کسب درآمد اینترنتی

با گسترش اینترنت و نفوذ آن در تمام شئون زندگی مردم ، کسب درآمد اینترنتی در اشکال مختلف خود را نشان داده است . امروزه تمام کسب و کارها تحت تاثیر اینترنتی هستند و برای بقای باید توجه خاصی به فضای مجازی کنند . می توان ادعا کرد ، کسب و کارهای اینترنتی ، مشاغل سنتی را در خود هضم کردند . کسب و کار سنتی بدون اینترنت نمی تواند در بازار پر رقابت دوام بیاورد .

به نظر می رسد که همه چیز در خدمت اینترنت است . در چند سال اخیر کسب درآمد اینترنتی رشد بسیار خوبی داشته و افراد زیادی هستند که وارد این حوزه جذاب کسب و کار شدند و این شیوه کسب درامد به عنوان یکی از دغدغه های افراد جامعه مطرح شده است . کسب و کار آنلاین در همه جا ، اعم از محل کار و شرکت تا منزل قابل اجرا بوده و به دلیل درآمدهای چند ده میلیونی و حتی میلیاردی خواهان و طالب زیادی پیدا کرده است .

البته علیرغم گسترش زیاد کسب درآمد از اینترنت در سالهای اخیر ، هنوز نگاه برخی سنتی بوده و حتی همراه با شک و بدبینی هم می باشد . کسب و کار اینترنتی یکی از ساده ترین و راحت ترین کارهایی است که هر فرد می تواند از این طریق درآمد زایی را شروع کند . به همین دلیل در سایت پول تصمیم گرفتم تا به معرفی اجمالی کسب درآمد اینترنتی جهت تشویق کاربران برای توجه بیشتر و شروع این نوع کسب درآمد بپردازم . ضمن اینکه به فهرست ۴۰ راهکار و شیوه عملی کسب درآمد از اینترنت جهت آشنایی هم پرداخته می شود .

کسب درآمد اینترنتی

قبل از هر چیز سوال این است که کسب درآمد از اینترنت چیست ؟ با پیشرفت خیره کننده تکنولوژی و فناوری در دهه های اخیر ، این موقعیت عالی برای افراد ایجاد شد تا از طریق اینترنت بتوانند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده و شروع به کسب پول و درآمد بالا کنند . عده ای معتقدند اینترنت منبع و معدن طلا است من با این نظر مخالفم چون معتقدند طلا کم است بلکه اینترنت معدن و منبع الماس های بزرگ درخشان و قیمتی می باشد .

اگر با اصول و مبانی اولیه کسب درآمد از اینترنت آشنا باشید و آن را یاد بگیرید و یا درباره بازاریابی اینترنت مطالعه کنید خیلی راحت و ساده می توانید محصولات و خدمات خود را در گستره وسیعی از کاربران و مخاطبان ، که شامل میلیون ها نفر می شود ، بفروشید .

کسب درآمد اینترنتی ، کسب درآمد از اینترنت ، کسب و کار اینترنتی ، کسب پول آنلاین
با داشتن ایده های نوین و جذاب و بر اساس تخصص و مهارت خود ، می توانید پولساز ترین کسب و کار اینترنتی را داشته باشید .

حتما وب سایت ها و فروشگاههای بزرگ زیادی را دیده اید که ماهیانه درآمد بسیار بالا دارند و یا پیچ ها شبکه های اجتماعی را مشاهده کرده اید که درآمد میلیونی بالایی دارند و بسیاری موارد دیگر . تمام اینها ، شاخه های کسب درآمد از اینترنت می باشند که هر روز هم در حال افزایش هستند . کسب درآمد بسیار ساده است فقط باید تصمیم بگیرید و کسب و کارتان را راه اندازی کنید .

تنوع کسب درآمد از اینترنت

یکی از مشخصات بارز کسب درآمد از اینترنت ، تنوع مشاغل و کسب و کارهای آن است هر کسی می تواند در هر زمینه ای که مهارت و تخصص داشته باشد ، شروع به درآمدزایی کند و هیچ محدودیتی از این نظر وجود ندارد . شاید یکی از مشکلات کاربران هنگام کار در اینترنت این باشد که دقیقا ندانند چه ایده و یا روشی را برای درآمدزایی انتخاب کنند . این را بدانید که هر فردی در هر زمینه ای که تخصص و دانش دارد می تواند در همان زمینه فعالیتش را شروع کند .

انتخاب شغل در اینترنت می تواند بر اساس ، علاقه ، نوع تخصص ، بازار کار و نیاز کاربران باشد . فرضا اگر به فروش محصولات فیزیکی علاقه دارید می توانید یک فروشگاه از این نوع بزنید و مثلا کیف و کفش ، لباس ، تجهیزات و لوازم خانه و… بفروشید . به فروش هر چیزی که علاقه دارید می توانید در اینترنت همان را بفروشید .

اگر به فروش فایل و محصولات دانلودی علاقه دارید در همان زمینه فعالیت کنید . خلاصه اینترنت دنیایی از مشتریان در سرتاسر ایران و جهان را به سوی کسب و کارتان سرازیر می کند . با وجود تنوع مشاغل در اینترنت ، توصیه می شود که متناسب با مهارت و تخصص خود کار اینترنتی را شروع کنید و تلاش کنید تا در آن زمینه جزو بهترین ها باشید در این صورت موفقیت نصیبتان خواهد شد .

ضرورت بازاریابی اینترنتی برای افزایش کسب درآمد آنلاین

اگر هدفتان راه اندازی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در آن است باید حتما اصول بازاریابی اینترنتی را یاد بگیرید و آن را رعایت کنید . به اعتقاد کارشناسان کسب و کار آنلاین ، بازاریابی اینترنتی مهمترین رکن کسب و کار اینترنتی محسوب می شود . منظور از آن افزایش بازدید سایت و افزایش فروش می باشد . به زبان ساده ، مجموعه کارها و اقداماتی که موجب می شود کاربران و مخاطبان اینترنتی ، کسب و کارتان را پیدا می کنند و آنها را تبدیل به مشتری کالا و خدماتتان می کند را ، بازاریابی اینترنتی می گویند .

اگر قصد تداوم کار در اینترنت و نیز افزایش کسب درآمد اینترنتی دارید باید اصول ریز و درشت بازاریابی را یاد گرفته و اجرایی کنید . مقالات متعددی در زمینه بازاریابی وجود دارد که در همین سایت پول یابی می توانید با مراجعه به دسته بندی بازاریابی ، این مقالات را بخوانید .

شیوه های زیادی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد . که از شیوه های رایگان مثل ، تولید محتوا (به عنوان موثرترین و با دوام ترین شیوه ) ، فعالیت در انجمن ها و فروم ها ، شبکه های اجتماعی ، همکاری در فروش ، ثبت در دایرکتوری های مهم ، میکروبلاگینگ و… ، تا شیوه های پولی و هزینه دار مثل استفاده از اینفلوئنسرها ، سفارش تبلیغات بنری و کلیکی ، خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی و… را شامل می شود .

امکان کسب درآمد از اینترنت

سوال این است که آیا امکان کسب درآمد از طریق اینترنت برای همه وجود دارد یا نه ؟ این هم یکی از پرتکرارترین سوالات در سایت پول یابی از طرف کاربران و مخاطبان می باشد . در جواب باید بگویم بله برای همه وجود دارد . اینترنت از نظر ایجاد شغل یکی از عادل ترین مکان ها محسوب می شود چون به صورت مساوی و کاملا برابر برای همگان امکان راه اندازی کسب و کار وجود دارد .

هر کسی در هر شرایطی و با توجه به میزان تخصص و مهارت خود می توانند کسب درآمد آنلاین داشته باشد و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد . کسب درآمد در فضای مجازی به سن و سال و شرایط جسمی نیست و درآمدزایی در همه شرایط و برای همه افراد وجود دارد .

البته باید بدانیم که کسب درآمد از اینترنت مثل هر کسب و کار و شغل دیگری سختی های خاص خود را دارد و بدون تلاش و زحمت و برنامه نمی توان موفق شد . عده ای مدعی هستند علیرغم راه اندازی سایت و کسب و کار و حتی تولید مقاله و محتوا ، کسب درآمد نداریم ، وقتی به بررسی کسب و کارشان می پردازیم می بینیم که جز چند مقاله (اکثر کپی شده ) و چند محصول ، کار خاصی انجام نداده اند .

قصد انگیزه دادن در این مقاله را ندارم . ولی اگر اصول کسب درآمد اینترنتی را بدانید و با تلاش و جدیت بالا و برنامه ریزی دقیق اقدام به کار کنید و هرگز متوقف نشوید مطمئن باشید به کسب درآمد مناسب می رسید . هیچ موفقیتی بدون تلاش و زحمت به دست نمی آید .

حقیقت کسب درآمد آنلاین

یکی دیگر از سوالات این است که کسب درآمد و پول از اینترنت حقیقت دارد ؟ این سوال را معمولا کسانی می پرسند که به اصل کسب و کار اینترنت با دیده شک و تردید می نگرند . این گروه از کاربران اینترنتی می ترسند اگر کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنند موفق نخواهند شد . برای دریافت جواب این سوال پیشنهاد می شود که نگاهی به سایت ها و فروشگاههای اینترنتی بیندازید و گردشی در اینترنت داشته باشید .

برخی از فروشگاهها با فروش کالاهای فیزیکی و برخی با فروش ایل و محصولات دانلودی ، برخی دیگر از طریق ارائه خدمات ، آموزش ، تبلیغات ، بازاریابی و… کسب درآمد می کنند . تنوع مدل های کسب درآمد در اینترنت اینقدر زیاد است که در اینجا قابل ذکر نیست . کافیست نگاهی به برخی سایت ها و فقط قسمت سفارش تبلیغات بزنید و با یک محاسبه سر انگشتی می توانید میزان کسب پولشان را بفهمید .

به راحتی متوجه خواهید شد که این کسب و کارهای اینترنتی ، درآمد چند میلیونی و یا میلیاردی دارند . خود همین موضوع ، حقیقت و واقعیت کسب درآمد اینترنتی را مشخص می کند. حال می پرسم چرا شما از این بستر عالی برای کسب درآمد ، استفاده نمی کنید و کسب و کارتان را شروع نمی کنید ؟

یادتان باشد برای موفقیت در کسب درآمد از اینترنت بهتر است برای خودتان کار کنید . یعنی صاحب اصلی کسب و کار خودتان باشید، کار کردن برای دیگران بس است .

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

از سوالات مهم دیگر کاربران این است که بهترین روش کسب درآمد از اینترنت چیست ؟ جواب به این سوال تا حدودی سخت است چون مدل ها و روش های زیادی برای درآمد زایی در اینترنت وجود دارد . هر کسی می تواند با توجه به حوزه تخصصی خود و همچنین سه فاکتور : علاقه ، تخصص و نیاز بازار ، اقدام به کسب درآمد آنلاین کند و جزو بهترین ها باشد .

در واقع بهترین روش را خود آن شخص مشخص می کند . ممکن است شخصی با فروش محصولات فیزیکی به درآمد اینترنتی بسیار بالایی برسد . اما شخص دیگری با فروش فایل ، بهترین درآمدها را داشته باشد و شخصی دیگر با راه اندازی خدمات و یا ارائه برخی سرویس های ویژه به سطح بالایی از درآمد آنلاین برسد . همچنین شخصی دیگر با برگزاری دوره های آموزشی به این هدف برسد.

از دید شخصی، راحت ترین ، بهترین و سریع ترین مدل کسب درآمد آنلاین ، کسب و کارهای آموزش محور می باشند . یعنی افراد با تولید محتواهای آموزش محور (متن ، فیلم ، کلیپ و…) و یا برگزاری دوره های آموزشی آنلاین به درآمد بسیار بالایی می رسند . این آموزش می تواند در هر زمینه ای که تخصص دارید، اجرا شود .

رقابت در بخش آموزش بسیار بالاست و دلیلش هم درآمد فوق العاده زیادش می باشد . کسب و کاری که درآمد نداشته باشد به نظرتان این همه مشتاق و خواهان می تواند داشته باشد؟ با ایجاد سایت آموزش محور به شیوه های مختلف : فروش اشتراک ، فروش فایل های آموزشی، برگزاری دوره آموزشی ، وبینار ، تبلیغات اینترنتی و … کسب درآمد کنید و روز به روز هم آن را افزایش دهید .

کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه , 40 روش کسب درآمد آنلاین , کسب درآمد بدون پول و سرمایه

لیست ۴۰ راه کسب درآمد از اینترنت بدون نیاز به سرمایه

با رشد و توسعه کسب درآمد اینترنتی همه به دنبال راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت می باشند . اما این گروه نمی‌دانند از کجا باید شروع کنند . کسب درآمد اینترنتی راههای متنوع و حتی متفاوتی دارد . در این مقاله سایت پول یابی راهای کسب درآمد از اینترنت که نیازی به سرمایه ندارد را به صورت فهرست وار معرفی می کنم .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  معرفی روشهای پولساز کسب درآمد اینترنتی

معرفی برخی از مهم ترین روش‌های هوشمندانه برای کسب درآمد آنلاین در جامعه‌ امروز عبارتند از :

۱- ساخت یک بلاگ ( وبلاگ ) نیچ و استفاده از بازاریابی اینترنتی

اگر به نیچ مارکت علاقمندید و می‌توانید مخاطبان زیادی را برای آن بدست آورید ، ساخت وبلاگ توصیه می شود . در تجارت ، نیچ مارکت به معنای جایگاهی خارج از بازار اصلی و دور از توجه رقبای بزرگ می گویند . ساخت وب سایت و استفاده از بازاریابیِ وابسته برای درآمدزایی یک روش خارق‌العاده برای کسب درآمد آنلاین می‌باشد .

۲- راه‌اندازی و رشد یک استارت‌آپ

ساخت و پیمایش یک استارت‌آپ با رشد بالا در حالی که دشوارترین راه برای کسب درآمد اینترنتی است اما دارای بیشترین میزان سوددهی است . استارت آپ در ایران جزو پولسازترین شیوه های کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود .

۳- تولید و فروش انواع نرم‌افزار های کاربردی

سئو فروشگاه اینترنتی معجزه می‌کند. همین حالا با یک نیازِ سیری‌ناپذیر با نرم‌افزار سودمند روبرو هستیم . چه یک برنامه کاربردی تخصصی برای حل یک مشکل خاص طراحی شده باشد چه حتی یک بازی وقت گیر در تلفن همراه تان باشد . می‌توانید یک کسب‌وکار به شدت موفقیت‌آمیز بسازید . اگر نرم‌افزاری درست کنید که به مردم کمک کند .

۴- ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک و فروش محصولات فیزیکی

چنانچه به دنبال یک راه حل بهتر برای یک مشکلی هستید که صدها یا هزاران نفر هنوز آن را پیدا نکرده‌اند بهتر است برای طراحی فروشگاه اینترنتی اقدام کرده و اقلام فیزیکی را بفروش برسانید.

۵- یافتن مشتریان غیروابسته و فروش خدمات به آن‌ها

اگر مهارتِ بازاریابی مثل : نوشتن ، طراحی ، توسعه وب ، بازاریابی ، مدیریت پروژه یا هر چیز دیگری دارید امکان کسب درآمد اینترنتی برایتان فراهم است . می توانید از طریق وبلاگ یا سایت اینترنتی ارتباطی موثر با مخاطبان خاص خود  برقرار کنید . یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای کسب درآمد اینترنتی اضافی و آنلاین شروع همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ است .

۶- شغل مربی‌گری آنلاین و فروش خدمات

مانند فروش خدمات غیر وابسته (انفرادی) ، می‌توانید دانش و توصیه‌هایتان را در حیطه تخصصی‌تان به صورت یک مربی یا مشاور بفروشید . اگر مهارت کافی دارید پیشنهاد می شود خودتان را متخصص معرفی کنید . هزاران نفر در دنیای آنلاین مشتاق هستند در ازای زمانی که به آنها اختصاص می‌دهید به شما پول پرداخت کنند .

۷- راه اندازی دوره‌های اینترنتی برای توسعه دانش

اگر در یک زمینه متخصص هستید ،چه شغل فعلی‌تان ، چه کسب‌وکار انفرادی و چه مربی‌گری ، می‌توانید دانش تان را به صورت پکیج آموزشی جمع‌آوری کنید و آن را برای سال‌های آتی بفروشید .

۸- تولید پادکست و اشتراک‌گذاری داستان‌های الهام‌بخش

پادکست‌ها در حال حاضر فوق‌العاده داغ هستند و دلیل خوبی دارند . با مشغله‌هایی که در زندگی‌ وجود دارد ، افراد بیشتری به دنبال روش‌های سریع‌تر و مفیدتر برای دریافت یک محتوا هستند . پادکست‌ها فرصت فوق‌العاده‌ای را برای جذب مخاطب و کسب درآمد آنلاین فراهم می‌کنند . سال هاست که شیوه کسب درآمد از پادکست رواج دارد و افراد زیادی از این طریق کسب درآمد بالایی دارند .

۹- شغل پاره وقت (یا تمام وقت) از راه دور

در حالی که بیشتر ایده‌های مربوط به کسب درآمد اینترنتی که تا اینجا ذکر شد در کنار یک شغل اصلی قابل اجرا هستند ، اگر به دنبال تغییر کامل شغل تان و شروع کسب‌وکار آنلاین هستید هزاران شرکت به دنبال استخدام افراد هستند . برایشان اهمیتی ندارد شما کجا زندگی می‌کنید . دورکاری این فرصت را به شما می‌دهد تا از روال کار سنتی فاصله گرفته نوع جدیدی از کسب‌ درآمد اینترنتی را تجربه کنید .

۱۰- تست وب‌سایت‌ها

احتمالا ایده نسبتا قوی نسبت به طراحی و ساخت سایت خوب دارید . آیا طراحی آن تمیز است و به آسانی می‌شود با آن کار کرد ؟ آیا محتوا معنادار است ؟ افراد زیادی هستند که می‌خواهند افکار شما را در مورد آنالیز سایت و روش‌های بهبود یک سایت بشنوند و حتی پول خوبی برای توسعه سایتشان پرداخت می‌کنند .

۱۱- انتشار کتاب‌های صوتی

صنعت کتاب صوتی در حال رونق است . با این حال فقط ۵ درصد از کتاب‌ها تاکنون در قالب کتاب‌های صوتی منتشر شده‌اند . اگر سابقه بازیگری یا صدای خوبی برای شرکت در رادیو دارید می‌توانید با ضبط نسخه‌های صوتیِ کتاب‌های مستقل و معروف پول بیشتری دربیاورد .

سایت‌هایی مثل ACX  نویسندگان را به مجریان کتاب‌های صوتی متصل می‌کنند . خوب ، چه یک نویسنده باشید که به دنبال روش‌های بیشتری برای فروش کتابتان هستید ، چه یک هنرپیشه/ صداپیشه باشید که به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید ، می‌توانید خدمات تان را به صورت آنلاین بفروشید . مطمئن بایشد که راهکار کسب درآمد با کتاب های صوتی همیشه پولساز بوده و می تواند منبع خوبی برای کسب درآمد اینترنتی پایدار باشد .

۱۲- نوشتن و فروش کتاب‌های الکترونیکی یا pdf

کسب درآمد از اینترنت تنوع زیادی دارد . تعداد زیادی از مردم رویای نوشتن یک کتاب را دارند اما هرگز با آن مواجه نمی‌شوند . می‌توانید تجربه و ارزش‌هایتان را از طریق نوشتن یک کتاب منتقل کنید . با گردآوری مهارت‌ها و دانش تان در قالب یک کتاب الکترونیکی قابل‌دانلود که به مردم کمک می‌کند یک مهارت را بیاموزند، حرفه‌شان را توسعه دهند یا یک کسب‌وکار را راه‌اندازی کنند .

می‌توانید زندگی دیگران را تغییر دهید و حتی پول بیشتری در اینترنت بدست بیاورید . فقط باید از یک ابزار ساده و آسان برای فروش سریع فایل‌هایPDF  (مثل یک کتاب الکترونیکی) به خوانندگانتان استفاده کنید . یا یک هاست دانلود خریداری کنید و روی آن فایل های خود را به اشتراک بگذارید .

۱۳- پیوستن به سایت‌های مشاغل آزاد

ایجاد کسب‌وکار آزاد (انفرادی) وقت‌گیر است . با این حال تقاضای زیادی برای کارکنانِ مشاغل آزاد وجود دارد . بنابراین اگر می‌خواهید از طریق شغل آزاد پول بیشتری در اینترنت بدست آورید می‌توانید به یکی از شبکه‌های شغل آزاد مثل Flexjobs ، SolidGigs ، Contena ، Upwork ، Fiverr یا PeoplePerHour بپیوندید . در این سایت ها ثبت نام کنید ، پروفایل خودتان را بسازید . سپس چند نمونه از کارهایتان را آپلود کنید و با انجام مشاغل آزاد کوچک شروع به کسب درآمد اینترنتی کنید .

۱۴- فروش خدمات و تخصص به سایت‌های نیچ

اگر شخصی ماهر در زمینه خاصی هستید مثل بازاریابی اینترنتی ، طراحی یا توسعه نرم‌افزار ، بازارهای تخصصی وجود دارد که به شما اهمیت می‌دهند . این بازارها مکان‌های خارق‌العاده‌ای برای کسب درآمد آنلاین هستند . چون  کسانی که از این مکان‌ها بازدید می‌کنند به دنبال مهارت‌های تخصصی شما هستند .

به مکان‌هایی مثل ۹۹Designs یا Dribbble برای طراحان ، Cloudpeeps برای متخصصان بازاریابی و SEO و TopTal ، Crew یا Gigster برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار سر بزنید . وقتی مهارت‌های توسعه‌ای‌تان را ایجاد کردید ، می‌توانید به عنوان یک مشاور با کیفیت برند خودتان را بسازید . برای پروژه‌های بزرگ‌تری مثل تعمیرات کامل امنیت WordPress یا تبدیل یک وب‌سایت از http به https کسب درآمد اینترنتی کنید .

۱۵- شغل طراحی گرافیک برای شرکت‌ها

در محله یا شهرتان دور بزنید ؛ مطمئنم که هزاران کسب‌وکار محلی فوق‌العاده را با طراحی خیلی بد پیدا خواهید کرد . هرچند با ابزارهای آسانی که امروزه در اختیار دارید مثل Adobe Illustrator ، Venngage ، Stencil و Visme ، هر کسی با یک ذهن خلاق و انگیزه زیاد می‌تواند به عنوان یک طراح گرافیک برای شرکت‌های محلی بصورت آنلاین پول دربیاورد .

۱۶- بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی برای گروه علاقمندی از مشترکان ایمیل یکی از بهترین روش‌ها برای کسب درآمد آنلاین است . برخی از کسب‌وکارهای بزرگ بر اساس خبرنامه‌های ایمیلی ساده‌ای مثل TheSkimm یا Mister Spoils ساخته شده‌اند . هر خبرنامه نوع خاصی از کاربران را با محتوای روزانه جالب هدف‌گذاری می‌کند . درحالی که با شرکت‌های مربوطه و وابسته همکاری می‌کند تا پول بیشتری درآورد .

۱۷- فروش محصولات در فروشگاه سازهای رایگان

اگر به دنبال فروش محصولات بصورت آنلاین هستید نمی‌توانید فروشگاه Shopify را نادیده بگیرید . این پلت‌فرم هرچیزی که برای راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و اجرای آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد ، از جمله ثبت دامنه سفارشی، قالب‌های زیبا . بنابراین نیازی به مهارت‌های طراحی ندارید .

گزینه‌های پرداخت امن و حتی به بازاریابی و حمل و نقل کالا نیز اهمیت می‌دهد . اگر به دنبال تبلیغ محصولات ، طرح‌ها یا فروش محصولات دیگر به مردم هستید، فروشگاه ساز آنلاین زیادی برای قدرت بخشیدن به فروشگاه آنلاین شما وجود دارند . با کمی جستجو در اینترنت می توانید این فروشگاه سازهای آنلاین را پیدا کرده و شروع به کسب درآمد اینترنتی کنید .

۱۸ کسب و کار اینفلوئنسر در اینستاگرام

این روزها اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روش‌های بازاریابی رایج است . اگر دنبال‌کننده‌هایتان در حساب اینستاگرام را افزایش دهید به سرعت می‌توانید پول زیادی به صورت آنلاین بدست بیاورید . برندهای بزرگ ، شرکت‌های قوی و حتی استارت‌آپ‌ها مشتاقند میلیون ها تومان برای هر پست پرداخت کنند تا جلوی چشم مخاطبان شما باشند .

البته جذب مخاطب انبوه در اینستاگرام روز به روز سخت‌تر می‌شود . اگر از قبل یک موقعیت منسجم دارید و محتوای باکیفیت را به طور منظم با یک دوربین فوق‌العاده برای ثبت تصاویر در اینستاگرام پست می‌کنید می‌توانید خودتان را اینفلوئنسر بنامید .

۱۹- شغل مشاوره کسب‌وکار محلی

اگر دارای مجموعه مهارت‌های با ارزش یا مدارکی در زمینه صنعت مورد نظرتان دارید عرضه خدماتتان به مالکین کسب‌وکارهای محلی می‌تواند روش سودآوری برای کسب درآمد اینترنتی باشد . چه یک بازاریاب متخصص هستید چه یک استراتژیست کسب‌وکار یا هواخواه تولید ، احتمالا یک مالک کسب‌وکار محلی وجود دارد که در ازای کمکتان برای حل مشکلات شرکتش به شما پول پرداخت کند .

۲۰- کسب‌وکار تیشرت اینترنتی

گاهی اوقات نمی‌توان درک کرد که چرا مردم تا این حد عاشق تیشرت هستند . با جایگاه ، بازاریابی و ابزار درست می‌توانید یک کسب‌وکار فروش آنلاین تیشرت راه اندازی کنید که حتی در حین خواب نیز برایتان سودآور است .

۲۱- شغل دستیار مجازی

اگر یک سازمان به مهارت شما نیاز داشته باشد می‌توانید به عنوان یک دستیار مجازی به صورت آنلاین کسب درآمد اینترنتی کنید . یک دستیار مجازی همه کار انجام می‌دهد . از حسابداری گرفته تا تحقیق ، ورود به پایگاه داده، رزرو مسافرت و مدیریت ایمیل . این یک روش فوق‌العاده برای ملاقات با افراد بسیار مهم ، ساخت شبکه حرفه‌ای خاص خودتان و البته رشد یک جریان دیگرِ درآمد می‌باشد .

۲۲- تدریس زبان انگلیسی در اینترنت

تدریس زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم یک روش فوق‌العاده برای کسب درآمد اینترنتی است . همچنین درهایی را برای سفر به سراسر دنیا به رویتان می‌گشاید اگر تمایل داشته باشید . توصیه می‌شود مدارک رسمی ESL  زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم را داشته باشید . برخی کشورهای به صورت مجازی مدرس زبان استخدام می کنند .

اگر توانایی تدریس داشته باشید افرادی در کشورهایی مثل هنگ کنگ یا امارت متحده عربی هستند که تا ۲۵ دلار در ساعت در ازای تدریس زبان انگلیسی از طریق اسکایپ به شما پرداخت می کنند . از وب سایت‌های Indeed ، Learn4Good و remote.co در زمینه مشاغل تدریس زبان انگلیسی بازدید کنید . یا به سایت‌های تخصصی مثل verbalPlanet یا Chegg Tutors وارد شوید . باز توصیه می شود که کسب درآمد با تدریس آنلاین انگلیسی را به صورت جدی ادامه دهید چون خواهان زیادی در ایران و جهان دارد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد زنان از اینترنت

۲۳- انتشار پست مهمان به عنوان یک نویسنده آزاد

اگر  قلم خوبی دارید و در یک زمینه تخصص دارید ، سایت‌های زیادی وجود دارد که در ازای مقالات و محتوایی که می‌نویسید به شما پول پرداخت می‌کنند . به سایت‌هایی که به طور منظم در آنها مقاله می‌خوانید فکر کنید . شما چه مشارکت جالبی می‌توانید با آن‌ها داشته باشید . تخصص تان را جستجو کنید و سپس به دنبال روش‌هایی برای نوشتن مقالات بگردید .

بسیاری از سایت‌ها یک لینک ارسال یا تماس در بالا یا پایین صفحه دارند . برای شروع آموزش و شیوه تبدیل شدن به یک نویسنده آزاد را در اینترنت جستجو کرده و مطالعه کنید و سپس مقالات تان را به سایت‌هایی مثل Instash ، Listverse ، A List Apart ، International Living ، Fund for Writers و textbroker ارسال نمایید .

۲۴- پیاده کردن یا رونوشت صوت و مصاحبه‌ها

روزنامه نگاران ، پزشکان ، وکلا ، دانشگاهیان و محققان هر روز مصاحبه‌ها را ضبط می‌کنند . ولی به افرادی برای پیاده کردن و رونوشت آن‌ها نیاز دارند . بنابراین اگر مشکلی با چندین بار گوش دادن به یک صوت و نوشتن آن ندارید می‌توانید پول خوبی را بصورت آنلاین بدست آورید .

۲۵- کسب و کار ویرایش مقالات

تا زمانی که تولید محتوا وجود داشته باشد همیشه به ویراستارها هم نیاز است . ویرایش آزاد (انفرادی) و اصلاح خطاها نه تنها دستمزد ساعتی خوبی را به دنبال دارد بلکه فرصت خواندن موضوعات جالب را نیز به شما می‌دهد . همچنین دنبال کردن نوشتن و ویرایش آزاد به عنوان یک ایده تجاری می تواند سبک زندگی را به شما اعطا کند . چون به کمک آن می توانید به عنوان یک عشایر دیجیتالی به سراسر دنیا سفر کنید .

بسیاری از شرکت‌ها و افراد به خدمات نوشتار ، تصحیح و ویرایش نیاز دارند ، در نتیجه فرصت بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد .

۲۶- مشاور سفر اینترنتی

اگر عاشق سفر هستید و به طور تصادفی به دنبال فروش بلیط‌های هواپیما یا گشت‌زنی در سایت های مختلف هستید ، می توانید یک جایگاه برای خودتان به عنوان نماینده سفر خصوصی درست ‌کنید . افراد زیادی دقیقا همین کار را کرده و با کسب‌وکار فرعی خود (مشاوره سفر) توانستند درآمد اینترنتی خوبی کسب کنند .

با توصیه‌های دهان به دهان دوستانتان که می‌دانند برای داشتن ارزان‌ترین سفرهای هوایی می‌توانند به شما اطمینان کنند شروع کنید . سپس گروه‌هایی را در فیسبوک ، تلگرام و یا LinkedIn بسازید . کسانی که می‌خواهند از آخرین معاملات اطلاع داشته باشند را دعوت کنید . در نهایت می‌توانید به صورت تمام وقت به مردم مشاوره دهید . این گونه رویای سفرشان را به واقعیت تبدیل می کنید . توجه کنید که راههای کسب درآمد از سفر بسیار متنوع است .

۲۷- سئو یا بهینه سازی سایت ها

حتما برایتان پیش آمده که در گوگل به دنبال چیزی بگردید و وقتی نتیجه جستجو را دیدید از خودتان بپرسید: « چطور سر از اینجا درآوردم؟» . گوگل و موتورهای جستجوی دیگر از الگوریتم‌های قدرتمندی برای نمایش صفحات در نتایج جستجو استفاده می‌کنند . اما افرادی با اطمینان از صحت عملکرد موتورهای جستجو به صورت آنلاین از طریق انجام سئو سایت برای صاحبان سایت‌ها ، کسب درآمد اینترنتی می‌کنند . سئو کار باید در زمینه کاری خود متخصص و دارای دانش بالا باشد .

۲۸- رقابت‌های اینترنتی برای انتخاب نام و شعارهای شرکت

اگر ایده‌هایی برای انتخاب نام تجاری دارید یا به تازگی به یک نسخه تخیلی دست پیدا کرده‌اید ، فرصت‌های زیادی برای کسب درآمد آنلاین از طریق رقابت‌هایی برای انتخاب نام و شعار شرکت‌ها پیش روی شما قرار دارد . اگر احساس می‌کنید در زمینه نامگذاری استعداد دارید ، سری به پلتفرم Squad Help بزنید . در آنجا می‌توانید با نامگذاری برندها ، خدمات، محصولات ، شعارهای شرکت و حتی طراحی لوگو پول کسب کنید .

۲۹- ثبت داده‌های شرکت‌ها

اگر جزئیات یادتان می‌ماند و در تایپ سریع مهارت دارید ، می‌تواند با ثبت داده‌ها برای شرکت‌ها ، بصورت آنلاین پول دربیاورید . فقط کافی است عبارت « ثبت داده/data entry»  را در Craigslist ، Indeed یا UpWork جستجو کنید .

۳۰- اجاره دادن خودروی شخصی

اگر مالک یک خودرو هستید اما به ندرت از آن استفاده می‌کنید با اجاره دادن آن به راحتی می‌توانید بصورت آنلاین کسب درآمد اینترنتی کنید . البته این شغل در ایران در حال رشد است و بازار بسیار خوبی دارد .

۳۱- کسب و کار مقاله‌نویسی یا نویسنده اخبار اینترنتی

این روزها نیاز نیست مدرک روزنامه نگاری داشته باشید تا بتوانید به عنوان یک خبرنگار یا مقاله‌نویس آنلاین پول دربیاورید . وب‌سایت‌های جدید زیادی وجود دارند که همیشه برای پوشش اخبار محلی‌شان به کمک احتیاج دارند . از طریق همکاری با آنها می توانید اقدام به کسب درآمد اینترنتی کنید .

۳۲- خرید و فروش دامنه

تجارت ثبت و به ویزه خرید و فروش دامنه در چند دهه اخیر رونق پیدا کرده است . در حالی که بیشتر اسامی خوب قبلا فروخته شده‌اند، هنوز اسامی دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید به صورت نسبتا ارزان بر روی آنها دست بگذارید و بدین طریق به طور آنلاین کسب درآمد کنید .

۳۳- شغل تحلیل داده برای شرکت‌ها

اگر با اعداد میانه خوبی دارید شرکت‌های زیادی به پیمانکاران با استعدادی که عملکرد خوبی در زمینه تحلیل داده دارند ، پول خوبی پرداخت می‌کنند . تحلیل داده روش سودآوری برای کسب درآمد اینترنتی است . البته اگر از مدارک و تجربیات درستی برخوردارید. پلتفرم‌هایی مثل UpWork و Digiserved فقط دو نمونه از وب‌سایت‌هایی هستند که برای افرادی با مهارت تحلیل فوق‌العاده‌ می باشند .

۳۴- مربی شخصی یا مربی تناسب اندام اینترنتی

اگر در زمینه تناسب اندام تخصص دارید و از ترکیبی از کاریزما و حس تجارت برخوردارید می‌توانید به عنوان یک مربی شخصی پاره وقت آنلاین کار کنید . با این شغل ، هم به طور جسمی و هم مالی سود کسب خواهید کرد .

زمانی که شهرت پیدا کردید و مبنای مشتریانتان مستحکم شد، به راحتی می‌توانید آن را به یک کار تمام وقت تبدیل کنید . به تعدادی از وبلاگ‌های تناسب اندام برتر سر بزنید و ببینید آ‌ها از حمایت مالی محتوا ، درآمدهای وابسته و فروش محصولات چگونه به صورت آنلاین پول درمی‌آورند .

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان , کسب درآمد در منزل رایگان , کسب درآمد بدون سرمایه

۳۵- ویرایش اینترنتی ویدیوها

تولید و انتشار ویدیو به طرز دیوانه‌واری در حال رشد است . افراد زیادی به دنبال کمک‌های حرفه‌ای برای تبدیل فیلم‌های خام به محتواهای ارزشمندی هستند . اگر نرم‌افزار درست و قدری مهارت در این زمینه داشته باشید به راحتی می‌توانید به عنوان یک ویراستار ویدیویی بصورت آنلاین کسب درآمد کنید .

برای افزایش کیفیت کار توصیه می شود که مقالاتِ تخصصی در مورد تبدیل شدن به یک ویراستار ویدیویی آنلاین را مطالعه کنید . سپس به دنبال مشاغل مربوطه در سایت‌های Mandy.com ،Creative Cow Job Search یا ProductionHub بگردید .

۳۶- راه اندازی یک وب‌سایت نیچ

مخاطبانی را برای شور و اشتیاق یا سرگرمی‌تان پیدا کنید . سپس فقط از طریق انجام دادن کاری که عاشقش هستید در یک وب‌سایت نیچ می‌توانید بصورت آنلاین پول بدست بیاورید . البته گفتن آن آسان‌تر از انجام دادنش است . ساخت وب‌ سایت نیچ سودآور زمانبر است و برای افراد ضعیف مناسب نیست .

اما اگر می‌توانید با چالش‌های سخت مقابله کنید و به این سوال که آیا ایده تجاریِ وب‌سایتتان سودآور است پاسخ مثبت می‌دهید . آنگاه می‌توانید شروع به ساخت آن کنید و در نهایت از طریق تبلیغات سایت‌های وابسته یا محصولات مربوطه دیگر کسب درآمد اینترنتی کنید .

۳۷- خرید یک وب‌سایت یا بلاگ

وب‌سایت‌ها تفاوت زیادی با سهام ندارند . خیلی از آنها اصلا بدرد نمی‌خورند اما بعضی می‌توانند درآمد اینترنتی زیادی را برایتان به ارمغان بیاورند . می‌توانید خرید یک وب‌سایت موجود را به یک ایده قوی برای کسب درآمد اینترنتی تبدیل کنید . البته اگر شم کسب و کار اینترنتی را دارید این کار توصیه می شود . در صورت علاقه به این شغل پولساز ، می توانید با آموزش خرید و فروش وبسایت به صورت اصولی کسب درآمد اینترنتی کنید .

۳۸- شغل دفتردار اینترنتی

هر ساله صدها هزار و چه بسا میلیون ها سند و مدرک محضری می‌شود . وصیت نامه ، رهن ، فرم شهروندی ، فرم حمل اسلحه و… . درحالی که برای چندین دهه این کار به صورت حضوری انجام می‌شد ، امروزه سایت‌های زیادی وجود دارد که دفتردارها را قادر می‌سازند خدماتشان را بصورت آنلاین انجام دهند .

اگر یک دفتردار هستید می‌توانید خدماتتان را به صورت آنلاین بفروش برسانید . یا اگر تازه می‌خواهید شروع کنید، چک لیست دفتر اسناد رسمی ملی را مطالعه کنید تا به یک دفتردار معتبر تبدیل شوید .

۳۹- کسب و کار مدیریت کارگاه‌های شرکتی

یک روش دیگر برای استفاده از استعداد و مهارت‌های تجاری‌تان مدیریت کارگاه‌های شرکتی بصورت آنلاین است . کسب‌وکارها همیشه به دنبال روش‌های منحصربفردی برای بالا بردن آگاهی نیروی کارشان هستند . اگر بتوانید استعدادهایتان را در یک جلسه نیم‌روزه یا یک روزه آموزش دهید آنگاه می‌توانید آن را به شرکت‌هایی در سراسر دنیا بفروش برسانید تا بصورت آنلاین کسب درآمد کنید .

در ابتدا یک پورتفولیو بسازید . سپس از طریق LinkedIn به اینفلوئنسرها در شرکت‌های مربوطه دسترسی پیدا کنید تا ببینید آیا آن‌ها تمایل دارند شما به تیم شان تدریس کنید .

۴۰- شغل مشاور بازاریابی مشاغل کوچک

اگر در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو سایت تجربه دارید یا می‌توانید مردم را از محصولات و خدماتی که به طور روزمره استفاده می‌کنید حیرت‌زده کنید، می‌توانید به عنوان یک مشاور بازاریابی کسب‌وکار کوچک مشغول به کار شوید و بصورت آنلاین پول دربیاورید . به ویژه اگر یک متخصص SEO محلی شوید تا به مشتریان محلی کمک کنید به نتایج بهتری در جستجوی هایشان دست پیدا کنند .

سخن پایانی کسب درآمد اینترنتی

بحث درباره چگونگی و اهمیت کسب درآمد از اینترنت بسیار زیاد است . در این مقاله تلاش شد تا بیشتر به اهمیت راه اندازی کسب و کار در اینترنت و آشنایی با حقیقت و واقعیت آن پرداخته شود . ضمن اینکه برای آشنایی ، ۴۰ کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه هم معرفی شد . واقعیت این است که کسب درآمد اینترنتی ، یکی از پردرآمدترین ، ساده ترین و بهترین مشاغلی است که هر کسی در هر شرایطی می تواند آن را شروع کند .

خوبی کسب و کار اینترنتی این است که در صورت رعایت اصول ، داشتن جدیت و پشتکار ، برنامه ریزی دقیق و حساب شده ، می تواند به درآمد پایدار و بسیار بالا منجر شود . هیچ نوع محدودیتی در راه اندازی و ادامه آن وجود ندارد . در اوضاع آشفته اقتصادی کشور یکی از بهترین راهها برای بهبود وضعیت اقتصادی خانوارها راه اندازی کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود .

نکته آخر اینکه بسیاری از افراد به حقیقت کسب و کار اینترنتی و میزان تاثیر گذاری آن در افزایش مشاغل پی بردند . ولی اگر چنانچه برخی افراد هنوز در همان حالت شک و بدبینی نسبت به کسب درآمد اینترنتی هستند ، در آینده چندان دور ضمن تعطیل شدن کسب و کارشان ، حسرت فرصت های از دست رفته را خواهند خورد .

مطلب پیشنهادی

تولید محتوای پزشکی- تولید محتوا برای پزشکان | دنیپر ‫آشنایی کامل با تولید محتوای پزشکی ارزشمند و با کیفیت‬‎ TEBex آشنایی کامل با تولید محتوای پزشکی ارزشمند و با کیفیت ‫تولید محتوای پزشکی از (0 تا 100) + معرفی مهم ترین ویژگی ها‬‎ کلینیک دولپر تولید محتوای پزشکی از (0 تا 100) + معرفی مهم ترین ویژگی ها ‫تولید محتوا سلامت، تخصص دنیپر است! - 3 اصل در محتوای سلامت‬‎ Deniper.com تولید محتوا سلامت، تخصص دنیپر است! - 3 اصل در محتوای سلامت ‫اهمیت تولید محتوا سایت پزشکی و سلامت‬‎

نکات و اصول تولید محتوای پزشکی

رشته پزشکی پرطرفدار بوده و رقابت در آن هم بسیار زیاد است ضمن اینکه پزشکان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.