شیوه کسب درآمد زنان ایرانی

شیوه کسب درآمد زنان ایرانی (قسمت سوم )

 شیوه کسب درآمد زنان ایرانی همان طور که قبلا گفتیم متنوع و جالب است و اینکه کاملا کاربردی و قابل اجرا برای همه افراد می باشد. طی دو مقاله در سایت پول یابی ( کسب درآمد زنان در خانه) و (کسب و کار خانگی زنان ایرانی) راههای کسب درآمد زنان و دختران ایرانی را شرح دادیم.

در شرح مشاغل زنانه گفتیم که برخی از این مشاغل نیاز به تخصص و ذوق هنری دارد و برخی نیاز به اراده قوی و پشتکار همراه با ایده نو. در ادامه شیوه کسب درآمد زنان ایرانی به سایر مشاغل مناسب زنان جهت کار در خانه می پردازیم:

معرفی شیوه کسب درآمد زنان ایرانی

۱- ساخت کارت های دعوت

زنان که دارای ذوق و استعداد هنری هستند می توانند اقدام به ساخت کارتهای عروسی و یا ترحیم، کارت دعوت مجالس و… به صورت دست ساز کنند. این کارت های دست ساز زیبا همیشه مشتری و خواهان خود را دارد و به دلیل جذابیت بصری که دارند بازار فروش خود را همیشه دارند.

برای فروش این کارت ها می توانید با ساخت فروشگاه آنلاین و یا از طریق پیام رسان هایی مثل تلگرام و یا شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک به جذب مشتری بپردازید و یا به مغازه های مناسب سطح شهر، و یا از طریق دوستان و فامیل و… به فروش برسانید کافیست کارتان بگیرد مشتری خودش سراغتان می آید.

۲- نظافت خانه

خدمات نظافتی و تمیز کردن خانه از قدیم جزو مشاغل پردرآمد بود. شما می توانید با تبلیغ و یا تاسیس یک گروه دوستان همراه، اقدام به ارائه خدمات نظافتی ( شستن ظروف خانه، نظافت منزل، باغبانی و…) کنید. این کار را هم از طریق اینترنت می توانید انجام دهید و هم با چاپ تابلو ها و یا ارسال پیامک .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  روش مطالعه نیمسال دوم برای موفقیت در کنکور سراسری

با گذشت زمان گروه نظافتی شما در کار پیشرفت کرده و چه بسا کارتان را به نظافت ادارات و مکان های عمومی توسعه دهید . نظافت منزل جزو مشاغل پردرآمد محسوب می شود.

۳- نقاشی

تصویرگری یا نقاشی جزو مشاغل هنری بوده و علیرغم پیشرفت تکنولوژی همچنان خواهان خاص خود را دارد. اگر هنر نقاشی دارید می توانید از این استعداد خود برای خلق تصاویر در کتابها به ویژه برای کودکان، دیاگرام های پزشکی و سلامت، تبلیغات و بسته بندی محصولات استفاده کنید.

البته نقاشی و تصویرگری امروزه در دنیای مد به ویژه مد زنان، طراحی و همچنین تبلیغات (اینترنتی و فیزیکی سطح شهر) کاربرد فراوانی دارد و جزو مشاغل پردرآمد محسوب می شود. زمینه فعالیت متنوع است و شیوه تبلیغ و اطلاع رسانی هم از طریق اینترنت و هم در سطح شهر امکان پذیر است.

۴- جواهر سازی

جواهر سازی و ساخت بدلیجات همیشه پردرآمد بوده و هست. یاد گرفتن این هنر طی چند هفته امکان پذیر است کافیست اراده کنید و با عشق و علاقه وارد این صنعت پولساز شوید .جوانی را می شناسم که در شهر ساری با فروش آنلاین جواهرات بیش از پنج میلیون در ماه درآمد خالص دارد.

جواهر سازی به عنوان یک شیوه و راهکار مهم برای کسب درآمد زنان ایرانی به همه توصیه می شود چون موقعیت فروش و خواهان آن فراوان است. از طریق فروشگاه آنلاین، کانال های تلگرامی، معرفی به دوستان و فامیل و یا فروش به مغازه ها و… می توان کسب درآمد کرد.

۵- آموزش موسیقی

اگر در زمینه موسیقی و سازها مهارت دارید می توانید با جذب کارآموز در خانه با تدریش و آموزش موسیقی کسب درآمد کنید. تدریس موسیقی جزو مشاغل پردرآمد ایران محسوب می شود. شیوه کسب درآمد زنان ایرانی از طریق موسیقی می تواند هم در زمینه تدریس باشد و هم در زمینه ساخت ابزار و آلات موسیقی.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شغل مغازه داری برای زنان

این شیوه کسب درآمد هم به صورت حضوری می تواند باشد و هم آنلاین و از طریق فضای مجازی . منتهی مدرس موسیقی باید عشق و دانش کافی برای تدریس آن را حتما داشته باشد.

۶- عکاسی

اگرچه امروز با موبایل های هوشمند همه امکان عکاسی دارند ولی عکاسی حرفه ای و هنری همیشه جایگاه خاص خود را داشته و دارد لذا دختران و زنان ایرانی می توانند از علاقه و استعداد هنری خود در زمینه عکاسی استفاده کنند و با عکس گرفتن برای دیگران کسب درآمد کنند. فقط باید چشم تیزبین و هنری داشته باشید.

کسب درآمد زنان با عکاسی

عکاسی از مجالس و مراسم خاص و شات های حرفه ای، عکس های خانوادگی، عکس از کودکان، عروسی ها، حیوانات خانگی و… می تواند درآمدزا باشد ضمن اینکه فروش عکس های حرفه ای به مجلات، روزنامه ها و سایت ها ردرآمد زا است همچنین آموزش عکاسی به صورت حضوری و یا آنلاین هم درآمدزاست.

سخن پایانی شیوه کسب درآمد زنان ایرانی

در معرفی شیوه کسب درآمد زنان ایرانی تلاش شد تا مشاغل هنری و غیر هنری در کنار هم معرفی شود تا همه سلایق ها لحاظ شود. شروع هر کاری شاید کمی مشکل به نظر برسد ولی در ادامه هر کارآفرین و ایده پردازی می تواند سوار بر کار شده و پله های موفقیت را طی کند.

دختران و زنان ایرانی نباید از ورود به کسب درآمد اینترنتی و یا بازار کار هراس داشته باشند. کافیست ایده خود را با پشتکار و جدیت دنیال کنند.

مطلب پیشنهادی

شغل مغازه داری برای زنان ، بهترین شغل مغازه داری برای زنان و دختران ، مشاغل زنانه

شغل مغازه داری برای زنان

اغلب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها در گذشته توسط مردان اداره می‌شدند و مشاغل مغازه داری برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.