راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . حال اگر با این افراد درباره شیوه های کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی اعم از ریالی یا دلاری صحبت کنید به سختی باور می کنند . واقعیت این است که در دنیایی زندگی می کنیم که فناوری و علم حرف اول را زده و کسب و کارها بر بستر اینترنت رشد خیره کننده ای دارند .

پیشرفت چنان سریع است که افراد تنها با آنلاین بودن و صرف وقت در خانه و یا هرجای دیگر اقدام به کسب درآمد اینترنتی بالا می کنند . امروزه کسب درآمد از اینترنت چیزیست که کاملا فراگیر و همگانی شده و انکار آن نفی واقعیت مسلم و مشهود تلقی می شود . اینترنت یک فرصت شغلی ایده آل برای همه است که روش های زیادی برای کسب درآمد در آن وجود دارد .

در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا یکی از روش های جدید و مدرن، و در عین حال ساده یعنی کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی را معرفی کنم . امیدوارم مورد توجه علاقمندان به یادگیری شیوه های متنوع کسب درآمد از اینترنت قرار گیرد .

واقعیت کسب درآمد اینترنتی با مشاهده تبلیغات

ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که آیا کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی واقعیت دارد؟ جواب مثبت است . همان طور که در بالا اشاره شد علم و تکنولوژی با سرعت خیره کننده در حال پیشرفت است . برای زندگی در این شرایط نوین دو انتخاب بیشتر نداریم: اول اینکه با پیشرفت های علم همراه شویم تا همزمان با رشد علم به سمت جلو حرکت کنیم . دوم اینکه، سر جای خود توقف کرده و منتظر باشیم تا شاید موفق شویم یک کسب و کار سنتی و معمولی راه اندازی کنیم .

چه بخواهیم و چه نخواهیم رشد اینترنت و فناوری همه عرصه های زندگی، مخصوصا کسب و کارها را تحت تاثیر قرار داده است . هر چقدر هم که این اتفاق برایمان غیر قابل باور باشد اما کاملا حقیقی است . امروزه شیوه کسب درآمد فقط با دیدن تبلیغات اینترنتی ، به عنوان یکی از روش های جهانی کسب درآمد از اینترنت شناخته می شود .

به عبارتی ، افراد می توانند در اوقات فراغت شان ، زمانی که آنلاین هستند فقط با مشاهده چند تبلیغ ساده به کسب درآمد دلاری یا ریالی بپردازند . البته برای تحقق کسب درآمد با تبلیغات اینترنتی لازم است تا به یکی از سایت های کلیکی وارد شده و با کلیک روی هر تبلیغ مبلغی را دریافت کنند . به همین راحتی واقعیت کسب درآمد اینترنتی با مشاهده تبلیغات محقق می شود .

توجه کنید که دیدن تبلیغ و کسب درآمد اینترنتی بسیار آسان است . به طور کلی، کسب درآمد از طریق کلیک کردن بر روی تبلیغات یکی از قدیمی ترین روش های کسب درآمد از اینترنت بوده و سابقه طولانی دارد .

شناخت سایت های کلیکی

سایت های کلیکی یکی از روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات آنلاین هستند . این نوع وب سایت های معروف Paid To Click (با نام اختصاری PTC ) که از آن‌ها با نام سایت‌های کلیکی یاد می‌شود. این سایت ها، پلتفرم‌ها و بسترهای آنلاین هستند که در آن‌ها کاربران می‌توانند به راحتی از طریق کلیک برروی لینک‌‌ها و مشاهده تبلیغات کوتاه مدت، درآمد اینترنتی کسب کنند .

در تعریفی خلاصه و ساده، سایت های کلیکی به آن دسته از سایت‌ها گفته می‌شود که در آن عضو شده و بابت مشاهده تبلیغات شان، به شما پول پرداخت می‌کنند . در این فرایند کسب درآمد سه گروه وجود دارند که عبارتند از :

۱- آگهی دهنده و صاحب وب سایت که برای تبلیغ کردن پول می دهد .

۲- سایت های واسطی که تبلیغات اینترنتی را دریافت می کنند و آن را در معرض نمایش می گذارند .

۳- افرادی که با کلیک کردن بر روی این تبلیغات کسب درآمد اینترنتی می کنند .

توجه کنید سایت واسط بخشی از مبلغی را که از آگهی دهنده دریافت می کند، به عنوان حق الزحمه، برای خود برمی دارد . بقیه یا باقی مانده مبلغ را به افرادی که بر روی تبلیغات کلیک کرده اند، پرداخت می کند . در این رابطه سه جانبه تمام طرف ها منفعت می برند :

– میزان بازدید سایت آگهی دهنده افزایش پیدا می کند و رتبه آن در گوگل بالا می رود .

– سایت واسط سهم خود را برداشته و افرادی که بر روی آگهی کلیک کردند، درآمد اینترنتی خود را کسب می کنند .

روند کسب درآمد سایت های کلیکی

سایت های کلیکی Paid To Click یا PTC پلتفرم هایی هستند که لینک های تبلیغاتی زیادی در آن وجود دارد . کاربران با ورود به این سایت ها، فقط با کلیک روی لینک ها می توانند به کسب درآمد برسند . به زبان ساده تر با عضویت در سایت های کلیکی و مشاهده تبلیغاتی که در این سایت ها وجود دارد مبلغی را دریافت می کنند .

استفاده از سایت های کلیکی برای کاربران و شرکت ها بسیار ساده بوده، و یک روش عالی برای کسب درآمد با تبلیغات اینترنتی می باشد . این سایت ها در واقع یک نوع بازاریابی مدرن و اینترنتی محسوب می شوند .

روند کار سایت های کلیکی به این شکل است که سازمان ها و شرکت ها یک بنر یا ویدیوی تبلیغاتی خیلی کوتاه را در سایت قرار می دهند . کاربران به سایت وارد شده و روی این تبلیغ ها کلیک می کنند و علاوه بر کسب درآمد اینترنتی، با کسب و کار های مختلف آشنا می شوند .

کسب و کاری که تبلیغاتش را به سایت کلیکی می دهد، بابت هر کاربر که روی لینک تبلیغ کلیک می کند هزینه ای پرداخت می کند . این سایت ها محبوبیت زیادی داشته و کسب و کار ها ترجیح می دهند برای دیده شدن از خدمات شان استفاده کنند . البته هرچه سایت های کلیکی مشهورتر می شوند امکان کلاهبرداری اینترنتی هم بیشتر می شود . لذا توصیه می شود که برای استفاده از این سایت ها احتیاط کنید تا به مشکلی برنخورید .

امنیت سایت های کلیکی

سایت های کلیکی در تمام کشورها به صورت کاملا قانونی فعالیت می کنند و پلیس سایبری روی آن ها نظارت دارد . این سایت ها باید از قوانین سایبری کشور مربوطه پیروی کنند، در غیر اینصورت به آن ها تذکر داده شده و نهایتا مسدود می شوند .

با وجود تمام این قوانین باز هم سایت های جعلی و کلاهبردار وجود دارند که به سایت های Scam معروفند . این سایت ها کاربران را فریب داده و هزینه بازدید از تبلیغات را پرداخت نمی کنند . لذا بهتر است در سایت هایی خوشنام که شهرت زیادی دارند و شناخته تر هستند فعالیت کنید تا با این مشکلات روبرو نشوید .

مطمئن باشید سایت هایی که برای مشاهده یک تبلیغ، هزینه های نجومی و غیرمتعارف به کاربران پیشنهاد می دهند ریگی به کفش شان دارند و هرگز این هزینه ها را پرداخت نخواهند کرد . باز هم تاکید می شود بهتر است برای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی از وب سایت های معروف خوشنام استفاده کنید .

قوانین استفاده از سایت های کلیکی

استفاده از سایت های کلیکی با اینکه کار بسیار راحتی است اما یک سری قوانین و مقررات دارد که کاربران باید با آن ها آشنایی کامل داشته باشند . قبل از اینکه کار خود را در سایت های کلیکی شروع کنید، بد نیست از این قوانین مطلع شوید . برخی از متدوال ترین قوانین سایت های کلیکی عبارتند از :

۱- کاربران وبسایت باید حداقل ۶۰ روز یک بار فعالیت داشته باشند وگرنه حساب آن ها با تمام موجودی و اطلاعات پاک می شود .

۲- کاربران در هر سایت فقط مجاز به ایجاد یک حساب کاربری هستند .

۳- برای ایجاد حساب کاربری از اطلاعات دقیق استفاده کنید . دقت کنید ایمیل خود را به درستی وارد کرده باشید . چون در صورت فراموشی رمز عبور، جهت بازیابی به ایمیل تان ارسال می شود .

۴- استفاده از برنامه ها و ربات هایی که به صورت خودکار روی لینک ها کلیک می کنند غیر مجاز است . در صورت مشاهده حساب کاربری مسدود خواهد شد .

۵- در انتخاب نام کاربری نباید از کلمات غیر اخلاقی و نا مناسب استفاده شود .

۶- امکان فروش یا واگذاری حساب کاربری وجود ندارد .

عضویت در سایت های کلیکی کاملا رایگان است . پس اگر وارد یک سایت شده اید و برای عضویت نیاز به پرداخت هزینه بود، مطمئن باشید سایت جعلی است و قصد کلاهبرداری دارد . البته ممکن است برای ارتقا عضویت و خرید زیرمجموعه، مبلغی را پرداخت کنید .

کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات کلیکی ، کسب پول با دیدت تبلیغات

اصطلاحات رایج در سایت های کلیکی

باید با اصطلاحات سایت های کلیکی که رایج هستند، آشنا باشید تا در زمان ورود به سایت سردرگم نشوید . به طور کلی در تمام سایت های کلیکی سه جزء اصلی : تبلیغات (ADS)، ارجاعات (Referrals)، و پرداخت (Payout) به چشم می خورد . هر پلتفرم کلیکی به طور عمومی دارای این مشخصات فنی است :

۱- تبلیغات Ads

در هر سایت تبلیغات مختلفی برای نمایش وجود دارد که به طور معمول بیشتر از یک دقیقه طول نمی‌کشد . در واقع تبلیغات قسمت اصلی سایت است و تمام لینک های مربوط به کسب و کار های مختلف در این قسمت قرار دارد .

۲- ارجاعات و معرفی‌ها Refferals

در هر وبسایت امکان ایجاد شبکه‌ای از دوستان وجود دارد که با کمک آن می‌توان سود حاصل از سایت را افزایش داد . به عبارتی، قسمت ارجاعات برای این است که کاربران بتوانند دوستان خود را به سایت معرفی کنند و به نوعی برای خود زیر مجموعه بسازند .

۳- نقد کردن درآمد Payout

قسمت پرداخت هم مربوط به اطلاعات حساب کاربران و استخراج درآمد ها است . پیش از اینکه درخواست تسویه حساب یا برداشت از درآمد خود را ثبت کنید، مبلغ جمع شده داخل حساب کاربری شما باید از یک مقدار مشخص بیشتر باشد .

مثلا ممکن است سایت مبلغ ۵ دلار را به عنوان حداقل درآمد قابل برداشت در نظر بگیرد . در این صورت اگر درآمد شما تا آن لحظه ۳ دلار بوده، امکان برداشت این مبلغ و نقد کردن آن وجود ندارد . توجه داشته باشید که از زمان درخواست تا پرداخت درآمد ممکن است حداکثر ۳ روز طول بکشد، پس نگرانی در این مورد نداشته باشید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  چهار مزیت تبلیغات کلیکی

انواع سایت های کلیکی

بر اساس موارد ذکر شده در بالا، بین یک سرویس کلیکی و برخی سرویس‌های کلیکی دیگر تفاوت‌هایی در شیوه عمل وجود دارد . اول از همه مهم است بدانید که تقریبا همه سایت های کلیکی از سیستم معرفی برخوردار هستند . دلیلش این است تا بتوانند با دعوت از دیگران به استفاده از سیستم خود (به عنوان ارجاع یا معرفی مستقیم) پول بیشتری دریافت کنند .

البته در این بین برخی از سایت های کلیکی کاربرانی را که بدون معرف وارد سیستم می‌شوند (ارجاع یا معرفی اجاره‌ای) را نیز جذب می‌کنند .

جنبه بسیار مهم دیگری که سایت های کلیکی مختلف را از یکدیگر متمایز می‌کند، نیاز به کلیک روزانه برای بهره مندی از درآمد اضافی زیرمجموعه‌ها است . بسیاری از سایت های کلیکی به فعالیت مداوم کاربر نیاز دارند تا درآمد حاصل از کلیک زیرمجموعه‌هایش را فعال نگه دارند . بنابراین کاربر ناچار است برای انجام حداقل درخواست‌های روزانه سایت در جهت فعال نگه داشتن زیرمجموعه‌هایش هر روز وارد این سرویس کلیکی شده و کاری که سایت از او می‌خواهد را انجام دهد .

از طرفی، سایت های کلیکی در نوع تبلیغات نمایش داده شده نیز متفاوت هستند . از جمله این تفاوت ها عبارتند از :

۱- در برخی از سایت‌ها لازم است که بر روی یک لینک تایید در انتهای نمایش آگهی کلیک کنید .

۲- در بعضی از سایت‌ها لازم است پنجره را فعال نگه دارید تا شمارش معکوس تمام شود .

سیستم معرفی (بازاریابی) در سایت های کلیکی

سایت های کلیکی فعالیت تبلیغاتی خود را بر مبنای یک سرویس «بازاریابی از طریق معرفی» تنظیم می‌کنند . یعنی به نوعی همان بازاریابی دهان به دهان ، اما بصورت دیجیتال می باشد .به این شکل که اگر کاربران یک سایت کلیکی افراد دیگری را به کار در این سایت دعوت کنند و این افراد نیز در همان سایت شروع به کار و درآمدزایی کنند، کاربران معرف مقداری درآمد مازاد دریافت می‌کنند .

سایت های کلیکی معمولا مبلغی معادل ۲۰ درصد از مبلغ درآمد کسب شده توسط کاربران مهمان (کاربرانی که توسط کاربران دیگر دعوت شده‌اند) را به درآمد کاربران دعوت کننده، اضافه می‌کنند . اساسا داشتن یک شبکه معرفی خوب و فعال، محور اصلی سود و درآمدزایی سایت های کلیکی است .

معمولا با سایت های کلیکی از طریق دیدن تبلیغات، روزانه در حدود ۱ یورو درآمد کسب می‌کنید . اما با داشتن تعداد زیادی از زیرمجموعه‌های ثبت شده (مثلا حدود ۱۰۰ زیرمجموعه) می‌توانید سود حدود ۱۰ یا ۱۲ برابری را کسب کنید .

امکان کسب درآمد از طریق سایت های کلیکی

اگر تازه وارد و ناآشنا باشید، می توانید از سایت های کلیکی ایرانی استفاده کنید . در سایت های ایرانی می توانید حدود ۱۰۰۰۰ تومان درآمد داشته باشید و با زیرمجموعه گیری و کلیک روزانه به درآمد بالاتری برسید . ولی در کل سایت های ایرانی درآمد بسیار اندکی دارند و مقرون به صرفه نیست .

با توجه به قیمت بالای دلار اگر بتوانید به سمت سایت های کلیکی خارجی بروید ، بهتر است . چون در سایت های خارجی با کلیک کردن حداقل ۲ یا ۳ دلار درآمد اینترنتی خواهید داشت . از آنجایی که نرخ دلار در ایران بسیار بالا است، لذا استفاده از سایت های مطمئن خارجی برای درآمد ارزی که اغلب به صورت دلار می باشد بسیار به صرفه تر از سایت های ایرانی است که به صورت ریال پرداخت می کنند .

سایت های خارجی زیادی هستند که این کار را انجام می دهند . می توانید با عضویت در آنها و کلیک کردن روی تبلیغات موجود در این سایت ها، درآمد دلاری داشته باشید .

شیوه دریافت درآمد دلاری از سایت های خارجی

برای اینکه بتوانید درآمد دلاری خود را از سایت های خارجی دریافت کنید نیاز به شماره حساب دلاری دارید که اغلب این حساب ها در ایران وجود ندارد . اما اگر شماره حساب یا کارت به دلار داشته باشید می توانید با درخواست مبلغ درآمد آن را به حساب خود واریز نمایید .

حتی می توانید از دوستان ، اقوام و افراد مطمئن که در خارج از کشور زندگی می کنند کمک بگیرید و پول را به حساب آنها ریخته و دریافت کنید . البته می توانید از شرکت های واسط مالی در ایران کمک بگیرید و با پرداخت پول به حساب آنها، به ریال در داخل ایران تحویل بگیرید .

همچنین بسیاری از این سایت های کلیکی پرداختی های خود را به صورت بیت کوین  انجام می دهند . می توانید به سادگی برای خود حساب بیت کوین باز کرده و درآمد دلاری خود را در آنجا دریافت کنید و سپس در بازار آزاد بیت کوین خود را بفروشید . این روش متداول ترین روش برای دریافت پول از سایت های کلیکی است . سپس می توانید بیت کوین خود را در ایران به قیمت روز بفروشید و ریال دربافت کنید که روش پرسودی نیز می باشد .

شناخت سایت های کلیکی کلاهبردار

همان طور که در این مقاله سایت پول یابی اشاره شد، استفاده از سایت های مختلف کلیکی در تمام دنیا کاملا قانونی است و در  زیرمجموعه قوانین ملی سایبری آن کشور قرار می‌گیرند . اما علیرغم قانونی بودن این گونه سایت ها، هنوز سرویس های جعلی کلیکی زیادی وجود دارند که اصطلاحا آن‌ها را به عنوان سایت های اسکم (Scam) یا کلاهبردار می شناسند . شیوه شناخت سایت اسکم یا کلاهبردار از سایت های واقعی کمی دشوار است .

سایت های اسکم، سایت‌هایی هستند که با دور زدن مشتری و فریب دادنش پس از انجام کار، روند کاری خود را به گونه‌ای اجرا می‌کنند که کاربر هیچ پولی دریافت نکند . در واقع کاربر تمام فعالیت های قانونی کسب درآمد اینترنتی را انجام می دهد ولی هیچ دریافتی در آخر ندارد .

سایت های کلیکی کلاهبردار عمدتا به دو نوع تقسیم می‌شوند:

۱- سایت‌های معتبری که به هر دلیلی پرداخت هزینه به کاربر برایشان دشوار بوده و مجبور به تعطیلی می شوند . اینها، بیشتر سایت‌هایی هستند که دچار هک شده‌اند یا حساب‌های مالی آن‌ها مسدود شده است .

۲- سایت های کلیکی کلاهبردار واقعی که در آن‌ها کاربران هرگز درآمد خود را دریافت نخواهند کرد و از اول هم قصد پرداخت پول را ندارند .

راههای ساده شناخت سایت های اسکم

شیوه های فنی و حرفه ای متعددی برای شناخت سایت های اسکم وجود دارد که در مقالات مختلف سایت پول یابی به آنها پرداخته شد . به طور عمومی، برای جلوگیری از ورود به این سایت‌های کلاهبردار، بهتر است در آغاز کار ، به وبسایت‌ها یا خدماتی رجوع کنید که به کاربران کمک می‌کنند تا امنیت سایت های کلیکی را ارزیابی کنند تا از امن بودن یک سایت کلیکی اطمینان حاصل کنید .

ولی به طور کلی بهتر است نسبت به آن دسته از سایت های کلیکی که درآمد زیادی به کاربران پیشنهاد می‌دهند یا مجوزهای عجیب و اعداد و ارقام نجومی را به شما نشان می‌دهند، محتاطانه عمل کنید و در صورت امکان از آن‌ها دوری کنید .

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

تا این قسمت مقاله سایت پول یابی با سایت های کلیکی و کاربردشان آشنا شده اید . همان طور که قبلا ذکر شد، در ایران سایت های کلیکی مختلفی وجود دارند که شما می توانید فعالیت خود را در آن ها شروع کنید . اما درآمدتان در این سایت ها زیاد نبوده و نهایتا روزانه ۱۰۰۰۰ تومان دریافتی خواهید داشت .

ولی با عضویت در سایت های خارجی درآمدتان به دلار محاسبه شده و با توجه به ارزش بالای دلار در ایران، به درآمد قابل قبولی می رسید . البته باید دقت کنید که در سایت های کلاهبردار یا اسکم عضو نشوید .

برای رسیدن به درآمد اینترنتی بیشتر می توانید دوستان و اقوام خودتان را هم به این سایت ها معرفی کنید و یک زیر مجموعه فعال برای خود بسازید. در این صورت با هر فعالیت و کلیک اعضای زیر مجموعه، مبلغی هم به عنوان هدیه به حساب شما اضافه می شود .

سایت های کلیکی خارجی بسیار زیاد و متنوع هستند . برای راحتی در این قسمت چند سایت کلیکی معتبر معرفی می شود که فعالیت در آن ها کاملا قانونی و بدون مشکل است . البته تا زمان نگارش این مقاله در سایت پول یابی ، مورد غیر قانونی از آنها مشاهده نشده است . هر کسی می تواند با توجه به ویژگی های هر سایت و نقاط ضعف و قوت شان، فعالیت خود را شروع کند .

برخی از مهم ترین سایت های کلیکی خارجی که می توان به راحتی یک کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه  داشت عبارتند از :

۱- سایت اوجو Ojooo

قرائن و شواهد نشان می دهد سایت اوجو یکی از بهترین و کامل ترین سایت های کلیکی است که می توانید در آن فعالیت داشته باشید . در این سایت علاوه بر دیدن تبلیغات، روش های دیگری هم برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد .

عضویت در سایت اوجو رایگان است اما یک سطح عضویت ویژه هم دارد که برای رسیدن به آن باید هزینه پرداخت کنید . یقینا فعالیت در این سایت برای علاقمندان به کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی جالب و متفاوت می باشد .

در سایت اوجو فقط می توانید یک حساب داشته باشید . با ایجاد حساب، IP شما در سایت ثبت می شود و هر IP یکبار مجاز به عضویت است . پس زرنگی و استفاده از ایمیل های مختلف را از سرتان بیرون کنید .

کاربران برای هر کلیک ۰٫۰۰۱ دلار دریافت می کنند . برای درخواست پرداخت باید موجودی حساب حداقل به ۲ دلار برسد . ۲۴ ساعت بعد از ثبت درخواست، پول به حساب کاربران واریز می شود .

در صورت عضویت در سایت اوجو، سعی کنید حتما روزی چند بار وارد سایت شوید . چون معمولا تبلیغات مختلف چندین بار در طول روز در سایت قرار می گیرد . در صورت امکان لینک معرفی را در اختیار دوستان خود قرار دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید .

در این سایت زیر مجموعه اجاره ای هم وجود دارد اما زیاد به صرفه نیست . کسانی که معرف ندارند در دسته زیر مجموعه های اجاره ای قرار می گیرند . در صورتی که بتوانید حساب خود را ارتقا دهید سودآوری سایت برایتان چندین برابر می شود .

– نقاط قوت سایت اوجو

در این سایت روش های کسب درآمد مختلفی وجود دارد . پرداخت درآمد در زمان کوتاهی انجام می شود . سرعت سایت بالاست و سطح امنیتی قابل قبولی دارد . سایت به خوش حسابی شناخته می شود .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ایجاد شغل در اینترنت
– نقاط ضعف اوجو

اپلیکیشن این سایت به درستی کار نمی کند و با اختلال مواجه شده است .

۲- وبسایت Adbtc

این سایت یکی دیگر از سایت های کلیکی معروف است که درآمد آن به صورت ارز دیجیتالی بیت کوین پرداخت می شود . با اینکه مدت زیادی از راه اندازی این سایت نگذشته و نسبت به سایر سایت ها جدید می باشد، اما کاربران زیادی در اقصی نقاط دنیا به ویژه ایران در آن عضو شده اند .

در سایت adbtc برای هر کلیک از ۷ تا ۵۰ ساتوشی (کوچک ترین واحد بیت کوین) به حساب کاربران واریز می شود . برای درخواست پرداخت باید حداقل ۳۰۰۰۰ ساتوشی، یا به عبارت دیگر ۰٫۰۰۰۳ بیت کوین در حساب موجود باشد .

از نقاط قوت سایت این است که، در آن تبلیغ های زیادی وجود دارد . از طرفی چون پرداخت با بیت کوین انجام می شود بسیار مقرون به صرفه می باشد .

۳- وبسایت cointiply

این وبسایت یکی از بهترین سایت های کلیکی جهان است که به تازگی راه اندازی شده است . در زمان ورود به سایت ممکن است دچار سردرگمی شوید . ولی اگر کمی در سایت فعالیت کنید قلق آن دستتان آمده و می توانید به راحتی اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید .

درآمد سایت به صورت بیت کوین محاسبه می شود . می توانید درآمد خود را به کیف پول بیت کوین انتقال دهید و آن را به ریال تبدیل کنید .

قسمت تبلیغات کلیکی سایت Cointiplay در نوار بالای صفحه و قسمت PTC Ads قرار دارد . کاربران با دیدن هر تبلیغ ۰٫۰۰۰۵ ساتوشی دریافت می کنند . زمانی که موجودی حساب به ۵۰۰۰۰ ساتوشی برسد، می توانند درخواست پرداخت داشته باشند .

هرچه سطح حساب کاربری بالاتر باشد، درآمد هم بیشتر می شود . لینک های تبلیغاتی برای کلیک کردن، در چند نوبت روی سایت قرار می گیرند . برای افزایش کسب درآمد اینترنتی باید حتما چندین بار در طول شبانه روز به سایت سر بزنید .

با نصب اپلیکیشن موبایل سایت و تماشای ویدیو های تبلیغاتی می توانید به درآمد اینترنتی خوبی برسید . از ویژگی های خوب وبسایت این است که حتی اگر یک زیر مجموعه داشته باشید، در قرعه کشی های ماهیانه سایت شرکت داده می شوید .

از نقاط قوت سایت اینکه، روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت دارد که برای تمام آن ها بیت کوین پرداخت می شود . تبلیغات کلیکی هم در این سایت به تعداد بالایی وجود دارد . همچنین استفاده از اپلیکیشن موبایل این سایت برای کسب درآمد بیشتر موثر است .

۴- وبسایت CoinpayU

این سایت هم یکی از روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی است که درآمد کاربرانش را به صورت ارز دیجیتال بیت کوین پرداخت می کند . در وبسایت CoinpayU تبلیغات کلیکی زیادی وجود دارد که اعضا می توانند با مشاهده آن ها به کسب درآمد از اینترنت خوبی برسند .

یکی از مهم ترین ویژگی های سایت CoinpayU این است که کار با آن بسیار راحت بوده و کاربرپسند است . اعضا به محض ورود به سایت با تمام گزینه های آن آشنا می شوند و می توانند به سادگی فعالیت خود را شروع کنند .

این وبسایت کلیکی برای هر کلیک از ۳ تا ۳۰ ساتوشی پرداخت می کند . حداقل موجودی لازم برای ثبت درخواست برداشت از حساب ۱۰۰۰۰ ساتوشی است که به صورت بیت کوین پرداخت می شود .

۵- سایت FaucetCrypto

در این وبسایت کلیکی روزانه حدود ۳۰ لینک تبلیغاتی قرار می گیرد که با کلیک روی هر کدام از آن ها مبلغ ۰٫۰۰۰۵ ساتوشی به حساب کاربران واریز می شود . پرداخت درآمد در این سایت بسیار متنوع بوده و دست کاربران را باز گذاشته است . میزان درآمد اینترنتی به صورت انواع ارز های دیجیتال مثل بیت کوین، داج کوین، اتریوم و… پرداخت می شود .

۶- سایت Star-Clicks

سایت استار کلیکس یک وبسایت کاملا شناخته شده برای ایرانی ها است و کاربران ایرانی زیادی در آن فعالیت می کنند . این سایت بابت هر کلیک ۰٫۰۱ دلار به حساب کاربران واریز می کند که از نرخ کلیک تمام سایت های دیگر بیشتر است .

برای اینکه بتوانید موجودی حساب کاربری خود را برداشت کنید، باید حداقل ۵۰ دلار کسب کرده باشید . نکته مثبت اینکه، می توانید درآمدتان را به دو صورت دلار و یا ارز دیجیتال بیت کوین دریافت کنید .

با این که استارباکس یکی از بهترین سایت های کلیکی نزد ایرانیان است، اما در دسته سایت های قدرتمند با پرداختی منظم قرار نمی گیرد . چون از زمان درخواست کاربر حدود دو هفته طول می کشد که پرداخت ها انجام شود . همچنین حداقل موجودی برای برداشت ۵۰ دلار است که این مقدار برای ایرانیان زیاد محسوب می شود . از طرفی دیگر این سایت اپلیکیشن موبایل ندارد که این موضوع یک نقطه ضعف بزرگ برای اینگونه سایت ها می باشد .

۷- سایت BTC Click

کسب درآمد از سایت BTC Click کار زیاد راحتی نیست اما چون پرداخت ها را به سرعت انجام می دهد در دسته سایت های کلیکی خوب و خوشنام قرار دارد . در این وبسایت اعضا باید بعد از هر کلیک و مشاهده تبلیغ، یک مسئله ریاضی را هم حل کنند تا امتیاز کلیک به حسابشان اضافه شود .

این سایت برای هر کلیک ۵۰ ساتوشی به حساب کاربر واریز می کند و حداقل میزان لازم برای برداشت هم ۰٫۰۰۱ بیت کوین می باشد .

۸- وبسایت Time Bucks

این سایت سابقه زیادی در زمینه تبلیغات کلیکی دارد . در واقع یکی از معتبر ترین سایت های کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی و کلیکی می باشد . کاربران با عضویت در این سایت می توانند از روش های مختلفی مثل کلیک روی لینک های تبلیغاتی، چرخاندن گردونه شانس، مشاهده کلیپ های تبلیغاتی در یوتیوب و… درآمد اینترنتی خوبی کسب کنند .

عضویت در سایت Time Bucks مانند سایر سایت های کلیکی رایگان است . اما برتری این سایت این است که کاربران با عضویت خود ۱ دلار به عنوان هدیه دریافت می کنند .

در سایت Time Bucks برای هر کلیک حداقل ۰٫۰۰۱ دلار به حساب کاربران واریز می شود . برای درخواست پرداخت باید موجودی حساب کاربران به ۱۰ دلار رسیده باشد . علاوه بر این ، باید توجه کنید که درخواست برداشت از حساب فقط در روزهای پنج شنبه امکان پذیر است .

نقطه ضعف بزرگ این سایت برای کاربران ایرانی این است که با IP ایران نمی توان به آن وارد شد . لذا برای کسب درآمد اینترنتی از این سایت نیاز به نرم افزار های تغییر IP است تا مشکلی پیش نیاید .

۹- سایت NeoBux

نئوباکس یکی از معروف ترین و معتبر ترین سایت های کلیکی است و جزو قدیمی ترین سایت ها در این زمینه محسوب می شود . سایت NeoBux از سال ۲۰۰۷ تا به حال در زمینه تبلیغات کلیکی فعالیت می کند و تا امروز تمام پرداخت های خود را درست و به موقع انجام داده است . به همین دلیل اکثر کاربران، این سایت را به عنوان محبوب ترین وب سایت کلیکی می شناسند و کسب درآمد اینترنتی از آن را توصیه می کنند .

در نئوباکس روش های کسب درآمد زیادی وجود دارد اما محبوب ترین آن همین کسب درآمد با دیدن تبلیغات است . در این سایت برای هر کلیک ۰٫۰۰۱ دلار به حساب کاربران واریز می شود و حداقل موجودی برای پرداخت ۲ دلار است .

نئوباکس با وجود سابقه درخشان، نقاط ضعف زیادی دارد . برای مثال امکان فعالیت در این سایت از طریق تلفن همراه وجود ندارد . از طرفی بسیاری از کاربران از اینکه پرداخت ها به صورت بیت کوین انجام نمی شود اظهار نارضایتی می کنند .

۱۰- سایت Scarlet Clicks

این سایت کلیکی کاربران ایرانی زیادی دارد و از سایت های پرطرفدار محسوب می شود . کاربران عادی می توانند روزانه ۳۰ تبلیغ را در این سایت مشاهده کنند . البته کاربران می توانند با پرداخت هزینه، سطح کاربری خود را ارتقا داده و تعداد تبلیغات بیشتری ببینند .

سایت Scarlet Clicks برای هر کلیک ۰٫۰۰۱ دلار پرداخت می کند . زمانی که موجودی حساب کاربران به ۲ دلار برسد می توانند درخواست واریز وجه را بدهند .

این سایت ظاهر جذاب و کاربرپسندی ندارد و همین موضوع به نقطه ضعفش تبدیل شده است . ضمن اینکه میزان درآمد دریافتی از این سایت زیاد نیست و این موضوع موجب دلزدگی کاربران می شود .

در مقابل نقاط قوتی مثل پرداخت سریع و به موقع، روش های متنوع برای کسب درآمد، تعداد تبلیغات بیشتر نسبت به سایر سایت ها، نامحدود بودن تعداد زیر مجموعه ها و… دارد . این نقاط قوت موجب محبوبیت آن در سطح جهان شده و از این نظر سایت معتبری محسوب می شود .

سخن پایانی کسب درآمد با دیدن تبلیغات

هر کسی می تواند از طریق سایت های کلیکی درآمد آنلاین داشته باشد اما نمی توان به تمام سایت هایی که ادعای این کار را دارندآ اعتماد کرد . امروزه سایت های کلیکی زیادی هستند که واقعا در ازای تماشای تبلیغات به کاربران پول می‌دهند . اگرچه مبلغ پرداختی به کاربران متفاوت بوده و به اندازه یک شغل ثابت نیست اما با توجه به نرخ امروزی ارز ممکن است همین مبالغ که در خارج از کشور اندک و ناکافی است برای برخی از ایرانیان مناسب و کافی باشد .

در این مقاله سایت پول یابی روش های کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی بیان شد که می توانید بدون سرمایه گذاری و تنها با آنلاین بودن و صرف وقت پول درآورید . توجه کنید که با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش استفاده از اینترنت، درآمد زایی از طریق اینترنت به محبوب ترین روش تبدیل شده است . کسانی که به دنبال کسب و کار اینترنتی هستند نباید از این روش ها غافل شوند .

نکته آخر کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی اینکه، وبسایت های زیادی وجود دارند که برای هر کلیک روی لینک های تبلیغاتی مبلغی را به کاربران پرداخت می کنند . اگرچه عضویت و استفاده از این سایت ها راحت است اما باید دقت کنید فریب سایت های کلاهبردار را نخورید . بهتر است در سایت های معروف عضو شوید تا ریسک کلاهبرداری هم وجود نداشته باشد .

مطلب پیشنهادی

ابزار اصلی برای همکاری در فروش , کسب درآمد اینترنتی راحت با افیلیت مارکتینگ

۲ ابزار اصلی برای همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ یکی از شیوه های قدیمی کسب درآمد اینترنتی محسوب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.