راههای کسب درآمد در خواب

آموزش و ترفندهای کسب و کار در خواب

از هر طریقی که تصور کنید می توانید پول به دست بیارید کافیست تا نگاه خودتان را به اشتغال و درآمد عوض کنید . حتما تبلیغات آموزش زبان انگلیسی در خواب را شنیده اید حالا من می گویم که در خواب و رویا هم می توانید پول به دست بیارید. راههای مختلفی برای کسب درآمد در خواب وجود دارد که در اینجا پنج روش کاملا کاربردی را برایتان شرح می دهم:

۱- راه اندازی یک سایت :

در بحث مشاوره تبلیغات اینترنتی شاید بتوان گفت که راحت ترین راه برای درآمد زایی راه اندازی سایت شخصی شماست. این کار تنها چند دقیقه وقت شما را می گیرد و هزینه بسیار کمی برای شما دارد. لازم است فقط یک هاست و یک دامنه بخرید و را شروع کنید.

مثل این:

بعد از این مرحله شروع کنید به تولید محتواهایی جذاب که مردم به خواندن و اشتراک گذاری آن تمایل داشته باشند. برای مثال اگر شما باریستا و یا آشپز هستید در مورد غذاها و مواد غذایی و شیوه ی طبخ آن ها، اطلاعات جدید و جالبی به مخاطب بدهید.

مطمئن شوید موضوعات انتخابی شما جذاب باشد.برای اطمینان از این کار از مشاوره تبلیغات اینترنتی کمک بگیرید.

بعد از اینکه شما تعدادی فالوور کسب کردید می توانید از روش های زیر کسب درآمد کنید :

کسب درآمد در خواب

گرفتن کمیسیون بابت آشنایی :

می توانید محصولات یا خدمات دیگران را روی سایت خود قرار دهید. فقط مطمئن شوید که هر چیزی روی سایت شما قرار می گیرد مربوط به حوزه محتوایی سایت شما باشد. برای مثال اگر وبلاگ شما در مورد آشپزی است، لوازم و خدماتی که مربوط به آشپزی است در سایت شما جا دارد و شما می توانید شرایطی را فراهم کنید تا بعد از هر کلیک

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه نوشتن مقاله برای کسب درآمد از اینترنت

بر روی محصول و اقدام به خرید آن، مقداری کمیسیون به حساب شما وارد شود.

گرفتن تبلیغات :

اگر سایت شما ترافیک بالایی دارد می توانید از طریق قرار دادن تبلیغات محصولات و خدمات وابسته درآمد داشته باشید. ممکن است برای شروع درآمد شما کم باشد اما در نهایت درآمد خوبی نصیبتان می شود. فقط سایت شما باید با کیفیت باشد و در ارتقا آن از مشاوره تبلیغات اینترنتی استفاده کرده باشد.

کسب درآمد در خواب

پیدا کردن اسپانسر :

گرفتن اسپانسر کمی متفاوت تر از تبلیغات و فروش در سایت است. در اسپانسر شیپی معمولا نام و یا لوگوی اسپانسر در بالا یا پایین محتوای مربوطه قرار می گیرد که می توانید از این طریق هم درآمد زایی داشته باشید.

۲-اطلاعات محصول خود را بفروشید :

اگر شما در مورد چیزی اطلاعات و دانش خوبی می توانید کتاب الکترونیکی، ویدیو تولید کرده و آن ها را روی سایت خود بفروشید. ممکن است در اوایل کار در جهت ساخت و بازاریابی محتوایتان کار کنید. اما مطمئنا پس از مدتی فقط به جمع آوری درآمد حاصله خواهید پرداخت.

۳-ایجاد حق امتیاز :

اگر شما یک نویسنده، شاعر، موزیسین و… با استعداد و هلاف هستید می توانید حق امتیاز کار خود را به دست بیاورید. به بیان دیگر با استفاده از در اختیار قرار دادن تجربه ها و متدهای شخصی خود درآمد زایی کنید.

۴-ایجاد یک انجمن :

اگر خود را به عنوان یک فرد معتبر ثابت کنید، می توانید یک انجمن راه اندازی کنید و ماهانه برای تولید محتوایی که انجام می دهید از اعضای انجمنتان هزینه دریافت کنید. برای مثال می توانید برای انجام مشاوره تبلیغات اینترنتی یک انجمن زده و در مورد همین موضوع برای اعضایتان تولید محتوا کنید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایجاد شغل در اینترنت

۵-نصب یک Autoresponder  :

یکی دیگر از راه های درآمدزایی از طریق اینترنت استفاده از Autoresppnder درفروش سرویس ها، محصولات و انجمن هاست. این دقیقا جایی است که مردم آدرس ایمیل خود را وارد می کنند و پیام های شما را دریافت می کنند که می تواند حاوی هر چیزی از جمله محصول و یا خدمات و یا معرفی انجمن شما باشد. با پیگیری مستمر این برنامه تعداد همراه کنندگان شما در طول زمان زیاد خواهد شد.

کسب درآمد در خواب

اگر شما هم ایده ها و نظرهای جالب دارید در اختیار ما بگذارید .

اخبار و اطلاعیه های سایت پول یابی

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.