ویژگی افراد پولدار موفق

به قول رابرت کیوساکی اگر نتوانید قاطعانه تصمیم بگیرید، آن‌وقت هرگز پول درآوردن را یاد نمی‌گیرید ، فرصت‌ها می‌آیند و می‌روند و شما فقط از دست شان می‌دهید . توانایی تصمیم گرفتن یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها است و ویژگی افراد پولدار موفق این است که قدرت تصمیم گیری بالا دارند و از هر چیزی برای خود فرصت می سازند .

در یک مصاحبه تلویزیونی مجری از بیل گیتس پرسید راز موفقیت شما چیست؟ بیل گیتس یک برگه چک در می آورد و به مجری می گوید هر چقدر دوست داری برای خودت بنویس . مجری می گوید منظورم این نبود پرسیدم شما چطور موفق شده اید؟ بیل گیتس چک را پاره کرد و گفت: راز موفقیت من همین است ، برخلاف شما من هیچ فرصتی را از دست نمی دهم .

در این مقاله سایت پول یابی ضمن بیان ویژگی افراد پولدار موفق به برخی راههای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی هم اشاره خواهد شد .

ویژگی افراد پولدار موفق

بر اساس گزارشی که يك موسسه تحقيقاتی در كانادا، در مورد ویژگی افراد پولدار موفق انجام داده است این سوالات را مطرح کرده است :

۱- از ديگران تعريف و تمجيد می كنيد يا دائما انتقاد ميكنيد؟

۲- بيشتر قدردانی و تشكر می كنيد يا حس حق به جانب داريد؟

۳- بخشش و گذشت داريد يا موضوعی به مدت طولانی در دل شما می ماند؟

۴- مسئوليت شكست را می پذيريد يا ديگران را به خاطر ناكامی های خود سرزنش می كنيد؟

۵- هر روز ساعتی را مطالعه می كنيد يا فقط تلوزيون تماشا می كنيد؟

۶- درباره آينده صحبت می كنيد يا هميشه از شرايط بد گله می كنيد؟

۷- عادت به نوشتن وقايع داريد يا به ذهن می سپاريد؟

۸- برنامه های شما از پيش مشخص است يا برنامه خاصی نداريد؟

۹- ديگران از شما چيزهايی ياد می گيرند يا با شما وقتشان تلف می شود؟

۱۰- دارای يك ليست اهداف كوتاه مدت هستيد يا معتقد هستید در اين مملكت هیچ پیشرفتی امكان پذير نيست؟

۱۱- فكر می كنيد خيلی نياز به آموزش داريد يا معتقديد تقريبا همه چيزهايی كه لازم است را می دانيد؟

۱۲- سخت كوش هستيد يا معتقديد دنيا ارزش سخت كوشی ندارد؟

ویژگی افراد پولدار موفق ، عادت افراد ثروتمند ، رمز موفقیت ، راه ثروتمند شدن

مشخصه مشترک افراد موفق

سوالات بالا شاید بسیار ساده و جوابشان پیش پا افتاده باشد ولی این سوالات بیان کننده ويژگی های مشترك افراد موفق در زندگی و کسب و کار اینترنتی و بیان کننده راه موفقیت در کار و زندگی می باشد . از افراد شرکت کننده خواسته شد تا در يك برگه سفيد، ويژگی های خود را بر اساس این سوالات بنویسند و هر کدام که با آنها سازگار تر است را تيك بزنند .

نتیجه نهایی این تحقیق نشان داد که هر چه قدر از اين ويژگی های مثبت ، بيشتر به سمت ويژگی های منفی متمايل می شد، افراد از مسير موفقيت و نيل به اهداف خود دورتر می شدند . مشخصه مشترک و ویژگی افراد پولدار موفق در پاسخ های داده شده این بود که موارد مثبت شان بسیار بیشتر تیک خورده است .

برای نمونه در جواب سوال ۵ ، آیا هر روز ساعتی را مطالعه می كنيد يا فقط تلوزيون تماشا می كنيد؟ تقریبا تمام افراد موفق و پولدار مطالعه کتاب را ذکر کرده اند و تمایل زیادشان به یادگیری ، افزایش دانش و مهارت را بیان کرده اند.

تلاش برای ایجاد تغییر

شاید یک خصلت و ویژگی افراد پولدار موفق این است که ترسی از تغییر نداشته و ندارند ، همواره در حال تغییر و حرکت به سوی کمال هستند . آنها اعتقاد دارند که  ترسوها هیچ وقت آغاز نمی کنند ، ضعیف ها هیچ وقت تمام نمی کنند و برنده ها هیچ وقت کوتاه نمی آیند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سخنان انگیزشی کسب درآمد

اگر می خواهی قوی و ثروت مند باشی یا ضعیف و فقیر؟ خودت باید انتخاب کنی چگونه زندگی ات را بسازی . ﺍﺯ ﺑﺮﺗﺮﺍﻧﺪ ﺭﺍﺳﻞ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ : ﭼﺮﺍ ﯾﮏ ﺁﺩﻡ ﻣﺘﻌﺼﺐ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﺪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺗﺶ ﺷﮏ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺭﺍﻫﺶ ﺭﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﻨﺪ ؟

ﺑﺮﺗﺮﺍﻧﺪ ﺭﺍﺳﻞ ﺟﻮﺍﺏ داد : ﭼﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺧﻮﺩش ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ، ﭼﻪ ﺟﻮﺭ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺗﺎﻭل های ﮐﻒ ﭘﺎﯾﻢ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﯿﺮﯼ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻩﺍﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ . ﻣﺼﯿﺒﺖ ﺑﺰﺭگی ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﺵ هستند ، ترس از تغییر است .

جملات انگیزشی برای موفقیت

هیچ گاه از سخنان انگیزشی کسب درآمد و یا درباره زندگی غافل نشوید . اگر می خواهید در کسب درآمد اینترنتی و یا هر کسب و کار دیگری موفق باشید این نوشته ها را بالای تخت خوابتان بر روی سقف بچسبانید:

من متعهد می شوم بیشتر یاد بگیرم .

تا بتوانم بیشتر کمک کنم .

بیشتر بسازم .

و اینکه قادر باشم بیشتر کسب درآمد کنم .

بیشتر حفظ کنم .

تا در نهایت ، بیشتر شکر گزار باشم .

برای موفقیت در زندگی و کسب درآمد از اینترنت ، این سه مرحله را همیشه به خاطر بسپارید :

اول روی خودت سرمایه گذاری کن .

دوم ازهیچ کس انتظاری نداشته باش .

سوم آماده باش برای هرچیزی سخت کار کنی .

داستان موفقیت یک زن

چند سال پیش هنگام اهدای جایزه نوبل به یک خانم او پشت تریبون فقط یک جمله بسيار کوتاه گفت: چالز متشکرم .

هیچ کس منظور این زن را متوجه نشد . و در همه اذهان فقط یک سوال بود: چارلز کیست؟ مگر چقدر به این زن کمک کرده که بابت دریافت نوبل فقط از او تشکر کرده و نامش را می آورد؟

مدتی بعد اپرا وینفری میزبان وی در اپرا شو بود و از وی خواست منظورش را از بیان این جمله بگوید و چارلز را به جهانیان معرفی کند .

پاسخش تکان دهنده و حیرت انگیز بود وی با لبخندی گفت : سالها پیش من زنی بودم که سواد دبیرستانی داشتم. خانه دار، الکلی و مادر ۳ کودک که هر ۳ کمتر از ۷ سال سن داشتند .

همسرم یک الکلی و بسیار هوسباز بود طوری که هر شب با یک زن به خانه می آمد و گاه با چند زن که جلوی چشم بچه هایم مواد مصرف می کردند . من از ترس از دست دادن همسرم نه تنها به او اعتراضی نمی کردم بلکه همپای او و دوستانش می شدم .

از فرزندانم به قدری غافل بودم که اگر دلسوزی همسایه ها نبود هیچ کدام زنده نمی ماندند . تا اینکه ، یک روز همسرم مرا ترک کرد ، بی هیچ توضیحی و من تا امروز نمی دانم که کجا رفت و چرا رفت . اما یک واقعیت عریان جلوی چشمم بود ، من زنی بودم که هنوز ۳۰ سالم نشده بود ، الکلی و منحرف بودم . ۳ فرزند و یک خانه اجاره ای داشتم و هیچ توانایی برای اداره زندگی نداشتم .

زمان شروع تغییرات در زندگی

خلاصه اینکه روزها گذشت تا اینکه به خاطر نداشتن پول کافی مجبور به ترک الکل شدم و در کمال تعجب دیدم چقدر حالم بهتر است . به مرور کاری کوچک پیدا کرده و خودم زندگی خود و بچه هایم را اداره کردم . بچه ها به شدت احساس خوشبختی می کردند و من تازه می فهمیدم درحق آنها چه ظلمی کرده ام .

وقتی دیدم بچه هایم با چه لذتی درس می خوانند و با من همکاری می کنند تا مبادا روزهای سیاه بازگردند من هم شروع به درس خواندن کردم .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای بهترین بودن در کسب درآمد

امروز جایزه نوبل در دستان من است . همان دستانی که روزگاری نه چندان دور از مصرف الکل رعشه داشت و هرگز نوازشی نثار کودکانش نکرد . اگر همسرم مرا ترک نمی کرد هرگز به توانایی هایم پی نمی بردم ، چون ذاتا انسانی تنبل و وابسته بودم .

اپرا پرسید: پس چارلز کی وارد زندگی ات شد و چگونه کمکت کرد؟

زن پاسخ داد: چارلز همسر من بود.

این ماهستیم که باید نقش ورقهای دستمان را تعیین کنیم. به راحتی می توان برگ برنده را تبدیل به بازنده یا برگ بازنده را تبدیل به برگ برنده کرد .

ضرورت یادگیری در کسب و کار

بزرگترین ریسک ، ریسک نکردن است . شغلتان را با آگاهی کامل انتخاب کنید و برایش وقت بگذارید یاد بگیرید ، مداوم و با عشق انجام دهید . حتی در بدترین شرایط ، صبور باشید نتیجه مطلوب در وقت مناسب به سراغتان می آید . به همین سادگی موفق خواهید شد و این ویژگی افراد پولدار موفق و یکی از راههای موفقیت در کسب و کار و زندگی است .

آدم های موفق و ثروتمند همیشه در حال رشد کردن و یاد گرفتن هستند. آدم های فقیر فکر می کنند همه چیز را می دانند و حاضر نیستند راههای موفقیت ، کسب ثروت و… را یاد بگیرند .

اگر واقعا ثروتمند و شاد نیستید ، فرصت خوب هنوز وجود دارد که در مورد پول ، موفقیت و زندگی اطلاعاتی به دست آورید . اگر آنطور که دوست دارید موفق باشید و نیستید ، حتما موردی وجود دارد که شما آن را نمی دانید . این زمان است که شما را از حالت « داننده همه موارد» به حالت « یادگیرنده همه موارد» در می آورد .

رمز موفقیت

موفقیت هیچ رازی نداره از شما شروع  می شود ، زمانی که تصمیم می گیرید شرایط را تغییر دهید ، شاید به خیلی چیزا فکر کنید مثلا  به راهکارها و یا به مشکلات و… .

اما یک قانون بیشتر وجود ندارد: « موفقیت به سن ، وضعیت فعلی ، وضعیت گذشته » هیچ ارتباطی ندارد ، دقت کنید ، هیچ ارتباطی .

موفقیت تنها ، شجاعت و شهامت می خواهد . خواستن و خواستن و خواستن می خواهد ، موفقیت ، در یک کلام ، شما را می خواهد که اقدام کنید . وقتی هزار نفر به شما می گویند ، نمی توانید ، فقط یک جمله به آنها بگویید : « بشین و تماشا کن . » رویای خودتان را محکم نگه دارید و برایش تلاش کنید . شاه کلید موفقیت در کسب و کار و همه امور همین می باشد .

سخن پایانی ویژگی افراد پولدار موفق

ویژگی افراد پولدار موفق این است که ، قدر فرصتها را می دانند و اعتقاد دارند که ، فرصتها دير می آيند ، آرام در می زنند و زود می روند.

لذا هدف گذارى در زندگى بسيار مهم است . بايد براى مدت زمان كوتاهى كه در اختيارتان قرار داده شده يك هدف جامع انتخاب كنيد . هدفى كه تمام ابعاد زندگى و کسب و کارتان را در بر بگيرد . هدفى كه به خاطرش صبح ها با عشق از خواب بيدار شويد و سختى هاى زندگى را به جان بخريد و برايش بجنگيد .

نداشتن چنين اهدافى زندگى شما را دچار پوچى و روزمرگى مى‌کند . هدفى را انتخاب كنيد كه نفس هايتان را بر اساس رسيدن به آن تنظيم كنيد .

برای یک بار هم شده متفاوت عمل کنید و عامل تغییر باشید و نه قربانی تقدیر . هر کسی زندگی خودش را با دستان خودش می سازد .

مطلب پیشنهادی

باور اشتباه درباره درآمد اینترنتی ، باورهای غلط مالی ، ساخت باورهای جدید ، باورهای منفی و محدود کننده

باورهای محدودکننده کسب و کار اینترنتی

در هر فعالیت و کسب و کاری اعم از اینترنتی و یا سنتی همیشه باورها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.