سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی

امروزه وبمستران از هر ابزاری برای لینک سازی استفاده می کنند تا کسب و کار اینترنتی خود را توسعه دهند . در این میان سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی هم از این قاعده مستثنی نیستند . در سالیان اخیر ، کتاب های الکترونیکی یا پی دی اف pdf رشد فراوانی کرده اند و تقریبا جای کتاب های کاغذی را گرفته اند .

با فراگیر شدن و رشد فزاینده دنیای دیجیتال ، محتوای دیجیتال نیز رشد بسیار گسترده ای داشته است . علاقه مندان به مطالعه و یادگیری ، به دلایل مختلفی در حال حاضر استفاده از کتابهای دیجیتال را به کتاب های کاغذی ترجیح می دهند . این اقبال عمومی موجب رشد و انتشار فراوان کتاب های پی دی اف pdf شده و زمینه را برای انجام فعالیت های مرتبط با آن زیاد کرده است .

کسب و کارهای اینترنتی زیادی وجود دارند که به دنبال افزایش کسب درآمد از اینترنت هستند و مقوله کتاب های پی دی اف می تواند در زمینه های مختلف کمک رسان آنها باشد . از جمله این موارد کمک رسانی و فراهم کردن زمینه کتب پی دی اف برای بک لینک گرفتن می باشد . در این مقاله سایت پول یابی ضمن شرح چگونگی لینک سازی از طریق کتاب های پی دی اف ، به معرفی سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی رایگان پرداخته می شود .

شناخت بک لینک

بک لینک یا لینک‌سازی خارجی ، شامل مجموعه لینک‌هایی می باشند که از وب سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما داده می‌شود . فرض کنید شما صاحب وب‌سایت A به آدرس poolyabi.ir هستید . اگر فرضا سایت دانشگاه شهید بهشتی در یکی از مقالاتش به یکی یا تعدادی از صفحات سایت پول یابی لینک دهد ، سایت پول یابی یک لینک خارجی از دانشگاه مربوطه گرفته‌ است .

به عبارتی تمام منابع و سایت هایی که به محتوا و مقالات سایت پول یابی ارجاع یا لینک می دهند، برای سایت‌های منبع، لینک خارجی یا external link محسوب می‌شوند . بک لینک در بهبود سئو سایت و رونق کسب و کار اینترنتی تاثیر زیادی دارد . نتیجه نهایی بک لینک گرفتن ، رشد وب سایت یا فروشگاه اینترنتی از نظر جایگاه و رتبه نزد موتور جستجوی گوگل ، و افزایش کسب درآمد از اینترنت و استمرار درآمدزایی می باشد .

با وجود تمام اختلاف نظرهایی که درباره بک لینک وجود دارد ولی همچنان یکی از فاکتورهای مهم برای رشد وب سایت می باشد . ایجاد بک لینک های خوب یا لینک سازی اصولی و طبیعی ( ارگانیک ) در درازمدت موجب برند شدن سایت و افزایش ترافیک می شود .

سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی , آموزش بک لینک رایگان , لیست سایت های لینک ساز , لینک سازی

انواع لینک سازی خارجی

مدیران سایت ها و صاحبان کسب و کارها  به روش‌های مختلف می توانند برای لینک‌سازی خارجی اقدام کنند . اما لینک سازی ها با توجه به نوع و کیفیت شان ، تاثیر متفاوتی در افزایش رتبه سایت و فروشگاه اینترنتی نزد موتورهای جستجو دارد . با این مقدمه انواع بک لینک عبارتند از :

۱- بک لینک تالیفی

برترین و بهترین نوع لینک خارجی زمانی است که یک وب‌سایت به صورت خودکار و بدون تلاش خاصی از سمت شما، به یکی از صفحات وب‌سایت تان لینک ‌دهد . این نوع بک لینک گرفتن طبیعی ترین و تاثیرگذار ترین نوع لینک خارجی محسوب می شود و موتور جستجوی گوگل برایش اهمیت فراوانی قائل است . این نوع بک لینک گرفتن ، ممکن است حالت‌های مختلفی داشته باشد. از جمله:

– نام بردن از شرکت ، کسب وکار و یا یکی از افرادی که در آن کسب و کار اینترنتی مشغول فعالیت هستند .

– لینک کردن سایت شما به عنوان منبع اطلاعاتی که در محتوا استفاده کرده است .

– ارجاع به وب‌سایت شما به عنوان طراح یک اینفوگرافیک .

– مصاحبه با یکی از مدیران و همکاران شما در شرکت .

– و موارد مشابه این‌چنینی .

برای دریافت این نوع بک لینک، باید چند نکته مهم و کلیدی را در دستور کارتان  قرار دهید :

۱- بازاریابی محتوایی خود را تقویت کنید .

۲- محتواهای همیشه سبز ، با کیفیت ، ارزشمند ، خاص و کاربرپسند تولید کنید .

۳- محتواهایی تولید کنید که کسب و کارتان را به عنوان یک مرجع و لیدر بازار معرفی کند، تا بقیه تشویق شوند کاربرانشان را به شما ارجاع دهند یا با شما مصاحبه ترتیب دهند .

خلاصه اینکه در لینک سازی تالیفی حرف اول و آخر را تولید محتوای ارزشمند و یونیک می زند . این نوع بک لینک Backlink گرفتن که به آن لینک سازی طبیعی یا ارگانیک هم می گویند از نظر گوگل بهترین و برترین نوع می باشد . محتوا هرچه تخصصی تر ، جذاب تر و طولانی تر باشد جایگاه بهتری نزد موتورهای جستجو کسب خواهد کرد .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  اهمیت بک لینک در کسب درآمد از اینترنت

۲- رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از روش‌های لینک سازی خارجی انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌های مختلف ( و البته در سایت های مرتبط با موضوع کسب و کارتان ) است . انتشار رپورتاژ آگهی اگر اصولی و هدفمند باشد ، می‌تواند به سئو وب سایت و فروشگاه کمک شایانی کند . انتشار رپورتاژ آگهی معمولا با هزینه همراه بوده و سایت ها بابت لینک سازی پول می گیرند .

توصیه می شود برای گرفتن رپورتاژ آگهی به وب سایت های همکار و مرتبط با فعالیت خودتان مراجعه کنید . مثلا اگر زمینه فعالیتتان در زمینه کسب درآمد از اینترنت است در سایت های کسب و کار اینترنتی یا وبسایت های اقتصادی دنبال گرفتن رپورتاژ آگهی باشید . کسی که کارش فرضا فروش لوازم آرایشی است نباید مثلا در سایت های کوهنوردی و یا فروش قطعات ماشین دنبال لینک سازی و رپورتاژ باشد . چون این نوع لینک سازی ، هیچ نوع ارتباط و سنخیتی با کسب و کارش یعنی لوازم آرایشی ندارد.

۳- نوشتن پست مهمان

می‌توانید برای یک سایت مناسب، محتوای متنی با کیفیت بنویسید و در آن به یک یا چند صفحه وب سایت خود لینک دهید . با این کار می‌توانید ترافیک بیشتری را به طرف وب‌سایت خود هدایت کنید .

۴- برگزاری وبینار

راه دیگر این است که دیگران را تشویق کنید که به وب سایت شما لینک دهند . برای چنین هدفی، وبینارها می‌توانند گزینه‌ مناسبی باشند . مثلا وبینار آموزشی برگزار کنید و محتوای ارزشمند در آن ارائه دهید . بدین ترتیب وب سایت‌های مختلف به شما لینک می‌دهند تا نیاز به آموزش کاربران خود را برطرف کنند .

روش‌های لینک سازی

در بالا انواع لینک سازی بیان شد . توجه کنید که روش‌ها و منابع متعددی برای لینک سازی وجود دارد که هر کس می تواند از آنها استفاده کند . منابع مختلف برای لینک سازی با توجه به توان مالی و صرف هزینه ها ، می تواند به دو نوع رایگان و پولی تقسیم شود .

مدیران سایت ها و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می توانند با توجه به میزان داشتن توان مالی و یا فقدان سرمایه ، از منابع مناسب زیر برای گرفتن لینک‌های باکیفیت استفاده کنند :

– پیدا کردن سایت‌های UGC فروم‌ها و سایت‌های نیازمندی .

– سفارش دلاری برای ایجاد بک لینک‌های Press Release .

– ساخت وبلاگ و ایجاد بک لینک به سایر لینک‌ها بعد از سه ماه .

– سفارش رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ خبری در سایت‌های ایرانی .

– پخش فایل پی دی اف لینک دار در سایت‌های اشتراک PDF .

– سفارش دلاری برای ایجاد نام برند بدون لینک در سایت‌های خارجی .

– اجاره بک لینک در سایت‌های ایرانی .

– پخش بک لینک مبتنی بر قوانین anchor text در قالب وبلاگ ها .

– ایجاد بک لینک در PBN‌ها (Private Blog Network) .

– تبادل لینک اصولی و هدفمند با وب سایت های همکار .

همان طور که در روش های لینک سازی مشاهده می کنید یکی از راهها ، استفاده از سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی می باشد . وبمستران با قرار دادن لینک سایت و کسب و کارشان در فایل های پی دی اف اقدام به لینک سازی می کنند . از این طریق کسب و کار اینترنتی شما به کاربران معرفی می شود .

شیوه لینک سازی از فایل های پی دی اف pdf

فایل های پی دی اف pdf امروزه با توجه به ویژگی ها و مزایایی که دارند ، مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند . به دلیل همین پرطرفدار بودن کتاب های الکترونیکی ، مدیران سایت ها می توانند از آن برای برندینگ و جذب ترافیک استفاده کنند .

اگر سایت محتوایی دارید توصیه می شود که حتما نسخه pdf از مطالب خود تهیه و در اختیار کاربران قرار دهید . این کار موجب می شود تا آنها حتی در زمانی که آفلاین هستند هم مطالب تان را مطالعه کنند . از طرفی با قرار دادن لینک های مرتبط در فایل pdf می توانید آنها را به بازدید مجدد از سایت و کسب و کارتان ترغیب کنید .

انتشار فایل های پی دی اف موجب افزایش میزان مطالعه مطالب سایت تان می شود .  همچنین باعث دیده شدن وب سایت و کسب و کار اینترنتی تان خواهد شد . کارشناسان سئو یکی از بهترین رویکرد ها را، استفاده از سایت های اشتراک PDF برای فرآیند بک لینک سازی می دانند . اگر به درستی در این سایت ها فعالیت کنید، می توانید نتایج درخشانی را مشاهده کنید و ارزش و اعتبار مورد قبولی را روانه وب سایت خود کنید .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  شناخت بک لینک

از طرفی، دست وبمستران برای فعالیت باز است طوری که می توانند از این سایت ها برای جمع آوری دیتای واقعی استفاده کنند . مثلا با انجام نظرسنجی های مهم، اطلاعات مورد نیاز درباره کاربران و مخاطب هدف خود را به دست آورند .

خلاصه اینکه، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی از طریق سایت های اشتراک PDF می توانند بک لینک های قوی و با کیفیت رایگان بسازند . در درازمدت این سایت های اشتراک فایل پی دی اف می توانند تاثیر شگفت انگیزی بر روی چشم انداز کلی سایت داشته و به بهبود جایگاه کسب و کار کمک کنند .

فهرست سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی

از مجموع این وب سایت های اشتراک پی دی اف که در ادامه خواهد آمد، می توانید بهترین بک لینک ها را دریافت کنید . کافیست برای وب سایت خودتان در قالب یک رپورتاژ ، یک محتوا نوشته و به روش میکس ، به وب سایت خودتان لینک دهید . رپورتاژ را به pdf تبدیل کرده و در یکی از وب سایت های ذکر شده آپلود کنید .

توجه کنید که استفاده از سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی سطح کسب و کارتان را ارتقا می دهد . تولید محتواها به شکل فایل های منظم و قرار دادن لینک وب سایت خودتان در این فایل ها، هم موجب معرفی وبسایت شده و هم کسب و کارتان را شاخص جلوه می دهد . علاوه بر این تا زمانی که کاربران و مخاطبان اینترنتی از آن فایل و کتاب الکترونیکی استفاده می کنند همیشه لینک سایت تان جلوی چشم شان قرار دارد . این کار یک تبلیغ دائمی و در عین حال دو سر سود محسوب می شود .

با این مقدمه مهم ترین سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی رایگان عبارتند از :

www.slideshare.net

https://issuu.com

www.scribd.com

www.mediafire.com

https://www.box.com

www.4shared.com

https://en.calameo.com

www.wattpad.com

www.smashwords.com

www.lulu.com

www.authorstream.com

www.datafilehost.com

www.gamefront.com

www.mirrored.to

https://manybooks.net

www.clearslide.com

www.thinkfree.com

www.slideworld.com

https://persianupload.net

www.edocr.com

www.huddle.com

www.transferbigfiles.com

www.slideserve.com

https://flii.by

https://depositfiles.com

https://turb.to

www.powershow.com

www.dropbox.com

http://uploaded.net

www.wikiupload.com

https://drive.google.com

www.glasscubes.com

سخن پایانی سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی

در این مقاله سایت پول یابی به اهمیت بک لینک و جایگاه آن در رشد کسب و کار اینترنتی ، افزایش کسب درآمد از اینترنت و راههای لینک سازی اشاره شد . موتور جستجوی گوگل همواره تلاش می کند تا کاربران اینترنتی را از محتوا‌های اسپم و غیرکاربردی دور کند .

گوگل همواره در پی جلب رضایت کاربران و ارائه بهترین محتوا بر اساس نیازشان است . لذا از نظر گوگل تولید محتوای ارزشمند ، تخصصی و جذاب در فرمت های متنوع و کاربرپسند اولویت دارد . اگر مایل هستید نتایج عالی در کسب و کار اینترنتی خود و همچنین گوگل داشته باشید باید تولید محتوا را در هر سطحی جدی بگیرید . سعی کنید همیشه بهترین نوع محتوا را در وب سایت و همچنین در لینک سازی استفاده کنید تا نتایج مطلوب را کسب کنید .

نکته آخر سایت های اشتراک pdf برای بک لینک سازی رایگان اینکه ، تولید محتوای به صورت کتاب الکترونیکی یا فایل های pdf امروزه پرطرفدار است . صاحبان کسب و کارهای اینترنتی می توانند از طریق فایل های پی دی اف در سایت های مختلف اقدام به لینک سازی خارجی کنند . گوگل به این نوع لینک سازی ارزش گذاری کرده و لینک این وب سایت ها را ارتقا می دهد . از طریق تولید فایل pdf همراه با قرار دادن لینک وب سایت خودتان در آن ، و انتشار در سایت های مختلف به رشد و توسعه کسب و کارتان کمک می کنید .

توجه کنید که با لینک سازی در فایل های پی دی اف همواره جلوی چشم مخاطبان خودتان قرار دارید . علاوه بر این، اکثر رقیبان کسب و کارتان قادر به آنالیز و پیش بینی حرکات بعدی شما نیستند . این موضوع تاثیر زیادی روی برند و افزایش کسب درآمد اینترنتی شما خواهد داشت .

مطلب پیشنهادی

سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی , سرویس کوتاه کننده لینک , برترین سایت های کوتاه کننده لینک

فهرست سایت های کوتاه کننده لینک برای لینک سازی

اگر به دنبال رشد کسب و کار اینترنتی خودتان هستید از گرفتن بک لینک رایگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.