کتابفروشی با درآمد میلیاردی

کتابفروشی با درآمد میلیاردی

کتابفروشی با درآمد میلیاردی مگر ممکن است؟ چگونه ثروتمندترین مرد جهان با کتاب هر ثانیه ۴۶۵ میلیون تومان به ثروتش افزوده می شود؟ به نظرتان اینگونه ثروت حلال ، قانونی و مشروع می باشد؟ یقینا با برنامه و ایده مناسب در زمان مناسب می توان کسب درآمد از اینترنت با کتابفروشی درآمد میلیاردی داشت کاری که جف بروس انجام داد و الان ثروتمندترین مرد جهان محسوب می شود.

داستان کتابفروشی با درآمد میلیاردی

کسانی که در اینترنت و کسب و کار اینترنتی هستند حتما نام وب‌سایت آمازون دات کام (amazon.com) را شنیده اند. این وب‌سایت حدود ۲۳ سال پیش (۱۹۹۴ میلادی) به عنوان یک کتاب‌فروشی آنلاین شروع به کار کرد. شروعی که در آغاز هیچ کس آن را جدی نگرفت ولی در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دنیاست که علاوه بر کتاب، محصولات و خدمات بسیاری ارائه می‌کند.

کسب درآمد با فروشگاه آنلاین اینترنتی

بنیانگذار فروشگاه

چطور شد این فروشگاه ایجاد شد؟ بنیان‌گذار و مغز متفکر آمازون شخصی به نام جف بزوس است که در ۳۰سالگی با قبول ریسک فراوان، کسب‌وکاری را شروع کرد که کسی اهمیتی برای آن قائل نبود: فروش آنلاین کتاب. در آن زمان خرید اینترنتی رواج زیادی نداشت ضمن اینکه نفوذ اینترنت به اندازه نبود که کسی این نوع کار را جدی بگیرد.به دلیل عدم شناخت مردم، معلوم نبود کسی در اینترنت کتاب بخرد و هم اینترنت برای اغلب مردم چیزی جز سرگرمی نبود. (البته الان هم برای بسیاری از افراد همین‌طور است.) ولی بزوس این خطر را پذیرفت و با ایده ای که داشت وارد عرصه شد و عجب ایده اش گرفت و جهان را تحت تاثیر قرار داد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مشکلات راه اندازی کسب درآمد اینترنتی

دلایل رشد در اینترنت:

چرا سایت آمازون اینطور شگفت انگیز رشد است ؟ طی دو دهه و با پشتکار، خلاقیت، مدیریت و درایت بزوس، آمازون محصولات و خدمات آنلاین بسیار متنوعی عرضه کرد و تا آنجا پیش رفت که در سال ۲۰۱۳ روزنامه «واشینگتن پست» و چند ماه پیش نیز مهم‌ترین فروشگاه اینترنتی کشورهای عرب‌زبان یعنی «سوق souq.com» را از بنیان‌گذاران آن در امارات خریداری کرد. شاید بد نباشد بدانید بزوس وب‌سایت سوق را به قیمت ناقابل ۵۸۰ میلیون دلار نقد، تصاحب کرد. (تبدیل این رقم به تومان، با خودتان.) علاوه بر اینها چه چیزی باعث رشد خیزه کننده در اینترنت شد؟

زمان مهم ارائه ایده کسب درآمد

کارآفرین آمازون مثل همه سرمایه ، منابع انسانی و… را داشت ولی او در زمان مناسب با خلاقیتی که داشت وارد عرصه شد و قبل از اینکه دیگران متوجه شوند بازار اینترنتی را در دست گرفت . تا سایرین متوجه بازار عالی کسب درآمد از اینترنت شوند او ایده خود را اجرایی کرد . بزوس دقیقا در زمانی در جایی که باید باشد حاضر شد و از قلاب ماهیگیری خود الماس های درشت را از اقیانوس اینترنت صید کرد. او زمان درست ارائه ایده خود را می دانست در حالی که دیگران سالها بعد متوجه شدند و آن زمان دیر شده بود.

ثروتمندترین انسان جهان

ایده پرداز خوش فکر مزد نهایی خود را از اینترنت گرفت. هفته‌ گذشته و به دنبال رشد ارزش سهام آمازون در بورس، ظرف فقط یک روز ده میلیارد دلار به ثروت جف بزوس اضافه شد که اگر آن را تقسیم بر ثانیه‌های یک روز کنید، خواهید دید که در آن روز، هر ثانیه ۴۶۵ میلیون تومان به ثروت وی افزوده شده است. با این افزایش ثروت، جف بزوس از بیل گیتس پیشی گرفت و ثروتمندترین فرد جهان شد. (منبع خبر در سایت Forbes) کسی که ایده خوب خود را با خلاقیت در زمان مناسب وارد بازار کند اینگونه توسط بازار کسب و کار تشویق می شود.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای کسب درآمد از اینترنت

با خواندن این تفکر خلاق، امیدوارم مسئولان کشور ما که همچنان به باورهای قدیمی، فناوری‌های قدیمی و تفکرات قدیمی خود چسبیده‌اند، متوجه ارزش دنیای اینترنت و کامپیوتر باشند. افزایش ثروت بزوس در یک روز، چیزی معادل یک چهارم درآمدهای نفتی سالانه‌ کشور ماست. واقعا سهم نیروی کار و جوانان ایران از درآمدهای خیره‌کننده‌ی اینترنتی که در جهان ردوبدل می‌شود چقدر است و مدیران ما چه برنامه‌ای دارند تا سهم بیشتری از این بازار بزرگ را نصیب کشورمان کنند؟ دیدن اینترنت به عنوان یک تهدید، چه کمکی به اشتغال جوانان ما خواهد کرد و دیدن آن به عنوان یک فرصت، چطور؟ اینترنت اقیانوس بزرگ کسب درآمد و راه اندازی کیب و کارهای مختلف است.

مطلب پیشنهادی

اهمیت داشتن درگاه پرداخت آنلاین برای کسب و کارهای اینترنتی , آشنایی با درگاه پرداخت اینترنتی

اهمیت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب و کارها

اگر کسب و کار اینترنتی دارید، باید علاوه بر آموختن مهارت‌های لازم، کسب و کارتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.