com

https://mpeblog.com

https://articlesblogger.com

https://blogerus.com

https://bloggin-ads.com

https://blogpostie.com

https://blogprodesign.com

https://designertoblog.com

https://ezblogz.com

https://affiliatblogger.com

https://tinyblogging.com

https://thezenweb.com

https://blogminds.com

https://suomiblog.com

https://blogzet.com

https://tribunablog.com

https://blogolize.com

https://ampblogs.com

https://targetblogs.com

https://newsbloger.com

https://spintheblog.com

https://blogofchange.com

https://blog-mall.com

https://webdesign96.com

https://59bloggers.com

https://webbuzzfeed.com

https://theideasblog.com

https://slypage.com

https://kylieblog.com

https://howeweb.com

https://frewwebs.com

https://idblogz.com

https://dgbloggers.com

https://blogolenta.com

https://jaiblogs.com

https://blogripley.com

https://blog2news.com

https://aboutyoublog.com

https://review-blogger.com

https://post-blogs.com

https://mybloglicious.com

https://link4blogs.com

https://ivasdesign.com

https://educationalimpactblog.com

https://designi1.com

https://blogstival.com

https://imblogs.net

https://look4blog.com

https://blogzag.com

https://bloginwi.com

https://digiblogbox.com

https://yomoblog.com

https://theobloggers.com

https://ttblogs.com

سخن پایانی وبلاگ های خارجی برای لینک سازی

از زمان پیدایش سئو ، یکی از محبوب ترین روشها برای افزایش بازدید سایت لینک سازی بود . لینک سازی به دو روش داخلی و خارجی صورت می گیرد . لینک سازی داخلی در صفحات خود سایت انجام می شود و از یک صفحه به صفحه دیگری در همان دامنه لینک می دهند . اما لینک سازی خارجی با هدف ثبت بکلینک انجام می شود که موجب افزایش ورودی سایت و در نهایت اعتبار سایت خواهد شد . به این فرایند دریافت لینک از سایتهای دیگر به سایت شما لینک بیلدینگ می گویند .

چشم انداز بهینه سازی و لینک سازی همیشه در حال تغییر است و امروزه ایجاد لینکهای خوب و باکیفیت بسیار اهمیت دارد . اگر کسب و کار اینترنتی دارید باید با مفهوم لینک سازی به خوبی آشنا باشید و به بهترین نحو از لینک سازی برای کسب و کارتان استفاده کنید . توجه به مقوله لینک سازی برای کسب و کارها اهمیت ویژه ای دارد و کارشناسان تاثیر بک لینک در کسب درآمد اینترنتی را غیرقابل انکار می دانند .

تجربه نشان داده سایت هایی که بک لینک های طبیعی بیشتری دارند و در کنار آن محتوای خوب، جامع و مستمر تولید می کنند رتبه بسیار خوبی در موتورهای جستجو کسب می کنند . لذا استفاده از وبلاگ های خارجی می تواند بستر مناسبی برای بک لینک سازی رایگان باشد .

نکته آخر وبلاگ های خارجی برای لینک سازی اینکه، معمولا این وبلاگها از آتوریتی بالایی برخوردار بوده و کمک می کنند تا بکلینک خود را قوی تر کنید . به کمک آنها می توانید رتبه های بهتری در نتایج موتور های جست و جو و به خصوص گوگل کسب کنید . در این نوع وبلاگ ها بازار انتشار محتوا داغ است و می توانید بخشی از محتوای پر طرفدار سایت خود را در آنها منتشر کرده و منتظر نتایج خوبش باشید .

مطلب پیشنهادی

سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی , نحوه لینک سازی در سایت های پرسش و پاسخ , بک لینک گرفتن

فهرست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

با وجود تغییرات اساسی در الگوریتم های گوگل بک لینک هنوز تاثیرگذار است . یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.