روش های کسب درآمد آسان

روش های کسب درآمد خیلی آسان ، راحت و سریع خانگی و اینترنتی

کاملا طبیعی است که انسان ها به دنبال یادگیری روش های کسب درآمد آسان و راحت باشند . اصولا کسب درآمد بالا و یا بهتر بگویم پول درآوردن یکی از اهداف ما برای زندگی راحت و آسوده است . همه ما دنبال رفاه و آسایش هستیم که یکی از ابزارهای آن افزایش کسب درآمد است .

کسب درآمد بیشتر و ثروت خودش یک هنر است که از عهده کمتر کسی بر می آید . ثروتمند شدن راه و روش هایی دارد که با کمی آموزش و برخورداری از ایده های خوب ، شناخت نیاز بازار ، تلاش و پشتکار امکان پذیر است .

موضوعات پرطرفدار در بین کاربران اینترنتی ایران این عناوین هستند :
روش‌های کسب درآمد دلاری .
چگونه ماهی ۴۰ میلیون درآمد داشته باشیم .
کسب درآمد در منزل رایگان .
کسب درامد واقعی در منزل .
راه های عجیب کسب درآمد .
ساده ترین راه کسب درامد خانگی .
کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان .
مشاغل خانگی یا کسب پول و  درآمد در خانه .
کسب درامد یک روزه .

و… .

حتما نباید که پدر و خانواده ای سرمایه دار و ثروتمند داشته باشیم خودمان می توانیم میلیاردر خود ساخته شویم . کافیست بخواهیم و روش های کسب درآمد آسان و راحت را یاد بگیریم . کسب درآمد روش هایی دارد که در این مقاله سایت پول یابی به برخی از این راهها و روش های کسب درآمد آسان و راحت پرداخته می شود . تا پایان مقاله همراه ما باشید .

معرفی روش های کسب درآمد آسان و ساده

برای کسب درآمد اینترنتی یا سنتی ، راهها و روش های زیادی وجود دارد که هر کسی می تواند با توجه به علاقه و تخصص خود یکی را انتحاب کند . توجه کنید که اینترنت همه کسب و کارهای سنتی را تحت تاثیر قرار داده و تحول بنیادی در این زمینه ایجاد کرده است . ایجاد و انتخاب شیوه کسب درآمد باید بر اساس ۴ فاکتور : ۱- میزان مهارت و تخصص ، ۲- داشتن ایده جذاب و پولساز ، ۳- نیاز بازار و ۴- علاقه و اشتیاق باشد . یقینا ساده ترین راه کسب درآمد از درون و با داشتن این فاکتورهای چهارگانه میسر است .

در این قسمت به معرفی ۷ روش عمومی و ساده کسب درآمد پرداخته می شود و در ادامه معرفی مشاغل و کسب درآمد خانگی و کسب درآمد اینترنتی خواهد آمد . ۷ روش عمومی کسب درآمد ساده و راحت عبارتند از :

۱ – ساخت لوازم دست ساز

برای پول در آوردن اصلا لازم نیست کارخانه دار یا تاجر بزرگ باشید . بافتن یک لباس سنتی ساده ، ساخت یک عروسک و طراحی روی پارچه ام هم می تواند درآمدزا باشد . برای این کار لازم است ابتدا علایق و مهارت خودتان را کشف کنید و با تلفیق آن با استعداد هایتان و استفاده اندکی از علم بازاریابی به درآمد زایی برسید .

۲ – خرید کالاهای دست دوم

یکی از روش های کسب درآمد آسان و راحت فعال بودن در زمینه سمساری است . خرید کالاهای دست دوم و به اصطلاح بازیافتی ، کار پردرآمد و پولسازی است . اگر چشم تیزبینی داشته باشید و بتوانید با یک نگاه ارزش کالاها را تشخیص دهید می توانید کسب درآمد خوبی را تجربه کنید .گاهی حتی لازم نیست پولی بپردازید خیلی از مردم برای خلاص شدن از کالاهای قدیمی خود حاضرند به شما پول هم بدهند . با گسترش اینترنت ، کسب درآمد با شغل سمساری اینترنتی را هم جدی بگیرید .

۳ – فروش غیرقابل فروش ها

در نگاه اول شاید این عنوان ، عجیب و خنده دار به نظر برسد . اما حقیقت این است که این روزها بشر گرفتار در عصر تکنولوژی و سرعت حاضر است برای خیلی از چیزهایی که قبلا رایگان بود ، هزینه کند . محبت چیزی است که خیلی ها خریدارش هستند . بدون همدم بودن و تنهایی دشواری این روزهای بشر معاصر است . خیلی ها برای رهایی از آن هزینه می کنند و برخی هم از این راه کسب درآمد می کنند .

۴ – فروش اطلاعات

در اثر رشد و پیشرفت ارتباطات ، قدرت از آن کسی است که اطلاعات دارد . خیلی افراد و مدیران از طریق صرف هزینه های هنگفت اطلاعات می خرند و می کوشند با این راهکار به قدرت برسند . پس هرچه بیشتر بدانید این امکان وجود دارد که بتوانید با فروش آن ثروتمند شوید .

۵ – طراحی و نقاشی

این روزها عده زیادی از این طریق کسب درآمد می کنند . از طراحی بر روی ناخن گرفته تا طراحی و زیبا سازی انواع خوراکی ها امکان کسب درآمد در آنها وجود دارد . اگر احساس می کنید ذوق هنری دارید از استعدادتان در این زمینه نهایت بهره را ببرید .

۶ – آموزش

شما ممکن است که خیلی کارها بلد باشید که بتوانید آن را به دیگران آموزش دهید . این روزها ، آموزش یکی از مهمترین منابع کسب درآمد و پولسازی است که خیلی افراد از طریق آن به نتیجه می رسند و به اصطلاح کارشان گرفته است . در مقالات مختلف سایت پول یابی دائما متذکر می شدم که آموزش بسیار پولساز بوده و از قدیم الایام رقابت در آن بسیار بالا بوده است . جایی که رقابت زیاد است یقینا درآمد در آن حوزه بالاست .

۷ – خدمات

سرعت و عجله این روزها به همراه افزایش تعداد خانم های شاغل ، موجب شده خیلی از کارهای خدماتی ساده پول ساز باشند و بسیاری را به ثروت رسانده اند و کار را برای دیگران راحت کرده اند .تنوع کارهای خدماتی اعم از خانگی و بیرون از خانه ، امکان کسب درآمد را برای افراد فراهم کرده است .

روش های کسب درآمد آسان و راحت و سریع , کسب و کار خانگی , مشاغل خانگی , کسب درآمد اینترنت ساده

معرفی راههای آسان و پولساز کسب درآمد در خانه

در بالا ۷ روش عمومی کسب درآمد که ساده و راحت بوده و به روش های کسب درآمد آسان هفتگانه مشهور هستند ، معرفی شد . در ادامه روشهای آسان و پولساز برای کسب درآمد در خانه پرداخته می شود .  کاملا طبیعی است که همه ما می‌خواهیم پول بیشتری به دست آوریم . بعضی به دلیل افزایش پس‌انداز و برخی دیگر برای اهدافی خاص مانند خرید خانه یا پرداخت بدهی، به‌ دنبال کسب درآمد در خانه با ساده ترین روش ها هستند .

خلاصه اینکه ، هر دلیلی وجود داشته باشد ، زیاد مهم نیست . یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش درآمد یافتن یک کار پولساز و درآمدزا در خانه است . این شغل‌ها انعطاف‌پذیری بالایی دارند و قادرید تعادل بین کار و زندگی شخصی خود‌تان برقرار کنید . روش های کسب درآمد آسان زیادی برای کسب درآمد در منزل وجود دارد . راههایی که هر فردی را فوراً و در مدت زمانی کم به درآمد می‌رسانند .

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید و یا نمی‌خواهید بیرون از خانه مشغول به کار باشید ، به راحتی با یک گوشی و یا لپ تاپ در منزل می توانید درآمد داشته باشید . گاهی درآمد کار در منزل بیشتر از کار در بیرون از خانه است و شما نگرانی از بابت حمل و نقل و خستگی بیرون از خانه را ندارید . در ادامه این مقاله سایت پول یابی به معرفی روش‌های درآمدزایی آسان در خانه پرداخته می شود :

۱- شغل دستیار مجازی

دستیار مجازی (منشی مجازی) فردی است که به‌صورت مستقل و از راه دور (مانند منزل) برای کارفرمایان مختلف کار می‌کند . دستیاران مجازی معمولاً در زمینه‌های مختلفی مانند مدیریت پروژه ، امور اداری ، بازاریابی ، پشتیبانی مشتری و… مهارت دارند و در انجام فعالیت‌های مختلفی مانند تهیه برنامه‌های سفر ، انجام تحقیقات آنلاین و بررسی ایمیل‌ها به کارفرماها کمک می‌کنند .

درآمد دستیاران مجازی به عوامل مختلفی مانند مهارت ، تجربه ، نوع و محل کار آن‌ها بستگی دارد . دستیاران مجازی که در زمینه‌های پرتقاضا مانند بازاریابی یا پشتیبانی مشتری کار می‌کنند ، درآمد بیشتری به دست می‌آورند . اگر به دنبال یک شغل دورکاری با مزایای بالا هستید ، کار به‌عنوان دستیار مجازی می‌تواند یک گزینه عالی برایتان باشد .

۲- فروش وسایل بدون استفاده‌

به اطراف خود نگاهی بیندازید ، به دنبال وسایلی باشید که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید . خانه همه ما پر از وسایلی مانند مبلمان، لباس ، کتاب ، وسایل الکترونیکی و اسباب‌بازی‌های بدون استفاده است . می‌توانید این وسایل را در وب سایت‌ها یا صفحات اینترنتی مخصوص بفروشید .

برای کسب درآمد از این راه باید عکس‌های واضح و باکیفیت از وسایل خود تهیه کنید . البته قیمت‌گذاری منصفانه را فراموش نکنید . برای این کار تحقیق و سپس اقلام خود را به‌صورت رقابتی قیمت‌گذاری کنید .

۳- شغل مشاوره آنلاین

یکی دیگر از روش های کسب درآمد آسان و راحت در خانه ، مشاوره است . اگر در زمینه ‍ای خاص مهارت دارید ، ارائه مشاوره‌های اینترنتی به افراد خواهان دانش شما ، یک راه عالی برای کسب پول است . برای نمایش میزان دانش تان به دیگران ، راه‌اندازی یک وبلاگ و تبلیغ در آن را فراموش نکنید .

برای مثال اگر در زمینه دیجیتال مارکتینگ یا کسب درآمد از اینترنت مهارت دارید ، می‌توانید با راه‌اندازی یک سایت یا صفحه مجازی برای تبلیغ محتوای تخصصی خود با هزینه کم یا حتی رایگان استفاده کنید . با این کار چند مشتری اولیه می ابید، سپس با بازاریابی دهان‌به‌دهان رشد و مشتریان بیشتری جذب می‌کنید .

۴- ساخت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی

کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک بسیار محبوب هستند . در حال حاضر شغل‌های آنلاین سهم بازار فروش را در اختیار دارند و بسیاری از مصرف‌کنندگان نیز به خرید آنلاین علاقمند هستند . راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین ، روشی عالی برای کسب درآمد در خانه است .

بااین‌حال، مانند هر کسب‌وکار دیگری ، راه‌اندازی ، موفقیت و کسب درآمد با ایجاد فروشگاه اینترنتی نیاز به برنامه‌ریزی و تلاش دارد . در ادامه نکات کلیدی برای راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین و شروع کسب درآمد اینترنتی آورده می شود :

۱- یک محصول یا خدمات عالی بیابید . محصول شما باید مخاطبان را جذب کرده و مشتری پسند باشد .

۲- حتما تحقیقات بازار انجام دهید . قبل از شروع کار ، باید تحقیقات بازار را به خوبی انجام دهید تا ببینید که آیا برای محصول یا خدمات شما بازاری وجود دارد یا خیر .

۳-  وب‌سایت یا فروشگاه آنلاین بسازید . سایت فروشگاهی باید به‌خوبی طراحی شده و به‌راحتی قابل‌استفاده باشد . مخاطبان و مشتریان در آن احساس راحتی کنند .

۴- محصولات یا خدمات خود را با روش‌های مختلف بازاریابی مانند سئو ، تبلیغات آنلاین ، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات آفلاین به سایر افراد معرفی کنید .

۵- مدیریت صفحات و حساب‌های شبکه های اجتماعی

یکی از راه های کسب درآمد با گوشی مدیریت رسانه های اجتماعی است . مدیران کسب‌وکارها معمولاً برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به کمک نیاز دارند . برای یافتن کار در این زمینه ، باید نکات مهم درباره رسانه‌های اجتماعی مختلف را بیاموزید . یک یا دو صنعت خاص که قصد کار در آن را دارید ، شناسایی کنید . در نهایت با کسب‌وکارهای مختلف در منطقه خود تماس بگیرید و خود را به آنها معرفی کنید .

۶- ساخت دوره های آموزشی آنلاین

اگر مهارت قابل‌توجهی دارید که دیگران علاقه‌مند به تسلط بر آن و یادگیریش هستند ، یک دوره آنلاین در منزل بسازید و آن را بفروشید . برای ساخت یک دوره آنلاین و کسب درآمد از آن ، باید مراحل زیر را دنبال کنید :

– موضوع دوره خود را انتخاب کنید : اولین قدم ، انتخاب موضوعی است که در آن مهارت و تجربه دارید و می‌توانید در یادگیری آن به دیگران کمک کنید . موضوع دوره شما باید چیزی باشد که مخاطبان شما به آن علاقه و نیاز به یادگیری آن دارند .

– تحقیق کنید : پس از انتخاب موضوع ، باید در مورد آن تحقیق کنید تا محتوای کافی برای ساخت یک دوره کامل را بیابید . همچنین باید دریابید که مخاطبان شما به دنبال یادگیری چه نکاتی هستند و دوره شما باید چه چیزی را پوشش دهد .

– محتوای خود را تولید کنید : پس از انجام تحقیقات ، باید محتوای دوره خود را به‌صورت باکیفیت و جذاب تولید کنید . این محتوا می‌تواند شامل فیلم‌های آموزشی ، پادکست ‌، تمرین و… باشد .

– دوره خود را طراحی کنید : پس از تولید محتوا ، باید دوره خود را طراحی کنید . این بخش شامل تعیین ساختار دوره ، تعیین اهداف و ایجاد یک تقویم زمانی برای تکمیل دوره است .

– دوره خود را بازاریابی کنید : پس از طراحی دوره ، باید برای یافتن مخاطب ، آن را با روش‌های شبکه‌سازی ، تبلیغات آنلاین و رسانه‌های اجتماعی بازاریابی کنید .

– دوره خود را بفروشید : پس از بازاریابی دوره خود ، می‌توانید آن را به‌صورت آنلاین یا آفلاین بفروشید .

۷- بلاگر شبکه اجتماعی اینستاگرام شدن

بلاگری در اینستاگرام یک راه خوب درآمدزایی در منزل برای همه به ویژه خانمها است . برای تبدیل شدن به یک بلاگر موفق در اینستاگرام ، باید نکات زیر را رعایت کنید :

– موضوعی مناسب و جذاب  انتخاب کنید .

– محتوای باکیفیت و خاص تولید کنید . مهم‌ترین عامل موفقیت در اینستاگرام ، تولید محتوایی باکیفیت است . محتوایتان باید جذاب ، آموزنده و مرتبط با موضوع تان باشد . همچنین برای درگیر نگه‌داشتن مخاطبان ، باید به طور منظم و مستمر تولید محتوا کنید .

– با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید . تعامل با مخاطبان یکی از مهمترین عواملی است که موجب می‌شود آنها شما را دنبال کنند . به نظرات و سوالات آنها پاسخ دهید و آنها را با محتوای خود درگیر کنید .

– از هشتگ‌ها استفاده کنید . هشتگ‌ها یک راه عالی برای افزایش بازدید پست‌هایتان هستند . بنابراین هشتگ‌های مرتبط با موضوع خود را انتخاب و آنها را در کپشن‌های خود استفاده کنید .

– با اینفلوئنسر هایی که در حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند ، همکاری کنید . این کار یک راه عالی برای افزایش مخاطبان است .

– تبلیغ کنید . اگر می‌خواهید رشد سریع‌تری داشته باشید ، می‌توانید از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید .

– صبور باشید . تبدیل‌شدن به یک اینفلوئنسر و یا بلاگر موفق در اینستاگرام نیاز به زمان و تلاش دارد . صبور باشید ، به تولید محتوای باکیفیت ادامه دهید تا در نهایت به اهداف خود برسید .

۸- شغل ویراستاری و تصحیح آنلاین

اگر فردی جزئی‌نگر هستید و به مطالعه و ویراستاری علاقه دارید  ، تصحیح و ویراستاری آنلاین ، ساده ترین راه پول درآوردن در منزل است . تصحیح و ویراستاری آنلاین یکی از مشاغل و روش های کسب درآمد آسان و راحت است که می‌توانید به‌صورت دورکاری و در منزل انجام دهید .

بسیاری از شرکت‌ها ، نشریه‌ها یا وبلاگ‌ها به دنبال استخدام ویراستار حرفه‌ای برای بهبود محتوایشان هستند   . برای انجام این کار ، باید مهارت‌های ویراستاری و تصحیح  زیر را داشته باشید :

– مهارت‌های زبانی : شما به‌عنوان یک ویراستار باید مهارت‌های زبانی خوبی داشته و به دستور زبان ، املا و قواعد نگارشی مسلط باشید .

– مهارتهای خواندن و درک مطلب : ویراستاران باید بتوانند به‌سرعت و به‌دقت متن‌های مختلف را بخوانند و درک کنند .

– مهارت‌های تجزیه و تحلیل : باید بتوانید متن را تجزیه‌وتحلیل و مشکلات آن را شناسایی کنید .

– مهارت‌ ارتباطی : ویراستاران باید به طور مؤثر با نویسندگان و سایر مشتریان ارتباط برقرار کنند .

۹- شغل معلم مجازی

از بین راههای پول درآوردن در خانه با ساده ترین روش ها ، فروش علم و دانش یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هاست . معلم مجازی شوید ، این کار یکی از راههای عالی برای کسب درآمد اینترنتی زیاد در خانه است . این موضوع را با ساخت دوره آنلاین اشتباه نگیرید . در این مورد ، شما به‌صورت خصوصی به یک فرد آموزش می‌دهید و درگیری برای فروش دوره ندارید .

برای این کار و جذب مخاطب ، باید گواهینامه یا مدرکی معتبر برای نشان‌دادن تخصص خود داشته باشید . حوزه‌ای را انتخاب کنید که در آن تخصص و مهارت بالایی دارید و دانش خود را روزانه افزایش دهید . اگر بتوانید به سایت‌های آموزش عمومی بپیوندید ، راه پیشرفت تان سریع‌تر می‌شود . برای کسب درآمد با معلم مجازی شدن ، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید :

– تدریس خصوصی برای دانش‌آموزان .

– کار آموزشی و تدریس در یک موسسه آموزشی آنلاین .

– تدریس در یک پلتفرم آموزشی آنلاین مانند Udemy یا Coursera .

۱۰- کسب و کار طراح گرافیک

این شغل یکی از پولسازترین و ساده ترین روش های کسب درآمد آسان و راحت خانگی است . می‌توانید به‌راحتی در منزل ، لوگو ، بنر و… طراحی کنید و پول خوبی بابت آن بگیرید یا حتی با آموزش مهارت فتوشاپ و ادیت عکس ، کسب درآمد اینترنتی خانگی کنید . اگر می‌خواهید در این حرفه کارتان را آغاز کنید ، باید نکات زیر را رعایت کنید :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد اینترنتی ، گنج یابی و دفینه یابی جدید

– در مورد آخرین روندهای طراحی گرافیک به‌روز باشید : با دنبال‌کردن وب‌سایت‌ها و مجلات طراحی گرافیک ، می‌توانید در مورد آخرین روندهای طراحی اطلاعات کافی به دست آورید .

– از منابع رایگان یاد بگیرید : اینترنت منبع خوبی برای یادگیری طراحی گرافیک است . می‌توانید از آموزش‌ها یا منابع رایگان مانند وب‌سایت‌ها و انجمن‌های طراحی گرافیک استفاده کنید .

– از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید : شبکه‌های اجتماعی می‌توانند ابزاری عالی برای بازاریابی و ارتباط با سایر طراحان گرافیک باشند .

۱۱- راه اندازی یک کانال یوتیوب برای کسب درآمد دلاری

اگر به‌ دنبال کسب درآمد اینترنتی دلاری در منزل هستید ، کانال یوتیوب راه‌ بیندازید . کسب درآمد آنلاین با یوتیوب از دو روش اصلی انجام می‌شود :

– تبلیغات : یکی از اصلی‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی از طریق یوتیوب ، تبلیغات است . یوتیوب به صاحبان کانال‌هایی با بازدیدکنندگان بالا ، اجازه استفاده از تبلیغات در ویدیو هایشان را می‌دهد . هر بار که کاربری روی یکی از این تبلیغات کلیک ‌کند ، صاحب کانال مبلغی به‌عنوان کمیسیون دریافت می‌کند .

– فروش محصولات و خدمات : روش دیگر کسب درآمد اینترنتی از یوتیوب ، فروش محصولات و خدمات است . یوتیوبرها می‌توانند محصولات و  خدمات خود را در ویدئوهای خودشان تبلیغ و یا با دریافت کمیسیون محصولات و خدمات دیگران را معرفی و از این تبلیغات درآمد اینترنتی کسب کنند .

اگرچه راه اندازی کانال یوتیوب یکی از روش های کسب درآمد آسان و راحت اینترنتی در خانه محسوب می شود ولی میزان درآمد یوتیوبرها به عوامل مختلفی بستگی دارد . از جمله این عوامل عبارتند از :

– تعداد بازدیدکنندگان : هر چه تعداد بازدیدکنندگان یک کانال بیشتر باشد ، درآمد اینترنتی آن کانال نیز بیشتر خواهد بود .

– میزان تعامل کاربران : هرچه میزان تعامل کاربران با ویدئوهای یک کانال بیشتر باشد ، درآمد آنلاین آن کانال نیز بیشتر می‌شود .

– نوع محتوای تولید شده : محتوای برخی از موضوعات مانند بازی‌های ویدئویی ، آرایش ، زیبایی و آموزش‌های آنلاین درآمد اینترنتی بیشتری برای یوتیوبرها دارند .

۱۲- کسب درآمد خانگی با تولید محتوای متنی

تولید محتوای متنی ، یکی از مناسب‌ترین روش های کسب درآمد آسان و راحت مخصوصا برای نوجوانان در خانه است . اگر در حال تحصیل هستید ، نوشتن مقاله در منزل می‌تواند گزینه کاری خوبی برای آینده شغلی تان باشد . برای کسب درآمد اینترنتی خانگی با مقاله‌نویسی ، باید مهارت‌های لازم برای نوشتن مقاله را داشته باشید . این مهارت ها عبارتند از :

– مهارت‌های زبانی : به‌عنوان یک مقاله‌نویس باید به مهارت‌های زبانی مانند دستور زبان ، املا و قواعد نگارشی تسلط کافی داشته باشید .

– مهارتهای تحقیق : مقاله‌نویسان باید با داشتن مهارت‌های تحقیق ، بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع مختلف جمع‌آوری کنند .

– مهارت‌های سازماندهی : مقاله‌نویسان باید برای سازماندهی اطلاعات ، مهارت‌ لازم را کسب کنند .

– مهارت‌ نگارش : اگر می‌خواهید به یک مقاله‌نویس خوب تبدیل شوید ، کسب مهارت‌های نگارشی برای بیان مطالب موردنظرتان به طور واضح و مختصر ضروری است .

برای کسب درآمد اینترنتی با مقاله‌نویسی ، می‌توانید از روش‌های متعدد استفاده کنید . برخی از این روش های درآمدزایی اینترنتی عبارتند از :

– کار به‌صورت فریلنسر : می‌توانید به‌عنوان یک فریلنسر برای شرکت‌ها ، سازمان‌ها و افراد مختلف کار کنید . در این روش ، خودتان مسئول یافتن مشتریان و انجام سفارش‌ها هستید .

– استخدام‌شدن در یک شرکت : می‌توانید در یک شرکت به‌عنوان یک نویسنده کار کنید . در این روش ، حقوق ثابت دریافت کرده و طبق دستورات کارفرما کار می‌کنید .

– آموزش مقاله‌نویسی : می‌توانید دوره‌های آموزشی مقاله‌نویسی برگزار و از این راه درآمد کسب کنید .

۱۳- کار مترجمی

از‌آنجایی‌که همه ما به یک زبان واحد حرف نمی‌زنیم ، همه سازمان‌ها و کسب‌وکارها به یک مترجم برای پیشبرد اهدافشان نیاز دارند . راه‌های زیر برای کسب درآمد از طریق ترجمه برایتان وجود دارد :

– ارائه خدمات ترجمه به‌صورت آزاد : یکی از رایج‌ترین روش های کسب درآمد آسان و راحت از این راه ، ترجمه آزاد است . به‌عنوان یک مترجم آزاد ، می‌توانید با کارفرما به‌صورت پروژه به پروژه همکاری کنید .

– همکاری با دارالترجمه‌ها : یکی دیگر از روش‌ها ، کار با دارالترجمه‌ها است . آژانس‌های ترجمه برای ارائه خدمات به مشتریان به کمک مترجمان نیاز دارند . همکاری با یک دارالترجمه یک جریان ثابت کاری و درآمدی منظم برایتان فراهم می‌کند .

– محلی‌سازی سایت : بومی‌سازی شامل ترجمه یک سایت به یک یا چند زبان و تطبیق آن با فرهنگ بازار هدف است . بسیاری از کسب‌وکارها برای گسترش در بازارهای جدید نیاز به بومی‌سازی وب‌سایت شان دارند و این می‌تواند برای مترجمان سودآور باشد .

– خدمات ترجمه تخصصی : زمینه‌های تخصصی مانند حقوقی ، پزشکی و فنی نیازمند خدمات مترجمی زیاد هستند . اگر در یکی از این زمینه‌ها تخصص دارید ، خدمات ترجمه تخصصی را به مشتریان آن صنعت ارائه دهید . ازآنجایی‌که این کار به  تخصص و دانش بالاتری نیاز دارد ، درآمد بیشتری نیز برایتان به همراه دارد .

۱۴- نوشتن کتاب آنلاین

برای کسب درآمد اینترنتی در خانه نوشتن کتاب آنلاین یا ایبوکeBook  گزینه‌ای خوب پیش روی شماست . میزان درآمد آنلاین شما از نوشتن یک کتاب آنلاین به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله :

– موضوع کتاب : موضوعاتی با مخاطبان بیشتر ، فروش بهتری دارند .

– کیفیت کتاب : کتابی که خوب نوشته شده باشد و مخاطبان را جذب کند ، احتمال بیشتری برای به فروش رسیدن دارد .

– بازاریابی کتاب : اگر کتاب خود را به‌درستی بازاریابی کنید ، افراد بیشتری آن را می‌بینند و می‌خرند .

اگر می‌خواهید با نوشتن یک کتاب آنلاین کسب‌وکار خانگی خود را سکه کنید ، تمام این عوامل را در نظر بگیرید . حالا چند نکته برای شروع راه نوشتن یک کتاب آنلاین خوب یا ایبوک مناسب توصیه می شود :

– موضوعی را انتخاب کنید که علاوه بر علاقه ، در آن مهارت دارید . این کار به شما در نوشتن کتابی باکیفیت و جذاب کمک می‌کند .

– تحقیق کنید تا از دقیق و به روز بودن اطلاعاتتان مطمئن شوید .

– برای اطمینان از نگارش فنی صحیح ، از یک ویراستار حرفه‌ای برای ویرایش کتاب خود کمک بگیرید .

– کتابتان را با روش‌های مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی ، وب‌سایت و تبلیغات بازاریابی کنید .

افراد زیادی هستند که با نوشتن کتاب الکترونیکی یا ایبوک اقدام به کسب درآمد اینترنتی می کنند . این افراد با انتخاب موضوعی مناسب تلاش می کنند تا مخاطب را جذب کنند . نمونه اش کتاب كسب درآمد اينترنتی روزانه حداقل ۵۰۰ هزار تومان تضمینی یک کتاب اینترنتی است که در سایت پول یابی نوشته شده و در فروشگاه سایت ، برای فروش عرضه شده است .

۱۵- کسب درآمد با بازی کردن

در حال حاضر بازار بازی‌های پولساز برای کسب درآمد اینترنتی حسابی داغ است و این روش به یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد تبدیل شده است . بازی‌های پول‌ساز زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارند نمونه اش در راههای کسب درآمد از بازی همستر کامبت که بسیار فراگیر شده ، می توانید شیوه کسب درآمد از یک بازی را ببینید . شما می‌توانید در این بازی‌ها با روش‌های مختلفی مانند تبلیغات ، فروش آیتم‌های درون بازی و شرکت در مسابقات آنلاین و … درآمدزایی کنید .

۱۶- نگهداری از حیوانات خانگی

خانم‌هایی که عاشق حیوانات و نگهداری از آنها هستند ، می‌توانند برای افراد شاغل حیوانات خانگی آنها را نگه دارند و از صاحبان آنها حقوق دریافت کنند . این شغل می‌تواند یک تجربه عالی و هیجان‌انگیز برای خانم‌های خانه‌دار باشد . البته به شرطی که فضا و مکان مناسب برای نگهداری حیوانات داشته باشند .

۱۷- شغل دوبله و صداپیشگی

دوبله و صداپیشگی از مشاغلی هستند که علاوه بر آقایان ، برای خانم‌ها هم بسیار مناسب‌ می باشد . خانم‌هایی که صدای خوبی دارند ، می‌توانند در بخش دوبله فیلم‌های سینمایی ، تولید پادکست مشغول به کار شوند . حتی این خانم‌ها می‌توانند در روابط عمومی شرکت‌ها استخدام شده و مشغول به کار شوند .

معرفی ساده ترین روشهای کسب درآمد اینترنتی

در ابتدای این مقاله روش های کسب درآمد آسان و راحت ، ۷ روش عمومی کسب درآمد و پولسازی معرفی شد . در ادامه به ۱۷ روش کسب و کار خانگی یا کسب درآمدهایی که امکان راه اندازی در خانه برایشان وجود دارد ، پرداخت شد . البته روش های کسب درآمد محدود به این موارد نمی شود . لذا تصمیم گرفتم تا راههای هوشمندانه برای کسب درآمد به روش آنلاین یا شروع کسب و کار اینترنتی ساده و راحت را معرفی کنم .

قبل از هر چیز به این نکته توجه کنید که برخی از این مشاغل ممکن است تکراری بوده و این اتفاق کاملا طبیعی می باشد . مثلا در روش های کسب و کار خانگی ، به مشاغلی مانند : مترجمی ، تدریس آنلاین ، نوشتن کتاب الکترونیکی ، فروش اجناس دوم و… پرداخته شد . در روش های کسب درآمد اینترنتی هم این مشاغل به عنوان کسب و کار آنلاین معرفی شدند .

دلیل اصلی تکرار ، این است که مشاغل کسب درآمد اینترنتی امکان راه اندازی آنها در خانه هم وجود دارد و می توانند جزو مشاغل خانگی هم محسوب شوند . هدف از معرفی ، آشنایی و الهام گرفتن برای ایجاد کسب و کار برای خودتان است و اینکه فرصت ها را شناخته و مسیر درست شغلی خود را پیدا کنید .

منظور از این فرصت‌ها کسب درآمد است . فرقی نمی‌کند مربی ، نویسنده ، طراح وب یا اینفلوئنسر باشید ، با افزایش آگاهی می توانید کسب درآمد آنلاین خودتان را شروع کنید .

برخی از مهم ترین روش های کسب درآمد آنلاین عبارتند از :

۱- تبلیغات اینترنتی در وب سایت شخصی

با ایجاد یک وب سایت حرفه‌ای و قراردادن تبلیغات اینترنتی در آن می توانید به راحتی کسب درآمد اینترنتی کنید . برای ساخت وب سایتی که بتوانید از طریق آن درآمد آنلاین داشته باشید، باید چندین مرحله را پشت سر بگذارید .

– قدم اول این است که قالب مناسب وب سایت خود را انتخاب کنید .

– در مرحله بعدی باید یک نام دامنه مناسب انتخاب کنید و یک هاست مناسب بخرید .

– سپس باید به فکر انتخاب بهترین مسیر کسب درآمد اینترنتی از وب سایت خود باشید . برای این منظور باید انواع روش کسب درآمد آنلاین را بشناسید تا ایده بگیرید . برای قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود می‌توانید از یکتانت، مدیا اد و دیگر سایت های تبلیغاتی استفاده نمایید . البته بهتر است که خودتان تبلیغات اینترنتی جذب کرده و یا با شرکت های قرارداد ببندید .

۲- طراحی وب سایت

اگر تجربه و مهارت طراحی سایت دارید و یا اینکه به آن علاقه‌مند هستید ، این کار می‌تواند یک منبع درآمد اینترنتی عالی برایتان باشد .  با توجه اهمیت فضای مجازی نیاز به سایت هر روز بیشتر از هر زمانی حس می‌شود . با این اوصاف ، برای موفقیت در این راه باید نامی‌ برای خود دست و پا کنید . سفارش هر مشتری و پروژه جدید موجب می‌شود نمونه کارهای خوبی جمع کنید و مهارت و استعداد خودتان را به بهترین شکل به مشتریان نشان دهید .

احتمالا از خود می‌پرسید ، چگونه مشتری پیدا کنم؟در پاسخ باید گفت که روشهای مختلفی برای پیدا کردن مشتری است . از دوستان و آشنایان شروع کنید . در سایت های مختلف مثل دیوار ، شیپور و… آگهی بزنید و پروژه های جدید بگیرید . از تبلیغات گوگل استفاده کنید . در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و لینکدین با کسب و کار ها ارتباط برقرار کنید . با اتخاذ یک بازاریابی مناسب می‌توانید پروژه های زیادی بگیرید .

۳- ایجاد یک وبلاگ

یکی از روش های کسب درآمد آسان و راحت ، ساخت وبلاگ است . نکته جالب در مورد وبلاگ نویسی این است تا زمانی که مخاطب دارید و قلم شما برای آنها جذاب باشد ، می‌توانید درباره هر چیزی که دلتان می‌خواهد محتوا ایجاد کنید . پس از مدتی که وبلاگ شما بازدید بیشتری کسب کرد فرصت‌های کسب درآمد از اینترنت مختلفی برایتان ایجاد می‌شود .

به محض اینکه طرفداران وبلاگ تان زیاد شد ، زمان آن فرامی‌رسد که فرصت‌ها و پیشنهادهای کسب درآمدی که دارید را مورد بررسی قرار داده و اجرایی کنید . هر راهی را که انتخاب می‌کنید ، همیشه به ترجیحات و علایق خوانندگان خود فکر کنید . با آنها تماس بگیرید و با ارسال یک ایمیل یا یک نظرسنجی ببینید که آنها از شما چه می‌خواهند . به این طریق پی خواهید برد که در ذهن آنها چه می‌گذرد و چگونه می‌توانید از ایده‌های ذهنی آنها در سایت خود کسب درآمد اینترنتی داشته باشید .

۴- ساخت فروشگاه اینترنتی

از آنجا که خرید اینترنتی به راحتی هرچه تمام تر امکان پذیر است ، مردم بیش از هر زمان دیگری کالاهای مورد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند . با راه اندازی فروشگاه آنلاین می‌توانید بخشی از سود این تجارت الکترونیکی را به‌ دست آورید . کار سختی هم پیش رویتان نیست . در صورت داشتن سرمایه کافی ، می توانید خودتان فروشگاه اختصاصی سفارش دهید . اگر پول کافی ندارید ، کافی است تا از یک سایت‌ساز استفاده کنید و قالب فروشگاهی مناسب محصولاتتان را انتخاب نمایید .

بعد از آن باید به دنبال یک درگاه پرداخت اینترنتی مطمئن باشید تا آن را به وب سایت تان متصل کنید . شرایط حمل و نقل برای ارسال محصولتان را هم باید مهیا سازید .  پیش از اینکه فروشگاه اینترنتی خود را راه بیاندازید درباره اینکه چه محصول یا محصولاتی می‌خواهید بفروشید و خریداران اصلی شما چه کسانی هستند خوب تحقیق کنید .

باید تمام ایده‌های تجاری خود را قبل از عملی کردن ، دقیقا بررسی و تست کنید . تحقیقات بازار را به خوبی انجام دهید و از دوستان و خانواده خود فیدبک بگیرید . آنها می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را به شما ارائه دهند که به بهبود محصول یا خدمات تان کمک می کند . به یاد داشته باشید که به عنوان یک بیزینس ، اگر چیزی را بفروشید که مردم واقعاً می‌خواهند ، راحت تر به موفقیت نزدیک می‌شوید .

۵- فروشندگی به روش دراپ شیپینگ dropshipping

دراپ شیپینگ یکی از روش های کسب درآمد آسان و راحت  است که بدون نیاز به تهیه کالاها می‌توانید فروشنده آنلاین باشید . Dropshipping این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک شخص ثالث کالا و محصولات را بفروشید . در حقیقت شما تنها مشتری جذب می‌کنید و به او کمک می‌کنید تا سفارش خودش را کامل کند .

بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که محصولات مناسب خود را پیدا کنید و با یک تامین کننده در ارتباط باشید . این کار یعنی می‌توانید هرچه زودتر کسب و کار dropshipping خود را شروع کنید و به درآمد اینترنتی خوبی دست پیدا کنید .

۶- کسب درآمد اینترنتی با ارائه حق عضویت

برخی روش‌ها که وب سایت تان را تقویت می‌سازد ، می‌تواند به شما کمک کند کسب درآمد اینترنتی کنید . ادغام یا اختصاص یک بخش برای عضویت در سایت یکی از این روش‌هاست . ایده کار هم به این صورت است که در ازای دسترسی به امتیازات اختصاصی ، حق عضویت پولی در سایت خودتان قرار می‌دهید .

صرف نظر از مدل‌های مختلف عضویت ، همه آنها در یک هدف مشترک هستند . اینکه بازدیدکنندگان سایت را به مشتریانی که برای حق عضویت خود پول می‌دهند ، تبدیل کند . با افزودن قسمت عضویت به سایتتان ، می‌توانید خدمات آنلاین ویژه‌تر ، راهنماهایی تخصصی‌تر ، محتواهای با ارزش قابل دانلود شدن و یا حتی ورود به یک انجمن خاص که در آن اعضا با هم در ارتباط هستند و به بحث در مورد علایق مشترک خود می‌پردازند ، ارائه دهید تا مشتریان مجاب شوند و حق عضویت بپردازند .

۷- فروش اجناس سمساری یا دست دوم

همه ما معمولا چمدانی در زیر تخت یا درون کمد خود داریم که ممکن است پر از لباس‌هایی باشد که دیگر نمی‌پوشیم و یا حتی مجموعه لِگو یا وسایلی که دیگر از آنها استفاده نمی‌کنیم . شاید دلتان نیاید آنها را دور بیاندازید . اما عملاً دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید و با نگهداریشان حق استفاده شدن را از آنها گرفته‌اید .

این در حالی است که می‌توانید با فروش دست دوم این اقلام ، هم مقداری از فضا اتاق تان را آزاد کنید ، هم کالاها را به چرخه استفاده برگردانید و از همه مهم‌تر درآمد مناسبی کسب کنید .

می‌توانید در سایت‌های آگهی فروش دست دوم آنها را آگهی کنید یا در پیج اینستاگرام تان آنها را به نمایش بگذارید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت های رایگان بیت کوین

۸- فروش عکس

اگر عکاس هستید ، می توانید با فروش اینترنتی عکس‌هایتان از این مهارت‌ خود کسب درآمد اینترنتی ‌کنید . البته برای موفقیت ممکن است مقداری تبلیغ و کمی‌صبر لازم باشد ، اما اگر در حال حاضر مجموعه عکس بزرگی دارید ، می‌توانید شروع کنید و تمرکز خود را روی ساخت برند تجاری و بازاریابی معطوف کنید .

علاوه بر این، سایت‌هایی مانند Shutterstock ، iStockPhoto و Shutterfly تمایل به استفاده از عکس‌های خلاقانه‌ی شما در ازای پرداخت پول دارند . می‌توانید با ارسال بهترین عکس‌های خود به این سایت‌ها ، آثار خود را فروخته و به درآمد اینترنتی مناسبی دست یابید . امروزه کسب درآمد اینترنتی از فروش عکس خیلی بیشتر از شیوه سنتی درآمدزا می باشد .

۹- طراحی و چاپ تصاویر سفارشی مشتری

اگر به عنوان یک طراح ، به دنبال راههای کسب درآمد آنلاین باشید ، احتمالاً ایده فروش طراحی‌های خود را در سر دارید . این شغل و اجرای آن ، فکر بدی هم نیست . با این کار با یک تیر ، دو نشان می‌زنید . هم طرح‌های هنری خودتان دیده می‌شود و هم می‌توانید درآمدی داشته باشید . اما شیوه اجرای این کار هم مهم است .

چاپ تصاویر سفارشی مشتری ، روشی مناسب برای فروش طرح‌های شما روی تی‌شرت ‌، ظروفی مثل ماگ و بشقاب ، پوسترهای قاب شده ، کتاب‌ و موارد دیگر است . وقتی اول سفارش می‌گیرید و بعد کار را انجام می‌دهید ، از دردسرهای خرید و مدیریت موجودی کالا خلاص می‌شوید .

تمام کاری که باید انجام دهید این است که فروشگاه آنلاین خود را به یک سرویس چاپ بر اساس سفارش کاربر متصل کنید . سپس انواع محصولی را که می‌خواهید بفروشید انتخاب کنید . این محصولات می‌تواند شامل لباس ، لوازم خانگی ، تابلو و یا لوازم جانبی باشد .

حالا باید به کمک نرم‌افزارهای گرافیکی یا به طور واقعی طراحی‌های خود را بر روی کالاهای مختلفی که در نظر گرفتید بیاندازید . سپس عکس‌های آنها را در سایتتان قرار دهید تا مشتریان بتوانند آن را مشاهده و انتخاب کنند . هنگام قیمت گذاری محصول خود حتماً فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید :

– هزینه محصول .

– میزان سود فروش محصولات .

– هزینه‌های طراحی .

– حمل و نقل .

۱۰- آزادکار یا فریلنسر شدن

فریلنسرهای موفق می‌دانند که چگونه می‌توان از طریق اینترنت کسب درآمد کرد . آنها استاندارد جدیدی از تجارت را توسعه می‌دهند که در آن کارایی و انعطاف پذیری حرف اول را می‌زند . خواه یک نویسنده ، هنرمند ، مربی یا طراح وب سایت مستقل باشید ، به بازاری متنوع و پررونق دست خواهید یافت .

اگر می‌خواهید یک فریلنسر شوید ، برای شروع به دو چیز نیاز دارید : ۱- زمینه تخصصی مشخص و ۲- ارتباط با مشتریان بالقوه . وقتی تصمیم گرفتید که چه خدماتی را ارائه دهید ، می‌توانید یک وب سایت مستقل ایجاد کنید . یک استراتژی قیمت‌گذاری انتخاب کرده و با مارکتینگ مشتریان را به سمت خودتان جذب کنید .

۱۱- نقد و بررسی کالاها و محصولات مختلف

ممکن است دور از تصور به نظر برسد ، اما برخی از شرکت‌ها هستند که فقط برای آزمایش یک محصول یا بررسی کالاها و خدمات خود به شما پول می‌دهند . شرکت‌هایی مانند تستادی به عنوان نمونه همین کار را می‌کنند . اعتبار در دنیای آنلاین بسیار باارزش است . برندهای حرفه‌ای تمایل دارند برای دانستن نظر صادقانه شما هزینه‌های زیادی پرداخت کنند .

۱۲- انتشار کتاب الکترونیکی

اگر وبلاگ نویسی می‌کنید یا به طور کلی اهل نوشتن هستید ،  نوشتن و فروش کتاب الکترونیکی بهترین انتخاب برای درآمدزایی شما خواهد بود . فرقی نمی‌کند موضوعی که درباره آن می‌نویسید چه باشد . از کتاب الکترونیکی خود به عنوان ابزاری برای بیان داستان خود ، به اشتراک گذاشتن نکات و یا آموزش دانسته‌هایتان استفاده کنید . همچنین می‌توانید تعدادی از محتواهای وبلاگ خود را به طور فشرده ، نظم یافته و تکمیل شده در قالب کتاب الکترونیکی انتشار دهید .

۱۳- ولا گری کردن

به بیان ساده ، ولاگvlog  یک پست وبلاگ ویدیویی است که جزئیات زندگی روزانه ولاگر یا هر رویداد مرتبطی را که فکر می‌کند ارزش مستند شدن دارد ، بیان می‌کند . یک وبلاگ به طور کلی حدود ۵ دقیقه اجرا می‌شود و همین زمان برای بینندگان کافی است تا بتوانند ارتباط عاطفی با سازنده را احساس کنند و برای تماشای ولاگ بعدی آماده شوند .

درست است که تهیه یک کلیپ ویدیویی کوتاه به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما اگر به خوبی انجام شود ، یک روش پرسود برای کسب درآمد آنلاین است . یوتیوب متداول‌ترین بستر برای بارگذاری فیلم برای مخاطبان است . اما وبلاگ شما نباید فقط به آن محدود شود . به منظور افزایش میزان دسترسی کاربران ، فیلم‌هایتان را در وب سایت شخصی و سایر شبکه‌های اجتماعی تان به اشتراک بگذارید و حضوری قدرتمند در اینترنت ایجاد کنید .

پس از شناخته شدن می‌توانید با جذب اسپانسر و تبلیغ کردن در ویدیوهای خود ولاگری را به یک حرفه تبدیل کنید که از آن درآمد اینترنتی به دست می‌آورید .

۱۴- تولید ویدیوهای آموزشی

تولید و انتشار ویدئوهای آموزشی شکل دیگری از محتوای ویدئویی است که با ولاگری کمی تفاوت دارد . این شیوه هم یکی از روش های کسب درآمد آسان و راحت از طریق اینترنت محسوب می شود . راه‌اندازی یک کانال یوتیوب که در آن محصولات را مورد نقد و بررسی قرار داده و یا دوره‌های آموزشی ارائه می‌دهید ، یکی دیگر از راههای خوب به حساب می‌آید .

این ‌کار ممکن است به برخی از مهارت‌های تخصصی مثل ادیت ویدئو و نورپردازی نیاز داشته باشد . زمانی که مخاطبان مناسب تان را پیدا کنید ، فیدبک‌های آنها را دریافت می‌کنید و می‌توانید تولیدات تان را بهبود ببخشید . هرچه تعداد مشترکان شما بیشتر باشد ، احتمال اینکه شرکت‌های بیشتری محصولات شان را برای بررسی یا تبلیغ برایتان ارسال کنند ، بالاتر می‌رود .

۱۵- راه اندازی دوره های آنلاین

اگر درباره یک موضوع تخصصی و مورد نیاز کاربران ، چیز زیادی می‌دانید و تکنیک‌ها و مطالب آموزنده زیادی برای یاد دادن دارید ، راه اندازی دوره آنلاین توصیه می شود . این کار یک فرصت عالی برای کسب درآمد آنلاین است که در آن تنها باید دانش خود را با افرادی که طالب آن هستند به اشتراک بگذارید و در ازای آن شهریه دریافت کنید .

برای این منظور یک دوره آنلاین در وب سایت خود تنظیم کنید که در آن بتوانید کلاسهای خود را میزبانی و اداره کنید تا همه قادر باشند بعد از ثبت‌نام از آن استفاده کنند . فقط باید توجه داشته باشید که موضوعی را انتخاب نمایید که مورد تقاضا باشد و افراد واقعاً راغب باشند در آن ثبت‌نام نمایند .

به اندازه کافی زمان بگذارید تا در مورد دوره آموزشی خود کامل تحقیق و برنامه ریزی کنید و آماده پرسش‌های احتمالی کاربران تان باشید . چند بار این کار را به صورت آزمایشی انجام دهید تا ایرادات آن برطرف شود .

۱۶- اجاره اینترنتی خانه

یکی دیگر از روش های کسب درآمد آسان و راحت اینترنتی اجاره‌ خانه برای مدت زمان کوتاه است . خواه یک آپارتمان داشته باشید یا یک اتاق خالی ، می‌توانید این فضاها را به دارایی‌های پولساز تبدیل کنید . حتی می‌توانید در نقش واسطه عمل کنید .

تنها کافی است از فضای مجازی درست استفاده کنید تا مشتری خود را پیدا کنید . می‌توانید وب سایتی ایجاد کنید و از این طریق خدمات رزرو ارائه دهید . اضافه کردن زبان عربی یا انگلیسی نیز به سایت تان ، کمک ‌می‌کند تا مخاطب‌های بین المللی جذب کنید و درآمد دلاری کسب کنید .

۱۷- همکاری در فروش یا بازاریابی وابسته

به طور خلاصه ، بازاریابی شرکت‌های وابسته شامل تبلیغ یک شرکت با اضافه کردن لینک به محصولات آنها در وب سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی خودتان است . هر زمان فردی بر روی لینک‌خرید کلیک ‌کند ، موجب می‌شود شما یک فروش انجام دهید .

برای یافتن گزینه‌های وابسته یا همکاری در فروش ، به برنامه‌های آنلاین وابسته مانند Amazon Associated و یا سیستم های کسب درآمد ایرانی نگاهی بیندازید .

۱۸- کار به عنوان مترجم

اگر حداقل به دو زبان مسلط باشید ، می‌توانید به عنوان مترجم در فضای مجازی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید . برای این منظور می‌توانید خدمات خود را در وب سایت و صفحات شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ کنید . فقط اطمینان حاصل کنید که نمونه‌هایی از کار خود را نشان دهید و نظرات مثبت مشتریان قبلی را در آن قرار دهید . مهمترین مساله این است که از اعتبار خوبی برخوردار باشید تا افراد به شما اعتماد کنند .

۱۹- شغل تولید محتوا

یکی از روش های کسب درآمد آسان و راحت از طریق اینترنتی کار تولید محتوا در فرمت های مختلف است . چون تعداد زیادی از شرکت‌ها به دنبال استخدام نویسندگان برای ایجاد محتوا برای برند تجاری خودشان هستند . این یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد آنلاین است که می‌توان به صورت دورکاری برای شرکت‌ها و برندها  تولید محتوا کرد .

یک مکان مناسب برای کار کردن خودتان انتخاب کنید که در آن تمرکز کافی داشته باشید . مهارت سرچ کردن ، تولید محتوای بهینه برای گوگل (سئو شده) و نکات نگارشی را یاد بگیرید و شروع به کار و کسب درآمد از اینترنت کنید .

تخصص در یک موضوع خاص ، مانند غذا ، تجارت یا بهداشت ، کمک می‌کند تا در این زمینه محتوای بهتری تولید کنید و تجربه و اعتبار بیشتری به دست بیاورید .

۲۰- سفیر برند شدن

همه ما با مفهوم اینفلوئنسر یا افراد شاخص و مشهور آشنا هستیم . برخلاف تصور عمومی‌ ، برای استخدام به عنوان سفیر برند نیازی نیست که یک فرد مشهور در سینما یا موسیقی باشید . برای این کار تنها کافی است تا در شبکه‌های اجتماعی جایگاه مناسبی داشته باشید و اعتماد و وفاداری کاربرانتان را به دست آورید تا شما را دنبال کنند .

توجه کنید که ، به دنبال شرکت‌هایی بگردید که کاملاً با ارزش‌ها یا علایق شما مطابقت داشته باشند . سپس به طور بالقوه با آنها شریک شده و همکاری کنید . اگر مخاطبان خود را پیدا کرده و اعتبار کافی داشته باشید فرد مناسبی برای نمایندگی یک برند می شوید .

۲۱- شغل برنامه‌نویسی

اگر ایده خوبی برای ساخت یک اپلیکیشن ، پلاگین و یا نرم‌افزار را دارید و به مهارت‌های برنامه‌نویسی هم مسلط هستید ، یک قدم جلوتر از بقیه دارید و آینده درخشانی در انتظارتان خواهد بود . اگر اهل فن نیستید اما ایده‌های خلاقانه‌‌ای دارید ، می‌توانید به دنبال یک توسعه‌دهنده فریلنسر حرفه‌ای باشید تا به شما در ساخت برنامه‌تان موردنظرتان کمک کند . پس از آن ، تنها کافی است برای برنامه‌ای که ساختید ، بازاریابی کنید .

۲۲- سرمایه گذاری در سهام

سرمایه گذاری به عنوان یک کار پرخطر شناخته می‌شود . با این حال، برای کسانی که تجربه خرید و فروش سهام دارند و یا علاقه‌مند هستند تا به تازگی وارد این صحنه شوند ، جذابیت این کار به اندازه‌ای است که ریسک آن را بپذیرند .

برای اینکه ریسک این کار را کاهش دهید می‌توانید از برنامه‌های سرمایه‌گذاری بدون کارمزد استفاده کنید که ورود به بازار و ایجاد سبد سهام را برایتان آسان‌تر می‌کنند . همچنین اگر کارمند یک شرکت هستید ، ممکن است گزینه سرمایه‌گذاری در سهام شرکت خودتان را داشته باشید . هنگام سرمایه‌گذاری در سهام ، باید از قبل اهدافی را در ذهن داشته باشید و تصمیم خود را بر اساس آن هدایت کنید . دائما در جریان خبرهای بازار باشید و عملکرد خود را هم پیگیری کنید .

۲۳- انجام مشاوره در شبکه‌های اجتماعی

اگر در زمینه کاری خودتان فرد متخصص و با تجربه ای هستید ، می‌توانید به سایر افرادی که می خواهد وارد این حوزه شوند و یا نیاز دارند کسب و کارشان را رشد دهند ، خدمات مشاوره ای دهید . با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی خودتان و انتشار روزمه ، خودتان را معرفی کنید . پس از آن ، خدماتی که می‌توانید برای دیگران داشته باشید را به خوبی پرزنت و تبلیغ کنید .

وظایف معمول این کار شامل طراحی استراتژی‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی ، ایجاد تعامل سازنده با کاربران ، بهبود سئو سایت ، تولید محتوای باارزش و ایجاد آگاهی از برند می‌شود . برای شروع ، می‌توانید به سراغ مشاغل کوچک محلی در منطقه خود بروید و آنها را به عنوان اولین مشتری خود پرزنت کنید .

کار را که یاد بگیرید و مخاطبان بیشتری به دست آورید ، می‌توانید سراغ برندهای بزرگ و مطرح بروید و درآمد زیادی به دست آورید .

۲۴- شغل معلم آنلاین

کمک به تعالی دیگران در یادگیری نه تنها ارزشمند است ، بلکه از روش های کسب درآمد آسان و راحت آنلاین است . قبل از پذیرش مشتری ، به این فکر کنید که می‌خواهید چه چیزی را به صورت خصوصی درس دهید . از خودتان بپرسید : « زمینه‌های تخصصی من چیست و بازار هدف من چه کسانی هستند؟ (بچه‌ها ، دبیرستانی‌ها ، دانشجویان دانشگاه و یا مهارت‌آموزان با نیازهای ویژه) . »

سپس ، در مورد شیوه ارائه خدمات آنلاین خود تصمیم بگیرید . به عنوان مثال ، می‌توانید وب سایتی ایجاد کنید که جلسات تدریس خصوصی خود را در آن انجام دهید . از این طریق می‌توانید به‌وسیله ابزارهای آنلاین به دانش آموزان تان درس دهید .

برای این کار همه چیز مهیاست . از تخته‌های سفید مجازی و نرم افزارهایی که امکان برگزاری آزمون را فراهم می‌کنند تا محیطی برای به اشتراک گذاشتن تکالیف و پیگیری پیشرفت دانش‌آموزان همه امکانات را در اختیار خواهید داشت تا کلاس درس را شبیه‌سازی کنید .

۲۵- مربی زندگی شدن

مربیگری زندگی یک کسب و کار باارزش است که می‌تواند به صورت آنلاین انجام شود و افراد زیادی را به خود جذب نماید . افراد مشهور و افراد عادی به طور یکسان مربیان زندگی را استخدام می‌کنند تا به آنها کمک کند از چالش‌های مختلف زندگی خود ، از دست دادن وزن ، تغییر شغل و یا ایجاد روابط معنادار سربلند بیرون بیایند .

شاید قبلاً به عنوان شخصی که واقعا دوست دارد مردم را در حال پیشرفت و موفقیت ببیند ، مربیگری زندگی کرده باشید . اما تفاوت بین یک مربی حرفه‌ای و خوب در اعتباری است که به دست آورده است . برای این کار باید روی خود کار کنید و دوره‌های کاربردی زیادی را بگذرانید تا مهارت‌ها و زمینه لازم را به دست آورید و دیگران به شما اعتماد کنند .

بعد از اینکه توانستید مهارت های لازم را بدست آورید ، وقتش رسیده تا خدمات مربیگری تان را در وب سایت خود ارائه دهید . می‌توانید به سایت خود یک نرم افزار زمانبندی اضافه کنید تا مشتریانتان بتوانند جلسات آنلاین را رزرو کرده و به صورت اینترنتی به شما پول پرداخت کنند .

سخن پایانی روش های کسب درآمد آسان و راحت

در این مقاله سایت پول یابی در سه بخش مجزا به شیوه های مختلف کسب درآمد ساده و راحت پرداخته شد . در بخش اول ۷ روش عمومی کسب درآمد ساده و راحت آموزش داده شد . سپس به ۱۷ راهکار و شیوه آسان و پولساز کسب درآمد در خانه یا معرفی کسب و کارهای خانگی پولساز پرداخته شد . در بخش سوم ۲۵ شیوه کسب درآمد اینترنتی ساده که امکان راه اندازی برای همگان وجود دارد ، شرح داده شد .

البته توجه کنید که هر کاری مخصوصا در مراحل راه اندازی و شروع ، یک سری سختی ها ، مشکلات و مسائل خاص خودش را دارد . لذا می توان ادعا کرد عملا هیچ کسب و کاری راحت و آسان نیست . اما بسیاری از مشاغل هستند که به دلیل عدم نیاز به تجهیزات و وسایل خاص و یا وجود بستر مناسبی مانند اینترنت ، شروع آنها نسبت به سایر مشاغل ، راحت تر و ساده تر است .

نکته آخر روش های کسب درآمد آسان و راحت اینکه ، سعی کنید کسب و کاری را شروع کنید که در آن مهارت و تخصص لازم را دارید و علاقمند به ادامه دادنش هستید . تجربه ثابت کرده در صورت نبود علاقه ، هیچ کاری را تا پایان ادامه نخواهید داد . علاوه بر دو فاکتور مهارت و علاقه ، به مسئله نیاز بازار و اینکه مخاطبان نیازمند کسب و کارتان هستند ، توجه کنید . اینترنت همه مشاغل را تحت تاثیر قرار داده و کسب درآمد اینترنتی یکی از بهترین و راحت ترین شیوه های پولسازی می باشد . به شرطی که با ترسیم هدف مشخص ، برنامه ریزی دقیق و ایده جذاب همراه باشد .

مطلب پیشنهادی

بازی همستر کامبت Hamster Kombat , کسب درآمد از بازی همستر کامبت

مقاله کامل درباره بازی همستر کامبت Hamster Kombat

این روزها در ایران همه به بازی همستر کامبت و شیوه کسب درآمد اینترنتی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.