اگرچه برنامه همکاری در فروش را یکی از بهترین روش های بازاریابی می دادند ولی بدون اطلاع از قوانین اجرا و به ویژه مقدار پول و سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ ، نباید انتظار موفقیت داشت . افیلیت مارکتینگ مانند هر پروژه ای نیاز به پول و بودجه اولیه دارد . البته افرادی که قصد کسب درآمد اینترنتی به عنوان بازاریاب را دارند نیاز به هیچ سرمایه ای ندارند .
منتهی فرد و یا شرکتی که قصد راه اندازی برنامه همکاری در فروش دارد ، باید بودجه لازم را قبلا پیش بینی کند . تولیدکننده یا فروشنده محصول یا خدمات ، برای رونق فروش و تبلیغ محصولات و خدماتش اگر افیلیت مارکتینگ را انتخاب کرد ، لازم است در مورد هزینهها و بودجه ضروری برای راه اندازی برنامه همکاری در فروش اطلاعاتی داشته باشد .
در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم برای تولیدکنندگان و فروشندگان محصول و خدمات میزان بودجه و سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ را شرح دهم . امیدوارم مورد استفاده علاقه مندان به برنامه همکاری در فروش قرار گیرد .
همکاری در فروش چیست ؟
به زبانی ساده ، همکاری در فروش یا Affiliate Marketing فرایندی است که در آن تبلیغ کنندگان یا همکاران فروش ، محصول یا خدماتی که توسط یک خرده فروشی دیگر ارائه میشود را تبلیغ یا معرفی میکنند . همکار فروش یا بازاریاب در ازای ارائه یک نتیجه خاص (مثل بازدید از صفحه محصول یا خدمات و یا فروش آنها) پاداشی را از خرده فروش دریافت میکند .
همکاری در فروش ، بازاریابی پورسانتی یا افیلیت مارکتینگ به زبان ساده تر یک مدل کسبوکار اینترنتی است که در آن افراد یا شرکتها (افیلیتها) محصولات و خدمات سایر شرکتها را تبلیغ میکنند . در ازای هر فروش ، کلیک یا اقدام مشخص از طرف مشتریان معرفیشده ، کمیسیون دریافت میکنند .
به بیانی دیگر می توان ادعا کرد ، همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ ، یک مدل تبلیغاتی است . در این مدل ، تولیدکنندگان و شرکتها به اشخاص سومی که محصولات آنها را تبلیغ و به فروش میرسانند مبلغی را به عنوان کمیسیون پرداخت میکنند . این افراد ، تبلیغات را در وب سایت ، صفحات اجتماعی و یا وبلاگ های خود قرار داده و مبلغی را بابت محصولاتی که به این طریق به فروش میرسانند از شرکتها دریافت میکنند .
به عبارت دیگر ، در افیلیت مارکتینگ ، صاحبان کسبوکار بخشی از فروش را برونسپاری میکند . لذا افزایش فروش از همکاری در فروش از این طریق محقق می شود .
انواع همکاری در فروش
سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing به صورت کلی به شریک شدن در سود فروش یک محصول یا خدمات گفته می شود . یعنی اگر ناشر یا تبلیغ کننده ، شخصی را با محصولی آشنا کرده و وی آن را تهیه کند ، می توانید از ارائه دهنده محصول مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت کنید . با این حال انواع همکاری در فروش عبارتند از :
۱- بر اساس پورسانت فروش : یعنی درصدی از فروش به افیلیت تعلق میگیرد.
۲- بر اساس هر کلیک یا اقدام : به ازای هر کلیک ، دانلود ، ثبتنام و غیره ، به افیلیت پاداش تعلق میگیرد .
۳- بر اساس نرخ بازگشت سرمایه (ROI) : به افیلیت پاداش تعلق میگیرد که بر اساس بازگشت سرمایه عرضهکننده محاسبه میشود.
برای درک بهتر موضوع به این مثال توجه کنید . فرض کنید سایت یا وبلاگی دارید که درباره آموزش های کسب درآمد از اینترنت و بازاریابی اینترنتی مقالاتی مینویسید . با یک شرکت یا سایت آموزش کسب درآمد از اینترنت مثل سایت پول یابی برنامه همکاری در فروش ایجاد میکنید . در وبلاگ خود لینکهای اختصاصی سایت پول یابی یا آن شرکت را قرار میدهید و محصولاتش را معرفی میکنید . اگر کسی از طریق این لینکها خرید کند، شما از فروش پورسانت دریافت خواهید کرد .
شناخت شیوه کار همکاری در فروش
همان طور که در بالا اشاره شد ، همکاری در فروش affiliate marketing یکی از روش ها و تکنیک های کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان است که در آن افراد یا وبسایتها (افیلیتها) محصولات یا خدمات یک کسبوکار را تبلیغ میکنند . نتیجه آنکه ، در ازای هر فروش یا عمل خاص (مثل کلیک ، دانلود و غیره) کمیسیون یا پاداش مشخصی را دریافت میکنند . در این فرایند سه ضلع یا بازیگر وجود دارد :
۱- عرضهکننده (Merchant) : کسبوکاری که محصول یا خدمات خود را ارائه میدهد و برنامه همکاری در فروش دارد .
۲- تبلیغکننده (Affiliate) : فرد یا وب سایتی که محصولات یا خدمات عرضهکننده را تبلیغ میکند .
۳- مشتری (Customer) : کسی که محصولات یا خدمات را خریداری میکند یا عمل خاصی انجام میدهد .
شیوه کار هم کاملا مشخص است . افیلیتها از طریق لینکهای اختصاصی خود ، مشتریان را به وبسایت عرضهکننده یا فروشنده اصلی هدایت میکنند . اگر مشتری از طریق این لینکها اقدام به خرید کند یا عمل خاصی انجام دهد ، افیلیت کمیسیون یا پاداش دریافت میکند .
مهمترین مزایای همکاری در فروش برای عرضهکنندگان : افزایش فروش ، افزایش ترافیک وب سایت ، کاهش هزینههای بازاریابی و در نهایت افزایش کسب درآمد اینترنتی است .
مهمترین مزایا برای افیلیتها : کسب درآمد آنلاین ، امکان تبلیغ محصولات یا خدماتی که به آنها علاقهمندند ، انعطافپذیری بالا و راحتی کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه اولیه است .
مقدار سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ
تا اینجا درباره همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ توضیحاتی داده می شود . یکی از بازیگران اصلی آن تولید کننده یا عرضهکننده Merchant می باشد . تولید کننده محصول و خدمات چنانچه بخواهد برنامه کسب و کارش را شروع کند این سوال مطرح می شود چه مقدار سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ باید داشته باشد .
عرضه کننده محصول و خدمات ، قبل از شروع کار با بررسی بودجه میتواند به طور تقریبی از هزینههای لازم برای راه اندازی برنامه افیلیت خود آگاه شوید و منابع مالی خودش را مدیریت کند . البته در مورد پول و سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ نمی توان آمار دقیقی ارائه کرد . ولی با بررسی برخی موارد و فاکتورها میتوان یک دید کلی از هزینههای احتمالی و سرمایه مورد نیاز به دست آورد .
همانطور که در بالا اشاره شد ، ارائه عدد و رقم دقیقی برای بودجه مورد نیاز برنامه افیلیت ممکن نیست . دلیلش هم این است که تعیین میزان هزینههای بازاریابی وابسته به تصمیم و میزان فعالیت هر شخص و شیوه کار سیستم همکاری در فروش بستگی دارد .
تولیدکننده یا عرضه کننده محصولات و خدمات می تواند کار بازاریابی وابسته را از دو طریق انجام دهد :
۱- یک برنامه افیلیت داخلی ایجاد کرده و خودتان آن را مدیریت کند .( درون سازمانی )
۲- یا اینکه از طریق یک شبکه وابسته آن را پیش ببرید و مدیریت آن را برون سپاری کنید .
هر کدام از این حالا ، بودجه و سرمایه خاص خودش را می طلبد که باید در زمان اقدام به کار آن را لحاظ کنید .
عوامل دخیل در تعیین بودجه افیلیت مارکتینگ شرکت وابسته
در شروع کار این سوال مطرح می شود که ، بودجه راه اندازی برنامه افیلیت به چه مواردی وابسته است؟ شاید در ابتدا اینگونه به نظر برسد که راه اندازی یک برنامه افیلیت داخلی و استفاده از یک برنامه ردیابی لینک در وبسایت خود بهترین انتخاب است .
با وجود اینکه این کار میتواند نسبتاً آسان ، راحت و مقرون به صرفه باشد اما نیاز به زیرساخت و برنامهنویسان متخصص دارید تا بتوانید برنامه را توسعه داده و به درستی از آن استفاده کنید . علاوه بر این هزینههای جاری و پیش بینی نشدهای هم وجود دارد که باید در نظر گرفته شود .
قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که یک برنامه افیلیت به مدیریت صحیح نیاز دارد . یعنی شخصی که کارش تنها مدیریت افیلیت مارکتینگ باشد . بنابراین اگر فکر میکنید که در کنار کار خودتان بازاریابی وابسته را هم انجام دهید مطمئنا پس از مدتی به مشکل میخورید . پس یا شخصی را برای مدیریت برنامه وابسته شرکت خود استخدام کنید یا کار افیلیت مارکتینگ را به یک شرکت وابسته بسپارید .
زمانی که میخواهید کار افیلیت مارکتینگ را به یک شرکت وابسته بسپارید باید برخی فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید :
۱- کمیسیون
برنامههای افیلیت زیادی در جهان وجود دارند که نرخ کمیسیون را بر اساس فاکتورهای متفاوتی تعیین میکنند . کمیسیون با توجه به نوع محصول و خدمات ، پلتفرم تبلیغاتی ، نوع شرکت وابسته و سایر موارد میتواند از ۱ درصد تا حتی ۱۰۰ درصد متغیر باشد .
۲- سود خالص
کاملا روشن است که نمی توانید ۵۰ درصد کمیسیون برای محصولات و خدماتی ارائه دهید که فقط ۲۰ درصد سود خالص داشته باشند . بنابراین با تعیین قیمت تمام شده برای تولید محصول یا ارائه خدمات خود ، حداقل سود خالص و قیمت واقعی فروش میتوانید درصدی را برای کمیسیون مشخص کنید .
۳- هزینه جذب مشتری جدید
به عنوان تولیدکننده یا فروشنده محصول مشتریان خاص خود را دارید . تعداد این مشتریان با توجه به سابقه و نوع محصول و خدماتتان میتواند متفاوت باشد . فروشندگان همواره در پی افزایش تعداد مشتریان هستند ، زمانی که میخواهید برای محصول خود کمیسیون تعیین کنید به این نکته توجه داشته باشید که اگر بخواهید خودتان مشتری جدید جذب کنید چه مقدار باید هزینه کنید .
در تبلیغات افیلیت مارکتینگ معمولا مشتریان جدیدی برای محصولات شما پیدا میشوند . حال اگر هزینه جذب مشتری جدید ۱۰ درصد است میتوانید این مقدار را به شرکت وابسته پیشنهاد دهید .
۴- میزان کمیسیون رقبا
توجه کنید که هیچ قانون و استاندارد مشخصی برای میزان کمیسیون در افیلیت مارکتینگ وجود ندارد . اما با توجه به رقبای خود و میزان کمیسیونی که برای فروش محصولات خود ارائه میدهند میتوانید یک میانگین برای کمیسیون خود بدست بیاورید .
اگر کمیسیون ارائه شده توسط شما نسبت به رقبا خیلی پایینتر باشد احتمال اینکه تبلیغ شما توسط شرکت های وابسته پذیرفته شود کم است . این موضوع کاملا طبیعی است . زیرا آنها زمانی که با پیشنهاد همکاری شما مواجه شوند کمیسیون شما را با کمیسیون ارائه شده توسط رقبایتان مقایسه میکنند .
قدمت برند و میزان شناخته شده بودن آن نیز در تعیین نرخ کمیسیون موثر است . به طور مثال یک برند قدیمی و شناختهشده معمولا کمیسیون کمتری در نظر میگیرد زیرا دیگر نیازی به جا انداختن برند در بین مشتریان نیست و معمولا نرخ تبدیل بالایی دارد . این موارد در تعیین میزان سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ حائز اهمیت است .
۵- ارائه تخفیف
به عنوان یک فروشنده باید برای جذب بهتر مشتریان تخفیف در نظر بگیرید . شیوه کار سیستم همکاری در فروش بر تخفیف استوار است . به عنوان مثال برای کسانی که اولین بار وارد وبسایت شما میشوند و اقدام به خرید یا ثبت نام میکنند ۱۰ درصد تخفیف در نظر بگیرید . حال با توجه به این ۱۰ درصد ، کمیسیون را تعیین کنید زیرا در نهایت از قیمت فروش ۱۰ درصد کاسته میشود .
۶- نوع محصول
علاوه بر اینها نوع محصولات و خدمات میتواند در میزان کمیسیون بسیار موثر باشد . به طور مثال بسیاری از انواع محصولات دیجیتال مانند موزیک ، فیلم و کتاب الکترونیکی کمیسیونهای نسبتاً پایینی دارند و مقدار آن حتی به یک درصد هم میرسد . در مقابل محصولات مالی کمیسیونهای بالاتری دارند و کمیسیون آنها معمولا بین ۲۰ تا ۳۰ درصد متغیر است .
در بین انواع محصولات و کالاها ، محصولات صنعت بهداشت اعم از محصولات آرایشی و بهداشتی ، ویتامینها ، مکملها و محصولات بهداشتی ارگانیک تا برنامههای کاهش وزن و برنامههای رژیمی ویژه برای مبتلایان به دیابت کمیسیون نسبتا بالایی دارند .
کمیسیون محصولات صنعت بهداشت معمولا بین ۷ تا ۵۰ درصد است . پس با توجه به نوع محصول خود باید بتوانید کمیسیون مناسب را برای تبلیغ محصول خود در نظر بگیرید .
عوامل دخیل در تعیین بودجه افیلیت مارکتینگ درون سازمان
در اینجا این سوال مطرح می شود که بودجه برنامه افیلیت درون سازمانی به چه مواردی وابسته است ؟ در بالا ، مواردی که ذکر شد برای زمانی است که کار افیلیت مارکتینگ را یک شرکت وابسته انجام میدهد .
حال می خواهیم بودجه و هزینهها را برای شرایطی بررسی کنیم که میخواهید برنامه افیلیت داخلی خودتان را راه اندازی و مدیریت و تنها انتشار را به شرکتهای وابسته بسپارید .
قبل از ایجاد برنامه افیلیت باید تصمیم بگیرید که قرار است یک برنامه وابسته درون سازمانی داشته باشید یا میخواهید آن را روی یک شبکه افیلیت ایجاد کنید ؟ گاهی نیز لازم است از هر دو گزینه استفاده کنید . برای اینکه بتوانید درست تصمیم بگیرید باید از تفاوتهای اصلی بین یک برنامه وابسته درون سازمانی و یک برنامه مبتنی بر شبکه آگاه باشید .
زمانی که میخواهید کار افیلیت مارکتینگ را به صورت درون سازمانی انجام دهید ، باید برخی فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید :
۱- میزان هزینه مورد نیاز برای شروع
راه اندازی یک برنامه افیلیت درون سازمانی قبل از هر چیز نیازمند یک پلتفرم است . برای اینکه بتوانید در این بستر شخصی ، برنامه و کار افیلیت مارکتینگ محصولات خود را مدیریت و اجرا کنید . بسته به نوع محصولات و خدماتتان بودجه لازم برای راه اندازی این پلتفرم میتواند متفاوت باشد .
در صورتی که شبکههای افیلیت تمام زیرساختها را اعم از ردیابی فروش ، گزارشدهی و راهحلهای پرداخت را برایتان فراهم میکنند . خوب کاملا طبیعی است هرچه امکانات پلتفرم بیشتر باشد ، هزینه های جانبی هم بالا می رود .
یک برنامه افیلیت درون سازمانی معمولا هزینه شروع بالاتری دارد . اما هزینههای حین کار آن در دراز مدت کمتر میشود . یک برنامه مبتنی بر شبکه برای شروع ارزانتر است اما در دراز مدت ممکن است هزینههای آن افزایش پیدا کند . تمام این موارد در میزان سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ تاثیرگذار هستند .
۲- میزان کنترل پذیری
راه اندازی یک برنامه وابسته درون سازمانی موجب میشود بر تمام جنبههای آن کنترل کامل داشته باشید . به عبارتی فرصتی برای کار مستقیم با همکاران خود در اختیار دارید . اما این در صورتی است که خودتان یک مدیر افیلیت مارکتینگ خوب باشید یا اینکه یک مدیر افیلیت مارکتینگ را استخدام کنید که مطمئنا هزینههایی برای شما دربر دارد . در صورتی که در شبکه افیلیت حجم کارهای مدیر افیلیت مارکتینگ به میزان زیادی کاهش پیدا میکند .
۳- مدت زمان به نتیجه رسیدن برنامه
اینکه برنامه وابسته درون سازمانی به نتیجه برسد معمولا نسبت به شبکه افیلیت زمان بیشتری نیاز دارد . چون باید برنامه را بسازید ، آن را تبلیغ کنید ، عضو شرکتهای وابسته شوید و عملکرد آنها را بررسی کنید . در صورتی که در شبکه افیلیت تعداد زیادی از شرکتهای وابسته بالقوه و طیف گستردهای از ابزارها و راهحلهای فوری ، در دسترس شما قرار میگیرد .
حال با توجه به موارد گفته شده میتوانید تصمیم بگیرید که برنامه افیلیت شما درون سازمانی باشد یا اینکه در بستر یک شبکه افیلیت ایجاد شود . انتخاب هر کدام می تواند در تعیین میزان پول و سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ موثر باشد .
سایر عوامل موثر در تعیین بودجه همکاری در فروش
در بالا با توجه به دو فاکتور : ۱- وابسته بودن و یا ۲- درون سازمانی بودن ، درباره میزان پول لازم برای راه اندازی برنامه افیلیت مارکتینگ بحث شد . اما عوامل دیگری هم در میزان سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ دخیل هستند که عبارتند از :
۱- سرمایه یا موجودی خلاق
صرف نظر از اینکه برنامه افیلیت مارکتینگ افراد درون سازمانی یا درون شبکه افیلیت باشد به یک موجودی خلاق نیاز دارند . این موجودی خلاق شامل لینکهای متنی ، آگهیها ، فیلمها ، محتوای فلش و هر چیز دیگری است که شرکتهای وابسته میتوانند برای تبلیغ محصولات و خدمات شما استفاده کنند .
توجه کنید که کوچک بودن این موجودی ممکن است در ابتدا از نظر هزینه به صرفه به نظر برسد اما در ادامه ممکن است شرایط فرق کند . یعنی اگر این موجودی کافی نباشد ممکن است که ناشران تبلیغ محصولات و خدمات شما را نپذیرند . یا اگر هم بپذیرند امکان دارد از عملکرد آنها راضی نباشید .
ولی اگر خودتان مهارتهای گرافیکی و برنامهنویسی لازم را داشته باشید ممکن است بتوانید همه اینها را مدیریت کنید . در غیر این صورت باید کار را به متخصص و افراد ماهر بسپارید که نیازمند هزینههای اضافی است .
اگر تعداد محصولات یا خدمات شما محدود است ممکن است لینکهای ارجاعی برای کارتان کافی باشند و هزینههای شما میتواند به راه اندازی یک برنامه ردیابی لینک محدود شود . اما اگر تعداد محصولات و خدماتتان زیاد است اندازه موجودی خلاق باید متناسب با موجودی محصولات و خدماتتان باشد تا مشکلی ایجاد نشود .
شرکتهای وابسته برای تبلیغ محصولات شما علاوه بر لینکهای متنی به ویدئو ، بنر ، مطالب خاص و موارد این چنینی نیاز دارند . به نظر می رسد که در این صورت سپردن برنامه وابسته به یک شبکه افیلیت به صرفهتر باشد .
۲- فید محصولات و لندینگ پیجها
بسته به نوع شغلتان و محصولات ارائه شده توسط شما، بودجه اختصاص داده شده باید هزینههای ایجاد فید محصول و یا لندینگ پیجهای شرکتهای وابسته را تحت پوشش قرار دهد . حالا فید محصولات چیست؟
فیدهای محصولات وابسته فایلهایی هستند که لیست تمام محصولات یک فروشنده و برخی از ویژگیهای آنها (نام محصول ، شناسه ، قیمت ، صفحه ، دسته و غیره) را نشان میدهد . این فیدها برای فعالیت انواع مختلفی از شرکتهای وابسته به ویژه سایتهای مقایسه قیمت ، موتورهای جستجوی خرید ، سایتهای محتوا و موارد دیگر اساسی و مهم هستند .
اگر تنها یک یا دو محصول یا خدمات را برای تبلیغ انتخاب کردهاید و برای هدایت ترافیک و فروش به شرکتهای وابسته متکی هستید ایجاد لندینگ پیج جداگانه رویکرد هوشمندانهتری است .
۳- مدیریت برنامه افیلیت
حالا پس از طی مراحل بالا باید برنامه وابسته خود را آماده اجرا کنید . یعنی در این مرحله این اقدامات سه گانه را انجام داده اید :
اول – برنامه وابسته درون سازمانی یا شبکهای خود را راه اندازی کردهاید .
دوم – مواردی را که شرکت های وابسته به آن احتیاج دارند ، آماده کردهاید .
سوم – محصولات لازم برای فید و لندینگ پیج را تهیه کردهاید .
حال باید در مرحله و اقدام چهارم به فکر مدیریت برنامه وابسته خود باشید . هزینههای مدیریت برنامه وابسته شامل موارد زیر هستند که باید لحاظ کنید :
– استخدام و فعال کردن افیلیتها .
– ایجاد و حفظ قوانین و خط مشیهای خود .
– بهینه سازی برنامه خود مطابق با بهترین شیوههای صنعت و آمارهای عملکرد شرکتهای وابسته .
– ایجاد و مدیریت کمپینهای بازاریابی .
– و سایر موارد جانبی و هزینه های پیش بینی نشده احتمالی حین کار .
سخن پایانی سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ
در این مقاله سایت پول یابی تلاش شد تا بودجه و سرمایه ضروری برای راه اندازی یک سیستم همکاری در فروش توضیح داده شود . هیچ عدد و رقم مشخصی در مقاله ذکر نشد ، چون صاحب هر کسب و کاری می تواند با توجه به استراتژی خودش ، مقدار آن را معین کند .
فردی که به عنوان تبلیغ کننده یا ناشر اقدام می کند بدون سرمایه اولیه و یا با حداقل ها می تواند شروع به کسب درآمد اینترنتی کند . تبلیغ کننده تنها نیاز به یک بستر مثل صفحات اجتماعی ، وبلاگ و یا سایت دارد . ناشر در این بسترها لینک یا بنرهای افیلیت مارکتینگ را قرار داده و بابت فروش محصول یا خدمات پورسانتش می گیرد .
اما عرضه کننده یا تولید کننده کالا و خدمات باید با توجه به حجم و میزان کسب و کارش همه هزینه های اصلی و جانبی را در نظر بگیرد . ضمن اینکه در رقابت با سایر رقبا ، باید میزان کمیسیون ها ، امکانات پیشرفته و به روز برنامه و… را هم مورد توجه قرار دهد .
نکته آخر و کلیدی درباره میزان سرمایه لازم برای شروع برنامه افیلیت مارکتینگ اینکه ، تصمیم گیرنده نهایی و اصلی درباره هزینهها و بودجه اختصاص داده شده به برنامه همکاری در فروش در نهایت خود افراد هستند . یعنی این افراد هستند که با توجه به بودجه کم و یا زیادشان میتوانند محصولات خود را از طریق بازاریابی وابسته تبلیغ کنند .
توجه کنید ، صرف نظر از شیوه اجرای برنامه وابسته و هزینههایی که برای کمپینهای بازاریابی میکنید ، موفقیت هر کسی به کیفیت محصولات و خدمات که ارائه میدهد و قیمت های رقابتی و میزان کمیسیون ها بستگی کامل دارد .