کسب درآمد با وبینار

تعریف وبینار webinar

راههای کسب درآمد نوین و با استفاده از تکنولوژی بسیار زیاد است یکی از اینها وبینار webinar می باشد. این نوع کسب و کار اینترنتی، سمینار یا سخنرانی که از راه اینترنت برگزار می‌شود و معمولاً ترکیبی از نشان دادن یک مجموعه اسلاید به همراه صحبت روی آن‌هاست. بهترین شیوه برای کسب درآمد از وبینار ، ارائه آموزش ها و تخصص شخصی به دیگران به صورت آنلاین است حتی برخی شیوه های کسب درآمد آنلاین را از این طریق ترویج می دهند.

کسب درآمد با وبینار

امکانات برگزاری وبینار

یک کامپیوتر، یک خط اینترنت مناسب و یک میکروفون متصل به کامپیوتر. اگر کار با پاورپوینت بلد باشید اسلایدهای سخنرانی را با پاورپوینت درست می‌کنید و طبیعتاً باید برای سخنرانی خود، موضوعی هم داشته باشید

اگر اهل برگزاری سمینار و سخنرانی و دوره‌های آموزشی هستید، حتماً وبینار را هم تجربه کنید. دوستانی دارم که همواره در سفر هستند تا سمینار برگزار کنند و عجیب است که هنوز آن‌چنان‌که باید، وبینار را جدی نگرفته‌اند. شاید دلیل اصلی عدم برگزاری وبینار، ندانستن مزایای بسیار زیاد و نیز تاثیر پذیری آن باشد . کاری که خطرات سفر و مشکلات ناشی از آن را ندارد و به راحتی قابل اجرا و در هر جایی قابل مشاهده است.

معایب و مزایای کسب درآمد با وبینار

معایب: اگر سمینار شما نیاز قطعی به حضور فیزیکی شما و مخاطبان داشته باشد این روش مناسب نیست.

مزایا: از درون خانه یا دفتر کاری خودتان می‌توانید برای مخاطبانی در سراسر دنیا سمینار برگزار کنید.  نیاز به مسافرت و جابجایی ندارید. هزینه سالن نمی‌دهید. مخاطبان شما درگیر مسافرت و پیداکرده محل پارکینگ و هزینه‌های دیگر نمی‌شوند.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  ضرورت داشتن سایت برای مشاوران املاک

کسب درآمد با وبینار

دوره را می‌توانید هم‌زمان با اجرا ضبط کنید و به شکل بسته آموزشی، بازهم آن را به علاقه‌مندان بفروشید . در یک کلام ، مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی هست. بسیاری از استادان برجسته در حوزه های اینترنت، انگیزش زندگی و حتی موفقیت و کارآفرینی از شیوه وبینار استفاده می کنند.

شاید در اینده اکثر آموزش ها با وبینار انجام شود.

مطلب پیشنهادی

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ شخصی , درآمد از وبلاگ نویسی , راه کسب پول از وبلاگ

کسب درآمد‌ آسان از وبلاگ

از زمانی که رسانه متولد شد با خودش پولسازی و کسب ثروت را به همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.