همکاری در فروش

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ marketing Affiliate یا بازاریابی پورسانتی ، فروش نیابتی و… را حتما همه شنیده اند. این شیوه کسب درآمد در بازار واقعی و اینترنتی وجود دارد و منظور از این نوع شیوه کسب درآمد ، همکاری در فروش اینترنتی می باشد.

همکاری در فروش اینترنتی ، یعنی کسب درآمد جدا از مکان و زمان. در هر جایی از کشور و کره خاکی که اقامت دارید می توانید شبانه روز و دائمی کسب درآمد کنید. در این شیوه بازاریاب به دنبال مشتری می گردد و پس از یافتن مشتری ، محصول و خدمات فرد دیگر و یا همان فروشنده و دارنده کالا و خدمات را می فروشد. در این میان، مشتری به محصول مورد نیازش، فروشنده و همکار در فروش به سودشان می رسند یعنی یک رابطه برد برد (win win) .

همکاری در فروش ، بازاریابی اینترنتی ، همکاری در فروش اینترنتی

تعریف همکاری در فروش

همکاری در فروش از اصطلاح انگلیسی marketing Affiliate گرفته شده است و به معنی بازاریابی بر اساس میزان عملکرد می باشد performance marketing based . در واقع در این نوع سیستم، صاحب کسب و کار، پورسانتی را به همکاران خود و بازاریابان فروش به ازای هر بار خرید مثبت بازدیدکنندگان از سایت و فروشگاه اینترنتی، پرداخت می کند.

در این تعریف سه ضلع وجود دارد یکی صاحب کالا و خدمات و دیگری مشتری و خریدار کالا و خدمات، و ضلع سوم بازاریاب یا مشتری یاب. بازاریاب با معرفی کالا و خدمات به مشتری، وی را ترغیب به خرید می کند و پس از انجام فرایند خرید، صاحب کالا و خدمات آن کالای خریداری شده را برای مشتری می فرستد و در این میان از سود فروش، درصدی طبق توافق قبلی به بازاریاب می رسد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد زنان از اینترنت

حلقه ارتباطی مهم در همکاری در فروش

بین صاحب کالا، مشتری و همکار در فروش یک حلقه ارتباطی وجود دارد که اگر این حلقه یا شبکه وجود نداشته باشد امکان بازاریابی اینترنتی وجود ندارد. در واقع این شبکه دو کار همزمان انجام می دهد که عبارت است از:

۱- گرفتن فهرست کالا و خدمات از صاحب کار و معرفی و فروش آن به مشتری.

۲- انجام امور خرید و فروش و به عبارتی امور مالی بین فروشنده و بازاریاب .

این حلقه ارتباطی توسط یک سایت مرجع و اصلی که توسط فروشنده ایجاد شده ، برقرار می شود. دوام و پایداری و نیز شناسنامه دار بودن این شبکه در همکاری در فروش مهم است. لذا باید برای همکاری در فروش دقت کرد و این شبکه ارتباطی را بررسی کرد و پس از اطمینان از درستی و صداقت، همکاری را شروع کرد.

روش کار سیستم همکاری و بازاریابی در فروش اینترنتی

هدف اصلی و انگیزه مهم در همکاری در فروش ، کسب درآمد بالا یا به طور عام، انگیزه های مالی و پولی است و روش کار آن بسیار ساده است و طبق مراحل زیر انجام می شود:

۱- خریدار برای رفع نیاز و گرفتن محصول مورد نظر در گوگل جستجو می کند و وارد سایتی می شود.

۲- در این سایت ( سایت یا وبلاگ و…بازاریاب) عکس و توضیح کوتاهی از محصول را می بیند و روی عکس کلیک می کند و وارد سایت دیگر می شود.

۳- این سایت دوم مربوط به فروشنده اصلی کالا و خدمات است و در آنجا فرایند خرید را انجام می دهد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شروع کار تولیدی با پول کم

۴- پس از اتمام فرایند خرید، فروشنده کالا را برای خریدار ارسال می کند و پورسانت بابت بازاریابی را به حساب همکار فروشنده واریز می کند.

سخن پایانی همکاری و بازاریابی فروش اینترنتی

 با بازاریابی اینترنتی می توانید به راحتی از سایت های معتبر و مجاز برای کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید. این کار را می توانید در کنار سایر کارهای اینترنتی خود لحاظ کنید. این کسب و کار مدت های طولانی است که در سایر کشورها انجام می گیرد و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد اگرچه در ایران کمی دیر شروع شد ولی توسعه آن در مدت کوتاهی خیلی خوب بود. (نگاه کنید به مقاله :آموزش همکاری در فروش)

علیرغم رشد مناسب در شروع کسب درآمد از فروش ، اما مشکل این بود که در حین اوج گرفتن و با استقبال کاربران ایرانی، به دلیل اقدامات بد برخی از سایت ها، سیستم همکاری در فروش سایت ها و شرکت های معتبر ضربه خورد و کاربران را دچار شک و تردید کرد. واقعیت این است که اگر کاربران، اصولی و با برنامه با سیستم های معتبر و نوگرا، همکاری کنند درآمدهای میلیونی و میلیاردی خواهند داشت.

در مقالات بعدی در سایت پول یابی به شرح بیشتر همکاری در فروش خواهم پرداخت.

مطلب پیشنهادی

کار تولیدی با پول کم ، کسب و کار زودبازده ، کار تولیدی پولساز

شروع کار تولیدی با پول کم

کسب پول و سرمایه کار راحتی نیست لذا راه اندازی کسب و کار با پول …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.