کسب درآمد اینترنتی با شغل دوم

وقتی صحبت از کسب درآمد اینترنتی با شغل دوم اینترنتی می شود شاید ذهن بیشتر افراد به سوی سایت های بزرگ و فروشگاههای آنلاین معروف اعم از ایرانی و خارجی برود و به خودمان بگویم که راه اندازی آن برای ما با این سطح درآمد و دانش محال است در حالی که مسیرهای بزرگ با گام های کوچک طی می شود.

هیچ چیز محال نیست بالاخره باید از یک جایی شروع کنید تا به موفقیت برسید چه بهتر که با کسب و کار اینترنتی به عنوان شغل و منبع درآمد دوم شروع کنید کاری به روز و آنلاین که روز به روز بر اهمیت و اعتبار آن افزوده می شوشد و به دلیل اقبال عمومی، با سرعت زیاد در حال رشد می باشد.

انواع کسب درآمد اینترنتی با شغل دوم

حال این سوال پیش می آید از چه راه و شیوه ای می توان اقدام به کسب درآمد اینترنتی کرد ؟ برای رسیدن به جواب این پرسش، ساده ترین راه جستجو در گوگل با عبارات « راههای کسب درآمد اینترنتی» « شیوه کسب درآمد از اینترنت » « راههای پول یابی در اینترنت » « کسب درآمد آسان» « کسب درآمد راحت اینترنتی»و… می باشد. با این جستجوی ساده هزاران پیشنهاد به شما معرفی می شود.

کسب درآمد اینترنتی با شغل دوم ، کسب درآمد از اینترنت
کسب درآمد از اینترنت می تواند به عنوان شغل اول یا شغل دوم توسط کاربران با توجه به علاقه و تخصص مورد توجه باشد.

آنچه که از نتایج جستجو در گوگل به دست می آید می توان مجموعه مشاغل و کارهای پیشنهاد شده برای کسب درآمد اینترنتی را در سه دسته مختلف تقسیم بندی کرد. البته دسته بندی های ریزتری هم می توان انجام داد منتهی این دسته بندی کلی و بیشتر مشهود است که عبارتند از :

۱- کسب درآمد میلیونی با روزی چند ساعت کار

اولین دسته سایتهایی هستند که سعی دارند تا محصولات و مجموعه آموزش های خود را با عباراتی مثل « کسب درآمد میلیونی در ماه» « کسب درآمد اینترنتی بالا با روزی کمتر از دو ساعت کار» « کسب درآمد اینترنتی در خانه فقط با چند کلیک » و هزاران جمله و اعدادی شبیه به این، که هدف اصلی شان فقط فروش کالا و محصولات خودشان است.

هدف این سایت ها تحریک احساسات، هیجان و طمع بازدیدکنندگان و فروش محصولات خودشان است و اتفاقا برای آنان با فروش این محصولات کسب درآمد میلیونی اتفاق می افتد و پول خوبی به جیب می زنند و یک محصول به درد نخور به مشتری می دهند. متاسفانه این  نوع سایت ها و این شیوه کسب درآمد در اینترنت کم نیست.

مبالغه، خیال پردازی، تحریک احساسات، بزرگ نمایی ، ایجاد تصور کسب پول راحت و… از طریق تعریف و تمجیدهای کاذب ، شگرد این نوع سایتها و افراد هست. نتیجه در آخر برای بازدیدکننده و خریدار، هیچ است.

۲- کسب درآمد میلیونی با زیرمجموعه گیری

دسته دوم کسب درآمد اینترنتی از طریق زیرمجموعه گیری است و اینکه گروهی سعی می کنند با عضو کردن شما در سایت های مختلف به ویژه هرمی، کسب درآمد کنند. این افراد در تبلیغات و یا بهتر بگویم در دروغ گویی و مبالغه زیاد، دست گروه اول را هم از پشت بستند. بیشتر این ساینها و گروهها صداقت در کار نداشته و هیچ چیز خاصی نصیبتان نخواهد شد.

البته برای سردسته های این شبکه های هرمی درآمد واقعی به همراه دارد ولی برای افراد عادی و زیرمجموعه ها، جز تلف کردن وقت و هدر دادن عمر و پول، هیچ چیزی به همراه ندارد و در آخر دستتان در پوست گردو خواهد ماند.

۳- آموزش دهندگان مشاغل واقعی در اینترنت

دسته سوم کسانی هستند که هدفشان آموزش راه اندازی کار و مشاغل اینترنتی و راهنمایی کاربران به طرف مشاغل واقعی اینترنتی می باشد این گروه کمتر به فکر کسب درآمد برای خودشان هستند نمونه اش همین سایت پول یابی است و اگر کسب درآمدی دارند بسیار ناچیز بوده و برای ادامه مسیر و هزینه های جاری مثل پول هاست سایت، نیروهای مشغول در سایت، طراحی سایت و…می باشد

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای افزایش کیفیت وبلاگ

این دسته که هدفشان آموزش واقعی می باشد از نظر تعداد بسیار کم بوده و مشکل این است که کارشان در مقابل دو دسته بالا گم می شود. ضمن اینکه مشاغل و راههای کسب درآمد از اینترنت اینقدر زیاد و متنوع است که کاربر گیج شده و در میان پیشنهادات زیاد، سردرگم می شود.

چگونگی شروع کسب درآمد از اینترنت

همان طور که در بالا گفته شد راههای زیادی برای کسب و کار اینترنتی و کسب پول از فضای مجازی وجود دارد که گاهی به دلیل کثرت و تنوع زیاد مشاغل، افراد سردرگم می شوند. ولی برای شروع باید به نکاتی ساده ولی کلیدی در کسب درآمد توجه کنید که عبارتند از:

– هدفتان کسب درآمد درست و واقعی باشد لذا دنبال راهکارهای واقعی، عینی و ماندگار و قانونی باشید و به حواشی توجه نکنید.

– فریب شعارها و جملات فریبنده و گمراه کننده را نخورید. شعارهایی مثل « کسب درآمد میلیونی بدون دانش» « کسب درآمد چند ده میلیونی با روزی دو ساعت کار» و… چیزی جز فریبکاری، دروغ و گمراه کردن ذهن کاربر نیست اصلا به این نوع شعارها توجه نکنید.

– ضرورتا بهترین کار، بهترین درآمد را به همراه ندارد. باید هدفتان کسب درآمد مناسب باشد لذا در انتخاب کسب و کار اینترنتی دقت لازم را داشته باشید.

مراحل انتخاب کسب درآمد از اینترنت

حالا با بکارگیری توصیه های بالا، باید در راه اندازی کسب درآمد از فضای مجازی سه گام یا مرحله یا پله را با دقت و حساسیت بالا طی کنید تا به کسب درآمد واقعی و ماندگار در اینترنت برسید این سه مرحله عبارتند از:

۱- پیدا کردن و شناخت از توانایی خود

اولین گام این است که توانایی خود را بشناسید موضوعی که موجب می شود تا در کارتان موفق شوید. عدم شناخت توانایی و استعداد خود، موجب ناکامی و شکست بسیاری از اافراد شده است. هر انسانی در زمینه ای نابغه است این موضوع ثابت شده است مهم این است که نبوغ خودش را بشناسد و از آن طریق وارد کسب و کار و انتخاب شغل مناسب شود.

ماهی سفید شناگر بزرگی است و در این زمینه توانایی دارد ولی اگر بخواهید ماهی را با توجه به توانایی اش در بالا رفتن از درخت قضاوت کنید در واقع آن ماهی تا آخر عمرش به این باور خواهد بود که احمق و ناتوان است. آیا به نظرتان قضاوت ماهی با این شیوه درست است؟ یقینا نه.

پس شناخت توانایی خود و استفاده درست از آن در مسیر کسب و کار، اولین مرحله برای موفقیت است. ممکن است فرضا توانایی شما در زمینه داستان نویسی کودک خوب نباشد ولی در زمینه طراحی سایت، تولید محتوای طنز، فروش کالای دست دوم، بازاریابی اینترنتی و… خوب باشد، پس در همان زمینه ها فعالیت کنید.

البته در شناخت توانایی خود واقع بین باشید و همان گونه که هستید و می توانید، اقدام کنید. همان گونه که خودتان را دستکم نمی گیرید زیاد در مورد خودتان اغراق هم نکنید تا در ادامه سرخورده نشوید. در نهایت با شناخت و درک درست از توانایی خود، کار و شغل اینترنتی مناسب خود را خواهید یافت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  راههای موفقیت در بازاریابی ویروسی

۲- زمان مشخص برای انجام کار

فرقی ندارد کسب و کار اینترنتی شغل اول یا دومتان باشد مهم این است که زمان مناسب اختصاص به این کار را مشخص کنید و واقعا هم به این کار بپردازید تا پیشرفت کنید . اگر فقط کار اینترنتی دارید باید زمان بیشتری را اختصاص دهید تا بهره بیشتری ببرید.

اگر کارمند هستید در اوقات بیکاری و پس از پایان کار فرضا ساعات عصر یا پایانی روز به کارتان بپردازید و اگر دانشجو هستید در اوقات فراغت و بیکاری این کار را بکنید مهم این است که وقت و زمان مشخص به ویژه در ساعات آزاد را به این کار بپردازید.

توصیه می شود که در انتخاب زمان توانایی خودتان را بسنجید و بر اساس آن زمان کار را مشخص کنید تا در ادامه، دلزده و خسته نشوید. با خودتان صادق باشید و زمان های واقعی که می توانید به این کار بپردازید را در طول روز، هفته و ماه انتخاب کنید و بر اساس آن ادامه دهید.

۳- انتخاب کار مناسب بر اساس دانش و تخصص

در دو مرحله قبلی تاکید بر روی شناخت توانایی و اختصاص وقت مناسب بود حالا که توانایی خود را می شناسید و هم آگاه هستید که در طول روز، هفته و یا ماه چقدر وقت و زمان لازم برای این کار را دارید می توانید شغل و کار اینترنتی مناسب با دانش، تخصص و توانایی خود را انتخاب کنید و بر اساس آن اقدام به کار کنید.

مشاغل و کسب و کارهای اینترنتی خیلی زیاد و متنوع هستند، در اینجا برخی از مهم ترین مشاغل اینترنتی پیشنهادی ما در سایت پول یابی به صورت فهرست وار عبارتند از:

کسب درآمد اینترنتی با استفاده از همکاری در فروش

– کسب درآمد اینترنتی با انجام کار تایپ

کسب درآمد اینترنتی با فعالیت در سایت های فری لنسینگ

کسب درآمد اینترنتی با ساخت کاردستی و وسایل خلاقانه

کسب درآمد اینترنتی با فروش اجناس نو و دست دوم (کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی )

کسب درآمد اینترنتی با فروش عکس

کسب درآمد اینترنتی با ساخت ویدیو

کسب درآمد اینترنتی با فروش کارت شارژ (کسب درآمد با فروش شارژ موبایل)

کسب درآمد اینترنتی با ساخت استیکر

کسب درآمد اینترنتی از وب‌سایت های آپلود و دانلود

کسب درآمد اینترنتی از کوتاه کننده لینک (Link Shortener)

کسب درآمد اینترنتی از خرید و فروش دامنه های اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی با مبادله و سرمایه گذاری روی بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر

کسب درآمد اینترنتی با سرمایه گذاری در بورس

کسب درآمد اینترنتی با تولید محتوا

کسب درآمد اینترنتی با اجاره خطوط ارزش افزوده یا هوشمند (تلفن های هوشمند)

کسب درآمد اینترنتی با طراحی صفحات وب

کسب درآمد اینترنتی با طراحی قالب و افزونه

کسب درآمد اینترنتی از طراحی لوگو

کسب درآمد اینترنتی با راه‌اندازی فروشگاه

کسب درآمد اینترنتی از راه فروش محصولات به کشورهای خارجی

کسب درآمد اینترنتی با استفاده از همکاری در فروش

توجه : با جستجوی هر یک از این مشاغل اینترنتی در سایت پول یابی به آموزش ها و شیوه های کسب درآمد مرتبط با آن دست می یابید . تقریبا مجموع آموزش های این مشاغل در سایت آمده است و با مطالعه آنها می توانید با چگونگی راه اندازی و کسب درآمد از اینترنت آشنا شوید.

فهرست کسب درآمد اینترنتی با شغل دوم بسیار بیشتر است این موارد جهت نمونه و آشنایی آمده است

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.