اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی با تمام معایب و محاسن، هنوز یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی اینترنتی می باشد . تاثیر گذاری و اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی زمانی بیشتر روشن می شود که سایت های بزرگ و مرجعی مثل گوگل و بینگ تبلیغاتشان را بر این شیوه قرار داده و موجب توسعه کسب و کار اینترنتی زیادی شده اند.

تبلیغات کلیکی اگر اصولی باشد موجب افزایش درآمد شده و اگر بدون دانش باشد موجب هدر رفتن سرمایه و بازاریابی بدون سود و بازگشت سرمایه می شود. به دلیل اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی، قصد دارم تا در سایت بازاریابی این شیوه کسب درآمد اینترنتی را شرح دهم. ( نگاه کنید به مقاله : راههای افزایش درآمد از تبلیغات کلیکی )

اهمیت کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی ppc یا pay per Click از روش های قدیمی تبلیغات اینترنتی پر طرفدار است که به سفارش دهندگان تبلیغ این امکان را می دهد تا سایت و یا وبلاگ خود را از طرق مختلف به دیگران معرفی کنند و از این طریق محصول و یا خدمات خود را بفروشند و یا اقدام به کسب بازدید و یا افزایش ترافیک برای سایت خود کنند.

معروف ترین نوع تبلیغات کلیکی در مورد گوگل Google  و بینگ Bing  است که سایت ها با سفارش این نوع تبلیغ در بخش های مختلف موتورهای جستجو به نمایش در می آیند. در حقیقت تبلیغات کلیکی موجب تحقق نیمی از بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) می شود. در تبلیغات کلیکی به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات ، هزینه پرداخت می شود.

کسب درآمد با تبلیغات کلیکی ، تبلیغات کلیکی ، کسب پول با کلیک

ویژگی تبلیغات کلیکی

انجام تبلیغات کلیکی با رعایت نکات کلیدی آن، می تواند برای هر کسب و کاری سودمند باشد به شرطی که قواعد آن را درست رعایت کنید. به طور طبیعی هزینه کردن در این روش تبلیغاتی متفاوت از دیگر روش ها بوده  و پرداخت پول یا هزینه، بر اساس تعداد کلیک کاربران بر روی بنرها و یا لینک ها محاسبه می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد از ایران پاپ آپ

برای موفقیت در این نوع تبلیغات، اصل مهم این است که باید با یک سری از کلمات آشنا شوید. اگر سایر روش های بازاریابی اینترنتی برای کسب رتبه طبیعی، تدریجا به سایتتان کمک می کند، به صرفه ترین شیوه برای جلب نظر مخاطب هدف می تواند با تبیغات کلیکی اتفاق بیفتد.

شکل نمایش تبلیغات کلیکی

در موتورهای جستجو به ویژه گوگل، وقتی کاربری یک متن ، کلمه و یا اصطلاحی را تایپ می کند و یا قصد بازدید از سایتی را دارد که محتوای آن مرتبط با کلمات کلیدی تبلیغ می باشد ممکن است که تبلیغات کلیکی ppc نمایش داده شود. در موتورهای جستجو به ویژه گوگل، تبلیغات کلیکی معمولا در سمت راست نتایج جستجو به نمایش در می آید.

این شیوه نمایش در موتورهای جستجو، بهترین شیوه نمایش و تاثیر گذار ترین روش تبلیغاتی می باشد. در سایر سایت های تبلیغات کلیکی، معمولا و یا ممکن است تبلیغات کلیکی در مکانی که صاحب و یا طراح سایت تشخیص می دهد و به نظر می رسد که بیشتر به سود سایت و تبلیغ دهنده باشد نمایش داده شود.

سخن پایانی کسب درآمد با تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی اگر درست و حساب شده و با رعایت قواعد آن استفاده شود تاثیرگذاری مناسبی داشته و موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود. نمونه بسیار عالی تبلیغات کلیکی توسط موتورهای جستجوی گوگل و بینگ استفاده می شود و کارایی بسیار بالایی دارد و کسب درآمد بالایی هم برای صاحبان سایت های تبلیغ دهنده به همراه دارد.

این تبلیغات هدفمند و هوشمندانه بوده و بر اساس کلمات کلیدی انتخاب شده توسط مدیر سایت تبلیغ دهنده نمایش داده می شود لذا دارای کارایی بالا و موجب افزایش کسب درآمد اینترنتی می شود . به طور کلی اگر تبلیغات کلیکی هدفمند انتخاب شود موجب بازگشت سرمایه و در نهایت افزایش درآمد خواهد شد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  تبلیغات پاپ آپ Pop-up

مطلب پیشنهادی

جذب زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه گیری رایگان ، آموزش گرفتن زیرمجموعه مستیقیم و اجاره ای

روش های جذب زیرمجموعه مستقیم

یکی از استراتژی های مهم در کسب درآمد از اینترنت از طریق تبلیغات کلیکی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.