اهمیت همکاری در فروش در ایران

معمولا این سوال برای افراد فعال در کسب درآمد اینترنتی مطرح است که چرا همکاری در فروش در ایران مناسب است ؟ این افراد از تاکید زیاد فعالان اقتصادی بر استفاده از افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش اینترنتی تعجب می کنند . ولی اگر به واقعیت و عملکرد این سیستم و میزان بالای درآمد اینترنتی در ایران توجه کنید اصلا تعجب نخواهید کرد .

آنچه مسلم است و پیشینه آن نشان می دهد همکاری در فروش یکی از برترین ، مناسب ترین و پر درآمدترین روش‌ها برای کسب درآمد از اینترنت در ایران است . این سیستم کسب درآمد آنلاین یک روش کم خطر ، پولساز و در عین حال مطمئن می باشد . ضمن اینکه مناسب افرادی است که با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور، توانایی راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار مستقل با سرمایه‌ زیاد را ندارند .

به عبارتی افیلیت مارکتینگ شیوه کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه و در عین حال زودبازده محسوب می شود . از طرفی همکاری در فروش را سریع ترین و ساده ترین راهکارکسب درآمد از اینترنت می دانند . با این تفاسیر در این مقاله سایت پول یابی می خواهم به دلایل مناسب بودن همکاری در فروش در ایران بپردازم . امیدوارم علاقمندان به کسب و کار و اینترنتی را برای فعایت در این زمینه قانع کند .

همکاری در فروش چیست؟

افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش یکی از روش‌های جذاب و پولساز اینترنتی برای بازاریابی است که در سراسر دنیا مرسوم است و طی سال‌های اخیر فراگیرتر شده است . این روش تاثیر خوبی در افزایش فروش مستقیم و توسعه برندسازی و انواع برنامه‌های بازاریابی دارد .

در این نوع تبلیغات اینترنتی، یک واسطه به عنوان بستر نشر لینک مورد نظر فعالیت می‌کند و در ازای تحقق اهداف مشخص شده درصدی را می‌گیرد . با توجه به شاخص‌هایی که تعریف می‌شود اگر فروش موردنظر رخ دهد، ناشر تبلیغات هزینه ( پورسانت بابت فروش ) خود را دریافت می‌کند .

سیستم همکاری در فروش یا Affiliate Marketing به صورت کلی به شریک شدن در سود فروش یک محصول یا خدمات گفته می شود . به زبانی ساده، اگر ناشر یا تبلیغ کننده ، شخصی را با محصولی آشنا کرده و وی آن را تهیه کند، می توانید از ارائه دهنده محصول مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت کنید .

ممکن است تصور کنید که سیستم های همکاری در فروش در جهان و یا حتی در ایران آینده ای ندارند اما واقعیت کسب درآمد اینترنتی چیز دیگری را نشان می دهد . در این سیستم کسب و کار آنلاین، درآمد اینترنتی بسیاری نهفته است . ابیشتر استارتاپ ها یا کسب و کارها برای ارتقا و افزایش سود خود از آن بهره می برند . در این شیوه کسب و کار اینترنتی ، قبل از آغاز به فعالیت لازم است تا درصد سود، توسط بازاریاب و فروشنده مشخص شود .

ضرورت استفاده از همکاری در فروش

به طور عام برای استفاده از سیستم های همکاری در فروش مواردی را ذکر می کنند . برخی از این موارد عبارتند از :

– درآمد زایی در کمترین زمان . سریع ترین شیوه کسب درآمد اینترنتی محسوب می شود .

– نیازی به جواب دادن به کاربر نیست . بازاریاب تنها به عنوان یک پل ارتباطی بین فروشنده و خریدار عمل می کند .

– فعالیت از خانه . به عنوان یکی از مشاغل خانگی می توان در منزل آن را انجام داد .

– کم کردن هزینه های اصلی و جانبی . در سیستم همکاری در فروش نیاز به زمان و هزینه زیادی نیست و می توان عنوان کرد که هزینه ای نیاز ندارد .

– انعطاف پذیری زیاد . در سیستم همکاری در فروش به عنوان فریلنسر فعالیت می کنید پس آزادی عمل بسیاری خواهید داشت . می توانید بر روی محصول مورد علاقه خود وقت بگذارید و حتی ساعت کاری خود را داشته باشید .

– کسب سود و پاداش بر اساس نحوه فعالیت . در سیستم های همکاری، بر اساس فعالیت خود و کاری که انجام داده اید، پاداش و دستمزد دریافت می کنید .

همکاری در فروش در ایران , افیلیت مارکتینگ , کسب درآمد ساده و راحت

مزایا و اهمیت همکاری در فروش در ایران

درباره سیستم همکاری در فروش در ایران بجث و جدل فراوان است . به نظر می رسد آنگونه که در خارج از ایران درآمدزایی دارد در ایران استقبال کمتری از آن شده است . چالش های فراوانی برای فعالیت همکاری در فروش در ایران وجود دارد که در ادامه به آنها پرداخته می شود .

فارغ از مزایا و معایب همکاری در فروش و علیرغم برخی مشکلات و چالش ها ، می توان ادعا کرد که سیستم افیلیت مارکتینگ برای بازاریاب همراه سود و منفعت بالا می باشد . ضمن اینکه برای صاحبان مشاغل نیز یک روش بسیار کارآمد و مفید برای توسعه کسب و کار اینترنتی است . چون همکاری در فروش یک سرمایه گذاری بسیار کم ریسک و مؤثر است که می‌تواند به افراد در گسترش کسب‌وکار و تجارت‌شان کمک کند .

الف : مزایای همکاری در فروش برای صاحبان مشاغل

مهم ترین مزایای همکاری در فروش در ایران برای صاحبان مشاغل اینترنتی عبارتند از :

۱- افزایش واقعی کاربران اینترنتی

چنانچه جز یکی از صاحبان مشاغل در ایران هستید استفاده از بازاریابی به روش افیلیت مارکتینگ می‌تواند یک روش عالی برای گسترش کسب‌وکار و معرفی آن به افراد بیشتر و در نهایت جذب مشتری بیشتر است .

با این سیستم اینترنتی پولساز می‌توانید به کمک مشارکت افیلیت مارکترها فرصت گسترش در بازارهای جدید و جذب تعداد زیادی کاربر یا مشتری واقعی به عنوان یک پایگاه مرجع برای فروش داشته باشید . این مسئله در قوی‌تر شدن حضور برندها در بازار اهمیت بسیاری دارد . پس حتما از حضور این شرکا به عنوان تیم اصلی خود برای فروش اینترنتی غافل نشوید .

۲- تقویت اعتبار کسب و کار در بازار

همانطور که در بالا گفته شد این شرکا می‌توانند از محصول تان یک قهرمان بسازند . یعنی اعتماد مصرف‌کننده را نسبت به محصول شما به مراتب بالاتر ببرند یا خدمات شما را به طرز چشم‌گیری تقویت کنند . به کمک تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ‌نویسان معتبر و وبسایت‌های پربازدید می‌توانید شهرت برند و محصولات خود را بالا ببرید .

علت این مسئله هم کاملا واضح و ساده است . چون فرد مصرف‌کننده هنگام خرید یا استفاده از خدمات شما همیشه به نقد و تعاریف اشخاص ثالث نسبت به خود سایت مرجع و تولید کننده، اعتماد بیشتری دارد . دیگران از کالا و خدمات شما برای مشتریان تعریف می کنند . مخصوصا اگر سایتی که معرف محصول شماست معتبر و مورد اعتماد مصرف‌گنندگان باشد این تاثیرگذاری فوق العاده خواهد بود .

۳- مقرون ‌به‌صرفه بودن

اگر یکی از صاحبان مشاغل اینترنتی هستید افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش در ایران می‌تواند بسیار مقرون ‌به‌صرفه باشد . در این روش، شما فقط بابت فروش پورسانت پرداخت می‌کنید . در واقع دیگر نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی برای تبلیغاتی که بازدهی آنها ثابت نشده ، ندارید . به اصطلاح، پول خود را دور نمی‌ریزید . از طرفی همکاری با افیلیت مارکترها، موجب می‌شود بسیاری از هزینه‌های وابسته و سربار از لیست هزینه‌های شما خط بخورد و حذف شود .

۴- افزایش ترافیک وبسایت و سرعت در فروش اینترنتی

کاملا طبیعی است که هرچه سایت‌های بیشتری به صفحات شما لینک دهند، فرصت بیشتری برای تبدیل این کاربران به خریداران صددرصدی خود خواهید داشت . البته لازم به ذکر است که شاید این لینک شدن‌ها، تاثیر مستقیمی در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجوی شما نداشته باشد و یا خیلی مشهود نباشد . اما از نظر بسیاری از کارشناسان و متخصصان این حوزه، در جستجوی محصولات و مراجعه به صفحات شما اثر مثبت خواهد ‌داشت . خود این مورد برای رتبه‌بندی سایت نزد موتور جستجوی گوگل و سئوی وبسایت بسیار مفید است .

ب : مزایای همکاری در فروش برای بازاریابان

در بالا به مزایای همکاری در فروش در ایران برای صاحبان کسب و کار اینترنتی اشاره شد . در ادامه برخی از مزایای افیلیت مارکتینگ برای یک متقاضی شغل همکاری در فروش ذکر می شود . این مزایا عبارتند از :

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات کلیدی تبلیغات گوگل ادسنس

۱- پولساز و پر سود بودن

هر کسی که برنامه داشته باشد می‌تواند به این کار به‌عنوان یک کار با درآمد میلیونی نگاه کند . چرا که می‌تواند به‌راحتی با کمی تلاش کالاهایی که در واقع می‌تواند از آنها استفاده کند را انتخاب و امتحان کند . در نهایت با صداقت تجربه استفاده از این محصولات آن را در اختیار مخاطبان خود، درقالب تبلیغ عنوان کند . به عبارتی از چیزی تعریف می کند که خود از آن استفاده کرده و به کیفیتش آگاه است .

در این روش از کسب درآمد اینترنتی خیلی مهم است که، به چیزی که تبلیغ می‌کنید، واقعا اعتماد و اطمینان داشته باشید . یعنی آن را آزمایش کنید و کیفیت محصول از طرف شما، تست شده باشد تا بتوانید اعتماد مشتریان خود را نیز جلب کنید . این یک گام مهم در فروش اینترنتی و استمرار کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود .

۲- فرصت تجاری کم هزینه یا بدون هزینه

اگر همیشه علاقه‌مند به راه اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی به صورت مستقل برای خودتان بوده‌اید اما تاکنون نتوانسته‌اید مبلغ مناسبی را به‌عنوان سرمایه اولیه برای شروع کار پس‌انداز کنید، همکاری در فروش برایتان بسیار مناسب است . برای این کار هیچ مانعی ندارید . چون‌که در‌ مقایسه با سایر مشاغل تجاری، نیاز به سرمایه زیادی ندارد .

تنها چیزی که نیاز‌ دارید برق و اینترنت است . همچنین داشتن اطلاعات اندک در ارتباط با سایت و وبلاگ یک مزیت برای شما به‌حساب ‌می‌آید . یکی از مزایای وبلاگ نویسی این است که می توانید از طریق تبلیغات یا محتوای هدفمند از محصولاتی که قرار‌ است برای آن‌ها کار تبلیغات انجام ‌دهید، استفاده‌ کنید .

البته برخی افراد تنها از طریق شبکه‌های ‌اجتماعی در افیلیت مارکتینگ موفق ‌شده اند . اما ترکیبی از هر دو این‌ها، همان چیزی است که پیشنهاد می‌شود . هرچه راه‌های بیشتری را برای افزایش کسب درآمد آنلاین کشف ‌کنید، شانس برنده ‌شدن و افزایش درآمد اینترنتی بیشتر است .

۳- عدم نیاز به تخصص خاصی

درست ‌است که تلاش و پشتکار و اطلاعات اولیه در این زمینه برای پیشرفت شما بسیار موثر است، ولی برای موفقیت در این زمینه نیاز به تخصص خاصی نیست . با کمی آزمون ‌و خطا و مطالعه می‌توانید موفق ‌شوید . به‌عنوان‌ مثال اگر یک وبلاگ‌نویس هستید، می‌توانید با نوشتن مطالب بهینه‌شده و جذب افراد بیشتر به وبلاگ خود، شروع به کار کنید . هرچه تعداد بازدیدها یا ترافیک از وبلاگ شما بیشتر باشد، شانس شما برای جذب مشتری بیشتر می‌شود . ترافیک بیشتر مساوی است با کسب درآمد از اینترنت بیشتر و پایدارتر .

۴- همه چیز به عملکردتان بستگی دارد

واقعیت این است که برای موفقیت در همکاری در فروش در ایران همه ‌چیز به میزان تلاش و عملکرد افراد بستگی دارد . یعنی هر‌چقدر بیشتر تلاش‌ کنید و زمان بیشتری برای اینکار صرف ‌کنید مطمئنا درآمد اینترنتی بیشتری خواهید‌ داشت . از آنجا که هر چقدر فعالیت داشته ‌باشید به همان میزان پورسانت دریافت ‌می‌کنید، برای فعالیت خود انگیزه‌ی بیشتری می‌گیرید . چون می دانید فعالیت و زحمات شما بی‌جواب نمی‌ماند و بابت تمام لحظاتی که برای این کار وقت میگذارید پورسانت دریافت‌ می‌کنید .

۵- همکاری در فروش شغل دوم، اما درآمد اول

با افیلیت مارکتینگ یا بازاریابی واسطه ای ، اگر بخواهید، می‌توانید کار خود را همچنان ادامه ‌دهید . در آغاز به این کار به عنوان شغل دوم و یک کار حاشیه‌ای یا یک پروژه اینترنتی نگاه کنید و ببینید با مرور زمان چقدر می‌توانید از آن کسب‌ درآمد اینترنتی کنید .

با این‌ حال، اگر تصمیم‌ دارید که تمام وقت خود را صرف افیلیت مارکتینگ کنید، می‌توانید خیلی سریع و راحت به درآمد اینترنتی مناسب  برسید . چرا که اگر به‌ درستی انجام‌ شود می‌توانید حتی در خواب هم درآمدزایی کنید . راهکار و شیوه موفقیت در همکاری در فروش به عملکرد هر فردی بستگی دارد .

۶- داشتن استقلال و انعطاف پذیری بالا

اجرا و توجه به همکاری در فروش در ایران دقیقا مانند اکثر مشاغل اینترنتی، به شما این امکان‌ را می‌دهد که، در هر زمانی که دلتان خواست، کار کنید . می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که خودتان دوست ‌دارید فعالیت نمایید .

با شغل افیلیت مارکتینگ، نیاز نیست نگران خدمات پس ‌از ‌فروش محصولات باشید . چونکه در صورت بروز مشکل می‌توانید به‌راحتی کاربران را به تیم ‌پشتیبانی فروش‌ محصول معرفی‌ کنید . استقلال کامل کاری دارید و محدودیتی از این نظر برایتان وجود ندارد .

۷- آزادی در انتخاب تکنیک و روش

در این کار کاملا آزاد‌ هستید تا از هر روشی برای جذب مشتریان محصولات و خدمات استفاده کنید . می‌توانید تکنیک‌ها و استراتژی‌های خاص خود را داشته ‌باشید و به‌عنوان مروج مستقل یک محصول یا طیف وسیعی از خدمات، هرطور که می‌خواهید فعالیت ‌کنید . فرضا این اختیار را دارید که محصولات یا خدمات مربوطه را در وبلاگ خود تبلیغ ‌کنید . دوره‌های آنلاین ایجاد کنید و سپس محصول را به کاربران خود پیشنهاد‌ دهید . همچنین شبکه‌های اجتماعی ابزارهای مناسب‌ هستند که می‌توانید هنگام بازاریابی از آن استفاده‌ کنید .

چالش‌های مهم همکاری در فروش

اگر به عنوان افیلیت مارکتر به دنبال کسب درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش هستید . لازم است بدانید افیلیت مارکترها در روند انجام کارشان با چالش‌های بزرگی روبه‌رو هستند . گاهی ممکن است که از به دست آوردن درآمد اینترنتی از طریق افیلیت مارکتینگ در زمان کوتاه ناامید شوند . یا ممکن است که موفقیت خود را کوتاه مدت ببینند . قبل از وردود باید به شرایط و واقعیت همکاری در فروش اینترنتی واقف باشند .

در اینجا به چند چالش رایج بین افیلیت مارکترها و همچنین راه‌حل‌های غلبه بر آن‌ها اشاره می شود . برخی از مهم ترین چالش های همکاری در فروش در ایران عبارتند از :

۱- فروش کم و پایین

کسب درآمد اینترنتی پایین یا فروش کم ، اولین چالش همکاری در فروش در ایران است . فروش کم یکی از اتفاقاتی است که ممکن است گریبان هر کسب‌وکاری را بگیرد . لذا همکاری در فروش نیز از این قضیه مستثنی نیست . یکی از چالش‌های اصلی همکاری در فروش، فروش کم است که در نتیجه آن افیلیت مارکترها کمیسیون و سود کمتری نصیبشان می‌شود .

دلیل فروش پایین برخی کالاها و خدمات در همکاری در فروش

دلیل فروش کم در سیستم همکاری در فروش می‌تواند، انتخاب بازار هدف ضعیف (نیچ مارکت ضعیف) و ترافیک بی‌کیفیت باشد . نیچ مارکت Niche market  یک بازار اختصاصی است که بخشی متمرکز و قابل هدف‌گیری از یک بازار بزرگ‌تر است که می‌توانید در آن محصولات یا خدمات تخصصی را بفروشید . این بازار، تقاضاها و ترجیحات مخصوص خودش را دارد و کسب‌وکارها با هدف‌گیری چنین بازاری به مزیت رقابتی می‌رسند .

لازم است بدانید زمانی که بخشی از بازار را به عنوان هدف فعالیت خود انتخاب می‌کنید؛ باید نسبت به بازار هدف و کلمات کلیدی‌ مورد استفاده مخاطبان آن شناخت پیدا کنید . اگر از کلمات کلیدی یا عباراتی که خریداران نیچ مارکت سرچ می‌کنند، در تولید محتوای تبلیغ محصول استفاده نکنید؛ تبلیغ شما ممکن است بازدید خوبی بگیرد اما ترافیک ایجاد شده برای تبلیغ بی‌کیفیت است . چون هیچ یک از بازدیدکنندگان تبلیغ، محصول را نخریده‌اند .

راهکار بهتر شدن فروش در همکاری در فروش

با رعایت مواد زیر می‌توانید ترافیک بیشتر برای تبلیغ محصول بازار هدف ایجاد کرد . نتیجه رعایت این کار ، درآمد اینترنتی حاصل از همکاری در فروش افزایش می یابد . این راه حل ها عبارتند از :

– شناخت نسبت به مخاطبان نیچ مارکت کالا یا خدمت انتخابی .

– شناخت کلمات و عبارات کلیدی که مخاطبان بازار هدف جستجو می‌کنند و استفاده از این عبارات در محتوای تبلیغات اینترنتی خودتان .

– افیلیت مارکتر باید در محتوای تبلیغ، اطلاعاتی را بگنجاند که جوابی به پرسش‌های بازدید‌کننده تبلیغ باشد . یعنی با برطرف شدن ابهامات درباره محصول یا خدمتی که تبلیغش را دیده، به خریدار تبدیل شود .

– با رعایت موارد بالا، تعداد افراد بیشتری باید در معرض تبلیغ محصول توسط افلیت مارکتر قرار بگیرند تا نرخ تبدیل که منجر به فروش می‌شود، افزایش پیدا کند .

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  سایت های تبلیغات کلیکی ایرانی

– اگر تعداد افراد کمتری تبلیغ را ببینند در نتیجه فروش نیز کمتر می‌شود که برای حل مشکل باید به فکر  انتخاب صحیح بازار هدف و ترافیک بود .

– تحقیق درباره بازه‌های زمانی طلایی بازار هدف و برنامه‌ریزی تولید محتوا براساس آن تا ترافیک سایت شما افزایش یابد .

۲- انتشار و تولید محتوای بی کیفیت یا فاقد ارزش

چالش دوم همکاری در فروش در ایران تولید محتوا بی‌کیفیت و بی ارزش است . تولید محتوا به منظور جذب مخاطبان بازار هدف خاص، همیشه یکی از مسائل و مشکلات صاحبان کسب‌و‌کار اینترنتی است . این مسئله وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که به تولید محتوایی کامل و خوب نیاز دارید تا بتوانید به واسطه آن از طریق همکاری در فروش درآمد اینترنتی کسب کنید .

اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که محتوایی که شما برای نیچ مارکت خود ایجاد می‌کنید، باید حاوی ارزش خاصی برای مخاطبان باشد . از نظر مخاطب محتوای تولیدی ، کاربردی ، تخصصی ، مفید و بر طرف کننده نیازش است . در واقع محتوایی برای مخاطبان بازار هدف، ارزشمند و با‌کیفیت است که پاسخی به سوال‌هایشان درباره محصول و خدمات باشد .

شیوه تولید محتوای با ارزش برای نیچ مارکت

همان طور که اشاره شد ، چالش دوم همکاری در فروش در ایران نوشتن محتوا و انتخاب کلمات کلیدی استفاده شده برای آفر محصول است . افیلیت مارکتر قبل از نوشتن محتوا و تولید انواع محتوا باید به موارد زیر دقت کند :

– مانند چالش فروش کم، در این چالش نیز برای تولید محتوا باید از کلمات و عبارات کلیدی مرتبط با نیچ مارکت استفاده کند . رعایت این کار ، نرخ تبدیل بازدیدکنندگان تبلیغ به خریدار افزایش می یابد .

– خریداران محصول مورد نظر، چه عباراتی را در اینترنت جستجو می‌کنند؟ دغدغه‌های آن‌ها چیست ؟

– محتوایی که تولید می‌شود باید پاسخی باشد به پرسش‌ها و نیازهایی که مخاطبان درباره محصول جستجو می‌کنند .

– اگر محتوای تولید شده شامل اطلاعات در ارتباط با محصول و عبارات مورد جستجوی خریداران نباشد، شاید موجب افزایش ترافیک شود، اما ترافیک بی‌کیفیتی است که موجب فروش اینترنتی نخواهد شد .

– نوع اطلاعات محتوای تولید شده درباره تبلیغ باید درباره فواید کالا و خدمت باشد تا ویژگی های آن .

– محتوا تولید‌شده باید به عنوان فعالیت‌های پیش از فروش باشد نه فروش مستقیم .

– هدف از تولید محتوا، باید آگاهی‌بخشی درباره محصول باشد . آگاهی‌بخشی معمولا با بیان تجربه استفاده شخصی از خدمت و محصول در جهت اعتماد‌سازی واقعی به مخاطبان تبلیغ است . در واقع این آگاهی‌بخشی باید در راستای فروش غیر مستقیم است .

– اگر به عنوان افیلیت مارکتر می‌خواهید فعالیت کنید لازم است با مهارت‌های پایه‌ای نوشتن محتوا باکیفیت و سایر روش‌های تولید محتوا نیز آشنا شوید .

۳- چند وظیفه ای بودن یا داشتن تنوع تخصص

سومین چالش همکاری در فروش در ایران چندوظیفه‌ای بودن آن است . زمانی که به عنوان یک افیلیت مارکتر شروع به کار می‌کنید، باید در حوزه‌های مختلف تخصص داشته باشید . در واقع از زمانی که کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود را روشن می‌کنید، وظایف مختلفی به عنوان:

– یک بازاریاب

– یک برنامه نویس

– یک تحلیلگر

– یک طراح

– یک تولیدکننده محتوا

را بر عهده ارید . همچنین باید بتوانید از ابزارهای مختلف مرتبط با هر تخصص به‌درستی استفاده کنید . همچنین برخی کارها هستند که ابزارها از پس انجام آن‌ها برنمی‌آیند . بنابراین می‌توانید از یک فریلنسر استفاده کنید . به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید به افراد یا شرکت‌هایی دسترسی پیدا کنید که با دریافت هزینه کمی وظیفه تولید محتوای متنی یا گرافیکی شما را بر عهده خواهند گرفت .

همواره به یاد داشته باشید که مهم‌ترین نکته در افیلیت مارکتینگ، استفاده درست از هوش و استعداد ذاتی است . هرگز زمان خود را صرف کاری نکنید که می‌دانید ابزار یا فرد دیگری می‌تواند در عرض چند دقیقه و در ازای دریافت هزینه کمی آن را انجام دهد . گاهی لازم نیست خودتان متخصص همه امور باشید . بلکه می تواند از تخصص دیگران برای رفع نیازتان استفاده کنید .

بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی , معرفی بهترین سایت های همکاری در فروش ایرانی . سریع ترین راه کسب درآمد اینترنتی

۴- بررسی درستی سیستم پرداخت

چهارمین چالش همکاری در فروش در ایران سیستم پرداخت شبکه‌های افیلیت است . شبکه‌های افیلیت که واسطه بین فروشگاه اینترنتی و افیلیت مارکتر هستند، وضعیت فروش‌ کالاها و خدماتی که شما به عنوان افیلیت مارکتر تبلیغ کرده‌اید را به عهده دارند . لازم است بدانید افیلیت مارکترها این قدرت را دارند با توجه به شرایط و ضوابط فروش تعریف شده توسط فروشگاه اینترنتی از پرداخت پورسانت به افیلیت مارکترها جلوگیری کنند .

علاوه بر این ، تاخیر در پرداخت پورسانت به افیلیت مارکترها نیز امری عادی در روند کاری بسیاری از این شبکه‌های افیلیت در ایران است . بنابراین ممکن است این تاخیرها و کندی سیستم پرداخت چندان خوشایند بازاریابان نباشد . به ویژه اگر به درآمد اینترنتی از طریق همکاری در فروش برای گذران امور زندگی خود حساب کرده باشند . در شرایط سخت و بحران‌های مالی این موضوع بسیار آزار دهنده خواهد بود . لذا باید به دنبال سیستم امن و درست پرداخت مالی بود .

راهکار شناخت پرداخت امن در شبکه افیلیت مارکتینگ

برای اینکه در دام این چالش گرفتار نشوید، باید درباره شبکه‌ افیلیتی که قرار است با آن همکاری کنید به خوبی تحقیق کنید. می‌توانید با بررسی شهرت شبکه افیلیت و نظرات سایر کاربران ، شرکت‌ها و شبکه‌های معتبر را شناسایی کنید . همچنین بهتر است به شبکه‌ای بپیوندید که پرداخت‌های خود را مرتب انجام می‌دهند، به ویژه زمانی که پرداخت پورسانت‌ها به‌صورت نقدی انجام می‌شود .

اما حتی اگر تمامی این مراحل را با دقت انجام دهید، باز هم امکان دارد که شبکه‌های افیلیت تایید نشده هرگز پول شما را پرداخت نکنند . در این‌گونه موارد اگر صحبت با مسئولین و پیگیری‌های شخصی به نتیجه نرسید، می‌توانید اعتراض خود را در فضاهای عمومی اعلام کنید . به این ترتیب آنها برای جلوگیری از خدشه‌دار شدن آبروی حرفه‌ای خود ناچار به رسیدگی به شکایت شما هستند .

سخن پایانی همکاری در فروش در ایران

در این مقاله سایت پول یابی سعی‌ شد تا اهمیت ، مزایا و چالش های همکاری در فروش در ایران بررسی شود . واقعیت آن است که همکاری در فروش علیرغم برخی از مسائل و مشکلات یک روش درآمدزایی اینترنتی مناسب در ایران است . درست مانند هر سرمایه‌گذاری یا ایده‌ درآمدزایی آنلاین دیگر، نکات منفی و اشکالاتی هم دارد اما سیستم پولساز سریع و راحتی است .

اگر در مسیر همکاری در فروش به چالش‌ یا مشکلی برخورد کرده‌اید، ناامید نشوید . بهتر است به دنبال رفع آن‌ها باشید . شاید راه و روشی که برای تبلیغات اینترنتی به کار می‌برید اشتباه باشد . ممکن است مخاطبان بسیاری مایل باشند محصول یا خدمتی که شما تبلیغ می‌کنید را بخرند، اما تبلیغ شما را پیدا نمی‌کنند .

مجموع مزایا و چالش‌هایی که در این مقاله ذکر شد،  تقریبا بین تمام افیلیت مارکتر‌ها در ایران و حتی دنیا رایج است . مهم این است که چه طور و با چه برنامه ای موفق شوید . با شناسایی و رفع چالش‌ها، کیفیت روند انجام تولید محتوا شما به عنوان یک افیلیت مارکتر، افزایش پیدا می کند . در نتیجه با تبلیغات هوشمندانه و خلاقانه می توانید درآمد اینترنتی و پورسانت‌های بیشتری از طریق همکاری در فروش کسب کنید .

نکته آخر همکاری در فروش در ایران اینکه، بازاریابی وابسته یا افیلیت مارکتینگ همیشه ارزش سرمایه‌گذاری و وقت گذاشتن را دارد . این سیستم پولساز می‌تواند فروشگاه‌ آنلاین شما را به مراحل جدید  از کسب درآمد اینترنتی پایدار سوق دهد . در کنار سایر تلاش‌هایی که برای تبلیغات و بازاریابی شغل خود دارید در نظر داشته ‌باشید که افیلیت مارکترها می‌توانند در مدت‌ زمان خیلی کوتاه، ترافیک سایت و فروش اینترنتی شما را به نحود چشمگیری افزایش دهند .

مطلب پیشنهادی

چگونه با دیدن تبلیغ پول در بیاریم ، مشاهده تبلیغات اینترنتی ، کسب پول در ازای کلیک

راههای کسب درآمد با دیدن تبلیغات اینترنتی

افرادی زیادی هنوز وجود دارند که راههای کسب درآمد اینترنتی برایشان جای سوال است . …

یک دیدگاه

  1. همکاری در فروش فایل یعنی اینکه یک نفر به عنوان فروشنده یک فایل یا محصول دانلودی را برای فروش در یک سایت همکاری در فروش فایل مانند کتافایل قرار دهد ، و سایت آن را به خریدار بفروشد ، در این میان بازاریاب نیز با لینک اختصاصی خود می تواند اقدام به فروش محصول نماید و درصد خود را از فروش محصول برداشت کند . شما می توانید در سایت کتافایل اقدام به فروش فایل های خود نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.