لیست وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان

برای وبمستران ایرانی همیشه تهیه لیستی از وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان دغدغه مهمی بوده و هست . چون گرفتن بک لینک رایگان و موثر یکی از جذاب ترین روش های بهبود سئو برای وبسایت ها محسوب می شود . در واقع یکی از فاکتورهای مهم موتورهای جستجو برای اعتبار دادن به وبسایت ها و فروشگاهها بررسی شرایط، تعداد و کیفیت بک لینک هایشان می باشد . افزایش رتبه سایت به دنبال خود افزایش کسب درآمد از اینترنت و رشد کسب و کار آنلاین را به همراه دارد .

بحث درباره بک لینک ها ، چگونگی گرفتن بکلینک و شیوه لینک سازی همیشه داغ بوده و خواهد بود . اما آنچه مسلم است لینک سازی یا بک لینک گرفتن تاثیر بسیار زیادی در بهبود رتبه سایت و سئوی آن دارد . لینک سازی و گرفتن رپورتاژ آگهی هزینه بر بوده و نیاز به سرمایه و پول نسبتا زیادی دارد . لذا قبول مخارج این نوع لینک سازی از عهده هر کسب و کار اینترنتی ساخته نیست .

مدیران کسب و کارهای اینترنتی برای کم کردن هزینه ها به دنبال گرفتن بک لینک رایگان و یا با کمترین هزینه می باشند . اگر خودتان می خواهید لینک سازی کنید باید لیستی از سایت های ارائه دهنده بک لینک رایگان را داشته باشید تا به راحتی بتوانید در آنها لینک سازی انجام دهید . در این مقاله سایت پول یابی قصد دارم تا لیست نسبتا کامل و به روز از وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان را در اختیارتان قرار دهم . امیدوارم مفید باشد .

مفهوم بک لینک ایرانی

اگر در وب سایت های ایرانی که زبان تولید محتوایشان فارسی است، اقدام به ساخت و گرفتن بک لینک Backlink کنید، در واقع بک لینک ایرانی یا فارسی ساخته اید . این نوع بک لینک ها دارای ارزش و اعتبار زیادی بوده و دلیلش هم کاملا واضح و روشن است .

اگر یک وب سایت یا فروشگاه به زبان فارسی دارید و قصد دارید برای آن بک لینک معتبر بسازید و یا اینکه بک لینک معتبر خریداری کنید، بهتر است از وب سایت های فارسی زبان استفاده کنید . جایگاه رفیع و اهمیت بک لینک های ایرانی به این دلیل است که میزان تراست و اعتماد گوگل را خیلی بالا می برد .

البته اینکه گفته می شود برای وب سایت های ایرانی و فارسی زبان باید بک لینک فارسی بسازید، به این معنا نیست که نباید بک لینک های خارجی و به زبان انگلیسی یا دیگر زبان ها ساخت . بلکه در اینجا صحبت در مورد اولویت انتخاب منابع ساخت بک لینک ها و اهمیت و قدرت اثرگذاری آن ها می باشد .

وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان , بلاگ های معروف فارسی , بک لینک از وبلاگ

در میان بک لینک ها ، گرفتن یا لینک سازی ارگانیک یا طبیعی حائز اهمیت است . بک لینک طبیعی، بکلینکی است که از هیچ جهتی از نگاه ربات های گوگل، یک لینک ساخته شده عمدی به حساب نیاید یا شناخته نشود . در واقع لینک سازی مصنوعی نبوده و کاملا طبیعی ایجاد شده باشد . اگر غیر از این مورد اتفاق بیفتد، یعنی لینک سازی طبیعی نیست .

خرید بک لینک ایرانی یا ساخت رایگان بک لینک ایرانی نیز با این هدف انجام می شود که میزان طبیعی بودن لینک سازی را افزایش دهد . در واقع می خواهند از این طریق سریع تر شاهد اثرگذاری آن بک لینک باشند .

مکان درست ساخت بک لینک ایرانی

حال این سوال مطرح می شود که کجا بک لینک ایرانی بسازیم؟ فراموش نکنید تفاوتی بین بکلینک های ایرانی و خارجی جز در زبان صفحات لینک سازی وجود ندارد . برای لینک سازی در هر وب سایت و با هر زبانی، فاکتورهای مشترکی وجود دارد که باید حتما رعایت شود .

علاوه بر لینک سازی درست باید به دنبال رپورتاژ ایرانی خوب و اثرگذار هم باشید . وقتی به راحتی برای بک لینک های ایرانی، نام «ایرانی» یا «فارسی» را انتخاب می کنید، چرا برای رپورتاژهای ایرانی این کار را نکنید . در واقع اگر در سایت های ایرانی و فارسی زبان رپورتاژ منتشر کنید، یک رپورتاژ ایرانی موثر را ثبت کرده اید .

بدون شک ثبت یک رپورتاژ فارسی برای وب سایت فارسی زبان دارای اهمیت بسیار است به شرط آنکه نکات طبیعی بودن رپورتاژ آگهی را رعایت کنید . همواره تاکید به ساخت بک لینک های فارسی برای سایت های ایرانی می شود چون میزان تاثیرگذاری آنها کاملا مشهود و غیر قابل انکار است .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری

فرض کنید برای وبسایت خود که یک سایت به زبان فارسی است، قصد دارید در یک وبسایتی دیگر بک لینک بسازید که تقریبا بالای ۹۹ درصد محتوای آن به زبان انگلیسی می باشد . بدیهی است که زبان آن سایت انگلیسی است و برای کاربران انگلیسی زبان نوشته شده است . به نظرتان آیا انتشار یک رپورتاژ فارسی در چنین سایتی می تواند عاقلانه و منطقی باشد؟ جواب سوال نه می باشد .

با طرح این مثال، حال از خودتان بپرسید: پس چگونه در وب سایت های انگلیسی زبان یا خارجی لینک بسازید ؟ اینکه چطور چنین محدودیت هایی را دور بزنید، در مقالات بعدی سایت پول یابی آموزش ها و ترفندهای مناسبی خواهد آمد . اما همیشه اولویت خود را  روی منابع و سایت های فارسی جهت لینک سازی قرار دهید .

اهمیت بک لینک رایگان

اگر به دنبال افزایش ترافیک و رتبه سایت هستید تا به درآمد اینترنتی بالا برسید باید به لینک سازی توجه کنید . بک لینک ایرانی، همچون طلاست، به شرطی که اصول لینک سازی را رعایت کنید . توجه کنید که ساخت بک لینک هنوز هم یکی از مهمترین کارها در سئو است . هنوز هم بک لینک ها نقش مهمی در افزایش رتبه سایت ها در نتایج موتورهای جست و جو دارند . به همین دلیل یک سئو کار حرفه ای همیشه باید به فکر ساختن بک لینک های با کیفیت برای سایت خود باشد . اگر می خواهید از بک لینک ها نتیجه مثبت بگیرید این پروسه باید ادامه دار باشد و هرگز قطع نشود .

بسیاری از مدیران وب سایت ها توانایی خرید بک لینک های باکیفیت و قوی را ندارند . به همین دلیل به سراغ ساخت بک لینک ارزان یا کاملا رایگان می روند . البته رایگان بودن بک لینک ها به هیچ عنوان دلیل بر بی کیفیت بودن آنها نیست . خیلی ها تصور می کنند بک لینک پولی فقط در سئو موثر است و ساخت بک لینک رایگان کاری بیهوده است . در صورتی که اصلا اینطور نیست و حتی گاهی تاثیر وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان بهتر از بک لینک های پولی می باشد .

بک لینک های یک وب سایت چه رایگان و چه پولی، نشان دهنده اعتبار آن است . اگر به سایت های قدیمی و بزرگ نگاهی بیندازید متوجه می شوید که بیش از ۹۰ درصد از بک لینک های آنها رایگان، طبیعی و ساخته شده توسط دیگران است .

پس بک لینک رایگان هم می تواند برای سایت ها مفید و تاثیر گذار باشد . مهم چگونگی روند ساخت بک لینک و رعایت اصول لینک سازی طبیعی می باشد .

 ساخت بک لینک رایگان در سرویس های وبلاگ

همان طور که در بالا اشاره شد ، یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش ها برای ساخت بک لینک های باکیفیت استفاده از سیستم های وبلاگ دهی است . توسط این سیستم ها که اکثر آنها بک لینک رایگان فالو ارائه می دهند می توانید مطالب وب سایت خود را در آنها باز نشر کرده و از طریق آنها بک لینک رایگان دائمی بگیرید .

البته در زمان استفاده از وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان باید به برخی نکات کلیدی توجه کنید . از جمله اینکه، جهت ساخت بک لینک در وبلاگ ها بهتر است مطالب وبلاگ ها را با مطالبی غیر از مطالب سایت خود به روز نگه دارید . همچنین از ساخت بک لینک برای سایت خودتان به صورت مکرر پرهیز کنید . چون در این صورت مشخص می شود همه وبلاگ ها برای خودتان است و لینک ها به صورت دستی و کاملا مصنوعی ساخته شده اند .

 فاکتورهای کلیدی در لینک سازی

بک لینک موجب ارتقای کسب و کار آنلاین و در نهایت افزایش کسب درآمد از اینترنت می شود . همه صاحبان کسب و کارهای اینترنتی به دنبال رونق کسب و کارشان هستند لذا به لینک سازی به عنوان ابزاری مهم توجه می کنند . اما علیرغم تاثیرگذاری مناسب در افزایش درآمد اینترنتی ، قبل از هر کار عجولانه‌ای باید یکسری فاکتورها را به خوبی بررسی کرد . لذا نباید فقط به دنبال ساخت بک لینک رایگان به هر قیمتی بود و باید برخی موارد و فاکتورهای کلیدی در لینک سازی را لحاظ کنید . اینجاست که بررسی و شناخت بک لینک موثر مطرح می شود .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اولین چیزی که باید بررسی شود Domain Authority است . اگر از سایت یا وبلاگی بک لینک بگیرید که اعتبار خوبی نداشته باشد و حداقل نسبت به سایت شما در وضعیت بهتری نباشد یک لینک بی‌ارزش و آسیب زننده گرفته اید .

دومین موردی که باید بررسی کنید امتیاز spam score سایت و وبلاگی است که قصد ساخت بک لینک رایگان از آن را دارید . هر چه این عدد بالاتر باشد نشان از اسپمی بودن وب‌سایت دارد . لذا لینک بیلدینگ از آن خطرناک بوده و افزایش نمره spam score سایت شما را نیز به همراه خواهد داشت .

سومین فاکتور مهم، توجه به TLD سایت و وبلاگ های مورد نظر می باشد . باید در ساخت بک لینک رایگان تکنیک های اصولی و عملکرد دقیق بررسی ارزش لینک‌ها از نظر گوگل را بدانید و به نسبت مناسبی از دامنه‌های مختلف لینک بگیرید .

چهارمین مورد Page Authority سایت و وبلاگ است. این مورد اغلب توسط وبمستران نادیده گرفته می‌شود . ولی فاکتور فوق‌العاده مهم در سئو سایت محسوب می‌شود . باید از صفحات مهم سایت مورد نظرتان که به تنهایی رتبه و اعتبار خوبی دارد اقدام به ساخت بک لینک کنید .

لیست وبلاگ های ایرانی جهت لینک سازی , لینک سازی رایگان در وبلاگ , بهترین وبلاگ های ایرانی

فهرست وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان

توصیه می شود که قبل از فعالیت در وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی به توصیه ها و موارد کلیدی که در بالا اشاره شد ، توجه کنید . با رعایت آن اصول می توانید اقدام به لینک سازی هدفمند همراه با رعایت قوانین سئو کنید . برخی از مهم ترین و بهترین وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی عبارتند از :

http://blog.ir/

http://daryablog.ir/

https://blogger.com

http://www.loxblog.com/

www.loger.ir

www.bigsite.ir

http://tibablog.ir/

www.azadblog.com

www.blogsazan.com

www.aramblog.ir

www.sitearia.ir

www.takblog.net

www.Blogsazan.com

www.Rasekhoon.net

www.Tebyan.net

www.arzublog.com

www.tarlog.com

www.bgfan.ir

www.blogpars.com

www.teblog.tebyan.net

https://lineblog.ir

www.niniweblog.com

www.kowsarblog.ir

www.javanblog.com

www.sportblog.ir

https://toonblog.ir

www.samenblog.com

http://mihanblog.com/

www.vcp.ir

https://bloglovin.com

https://blogfa.com/

https://tibablog.ir

http://www.blogtez.com/

http://mahdiblog.com/home.html

http://parsiblog.com/

https://www.blogsky.com/

https://persianblog.ir/home

https://blogsky.com

https://rozblog.com

http://www.niloblog.com

http://roomfa.com/

http://niniweblog.com/

https://hamrahblog.com

https://yektablog.net

https://avablog.ir

https://rahatblog.ir

https://blogiran.net

https://monoblog.ir

https://titablog.com

https://farsiblog.com

https://limoblog.ir

https://vafablog.ir

https://royablog.ir

https://loxblog.com

https://noblog.ir

https://farazblog.com

https://blograz.ir

https://ratablog.com

https://rahatblog.ir/

https://www.farsiblog.com/

http://ratablog.com/

http://famblog.ir/

https://bigsite.ir/

http://loxblog.com/

http://royablog.ir/

https://shoplogger.ir/

https://www.niloblog.com/

https://blog.ir/

https://loger.ir/

https://toonblog.ir/

http://aramblog.ir/

https://blogsazan.com/

https://www.tebyan.net/

http://www.arzublog.com

سخن پایانی وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی

همان طور که اشاره شد یکی از روش های موثر برای لینک سازی استفاده از وبلاگ های ایرانی می باشد . البته ممکن است برخی از این وبلاگ ها آتوریتی بالایی نداشته باشند اما اگر موارد درست و خوب را انتخاب کنید، می توانند نقش پر رنگی در بک لینک سازی برایتان داشته باشند .

در این فهرست تلاش شد تا وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی انتخاب شوند که سرپا بوده و کاملا به روز می باشند . سالیان قبل ، تعداد خیلی زیادی از این وبلاگ ها در دسترس نبودند و مدیران سایت ها به این قسمت بها نمی دادند . اما رفته رفته این روش و رویکرد در میان وب سایت های ایرانی بیشتر جا باز کرده است . امروزه وبمستران گزینه های خوبی برای انتخاب دارند که می توانند آنها را در نظر گرفته و از پتانسیل آنها استفاده کنند .

نکته آخر و کلیدی وبلاگ های ایرانی برای لینک سازی رایگان این است که فعالیت در این سیستم های وبلاگ دهی بسیار توصیه می شود . چون تاثیرگذار هستند و تلاش شد تا وبلاگ هایی با آتوریتی بالا جمع آوری و معرفی شوند . به طور کلی سیستم های وبلاگ دهی ایرانی زیاد هستند ولی سعی کنید حداقل در بهترین هایشان  فعالیت داشته باشید .

می توانید در این وبلاگ ها با پست های جذاب و انتشار محتوای خواندنی و جذاب کاربران زیادی را نیز راهی وب سایت هدف خود نمایید و به نوعی با یک تیر دو نشان بزنید . با رعایت اصول درست لینک سازی می توانید بدون هیچ هزینه ای کسب رتبه کرده و کسب درآمد اینترنتی بالایی برای خودتان فراهم کنید .

مطلب پیشنهادی

سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی , نحوه لینک سازی در سایت های پرسش و پاسخ , بک لینک گرفتن

فهرست سایتهای سوال و جواب ​برای لینک سازی

با وجود تغییرات اساسی در الگوریتم های گوگل بک لینک هنوز تاثیرگذار است . یکی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.