نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ

نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ

قبل از آنکه نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ را شرح دهیم درباره اهمیت کسب درآمد از اینترنت به وسیله وبلاگ به مواردی اشاره خواهد شد. به طور کلی علیرغم برخی محدودیت های کسب درآمد از وبلاگ، وبلاگ نویسی با هدف تجاری و کسب پول بسیار خوب ، ساده و راحت است و هیچ نوع هزینه ای به همراه ندارد در واقع شما بدون هیچ خرج و هزینه کردن، کسب پول و درآمد می کنید که این عالی است..

از طرفی سادگی ، راحتی کار با وبلاگ ، بدون داشتن علم و دانش تخصصی در زمینه برنامه نویسی و سایت داری ،به کسانی که حوصله سایت داری و هاست و… را ندارند مفید خواهد بود و یک راهکار ساده و اولیه برای آغاز کسب درآمد می باشد. ما در این مقاله ( کسب درآمد از وبلاگ ) درباره شیوه های کسب درآمد از اینترنت نوشتیم که می توانید به آن مراجعه کنید همچنین برای آموزش های لازم به مقاله ( آموزش کسب درآمد اینترنتی از وبلاگ) در سایت پول یابی مراجعه کنید.

در اینجا قصد داریم تا نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ را در حد امکان فهرست کنیم ممککن است مواردی زیاد دیگری هم باشد که به دلایلی از جمله فراموش کردن، در اینجا ذکر نشود:

نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ : انتخاب وبلاگ های ایرانی

برای ایجاد و ساخت وبلاگ،میزبان های زیادی وجود دارد که هر کدام ویژگی خاصی را ارائه می دهند توصیه می شود وبلاگ خود را در سایت های ساخت وبلاگ داخل ایران و خارج ایران ایجاد کنید. اما مطمئن تر و توصیه اکید می شود که از پلتفرم های داخل ایران استفاده نمایید، زیرا سرعت آنها معمولا داخل ایران بهتر است و عملکرد بهتری دارند اگرچه سایت های بلاگر خارجی امکانات بیشتری دارند.

امکان تبدیل وبلاگ به سایت

یکی دیگر از نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ ، امکان تبدیل شدن وبلاگ به سایت در آینده است . سعی کنید از پلت فرمی  استفاده کنید که قابلیت اختصاص دامنه را دارند بنابراین در صورتی که نیاز به تبدیل وبلاگ به وب سایت داشته باشید می توانید این کار را به سادگی انجام دهید.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  مفاهیم بازاریابی شبکه ای

زمانی که قصد دارید وبلاگ خود را به سایت تبدیل کنید حتما با مطالعه و تحقیق کامل عمل کنید. زیرا با عملکرد صحیح و درست فنی و محتوایی بر روی وبلاگ خود می توانید آن را به سایتی پر بازدید جهت کسب درآمد تبدیل کنید و عکس این موضوع نیز ممکن است اتفاق بیفتد و در صورتی که شما به درستی وبلاگ خود را پیاده سازی و اجرا نکنید همه زحمات و تلاش شما از بین خواهد رفت.

نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ : به روز رسانی مداوم با محتوای جذاب

اگرچه ایجاد وبلاگ و حتی سایت برای کسب درآمد عالی است ولی فقط ایجاد و ساخت نمی تواند با کسب درآمد اینترنتی همراه باشد بلکه باید با محتوا و مطالب به روز رسانی شود هر چه مقالات و محتوا جدیدتر و به روز رسانی بیشتر باشد کسب درآمد سریع تر اتفاق خواهد افتاد.

سعی کنید مطالب و مقالات مرتبط با حوزه کاری شما مثلا اگر در زمینه کسب درآمد از اینترنت فعالیت می کنید مقالات مفید و جدیدی در این زمینه تهیه و در وبلاگ قرار دهید. ارسال مقالات تخصصی وبلاگ شما را  برای موتور جستجو محبوب کرده و موجب افزایش ایندکس شما می شود.  اگرچه توصیه می شود هر روز مقالات زیادی منتشر کنید در صورت عدم امکان، حداقل هفته ای دو سه مقاله جدید در وبلاگ خود ارسال کنید.

نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ : بررسی فنی وبلاگ

هر سایتی را برای ایجاد وبلاگ چه داخلی یا خارجی انتخاب می کنید به امکانات فنی آن از قبل : رسپانسیو بودن یا واکنش گرا بودن ( قابل نمایش بودن در دستگاه های موبایل و تبلت و هر صفحه نمایشی با هر اندازه)، سئو و اتوریتی بالا، امنیت بالای سرور ، داشتن امکانات مناسب، پاسخگو بودن و خوشنامی مدیر سایت، سابقه شفاف و روشن در سرویس دهی و… نوجه کنید.

علاوه بر اینها فضای مناسب برای ایجاد کسب و کار هم یکی از نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ است سایتی را برای ایجاد وبلاگ انتخاب کنید که محدودیت کمتری در دادن فضا داشته باشد و نکته مهم دیگر اینکه اجازه ایجاد کسب درآمد از اینترنت از طریق گذاشتن کد، بنر و فایل و… را بدهد هر چه دست کاربر در زمینه کسب درآمد از اینترنت باز تر باشد بهتر است چون هدف اصلی و نهایی کسب درآمد از اینترنت می باشد.

پیشنهاد ویژه سایت پول یابی :  نکات کلیدی در تولید محتوا

کسب بازدید بیشتر مترادف با کسب درآمد بیشتر

وبلاگ و حتی سایت بدون بازدید انگار وجود ندارد لذا یکی از نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ جلب بازدید کننده و ورودی از گوگل و موتورذهای جستجو  است و این کار با شیوه های مختلفی به ویژه محتوا و مطالب جذاب و جدید ، تبلیغ رایگان و معرفی در شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها، پرداخت هزینه تبلیغات، بهینه سازی و سئو با هدف جلب موتور جستجو ، تبادل لینک و… امکان پذیر است.

از بین تمام موارد بالا بهترین شیوه ، ماندگار ترین روش و معقول ترین کار، ارسال و انتشار مقالات تخصصی ، مفید ،جذاب و جدید است که با این کار بعد از مدتی خود به خود بازدیدکننده و کاربر از طریق موتورهای جستجو خواهد آمد و هر چه بیشتر باشد بیشتر ورودی خواهید داشت.

نکته پایانی و مهم در نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ

همه این کارها را انجام دادید و نکات دیگری که ما فراموش کردیم در اینجا ذکر کنیم را هم با آموزش و مطالعه فرا گرفتید نکته پایانی اینکه باید جهت کسب درآمد صداقت داشته باشید وبلاگ پربازدید کسب درآمد به همراه می آورد ولی در زمان ارائه خدمات ، کالا و محصول، نهایت کیفیت را در نظر بگیرید هیچ گاه کالا و محصول بی کیفیت ارائه ندهید.

لذا یکی از نکات کلیدی در کسب و کار اینترنتی از وبلاگ استمرار و تداوم کار است که این کار با صداقت در کیفیت کالا و خدمات میسر است هر گز سعی نکنید بازدید کننده را اغفال یا گگمراه کنید شاید در اوایل موفق شوید ولی در ادامه ریزش ورودی خواهید داشت کیفیت بالا محصول و خدمات در وبلاگ و یا سایت و یا هر جای دیگر شرط مهم و اساسی در بقا و رشد هر کسب و کار اعم از اینترنتی و غیر اینترنتی می باشد

با آرزوی بهترین ها، ما را از نظرات خود بی نصیب نگذارید.

مطلب پیشنهادی

مراحل فروش محصولات و خدمات , چرخه فروش چیست ؟ , فرایند فروش (Sales Process) چیست؟

آموزش مراحل فروش محصولات و خدمات

اگر قرار است اقدام به کسب درآمد از اینترنت کنید باید مراحل فروش محصولات و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.