کسب درآمد با ویدئو

یکی از کسب و کارهای اینترنتی، کسب درآمد با ویدئو می باشد این کار پتانسیل بالایی در اینترنت دارد و اتفاقا افراد زیادی هستند که با ارسال ویدئوهای آموزشی و تخصصی ، پول خوبی به دست می آورند.

در سالهای اخیر با افزایش سرعت اینترنت و نیز پهنای باند، ویدئوها از سوی کاربران ایرانی مورد استقبال قرار گرفته و کلیپ ها و فیلم های ساخته شده بسته به نوع آن، بازید زیادی دارند . توجه به فیلم ها و ویدئوها تولیدی کاربران، نشانه پتانسیل بالای کسب درآمد در این حوزه است.

در ادامه آموزش های سایت پول یابی با معرفی ساده ترین روش کسب درآمد با پتانسیل بالا یعنی اشتراک ویدئو در اینترنت در خدمتتان هستم. ( همچنین نگاه کنید به مقاله مشابه:کسب درآمد از اینترنت با اشتراک ویدیو)

اهمیت کسب درآمد اینترنتی از ویدئو

به دلیل اینکه کاربران ایرانی علاقه به دیدن فیلم و کلیپ اعم از آموزشی، سرگرمی ، تخصصی و… دارند ، این یک فرصت مناسب برای دارندگان ایده های کسب درامد از اینترنت می باشد کافیست در یک حوزه که تخصص و علاقه دارید اقدام به تولید ویدئو کنید و یا با توجه به نیاز و علاقه مشتریان دست به تولید ویدئو بزنید .

کسب درآمد از ویدئو ، کسب درآمد با فایل ویدیویی ، کسب درآمد ار اشتراک ویدیو

با توجه به وضع اشتغال در کشور و گرانی ها، به راحتی می توان با ساخت و انتشار ویدئو ، کسب درآمد مناسبی داشت . این کار می تواند به عنوان شغل اصلی و یا در کنار شغل اصلی ، منبع درآمد مناسبی باشد. اشترک ویدئو کسب درآمد معقولی را به همراه دارد ضمن اینکه افراد بسیاری هستند که درآمد میلیاردی از این راه به دست می آورند.

راههای کسب درآمد اینترنتی با ویدئو

از راههای مختلفی می شود با ویدئو کسب درآمد از اینترنت را تجربه کرد که معروف ترین انها عبارتند از:

۱- فروش به صورت محصول دانلودی

 می توانید ویدئو را به صورت کالا و خدمات دانلودی در اینترنت به فروش برسانید و کاربران بعد از پرداخت وجه، اقدام به دانلود کنند. این کار را در وبلاگ یا سایت خود می توانید انجام دهید و یا از سایت های فروش فایل و یا فروشگاههای رایگان استفاده کنید. حتی در این روش نیاز به هزینه کردن dvd ، cd و فلش هم نیست.

علاوه بر فروشگاههای رایگان فروش فایل ، می توانید از فروشگاه سازهایی مثل ووکامرس که رایگان هم است و صفر تا صد آموزش آن در اینترنت وجود دارد، استفاده کنید.

۲- فروش به صورت بسته و پکیج

می توانید مجموعه ویدئو ها و فیلم های خود را بر روی دی وی دی ها منتقل کنید و پس از خرید کاربران در اینترنت، برایشان پست کنید. این ویدئوها باید به صورت بسته کامل بوده و طوری باشد که کاربران رغبت به خرید آن کنند.

۳- کسب درامد با انتشار در سایت های اشتراک ویدئو

اگر ویدئو آموزشی شما ارزش فروش نداشته و یا قابل فروش نیست می توانید در سایت های ایرانی و خارجی اشتراک ویدئو آپلود کنید و بابت هر بازدید از آن سایت اشتراک ویدئو، پول بگیرید. بهترین سایت خارجی یوتیوب است که با انتشار ویدئوهای جذاب می توانید کسب درامد کنید. یادم هست یک خانم کره جنوبی با انتشار ویدئو از شیوه آشپزی در خانه اش ، ماهی ۱۵۰هزار دلار درآمد داشت.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مزایای کسب درآمد از کوتاه کننده لینک

در این زمینه می توانید در آپارات (البته سختی های خاص خود را دارد) شبکه ما، اینستاگرام، نماشا و… برای نمایش ویدئوها استفاده کنید. بسیاری از این سایت های اشتراک بابت بازدید فیلم توسط دیگران، مبلغی را پرداخت می کنند.

۴- کسب درامد از طریق پرداخت حق اشتراک

می توانید فایل ها و ویدئوهای خود را در یک صفحه خاص از سایت و یا فروشگاه قرار دهید و میزان دسترسی انها را برای کاربران و بازدیدکنندگان عادی محدود کنید و به کاربران خاص با پرداخت حق اشتراک ماهانه، فصلی و یا سالانه اجازه مشاهده بدهید. کاربران ویژه و vip  با پرداخت مبلغی، اجازه دسترسی برای دانلود فایل ها را دریافت می کنند.

۵- افزایش بازدید با ویدئو و فروش محصولات

ممکن است شما دارای تخصص و مهارت خاص و برجسته نباشید در این حالت فقط باید ویدئوهایی تولید کنید که بتواند بیننده زیادی را جلب کند و در موضوعات جذاب ، طنز و سرگرم کننده باشد و آنها را در تلگرام ، اینستاگرام و… منتشر کنید با جذب بازدید و معروف شدن، می توانید اقدام به فروش کالاهای خود و یا بازاریابی برای دیگران و نیز گرفتن تبلیغات و… کسب درآمد کنید.

ملزومات لازم برای اشتراک ویدئو

علاوه بر کامپیوتر (یا لپ تاپ و یا تبلت) و اشتراک اینترنت که برای کسب درامد و نیز اشتراک ویدئو ضروری می باشد ملزومات زیر هم باید باشد:

۱- داشتن سی دی و دی وی دی

اگر قصد دارید که محصولات را به صورت فیزیکی و در قالب بسته ها از طریق ارسال پست انجام دهید باید وسایلی مثل سی دی ، دی وی دی ، فلش و … را داشته باشید و بسته ها را به شکل زیبا و شکیل ارسال کنید.

۲- نصب نرم افزار و میکروفون

برای تهیه ویدئو ها باید از نرم افزارهای مناسب استفاده کنید فرضا از نرم‌افزار camtasia studio می توانید برای کارتان  استفاده کنید، این نرم‌افزار برای ضبط فیلم از محیط دسکتاپ کامپیوتر است. همچنین برای ضبط به یک میکروفون نیاز دارید، هدست‌های برند logitech می‌توانند صدای شما را با کیفیت خوبی ضبط کنند .

با توجه به نوع آموزش  می توانید از  نرم‌افزار پاورپوینت و یا هر نرم‌افزار دیگری برای کار استفاده کرد.

۳- داشتن دوربین برای ضبط ویدئو

اگر آموزش و فیلم ها  در محیطی خارج از خانه و دسکتاپ کامپیوتر می باشد مثلا مکانی خاص و یا ثبت رویدادی خاص است نیاز به دوربین برای فیلمبرداری دارید با پیشرفت تلفن های همراه، الان دوربین یک موبایل خوب، کفایت می‌کند.

راههای موفقیت در کسب درآمد با ویدئو

برای موفقیت در کسب درامد از ویدئو اگرچه در موضوعات آموزشی کیفیت فرضا در حد فیلم های سینمای لازم نیست ولی باید مطلوب و کیفیت آن قابل قبول باشد لذا برای کسب درامد بیشتر موارد زیر توصیه می شود:

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  کسب درآمد با کوتاه کردن لینک

۱- تنظیم دقیق و حساب شده ویدئو:

فیلم تهیه شده باید با فکر و ایده همراه باشد اگر در موضوع مثلا کسب درامد از اینترنت می باشد باید آموزش ها و مطالبش منظم و منطبق با سایر فیلم و کلیپ های ارسالی قبل باشد. برای گرفتن ایده مناسب می توانید مطالعه کنید و یا به ویدئوهای مناسب این کار در اینترنت مراجعه کنید

۲- ارسال ویدئوهای باکیفیت برای افزایش درآمد

اگر قصدتان کسب درآمد بالا و با مبالغ کلان است باید علاوه بر ایده جذاب و خوب ، شکل فیلمبرداری ، کیفیت تصاویر ، میکس و… کاملا حرفه ای و کاربرپسند باشد. مثلا در حین ضبط فیلم با موبایل صداهای جانبی و گوشخراش و آزاردهنده و… نباشد. برای ضبط و شیوه ادیت می توانید از فیلم های آموزشی در اینترنت استفاده کنید.

۳- ویدئوها اگر از خودتان و یا مربوط به کارتان است زمانی که فیلم می گیرید آراسته ، مرتب و با لباس خوب باشید و حرکات و نحوه صحبت کردن هم مودبانه و درست باشد البته در کلیپ های طنز می تواند فضا متفاوت شود.

۳- انتخاب موضوع پرطرفدار

سعی کنید در تولید فیلم و ویدئو از موضوعات جذاب، پرطرفدار که طیف وسیعی از جامعه را در بر می گیرد، استفاده کنید طیف موضوع هر چه وسیع تر باشد میزان بازدید ان بیشتر است.

۴- انتخاب سناریوی مناسب

برای موفقیت در هر کلیپ ، سعی کنید یک سناریو و برنامه را از قبل مشخص کنید و دقیقا تمام قسمت ها و محتوای کلیپ را با برنامه ریزی قبلی، تولید و منتشر کنید.

۵- اجرا برنامه های کاربر پسند و جذب کننده

می توانید در فیلم ها و ویدئوهای خود برنامه های جذاب اجرا کنید و یا برای افزایش بازدید و استمرار ورود کاربران، جایزه بدهید . از ترفندهای ویژه برای افزایش بیشتر کلیپ استفاده کنید .

۶- صبر در انتشار ویدئو برای کسب درامد

نباید با انتشار سه چهار ویدئو  انتظار کسب درامد بالا و یا جذب اسپانسرهای خوب را داشت با حوصله عمل کنید و در کلیپ ها در ادامه آموزش ها سعی کنید خودتان را معرفی کنید و با کسب شهرت به مرور زمان، اسپانسرها را متقاعد به همکاری کنید.

۷- استفاده از شیوه های مختلف تبلیغات

می توانید در ویدئو ها و کلیپ ها علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود و اسپانسرها ، از سایر شیوه های تبلیغ مثل، زیرنویس ، نمایش لوگو و بنر و… برای افزایش بهره وری استفاده کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی اینکه ویدئو و کلیپ های شما باید توانایی ارائه اطلاعات کاربردی و مفید به کاربران را داشته باشد و یا اینکه مشکلی از کارشان رفع نمایید و اگر جنبه تفریحی و سرگرمی دارد باید لحظات شادی را برایشان رقم بزنید.

اطلاعات باید جدید ، جذاب ، تخصصی و کاربرپسند باشد و تولید محتوای ویدئویی مستمر باشد و گرنه اطلاعات عمومی ، کپی شده و تقلیدی از سایر آموزش ها ، هیچ طرفداری نداشته و در نتیجه فروش و کسب درامد هم به همراه ندارد.

شما هم اگر ایده و یا راهکاری دارید می توانید از طریق بخش نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی ، کسب درآمد از ویدیو ، کسب درآمد با ساخت کلیپ ، راههای کسب پول از ویدیو

شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی

شاید برای برخی این سوال مطرح شود که شیوه کسب درآمد از تبلیغات ویدیویی چگونه …

2 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر
    یه سرویس جدیدی می شناسم که طرح‌های درآمدی کاملا متفاوته و منحصر به فرد خودشه برای اولین بار توسط این سرویس پیاده شده

    • سایت پول یابی

      سلام و درود
      البته شما سرویسی را نام نبرده اید ولی حدسم این است که رسانه اینما منظورتان باشد .
      نمی خواهم سرویس های ایرانی را زیر سوال ببرم اما سطح درآمد از این رسانه ها بسیار پایین و نازل است
      کسب درآمد از اینترنت باید چند شاخصه مهم را داشته باشد:
      اول ، پایدار باشد یعنی در درازمدت بتوان روی آن حساب ویژه باز کرد و مقطعی و کوتاه مدت نباشد.
      دوم، چشمگیر و یا مناسب باشد. کسب درآمذ از اینترنت باید بتواند مشکلی از مشکلات اقتصادی را رفع کند و به عنوان منبع درآمد (خواه اصلی یا جانبی) مورد نظر باشد.
      سوم، متناسب باشد، یعنی به میزان کاری که انجام می دهید درآمد داشته باشید و یا کمی بیشتر از آن باشد. نه اینکه شب و روز کار کنید و با توجه به زحمت چیزی نصیبتان نشود.
      چهارم،تمام امور و یا قسمت اعظم کارها در دست و اختیار خودتان باشد. کسب درآمد اینترنتی که وابسته به چیز و جای دیگر باشد نمی توان در درازمدت روی ان حساب باز کرد چون با تغییر قوانین و یا تغطیلی آن ، کارتان هم تعطیل می شود.
      لذا در شروع کسب درامد از اینترنت باید این موارد را لحاظ کرد.
      شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.