راههای کسب درآمد ساده و آسان

به قول معروف زندگی خرج دارد و به همین دلیل پول درآوردن برای همگان مهم بوده ، لذا همه به دنبال راههای عملی کسب درآمد ساده و آسان هستند . کار می‌کنیم تا درآمد داشته و بتوانیم نیازهای خود و خانواده‌ را برطرف کرده و وسایل رفاه زندگی خودمان را تامین کنیم .

راههای فراوانی برای پول درآوردن و کسب درآمد وجود دارد، اما بیشتر افراد به دنبال پول درآوردن از شیوه های راحت و آسان هستند .  به طور کلی در اینترنت پول درآوردن آسان، دغدغه بسیاری از افراد است . روش های زیادی برای کسب درآمد بدون سرمایه و یا با سرمایه وجود دارد که بسیاری از آنها غافلند . برخی از این روش ها در دنیای واقعی قابل اجرا بوده و برخی روش ها هم کسب درآمد اینترنتی هستند .

در این مقاله سایت پول یابی تعدادی از راههای کسب درآمد ساده و آسان اینترنتی و غیر اینترنتی بدون سرمایه یا با سرمایه اندک معرفی می شود . هر فردی متناسب با شرایط خود می تواند در یکی یا تعدادی از این روش ها به موفقیت برسد . برای موفق شدن در این روش ها همان طور که اشاره شد، به سرمایه زیادی نیاز ندارید . تنها کافی است آگاهی خود را نسبت به هر روش بالا ببرید.

اهمیت روش های کسب درآمد بدون سرمایه

در بالا اشاره شد که راههای کسب درآمد ساده و آسان با سرمایه کم یا بدون سرمایه معرفی خواهد شد . معمولا درصد زیادی از افراد جامعه به دلیل افزایش هزینه های زندگی و نبود درآمد کافی به دنبال شغل جدید با سوددهی بالا هستند . این در حالی است که بیشتر افراد خواهان شروع کسب و کار اینترنتی یا سنتی برای خود با سرمایه ای اندک هستند . زیرا احتمال شکست در هر کسب و کاری وجود دارد، لذا کسب درآمد بدون سرمایه یا با سرمایه کم، ریسک کمتری خواهد داشت .

کسب درآمد ساده و آسان بدون سرمایه امروزه یکی از روش های پرطرفدار کسب درآمد اینترنتی و سنتی محسوب می شود . ضمن اینکه همواره ایده هوشمندانه و کاربردی به نظر می آید . اما این روش ها در صورتی به سود و درآمد می رسند که به صورت کاملا هدفمند و با درایت انتخاب شده و با آگاهی کافی در این مسیر حرکت کند .

توجه کنید که برای راه اندازی هر کسب و کار، تنها ایده پردازی و داشتن چشم انداز کافی نیست . بلکه باید با برنامه ریزی و آگاهی کامل پیش رفت . علاوه بر اینها، دانستن مزایا و معایب کسب درآمد با سرمایه اندک یا بدون سرمایه پیش از شروع کار، کمک زیادی خواهد کرد.

مزایای کسب درآمد آسان بدون سرمایه

– بزرگترین مزیت، عدم نیاز به سرمایه زیاد برای راه اندازی کسب و کار است .

– با این کار، جهت رسیدن به موفقیت در هر شرایطی انگیزه افزایش می یابد .

– بررسی و مشاهده کسب و کارهای کوچک زیادی که بدون سرمایه اولیه به سوددهی بالا دست یافته اند تاثیرگذار می باشد .

–  معمولا بیشتر کسب و کارهای بدون سرمایه به صورت برخط و در بستر اینترنت هستند و یکی از مزایای این کارها، دورکاری و انجام آنها در خانه است .

– در کسب و کارهای دورکاری و مستقل، می توانید رییس و مدیر خود بوده و کارها را مدیریت کنید .

– اغلب مشاغل این گروه نیازی به حضور فیزیکی در محل کار ندارد . لذا در انرژی و هزینه ایاب و ذهاب صرفه جویی می شود .

– افراد برای ایده پردازی آزادی کامل دارند و متناسب با تلاش خود، راه های خلاقانه و درآمد بالاتری را می توانند انتظار داشته باشند .

– کسب و کار بدون سرمایه یکی از شاخص ترین و برترین راههای کسب درآمد ساده و آسان بدون سرمایه اینترنتی و کسب و کار در دنیای واقعی می باشد .

معایب کسب درآمد بدون سرمایه

علیرغم مزایای بسیار فراوان و برجسته کسب و کار بدون سرمایه ، دارای برخی معایب و ایرادات است . برخی از این معایب عبارتند از :

– بدون سرمایه یا با سرمایه اندک، کسب و کارها چه اینترنتی یا سنتی با سرعت کمتری پیش می روند .

– کاملا طبیعی است که فقدان سرمایه کافی، امکانات و موقعیت های کمتری را دردسترس قرار می دهد . لذا باید زمان و انرژی بیشتری را برای رسیدن به موفقیت صرف کرد .

– با داشتن سرمایه و امکانات کافی می توان بازاریابان و ایده پردازان زیادی را استخدام کرد و به درآمد بالاتری رسید . اما بدون سرمایه این مسیر دشوارتر و با چالش های فراوانی  همراه خواهد بود .

البته معایب فوق را می توان با به کارگیری تلاش ، ایده مناسب و خلاقیت بیشتر رفع کرد . همچنین با شناخت صحیح مخاطب و نیازهای او و انتخاب راه های موثر، می توان زمان رسیدن به هدف را کوتاه تر کرده تا راحت تر و سریع تر به موفقیت نائل شد .

کسب درآمد ساده و آسان , کسب درآمد بدون سرمایه  , راههای کسب درآمد راحت

روش های کسب درآمد ساده و آسان

با دانستن و آگاهی از مزایای کسب درآمد ساده و آسان و همچنین راه اندازی کسب و کارها بدون نیاز به سرمایه ، انگیزه بیشتری برای شروع خواهید داشت . اما باید توجه کنید که برای کسب درآمد در هر روشی باید آموزش های لازم و مرتبط با آن را بیاموزید . امکان ندارد بدون تلاش و یک  شبه یا در طول مدت کوتاهی میلیونر و یا میلیاردر شد .

روش های زیادی برای کسب درآمد ساده و آسان وجود دارد . در هریک از این روش ها باید تلاش، تمرکز و برنامه ریزی لازم را داشته باشید . برخی از مهمترین روش های کسب درآمد ساده و آسان بدون سرمایه در ایران عبارتند از :

الف : روش های کسب درآمد در فضای واقعی

در دنیای واقعی کسب و کارهای زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای کسب درآمد ساده و آسان استفاده کرد . کارهایی مانند نگهداری از کودکان، سالمندان، نگهداری از حیوانات خانگی، انجام تعمیرات و خدمات فنی، ارائه مشاوره در زمینه تخصصتان، کسب درآمد از اجاره دادن، فروش ایده، کسب درآمد از بازار بورس و مشارکت در کسب و کارها، برخی از این کارها هستند . در ادامه به تعدادی از این روش های کسب درآمد پرداخته می شود :

۱- کسب درآمد از فروش ایده ها

یکی از روش های کسب درآمد ساده و آسان که کمتر کسی برای درآمدزایی به آن می اندیشد، فروش ایده است . مخصوصا این روش کسب پول در ایران زیاد رایج نیست اما به مرور زمان مرسوم می شود . در این روش، افراد متخصص که ایده های جدیدی دارند می توانند آن را بفروشند .

شرکت هایی مانند شتاب دهنده استارتاپ ها روی این ایده ها سرمایه گذاری می کنند . این شرکت ها با ارائه سرمایه اولیه، سبب راه اندازی اولیه کسب و کار فرد می شوند . با داشتن خلاقیت در این روش می توانید درآمد خوبی داشته باشید . مثلا می توانید یک کتابخانه عمومی در مجتمع مسکونی یا محله خود ایجاد کنید . کتاب ها یا محصولات در اختیار خود و اطرافیانتان را اجاره دهید و کسب درآمد اندکی از این راه داشته باشید .

توجه کنید که میزان درآمد بستگی به نوع ایده ، چگونگی اجرا و نیاز بازار و استقبال مشتریان دارد . اکثر کسب و کارهای بزرگ با ارائه ایده شروع شد و در نهایت به موفقیت منجر شد .

۲- کسب درآمد از بورس

یکی از روش هایی که در سال های اخیر پرطرفدار شده، کسب درآمد از سرمایه گذاری در بازارهای مالی است . انواع روش های کار کردن با پول و پولسازی را می توان تعریف مناسبی برای سرمایه گذاری دانست . در این زمینه، یکی از روش های پرطرفدار، بازار بورس است .

بسیاری افراد بازار بورس را خوب نمی شناسند و حتی به آن بدبین هستند . البته اوضاع نابسامان بورس این روزهای ایران همه را بدبین کرده و کمتر اعتماد عمومی وجود دارد . اما بهتر است به جای نگاه بدبینانه، به این روش کسب درآمد عالی و پرطرفدار نگاهی واقع بینانه و منطقی داشت . توصیه می شود که با استفاده از منابع معتبر و مفید ، بورس را بشناسید .

برای آموزش بورس و یا شروع کسب درآمد در بورس ، منابع آموزشی زیادی در اینترنت وجود دارد . می توانید با استفاده از دوره های حضوری و غیرحضوری با بازار بورس و نحوه معامله در آن  به طور کامل آشنا شد . به کمک آموزش های بورس می توان به صورت مجازی وارد این بازار شد و با هزینه اندک، سرمایه گذاری و معامله انجام داد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شیوه افزایش کسب درآمد از اینترنت

بهتر است فعالیت در این بازار را با سرمایه اندک شروع کنید تا ضرر نکنید و یا متحمل ضرر زیادی نشوید . در صورت ضرر احتمالی، امکان یادگیری و تجربه برایتان فراهم  می شود . با کسب سود، می توانید در طول زمان سود خود را افزایش دهید . با حرکت پیوسته و آهسته می توانید بدون حضور در تالار بورس، درآمدزایی کنید .

۳- مشارکت در کسب و کار

یکی از روش های مناسب برای کسب درآمد ساده و آسان و همچنین بدون سرمایه، مشارکت در کسب و کارهای دیگران است . این نوع سرمایه گذاری به عنوان سرمایه گذاری خطرپذیر یا ریسکی نامیده می شود .

در چنین روشی، بدون اینکه خودتان کسب و کاری را راه اندازی و یا شروع  کنید، تنها با سرمایه گذاری مبلغی مشخص می توانید در سود و زیان تجارت دیگران شریک شوید . با انتخاب کسب و کار مناسب و افزایش آگاهی در مورد روش های جدید سرمایه گذاری می توانید سود زیادی از این روش به دست آورید .

۴- کسب درآمد از اجاره

این روش که به ویژه در ایران خیلی خوب جا افتاده و افراد زیادی از این روش استفاده می کنند، از روش های درآمدزای مناسب است . از سالیان دور، صاحبان املاک، باغ، زمین کشاوری یا ویلا با اجاره دادن اماکن خود، درآمد خوبی به دست می آوردند .

هر کسی می تواند در کنار شغل اصلی ، دارایی های خود را اجاره داده و ماهیانه مبلغی کسب کند . علاوه بر موارد بالا، می توانید ماشین آلات صنعتی و ساختمانی یا خودروی شخصی، کتاب یا محصولات  فرهنگی خود را اجاره داده و اقدام به کسب درآمد کنید .

ب : کسب درآمد اینترنتی

امروزه کسب و کارهای آنلاین و راه اندازی استارتاپ ها در سرتاسر جهان شتاب زیادی گرفته است . با ظهور شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام و تلگرام، روش های کسب درآمد اینترنتی دچار تحول و پیشرفت زیادی شده است .

طی سالهای اخیر، تبلیغات زیادی در مورد راه اندازی کسب و کار آنلاین و کسب درآمد ساده و آسان اینترنتی دیده و شنیده ایم . اما فکر کردن به هزینه های زیاد، زمانبر بودن این مسیر تا رسیدن به درآمد بالا سبب شده بسیاری از افراد به این سمت نروند . در طرف مقابل هم، بسیاری افراد فریب تبلیغات اغراق آمیز این نوع کسب و کارها را خورده و به دنبال میلیونر شدن با روزانه چند ساعت کار ساده هستند .

پیش از ورود باید بدانید کسب درآمد اینترنتی نیاز به زمان، انرژی و صبر زیادی دارد . یقینا بدون مطالعه و آگاهی درباره روش انتخابی درآمد از اینترنت، احتمال موفقیت کم می باشد . دغدغه سرمایه اولیه که بسیاری از افراد در راه اندازی کسب و کار دارند، در اینترنت کمتر است . در کسب و کارهای اینترنتی با کمترین سرمایه و حتی بدون سرمایه اولیه امکان کسب درآمد وجود دارد .  حتی بدون داشتن کامپیوتر و صرفا به کمک اپلیکیشن های مختلف می توانید کسب درآمد اینترنتی داشته باشید .

برای کسب درآمد اینترنتی باید دانش و تخصص کافی در فضای مجازی داشت . تنها با داشتن یک وبسایت نمی توان به کسب درآمد رسید . بلکه در کنار وبسایت بهتر است در شبکه های اجتماعی نیز حضور پررنگی داشته باشید .

موفقیت در کسب درآمد اینترنتی نیازمند گذر زمان است . باید به صورت روزانه مراقب کسب و کار اینترنتی خود باشید . شاید نیاز به صرف یک یا دو سال زمان باشد تا به نتایج دلخواهتان برسید .

مزایای کسب درآمد اینترنتی

از کسب درآمد اینترنتی یا آنلاین به عنوان یکی از شیوه های کسب درآمد ساده و آسان نام می برند . این شیوه کسب پول مزایایی دارید که برخی از مهم ترین آنها عبارتند از :

۱- شروع درآمد بدون سرمایه یا با سرمایه اندک

برای کسب و کار اینترنتی نیازی به سرمایه زیادی نیست و این بزرگترین مزیت این روش است . حتی می توان با گوشی یا سیستم کامپیوتری خود بدون هیچ سرمایه ای کسب درآمد کرد . مثلا برای راه اندازی پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر، نیازی به هزینه نیست . حتی برای راه اندازی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی هم می توانید از ارزان ترین هاست ، دامنه و قالب های وردپرسی استفاده کنید .

۲- نداشتن محدودیت های زمانی و مکانی

کسب درآمد آنلاین مشابه سایر کسب و کارها اصلا هیچ نوع محدودیت مکانی و زمانی ندارد . در کسب و کار اینترنتی نیاز نیست در زمان مشخصی در مکان خاصی حضور داشته باشید . در اینگونه کسب و کارها حتی در خواب و استراحت هم می توانید کسب پول و ثروت کنید . ضمن اینکه مدیریت کسب و کار از هر جای دنیا امکان پذیر است .

۳- صرفه جویی در زمان

در اهمیت و مزایای کسب درآمد اینترنتی همین بس که صرفه جویی در زمان و هزینه های جانبی می شود . به جای هدر دادن زمان و انرژی خود در ترافیک یا خیابان های شلوغ، می توانید در اتاق خواب خود پای لپ تاپ نشسته و کسب درآمد کنید . زمان خود را بهتر مدیریت می کنید، هر موقع نیاز باشد در بین کار استراحت می کنید .

۴- ارتباط صمیمانه تر با مشتریان

یکی از مزایای کسب و کارهای اینترنتی، دسترسی راحت تر و برقراری ارتباط صمیمانه تر با مشتریان است . حتی می توانید پس از خرید با مشتریان خود ارتباط داشته و نظر آنها را درمورد محصول خریداری شده یا خدمات ارائه شده جویا شوید . در این کسب و کارها می توانید ایمیل و پیامک برای مشتریان ارسال کرده و تخفیف ها یا امکانات ویژه را به آنها اطلاع دهید .

راهکارهای موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی

در هر کسب و کاری باید اصول مختص آن را در نظر گرفت . برای کسب و کارهای اینترنتی نیز نکات بسیاری وجود دارد که برای پیشگیری از شکست باید به آنها توجه کرد . چهار نکته مهم در مسیر کسب و کار اینترنتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید :

۱- شروع کار با برنامه ریزی دقیق

نمی توان کاری را بدون برنامه ریزی دقیق آغاز کرد و به موفقیت رسید . بدون داشتن مسیر و هدف دقیق امکان موفقیت صفر است . رقابت در کسب و کارهای اینترنتی بسیار زیاد بوده و روز به روز درحال افزایش است . بنابراین با ترسیم نقشه راه دقیق، می توان هدفمندتر و شفاف تر به سمت موفقیت پیش رفت .

۲- صبر و استقامت در کار

برای موفقیت در کسب درآمد اینترنتی باید آهسته و پیوسته ادامه داد . توقع بالا نداشته باشید که امروز کسب و کارتان را راه اندازی کنید و فردا شاهد درآمد بالا باشید . کسب درآمد اینترنتی سریع بدون هیچ تلاشی امکان پذیر نیست . داشتن این طرز فکر موجب می شود پس از مدت کوتاهی، انگیزه خود را از دست داده و مسیر را ادامه ندهید . بدون عجله و با صبر فراوان، تلاش خود را ادامه دهید . کسب و کار اینترنتی شروع راحتی دارد اما با صبر و حوصله می توانید به موفقیت برسید .

۳- رها نکردن شغلی فعلی

به هیچ وجه کسب و کار و شغل فعلی خود را به بهانه کسب و کار اینترنتی رها نکنید . برخی افراد به دلیل هیجانات اولیه این مسیر، از شغل فعلی خود  استعفا می دهند تا بر روی کار اینترنتی تمرکز کنند . موفقیت در این روش بسیار کم و زمان بر است . بهتر است شغل فعلی خود را حفظ کنید و در کنار آن، زمانی را به کار اینترنتی اختصاص دهید . پس  از حرفه ای شدن و رسیدن به درآمد، برای حرفه ای تر شدن می توانید از شغل قبلی خود استعفا داده و تمامی تمرکز و وقت خود را روی کار اینترنتی صرف کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  افزایش کسب درآمد با ایمیل اختصاصی

راههای ساده کسب درآمد اینترنتی , کسب پول اینترنتی , درآمد آسان اینترنتی

راههای کسب درآمد از اینترنت

امروزه صدها روش برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد که در اینجا نمی توان به تمام آنها پرداخت . اما برخی از مهمترین و پرطرفدارترین کارهای اینترنتی که نیاز به کمترین سرمایه دارند، بررسی می شوند :

۱- نوشتن برنامه، اپلیکیشن و افزونه های کاربردی

اگر دانش و مهارت برنامه نویسی دارید، اصلا نباید نگران کسب درآمد اینترنتی یا کسب درآمد بدون سرمایه باشید . چون یکی از بالاترین سرمایه ها را در عصر فناوری اطلاعات دارید . دنیایی که روز به روز حضور در فضای مجازی برای تمامی افراد و کسب و کارها پررنگ تر می شود . به ویژه با گسترش گوشی های هوشمند، بازار اپلیکیشن ها بسیار داغ و پررونق شده است .

تقریبا هر کسب و کاری متقاضی یک اپلیکیشن مختص خود است . اطلاع رسانی در اپلیکیشن یا فروش محصولات به راحتی انجام می شود . با نوشتن اپلیکیشن های کاربردی می توانید مشتریان زیادی را جذب کرده و یا حتی برند معتبری در این زمینه برای خود بسازید .

علاوه بر اپلیکیشن، به لطف حضور سیستم های محتوایی مانند وردپرس، دروپال، پرستاشاپ و غیره، فرصت های زیادی برای نوشتن انواع ابزار و افزونه خواهید داشت . نوشتن برنامه، اپلیکیشن و افزونه، بسیار پولساز بوده و سود زیادی دارد . در واقع می توانید یک بار تلاش کنید و برنامه ای را بنویسید اما میلیون ها بار آن را بفروشید . فقط کافیست ایده پرداز و خلاق باشید . نیازها و خلاهای کسب و کارهای مجازی را دیده و به کمک برنامه نویسی، آن خلاها را پر کنید .

۲- ایجاد فروشگاه محصولات یا خدمات

از بهترین نقاط قوت اینترنت، امکان ایجاد وب سایت فروش محصولات است . می توانید محصولات و خدمات خود را در هر ساعت از شبانه روز حتی زمانی که خواب هستید به مشتریان بفروشید . نیازی نیست حتما محصول فیزیکی داشته باشید . بلکه با داشتن محصولات دیجیتال یا دانلودی هم می توانید درآمد اینترنتی کسب کنید .

۳- مدیریت پیج یا کانال اینستاگرامی

شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام و اینستاگرام، پلت فرم های مناسبی برای معرفی سازمان ها، کسب و کارها و افراد تاثیرگذار هستند . اما نمی توان همزمان هم روی کسب و کار خود تمرکز داشت و هم مدیریت شبکه های اجتماعی کسب و کار را برعهده گرفت . بنابراین می توانید به عنوان مدیر، پیج و کانال دیگران را مدیریت کرده و درآمد اینترنتی کسب کنید .

۴- ارائه آموزش های مجازی

یکی از راههای کسب درآمد ساده و آسان در اینترنت آموزش است . آموزش یکی از بهترین و برترین روش های پولسازی در اینترنت است . افرادی که دارای مهارت های قابل آموزش به دیگران هستند می توانند از اینترنت برای کسب درآمد استفاده کنند . به کمک اینترنت می توانید مهارت خاص خود را به افراد زیادی یاد دهید .

در این نوع آموزش، تنها یک بار از مهارت خود فیلم، صوت و یا متن تهیه می کنید و بارها آن را به فروش می رسانید . حتی با بروزرسانی منظم آموزش خود می توانید جزو برترین ها در حوزه آموزش مهارت خود باشید .

با عضویت در برخی سایت های تخصصی آموزشی، بدون هزینه های جانبی می توانید، از فروش آموزش خود کسب درآمد کنید . حتی این امکان فراهم است که خودتان با راه اندازی وب سایت تخصصی، مهارت های خود را آموزش دهید .

البته در این زمینه، پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تلگرام نیز بسیار مفیدند . افراد زیادی با حضور در این شبکه ها و برنامه ریزی هدفمند، مشتریان زیادی به دست آورده و سود زیادی کسب کرده اند . همچنین، در کنار آموزش مجازی می توانید آموزش های حضوری نیز ارائه داده و درآمد جداگانه ای به دست آورید .

۵- فریلسنری و دورکاری

اگر هیچ گونه محصول یا خدماتی برای فروش ندارید، می توانید از فروش مهارت های خود کسب درآمد کنید . اینترنت بستر مناسبی برای متخصصان است که پس از فراغت از کار اصلی خود، از شغل دومی هم کسب درآمد کنند . در این شغل نیازی نیست از منزل خارج شوید، بلکه به صورت دورکاری آن را انجام می دهید . نام این شغل فریلسنری یا آزادکاری در فضای مجازی است .

در دنیای امروز، فریلنسری در بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان جا افتاده و بسیار مطرح و مهم است . تقریبا یک سوم بار کاری کشور آمریکا بر عهده فریلنسرها است . البته برای شناخته شدن با عنوان یک فریلنسر باتجربه باید صبر و تلاش زیادی داشته باشید .

۶- افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش

کار اصلی همکاری در فروش این است که مشتری را به دست می آورد اما جنس و محصول متعلق به کسب و کار دیگری است . همکاری در فروش، مشتری را به سمت محصول هدایت می کند و پورسانت و درصد خود را به عنوان پاداش کسب می کند . بسیاری از وب سایت ها ، درصدی از فروش محصولاتشان را به همکاران فروش پرداخت می کنند .

توجه کنید که همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ برای دو سمت معامله، سود به همراه دارد . زیرا فروشگاه ها، بازار محصول خود را از این طریق گسترش می دهند . شما هم به عنوان همکار فروش، به سود و درآمد مناسبی از طریق بازاریابی و فروش محصولاتشان دست می یابید .

یکی از مزایای همکاری در فروش این است که نیاز به انبار محصولات و پشتیبانی آنها ندارید . علاوه بر این، بدون درگیر شدن با فرایندهای تولید و توزیع می توانید به سود خالص برسید .

۷- راه اندازی پیج یا کانال های جذاب

یکی از راه های کسب درآمد ساده و آسان از طریق اینترنت ، تولید محتوای جذاب برای پیج یا کانال های پرمخاطب است . امروزه کمتر کسی است که گوشی هوشمند داشته باشد اما حساب کاربری در تلگرام یا اینستاگرام نداشته باشد . لذا با راه اندازی کانال یا پیج های جذاب می توانید به درآمد اینترنتی بالا برسید . با افزایش اعضا در این کانال ها می توانید تبلیغات بگیرید و درآمد خوبی کسب کنید .

اگر مهارت هنری یا فنی خاصی دارید می توانید انواع کارهای هنری را در منزل تهیه کرده و در پیج یا کانال خود بفروشید و کسب درآمد کنید .

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی یکی از پولسازترین روش های کسب درآمد بدون سرمایه اولیه می باشد . حتما افراد زیادی را دیده اید که در شبکه های اجتماعی مخاطبان زیادی دارند . این افراد که اینفلوئنسر یا افراد تاثیرگذار خوانده می شوند با داشتن مخاطبان زیاد، توانسته اند درآمد بالایی کسب کنند .

اگر فکر می کنید می توانید مخاطبان زیادی را جذب کنید و ایده جذابی دارید، هرچه سریع تر کار خود را شروع کنید . با جذب مخاطبان زیاد، کم کم کسب و کارهای زیادی تبلیغاتشان را به شما می سپارند .

سخن پایانی کسب درآمد ساده و آسان

در این مقاله سایت پول یابی به دو روش یا شیوه کلی کسب درآمد در فضای واقعی و کسب پول در فضای مجازی یا اینترنت پرداخته شد . بیشترین تاکید روی معرفی اجمالی و کوتاه جهت شناخت راههای پولسازی بوده است . توجه کنید که این تقسیم بندی بر اساس تجربه کاری و نظر کارشناسان در مورد ایجاد و راه اندازی مشاغل راحت پولساز بوده است .

مشاغلی که معرفی شده اند علاوه بر اینکه راه اندازی و شروع شان ساده و راحت است نیاز به سرمایه بسیار کم و پایین دارد . حتی برخی از کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای اینترنتی اصلا نیازی به سرمایه اولیه هم ندارد و هر کسی می تواند با کسب مهارت شروع کند .

سخن آخر و نکته کلیدی در آموزش کسب درآمد ساده و آسان این است که هیچ کاری بدون برنامه و هدف به موفقیت نمی رسد . فرقی ندارد که کارتان واقعی و یا در بستر اینترنت است، بلکه مهم داشتن صبر و شکیبایی ، ترسیم هدف مشخص و برنامه بلندمدت است . ممکن است در مسیر با سختی ها و گاهی ناکامی ها مواجه شوید که کاملا طبیعی است و برای همه وجود دارد . اما هرگز نباید ناامید شوید و باید با تلاش و جدیت فراوان به سمت هدف متعالی خود حرکت کنید .

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

یک دیدگاه

  1. راحت ترین راه کسب درآمد ساده از طریق اینترنت است به شرطی که راهش را بلد باشی درآمد اینترنتی با برنامه هم زیاد است و هم دائمی . با زدن یک وبلاگ ساده خودم ماهی دو سه میلیون کاسب هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.