گرفتن لینک های با ارزش

به دست آوردن یا گرفتن لینک های با ارزش یکی از کلیدی ترین راههای موفقیت در ارتقای رشد سایت و در نهایت افزایش کسب درآمد اینترنتی می باشد. بین افزایش رتبه سایت و افزایش درآمد اینترنتی و کسب پول بیشتر یک رابطه چند جانبه وجود دارد. سایت بدون ترافیک ، هیچ درآمدی به همراه ندارد لذا مدیران کسب و کارها باید به فکر رشد سایت و افزایش ترافیک باشند.

رشد سایت از راههای مختلفی مثل تولید محتوا ، طراحی خوب ، تبلیغات ، لینک سازی و… امکان پذیر است . در این مقاله سایت پول یابی به اهمیت گرفتن لینک های با ارزش و تاثیر آن در رشد کسب و کار اینترنتی می پردازم.

گرفتن لینک های با ارزش

آنچه مسلم است لینک سازی اعم از لینک سازی داخلی و خارجی علیرغم برخی حساسیت های موتورهای جستجو ، هنوز هم یکی از ابزارهای مهم برای رشد سایت محسوب می شود. زمانی که صحبت از گرفتن لینک های با ارزش می شود روش ها و شیوه های گوناگونی به ذهن انسان متبادر می شود و اینکه چگونه و با چه روش هایی از دیگر سایتها لینک بگیریم.

در حالت عادی شیوه های متفاوت و گاه متضادی به ذهن آدم می رسد که چگونه از دیگر سایت ها بک لینک بگیرد. با توجه به تغییرات اساسی موتور جستجوی گوگل که توجه خاصی به مرتبط بودن لینک با موضوع و محتوای صفحه لینک دهنده دارد گرفتن لینک با ارزش یکی از عوامل مهم در سئو به حساب می آید، لذا نمی توان به هر شیوه ای بک لینک با ارزش گرفت.

البته تولید و انتشار یک مطلب و محتوای خوب و کاربردی می تواند برای گرفتن لینک با ارزش کافی باشد و با کمی تلاش باران لینک به صفحه وب سایتتان خواهد آمد. ضمن اینکه در آپدیت آخر گوگل هم تاکید داشته که روند لینک سازی باید کاملا طبیعی بوده و مدیران سایت ها باید با تولید محتوا ، دیگران را مجاب کنند تا به مطالب ارزشمند لینک دهند. اگرچه این کار زیاد راحت نیست ولی به نظر می رسد که گرفتن لینک های با ارزش از این طریق بهترین راهکار محسوب می شود.

گرفتن لینک با ارزش ، بک لینک با ارزش ،

دلیل احتیاط و مراقبت در گرفتن لینک

همیشه این سوال مطرح بوده که چرا باید در گرفتن لینک ها با احتیاط عمل کرد و مراقب بود؟ در جواب باید گفت که ، با وجود تمام سر و صدا ها و رقابتی که وجود دارد، لینک و لینک سازی اساس وب را تشکیل می دهد و به عبارت دیگر، لینک هنوز جزء کلیدی در الگوریتم گوگل محسوب می شود. پس برای هر کسب و کار بلند پروازآنه ، داشتن برنامه برای بدست آوردن لینک ضروری است.

این ضرورت لینک برای کسب و کارهای اینترنتی به معنی گرفتن هر نوع لینک و بک لینکی از هر جایی نیست بلکه هدف اصلی گرفتن لینک های با ارزش است که علاوه بر بهبود سایت در نظر موتورهای جستجو ، مزایا و فواید زیادی هم به همراه دارد. البته برای موفقیت و رسیدن به نتایج خوب، باید از باورهای اشتباه درباره بک لینک و لینک سازی هم دست برداشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای رپورتاژ آگهی

مهم ترین فواید گرفتن لینک های با ارزش برای سایتها و کسب کارهای اینترنتی عبارتند از:

۱- جلب ترافیک قابل توجه

اولین مزیت بک لینک این است که موجب افزایش ترافیک سایت می شود . البته اگر بک لینک فالو باشد بهتر و تاثیرگذارتر است ولی وجود بک لینک های نوفالو هم نشان دهنده لینک سازی طبیعی یک وب سایت می باشد. لینک ها موتورهای جستجو و به ویژه گوگل را به سمت سایت هدایت می کنند. در حالت عادی اگر لینک ها در سایت های پربازدید باشند با کلیک کاربران اینترنتی مواجه شده و این موضوع هم رتبه سایت را افزایش می شود.

هدف اصلی و غایی لینک سازی جذب ترافیک از طرف موتورهای جستجو و یا افزایش کلیک خوری می باشد، لذا گرفتن لینک های با ارزش را یکی از مهم ترین راههای رشد کسب درآمد اینترنتی می دانند موضوعی که برندهای تجاری شدیدا این هدف را دنبال می کنند.

 ۲- اطلاع کاربران از برند تجاری

کسب و کارهای اینترنتی و برندهای تجاری با تمهیداتی باید خودشان را به مردم وکاربران اینترنتی معرفی کنند و اینکه دائم در جلوی چشمان مخاطبان باشند. یکی از مزایای بک لینک این است که موجب آگاهی دادن مردم نسبت به یک برند تجاری می شود. لینک سازی روند معرفی و آشنا کردن مخاطبان با برندها را تسهیل می کند.

۳- تثبیت در اجتماع

در بین نظامیان مثل معروفی است که تصرف یک منطقه راحت است ولی حفظ آن منطقه بسیار سخت می باشد. دلیلش این است که دشمن برای بازپس گرفتن آن منطقه شروع به حملات سنگین و پردامنه خواهد کرد. ورود به بازار کسب و کار راحت است ولی دوام و استمرار در آن با وجود رقبا که سعی در پیشی گرفتن از هم هستند بسیار سخت می باشد. کسب و کارهای اینترنتی برای دوام باید از شیوه های مختلفی کمک بگیرند که یکی از اینها توجه به لینک سازی با ارزش و هدفمند است.

در واقع گرفتن لینک های با ارزش موجب تثبیت و بقا در اجتماع کاربران اینترنتی و موتورهای جستجو می شود و اینکه در رقابت با دیگران کسب و کارتان را پویا و سرپا نگه می دارد.

برنامه ریزی کسب و کارها روی بک لینک

اگر تاکید می شود که برای رشد وب سایت ، توصیه های گوگل درباره لینک و بک لینک را فراموش نکنید ، سخن کاملا منطقی و به جایی می باشد چون به دست آوردن لینک با ارزش ، موجب افزایش رشد کسب و کار می شود. لینک های درآمدی افسانه نیستند اگر شما یک برند و شرکت معروف هستید باز هم نیازمند زمان، خلاقیت و مدیریت هستید تا سرمایه گذاری رو به جلو داشته باشید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  لینک و بک لینک

در کنار بک لینک سازی ، کار را بر روی تولید محتوای اساسی و بلند مدت شروع کنید نه اینکه ضربه ای باشد که اثر کوتاهی گذاشته و از بین برود. بک لینک زمانی ارزشمند است که در کنارش به تولید محتوای تخصصی و کاربردی هم توجه داشته باشید. با برنامه ریزی دقیق و حساب شده عمل کنید، به این معنی که اول هر ماه با یک کاغذ سفید رو به رو نباشید و حتما برنامه های خود را از قبل آماده کرده باشید.

بعد از ترسیم کامل برنامه کاری ، می توانید نتیجه تلاش خود را در  بازاریابی آنلاین مشاهده کنید و لذت ببرید. حتما کتاب هایی مثل پدر پول دار و پدر بی پول را خوانده اید. در آن ها نشان می دهد که بهتر است پول برای شما کار کند نه شما برای پول و نتیجه کلی که از این کتابها گرفته می شود تفاوت در تفکر انسان ها را نشان می دهد. پس سعی کنیم بزرگ بیاندیشیم.

کسب و کارها باید به گرفتن بک لینک ها به عنوان یک ابزار و شیوه در کنار خیلی از روش های دیگر نگاه کنند و با برنامه ریزی و رعایت اصول به گرفتن لینک های با ارزش فکر کنند.

سخن پایانی گرفتن لینک های با ارزش

اگر در اطراف خود دقت کنید مشاهده خواهیم کرد که مسائل روزمره ، بسیاری از ما را به سمت و سویی خاص سوق می دهد. همان طور که دارا داراتر می شود، پول دار پول دارتر، فروش بیشتر فروش بهتر به دنبال هم می آیند. این قوانین در سئو و لینک سازی هم صادق می باشد. Mike Grehan  در مقاله ای که نوشته کاملا بطور دقیق به این موضوع پرداخته است و در آن « داشتن صفحه ای با پیچ رنک بالا برای جذب لینکهای بیشتر موثرتر هستند» را برجسته کرده است.

اگر تولید محتوای خوب و کاربردی داشته باشید به طور عادی و طبیعی موفق به لینک سازی خواهید شد. شاید آن صفحاتی که دارای جذب طبیعی لینک هستند از نظر ترافیک و بازدید رتبه کمی داشته باشند ولی این موضوع جای نگرانی نیست چون این صفحات می توانند برای سئو کاران و بازاریابان هوشمند راهی باشد تا لینک کم را به لینک زیاد تبدیل کنند.

نکته آخر اینکه ، ایجاد بک لینک های ارزشمند ، طبیعی و تاثیرگذار به مرور زمان و با تولید محتوا حاصل می شود و این نوع لینکها ضمن افزایش بازدید سایت و کسب درآمد از اینترنت ، موجب تثبیت کسب و کارها در فضای مجاری می شوند.

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.